Şimdi Ara

Ikinci el ürünlerdeki fahiş ve saçma fiyatlar !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
169
Cevap
2
Favori
14.301
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 6 ay
  • Cevaplayan Üyeler 134
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 5
  • Ortalama Mesaj Aralığı 57 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 4
  • Favoriye Eklediklerim 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Omergs28 (5 mesaj) BLasTeaR (4 mesaj) 140karakter (4 mesaj) RaptorFX (3 mesaj) aycibin (3 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (85 mesaj) Mobil (53 mesaj) Mini (14 mesaj) Uygulama (17 mesaj)
  • @
244 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Ikinci el ürünlerdeki fahiş ve saçma fiyatlar !!!
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1982 Mesaj

    Kendiniz bir şey satınca istediği fiyattan yazar demesini biliyorsunuz. Böyle bir konu olmuştu tartışmıştık forumda 10 kişiden 9 tanesi böyle olması gerekiyor diyordu baya bir tepki almıştımç.

    |
    |
  • Yarbay
    3335 Mesaj
    Piyasalar da fiyat düşmesi diye bir şey yok artık.. eskiden falanca ekran kartı çıkmış eskisi 6-7 aya düşer bir seneye leş olur fiyatı derdik şimdi tam aksine deli gibi artıyor..

    Diğer ekipmanlar da aynen öyle...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    308 Mesaj

    evet mezarcı beyimiz sistem toplayamadı parası yetmedi diye hemen destek harekatı düzenleyelim hemen hemen hüloğğğğğ. Almayın sıfır alınmış paran olsa gider sıfır alırdın zaten paran yokki ikinci ele yöneliyosun parası olmayan adamlarada gidip sıfır alın tavsiyesi vermek gene saçmalıklarından bir tanesi olmus



    ne bekliyoruz tam olarak arkadaşlar ? Kim 1000 liraya aldığı bir ürünü 1 sene kullanıp ardından 300 liraya satmak ister ? O ürünün ederi 750 liradır. İşine gelen alır gelmeyen sıfır alır.

  • Yarbay
    2524 Mesaj

    Yazılacak şey çok ama temelinde, ürün satan adam da keyfinden satmıyor. Yenisini almak için satıyor, yenisi pahalandıkça elindekinin fiyatını dolar bazında ikinci el satanın da yükseltmesi gayet normal bence




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1676 Mesaj

    Aynı kart sende olsa aynı fiyata millete satacaktın. Bırak bu işleri...

    |
    |
  • Yarbay
    7168 Mesaj
    Letgo ya ilan koymuştum gelen cevap





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sissil -- 23 Ağustos 2020; 22:10:15 >
  • Yarbay
    3335 Mesaj
    İthal ürünler dolardan hızlı etkileniyor.. özellikle yeni çıkan sıfır ürünler dolar olarak bile çok pahalı. Misal 3080ti 1200$ olucağı söyleniyor..

    3080ti 1200$ girse 2080ti fiyatı da artacak buna bağlı ikinci el kartlar sil dile şeklinde artıcak..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2360 Mesaj

    Bence siz yanlis anlamissiniz. Arkadas ayni parcanin gerekirse bi dusugunu alin ama sifir alin demis. Avrupa veya amerika icin konusmak gerekirse ornek veriyorum 2080ti ne kadara ciktiysa 3080ti da o paraya cikiyor. Son kullanici da gidip alabiliyor. Eskisini de 1/5 fiyatina satiyor. Ama turkiye gibi parasi gecen yillara gore cogunlukla deger kaybeden ulkelerde esyalar arabalar hep eskidir. Mal hic hurda olmaz 4-5 kere el degistirir en az cunku yenisine parasi yetmiyor cogunlugun. 2013 de 1300tl ye aldigim msi Gtx970 suan ikinci eli 1000tl. Ama para ayni para degil tabiki. Suan 2070 kac para bilmiyorum ama onunda 1300–1500tl olmasi gerekirdi.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Sehzade23 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2386 Mesaj

    Kur uçmuş, vergiler daha da uçmuş. Adamın çıkışında 1700e aldığı şey şimdi olmuş 5000 tl (ps4).


