Şimdi Ara

ilandaki araç alınır mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
760
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • _____________________________
  • Kimse 2011 model poloyu 33.000 TL ye vermez bu devirde. Ağır kazası var bence bu aracın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Polo sevenlere hediyesi var galiba arkadaşın, dikkatli olmak lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Haklısınız hocam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • alınmaz. bit yeniği var.
    _____________________________
  • Bit yenigi falan yok önden yandan kazalari var kesin ustune birde taklaya gelmis hayati kaymis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2008 FORD TRANSIT 3.2TDCI 200 PS 470NM TORQUE ------------ 2015 FIAT PRATICO 1.3 MULTILEŞ 90PS 40-50 NM TORQUE
  • Kapora toplamak.

    Yeni meslek uygun fiyata bir ilan açıyorsun. Fotoğrafları da başka bir ilandan kopyalayıp atıyorsun. Her arayana da abi arabaya biri gelip bakacak birazdan, sen 150 kapora atarsan seni beklerim diyorsun. Sonrası cehennem falan işte, yanıyorsun baya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    Phanteks P360A Enermax RevDfx1350w // i5 13500 // GB z790 D // Patriot Viper 6000 // Gigabyte 9070xt Aorus Elite // Crucial P3 Plus 1TB // Samsung Odyssey G5 32// Logitech G213 + Razer Deathadder V2 X HyperSpeed // Creative G6 + Takstar GM200 // S24 Ultra 12/256 Tit Black //
    _______ Odtü Matematik-BÖTE-İktisat-Tıp Fakültesi + Ekonomi YL _______ Life is just life. No more expectation! /b]
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Bu araç alınır mı ?
    10 yıl önce açıldı
    Bu araç alınır mı?
    3 yıl önce açıldı
    Bu araç alınır mı ??
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • patlak bu araba ya da kapora dolandırıcısı...
    _____________________________
    Labor omnia vincit. Çalışınca her şey olur...
  • Araç pert ve hasar kaydi yok!!!



    Brawooo!!! Çok iyi dolandiricilik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    https://www.flickr.com/photos/162118719@N03/
  • Hemen al, kaçırma. 40'a sen satarsın
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.