Şimdi Ara

İlk 50k girememek kayıp mıdır?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.559
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 ay
  • Cevaplayan Üyeler 16
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 5
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 45 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • karamba007 (7 mesaj) Küçükpazarlı (5 mesaj) altankorayb (3 mesaj) Nicotinell (2 mesaj) purple.haze (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (4 mesaj) Mobil (21 mesaj) Mini (1 mesaj) (1 mesaj) (5 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> TYT / AYT / YDT >> TYT/AYT Genel Sohbet >> İlk 50k girememek kayıp mıdır?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    kanka olay cesarette aslında. diploma eskisi kadar yetkin değil, para kazanma alternatifin çoğaldı maddi yönden. ha boğaziçindeki ortamda sana refah ortamını koklatırlar.


    boğaziçinin kontenjanı 2 sene öncesinden doluyor, kanka makine ee bilgisayar endüstri kimya müh işletme gibi bölümleri tutturmak son 1 ya da 2 senenin işi değil. yaptıysa da iyi bir temelden, liseden yapmıştır.


    şimdi 2 sene adam gibi kassan muthiş işler yapsan 15kya girip turk alman bilgisayar yazsan buradaki adam niye odtü der durur.


    yaw bırakın olum, mf harici diğer alanlar biraz sakat ama mfde ilk 50k hayatın uni sınav evresini kötü geçirdim dedirtmez. hedefin yüksektir ayrı, ha ülkedeki işsizlik meselesi de farklı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Küçükpazarlı kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    hocam kimse onlara ders çalıştı diye vermiyor ama lisede oturup ders çalıştıkları için iyi universitedeki iyi proflardan ders alıyorlar.


    hepsi aman aman idealist değil, bi kuzenim var kuzenlerle tatile gideceğiz evinden çıkaramıyoruz, otobüs hatlarını bilmiyor ve çok mutsuz somurtkan. kendisine de söylüyoruz ama nafile, bu çocuk sürekli evde ders çalıştığını söylüyor. bir kısım da böyle, sosyal olarak gelişmeyip ders çalışanlar. çok da böyle olmamak gerek.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    VitoTheFather kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    7417 Mesaj
    Filtre olayı gerçek. Bazı şirketler okula göre filtreleme yapıyor. Yüzlerce başvuru oluyor, hepsiyle mülakat yapamazlar.

    Yazılım sektöründe sıradan okullardan mezun kişilerin iş bulma şansı biraz var ama genelde diğer mühendisliklerde etiket okul istiyor büyük şirketler.

    Türkiyede en temizi tıp okumak. Kpss kabusu olmadan devlete atanıyorsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    ahahaa tamam hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Çavuş
    43 Mesaj

    Aynen var öyle insanlar hatta öyle büyük bir kesim vardır doğru ama öyle olmamak lazım. Hem Boğaziçi'li, hem sosyal ve girişken biri olsan... off

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    |
    |
    karamba007 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    var ama çok değil.

    bu forumun bir kısmı itüye yıldıza b*k gözüyle bakması ayrı bir ironi.

    bu kadar etiket takıntısı bitirir olum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    VitoTheFather kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Onbaşı
    17 Mesaj

    aynen öyle hocam 200k yapan adam kendini çok geliştirecek olsa lisede çalışıp daha iyi sıralama yapardı dediğiniz gibi sebep aynı. bir de boğaziçi ile 100-200klık ünilerin imkanları arasında (ikisi de yurtdışına göre zayıf olsa da) baya fark var.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    çotanut kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    hocam 150klık üniler iyi değil zaten

    100k civarı iyidir.

    mesela kocaeli,eskisehir,izmir vs.

    gidip taşrada okursan zor bilg müh hariç

    fırat uni mezunu bi tanıdık var freelance çalışıyor, doğuluların odtüsü gaziantep uni itüsü ise fırat.


    bu unilerden gerçekten iyi adamlar çıkıo


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    purple.haze kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    41 Mesaj

    hocam ben genelleme yapmadım yalnız olasılıkları söyledim sadece. ayrıca ben kendimden yola çıktım şahsen istediğim üniye netlerim tutmuyor ama istediğim mesleğe tutkuluyum ve bağlıyım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    7417 Mesaj
    Kendini geliştirmek iş tecrübesi edinmektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Çavuş
    73 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Uppo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
uc satın al ;pubg mobile ;uc
Sohbet
En ucuz kedi maması fiyatları
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,482
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.