    Gidip 2. elini 1500e mi satacak? Tabiki 3500e satacak. Ki üstüne ekleyip üst sürümünü alabilsin (ps5)

    |
    |
  • Yarbay
    2897 Mesaj

    Neyi eleştiriyoruz ki? ben bugün bir ürün satacaksam üstüne makul bir fark ekleyip aynı kalitede olmasada bir ürün alabiliyor olmam gerekir ki o ürünü satayım. Aynı mantık arabada geçerli, o arabayı sattığımda yerine bir araba koyamayacaksam neden satayım ki?

    |
    |
  • Yarbay
    2839 Mesaj

    Yanlışınız var hocam keyfinden satıyor zira 1050 li bir laptopa ahlâkı olan adam gidip 6500 lira istemez.Gecenlerde sahibinden de bir laptop beğendim adamla fiyatta anlaştım tuttu ilani kaldırdı fiyatı yükseltti.Millet satmaktan ziyade olta atıp bekliyor belki takılan olur diye.İkinci el formuna bir baksaniz 3 aydır uplanan konular var dolar yükseliyor ama bizim milletimiz 3 katı fiyatı yükseltiyor




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Ectilase kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    110 Mesaj
    Bende kart satiyorum.waterforce 2080s koydum 6.750 den adam bana 4 bucuk 5 istiyo.simdi 8 liralik karti iki ay kullanmisim oda gunde bi kac saat.kaca saticaksin 2 el olunca neden yuzde 50 dusuyomus lol.sunu anladim millet fakirlikten belescilikten napicani sasirmis.herkez bi kar etme firsatcilik pesinde.yazik



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2524 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Judoo

    Yanlışınız var hocam keyfinden satıyor zira 1050 li bir laptopa ahlâkı olan adam gidip 6500 lira istemez.Gecenlerde sahibinden de bir laptop beğendim adamla fiyatta anlaştım tuttu ilani kaldırdı fiyatı yükseltti.Millet satmaktan ziyade olta atıp bekliyor belki takılan olur diye.İkinci el formuna bir baksaniz 3 aydır uplanan konular var dolar yükseliyor ama bizim milletimiz 3 katı fiyatı yükseltiyor

    Öyle abartanlar tabiki var, hazır fiyatlar yükseliyor coşturayım diyerek.

    Benim kastettiğim kitle sizin konuştuğunuzdan bir tık farklı. Mesela bende 2500k sistem var. Aralık civarında komple satsam 750 TL idi, şimdi satsam 1000TL civarında oldu

    |
    |
  • Yarbay
    2226 Mesaj

    Satan da kendince dolara endeksli fiyatlıyor ki mantıklısı da bu. Ama eğer ikinci eli sıfırdan fazla veya eş değere satıyorsa işte sıkıntı o zaman çıkar.

    |
    |
  • Yarbay
    4351 Mesaj
    Herkesin malı en temiz kullanılmış sıfırdan farksız olduğu için.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    396 Mesaj

    Bir ara dedim şöyle ikinci el eli yüzü düzgün mining yapılmamış bir RX 570 alayım. Normalde sıfırı 800₺ falandı oda en dandik olan MSI Armor'du. Azıcık daha eklerim Rog Strix yada Nitro alırım dedim en babası 1000-1200₺ arasındaydıç Ulan şuan bakıyorum ikinci el belki de bios yazılıp mining ile işkence çekmiş kartlara garantisi bile olmadığı halde dünyanın fiyatını istiyorlar. Yazık günah gerçekten. Paraya kıyıp sıfır alacağım kafaya koydum böyle insanlara alın teri paramı veremem.

    |
    |
  • Yarbay
    2108 Mesaj
    Bende aynı şekilde 3haftadir ekran kartı bakıyorum, Rx570 580 yada 1050ti gtx960
    Baktım olacak gibi değil. Aliexpressten alacağım o da kullanılmış buda, en azindan elin yabancisi bizimkilerden guvenilir 800 900e 570 var hatta 580



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    397 Mesaj

    BM-800 arıyorum set halinde . Aldığı fiyattan verene razıyım ama 2 sene öncesi tabi  Bunu belirteyimki çakallık yapmasınlar weqqweewq

    |
    |
  • Yüzbaşı
    908 Mesaj
    yeni sistem topladim eskiden bircok seyi 2.el garantisi devam eden ürünlerden alirdim ama baktım ki artık insanlar artık kdvyi bile tam düşmüyorlar. şimdi bilgisayar parası altında duruyor sıfırlarını 6 taksitle aldım.

    bir başka sebep fiyatlar da saçmaladı aylar geçtikçe yukseliyor evet ama bazen ilginc indirimler oluyor her hafta incehesap gaming gecesi yapiyor vs. öyle fırsat yakalandığı zaman, özellikle kredi kartina taksitli fiyatiysa bi de 2.el uğraşıp almanın hiçbir faydası kalmıyor.

    2 sene önce 700 liraya aldığım güç kaynağının sıfırı 1700tl olmuş. tabi ben de 1500 lira fiyat çekmiyorum. 1100tl makul gördüm. ortayı bulmak lazim
    bence güncel fiyata göre indirimli satılmalı ve faturası yeni kesilmiş ise en azından kdv düşülmeli.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Onbaşı
    39 Mesaj

    almıcaksın bu kadar basit

    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
Ko Cuce
kripto para haberleri
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
1,344
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.