Şimdi Ara

IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover [Ana Konu] | PC Exclusive | ÇIKTI! (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
195
Cevap
1
Favori
16.372
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 31 mart olarak değişti sanırım.
  • evet 31 mart olarak değişti inşallah başka erteleme olmaz oyun steam de satışa çıktı
  • evet, steam den alınıp indirilebiliyor. ancak oyun 31 martta açılacak. bakalım Türkiye ye ne zaman gelecek dvd formatında...
  • Hayırlı olsun, 19 nisana ertelendi...
  • steamde cıkmış gözüküyor, buy butonu etkin
  • steam den alabiliyorsunuz, ancak sim henüz açık değil. bir nevi ön sipariş.

    ancak biraz önce baktım çıkmış herhalde. öğlen açtığımda 19 nisan diyordu...
  • Çıktı arkadaşlar.Hayırlı olsun.
  • Evet Steam'deki tarih düzeltilmiş ve artık çıkış tarihi olarak 31.03.2011 yazıyor. Hepimize hayırlı olsun
  • Oyunu edinen arkadaşlar yorum bekiyoruz.
  • yok mu hiç oynayan yaw
  • Bu oyun eklenti filan değil değil mi?
    Ben bu İl-2 serisini hiç denemedim, tavsiye eder misiniz?
  • il-2 efsane simlerdendir. yeni çıkan cod eklenti değil. il-2 serisini ise kesinlikle tavsiye ederim. henüz cod'da uçmadık gerçi, yinede beklentiler çok yüksek.
  • Açtım ama açtığım gibi kapadım.
    Oyunun ultra düşük fps vermesi sorunu var.
    Ve bundan forumlarında da çoğu kişi muzdarip.
    Conf.ini dosyası ayarlarını falan paylaşanlar da olmuş ama pek etki etmedi.

    Low'da 35 fps civarı alıyorum.
    Medimda 18-20 arası.
    Highda 12-15 arası
    Very high'da 5-8 arası.

    Ve bunu paneldeki sistemle alıyorum.
    Sizde deneyin görürsünüz.

    Yani hangi beyin bunu bu halde piyasaya sürmüş anlam veremedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tatbkath

    Açtım ama açtığım gibi kapadım.
    Oyunun ultra düşük fps vermesi sorunu var.
    Ve bundan forumlarında da çoğu kişi muzdarip.
    Conf.ini dosyası ayarlarını falan paylaşanlar da olmuş ama pek etki etmedi.

    Low'da 35 fps civarı alıyorum.
    Medimda 18-20 arası.
    Highda 12-15 arası
    Very high'da 5-8 arası.

    Ve bunu paneldeki sistemle alıyorum.
    Sizde deneyin görürsünüz.

    Yani hangi beyin bunu bu halde piyasaya sürmüş anlam veremedim.

    Aynen fps anormal derecede düşük, umarım çaresini bulurlar bu şekilde oynanmaz.
  • Optimizasyon yerlerde çok kötü
  • kötü demek az kalır bu ne ya taktım joyistiği tam oynayım dedim önümü bile göremedim :S
    edit : imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CarpeDieM-TR- -- 2 Nisan 2011; 14:31:24 >
  • http://forum.1cpublishing.eu/showthread.php?p=247767


    Hi everyone. I’m very sorry to see that some of you are having technical difficulties with the game. It pains me personally to see that these problems are preventing you from enjoying everything the game has to offer.

    The team has been working at a frantic pace since mid-summer. I personally have been working 12+ hour days 7 days a week pretty much non-stop, with only a short breather around Christmas. Optimization has always been our top priority; for example, the game you are playing now is roughly twice as fast as the version shown at Igromir.

    We are continuing to work at the same pace now, after the release – no weekends in sight. We are working very hard to make the game better, and we hope that even those of you who are unhappy with the state of the game are still able to see that it is worth the wait, and that you have faith in our ability to improve on your experience.

    Here’s what we are working on at the moment:

    1. Performance increase. Over terrain, the two things that slow things down the most are trees and buildings. We are currently in final stages of testing optimized buildings that almost double the FPS over London on a test machine.
    Tree optimization is a little farther away. You will probably see changes in how trees are rendered, they’ll take longer to appear over terrain, but once again, performance increase should be significant.
    If everything tests correctly over the weekend, both of these should be released by early to mid next week.

    2. Enhanced multicore support. The mode that we unfortunately were not able to finish in time is sending all render to a dedicated CPU core. The mode is working but somewhat buggy. It easily doubles the FPS, and the performance boost is especially noticeable in larger missions with lots of stuff going on.
    This is probably at least two to three weeks away, and we will probably do a short public beta of this major change before it’s made live to everyone.

    3. Multiplayer. There is something in steam filters that prevents game servers from being found. This is only happening with live retail versions of the game. This apparently isn’t caused by us – hopefully it’s just a simple oversight somewhere and the fix will be a simple flick of a switch.

    4. FM and ballistics. We have already addressed the issue where rounds appeared to leave aircraft sideways. This was caused by the difference between physical and rendered position of the aircraft, i.e. the rendered position lagged behind the actual aircraft position.
    Our aircraft programmer has a huge bucket list of things to check, which he’s going over at a rather brisk pace.

    5. Resurrecting SLI support. This is our next biggest priority; it’s done by the same programmer now in final stages of optimizing buildings. We are really hoping this will be a quick task, but I don’t have an ETA at this point. It’ll either be a couple of days, or a much longer undetermined amount of time if we have to submit versions to card manufacturers and ask for their input.

    6. Bug fixes and support. We are reading this forum a lot and some Russian-language forums, and working very hard to address all issues as they are being reported.

    7. New stuff – larger online maps, some new aircraft such as the 109E1 and E4 etc – are all in the pipeline too, but obviously we need to solve the bigger issues first and then deal with the freebies.


    Thank you all for your continuing support! Just FYI, I’m constantly doing 20 things at once, so if I don’t respond to your question it doesn’t mean I didn’t read it! I’d love to spend more time on the forums talking to the community and answering questions, but unfortunately I just cannot do it as much as I should at the moment. Please bear with us, we do really want to make all of you very happy!


    -------------------------------------------------------

    Kısacası optimizasyon, çoklu işlemci desteği ve önemli bugların temizlenmiş haliyle yeni bir yama gelecek. Ama bu şekilde çıkarılması da kötü olmuş. Neyse performans düzelsin öncelikle. Haftaya çıkması olası. Çoklu işlemci desteği için bir sonraki yamayı beklemek gerekecek.




  • Böyle oyun mu çıkarılır yahu? Early Alpha falan sanırım bu oyun. İnsan gider bir makinede test eder. Hepimizin evinde de kuantum pcler var. 6970 cf bile kasıyor yüh be!
  • bi patch ya da driver ile çözerler. büyük ihtimal driverla çözülür gibime geliyor.
  • bu kadar söz laf yemelerine gerek yoktu bence. kendi adıma konuşayım, 1-2 hafta daha beklemeyi yeğlerdim...
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.