|
Ev fiyatları malüm çok yüksek, bu yüzden tek kişinin ev alması çok zor. Sizce iki arkadaş birleşip en azından 1+1 ev alması mantıklı mı veya sakıncaları neler olabilir? Konuyu siyasete çekmezsiniz memnun olurum. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






