|
Ne diyosunuz? İlişki nasıl başlar? Hiç tecrübem yok bu konuda 1 defalık haricinde. Sizce kızda atabilir mi? Erkek mi atmalı? Düşünceleriniz nedir? |
|
_____________________________
|

|
Ne diyosunuz? İlişki nasıl başlar? Hiç tecrübem yok bu konuda 1 defalık haricinde. Sizce kızda atabilir mi? Erkek mi atmalı? Düşünceleriniz nedir? |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Birisiyle konuşuyodum normal olarak.Sonra düşüncelerini filan dinleyince (genel hayat görüşü vs.) hoşlanmaya başladım.Güzeldi de kendisi benim için. Sonra bunu haftalarca içimde tuttum.Söylesem mi söylemesem mi diye.Tedirgindim. Bi yerde yalnız kalmıştık.Alttan alttan söylemeye çalıştım anlamadı.Bende tutamadım içimde.Ben senden hoşlanıyorum dedim.O da bana bakarak bende aynı şeyi düşünüyorum dedi ve ilişki başladı. Keşke demeseydim o gün ü lafı ama orası da ayrı mesele. Hayatımdaki tek ilişki tecrübesiydi.Keşke yalnızlığıma devam etseydim dedirtmişti bu bana. :( |
|
_____________________________
|
|
Doğrudan adım atan kadın sayısı azdır, genelde dolaylı yoldan sana sezdirmeye çalışıp senin adım atmanı beklerler. |
|
_____________________________
|
![]() Friends from Kopenhagen https://www.youtube.com/watch?v=7z7Hu7M4PG4&feature=youtu.beAvrupa' da kızlar teklif ediye... |
|
_____________________________
|
|
medeniyet bi başka yea |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
İlişki başlamış iste neden pişman oldun ? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Kötü bi şekilde bitti.Terkedildim sayılır.2 yıl it gibi tek başıma acı çektim.3.yıl biraz rahatladım.Hala geçmişe bakınca canım yanıyo. Keşke hiç yaşanmasaydı diyorum içimden.Şimdi iyiyim eskiye kıyasla ama. Unutan iyileşcek.O unuttu iyileşti benimde unutmam lazım :( |
|
_____________________________
|
|
Anladım kötü bi deneyim olmuş senin için terkedilmek:aldatılmak başkasını bulup terk etmiş bellki geçmiş olsun < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Yani bi ilişkide en kötü şey aldatılmak veya terkedilmek.Terkedilmek başıma geldi sadece.Sonraki yıllar başkasınıda bulmuştur beni ilgilendirmiyo orası. Eskiden güler geçerdim de bu gönül işleri ağır oluyomuş onu anladım. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Yorganalti Gercekler
|
|
eğer bir kız ilk adımı atarsa erkek o kıza değer vermez, cepte görür. |
|
_____________________________
|
|
Yaş kaç? Çünkü bu konular yaşa ve iki tarafın olgunluğuna göre çok değişiyor. |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hasan123417 -- 18 Mayıs 2025; 13:35:15 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Teşekkürler değerli düşünceleriniz için |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|