Şimdi Ara

İlginç bir SIM sorunu. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
22
Cevap
1
Favori
5.788
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SNIPER82
    Arkadaşlar aynı sorun bende de vardı. Cep telefonunda kayıtlı isimleri SIM'e kopyaladığımda bu uyarı belirli aralıklarla geliyordu. En son gelen uyarıya hayır dedim sıkıntı kalmadı. Tavsiyem gelen Senkronize edilsinmi sorusuna "Tamam" değil; "Hayır" seçeneğini seçmeniz olacaktır. Vodafone Fark Var!!!

    Gelen mesaja tamam demeden çıkış yapınca düzeldi, (çünkü hayır seçeneği bende yoktu) konuyu açan arkadaşa, size ve diğer arkadaşlara teşekkür ederim. Eğer müşteri hizmetleri arasaydım heralde telefonu garantiye göndermeye kadar giderdi.
  • slm arkadaslar avea 128kb sım kartı yurtdısında kullanıyorum ve sım kartın mesaj gonderılmesı uyarısını baska telefonlarda alırken sony erıcsson arc s telefonumda ıkaz bıle vermeden mesaj gonderıyor. bu mesajlar ay sonunda vergıler dahıl 1 sms 1 tl olarak faturama bu ay 45 adet sms anlıcagınız 45 tl lık kısmı sadece avea servıs sms alma olarak ucretlendırılıp musterı temsılcısı baska tel hattı deneyın baska telefonda dedıgım gıbı denedım orda uyarı verıyor ama 5 sn de bır uyarı karsıma cıkıyor... turkıyede kullanıldıgında bu sms ler gızlı gıttıgı ıcın fatura detayında gorunuyor ve ucretsız oldugundan genelde sıkıntı yasanmıyor ancak yurtdısı kullanımlarında her bırı 00905598008000 nolu sms gonderme 1 tl olarak faturaya yansıtılıyor bu mesajların ben ne ıcerıgını nasıl gonderdıgını hala cozemedeım musterı hızmetlerının hıcbırseyden haberı yok . boyle bı durumla karsılasan arkadasım varsa cevap yazarsa cok sevınırım sımdıden tesekurrler
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.