Şimdi Ara

İKCO SAMAND'I YANLIŞ TANIMAYIN TÜM ÖZELLİKLERİ BURDA (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
248
Cevap
1
Favori
138.347
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Araçtan şimdilik gerek performans gerek konfor bakımından çok memnunuz. Bizim araçlar genelde garaj arabası oluyor o üzden daha 1280 km ye geldi. Şuana kadar hiçbir sorun yaşamadık. Bakıma daha girmedi 1500 km bakımı var oda yaklaştı artık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi full_speed_89 -- 8 Mayıs 2008; 20:03:19 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: full_speed_89

    Araçtan şimdilik gerek performans gerek konfor bakımından çok memnunuz. Bizim araçlar genelde garaj arabası oluyor o üzden daha 1280 km ye geldi. Şuana kadar hiçbir sorun yaşamadık. Bakıma daha girmedi 1500 km bakımı var oda yaklaştı artık.

    daha ikinci depo bitmemiş o zaman.
    gezin biraz yeni arabayla ya.
    yeni arabayla gezmenin zevki başka olur.
  • Doğru diyosunda son zamanlarda benzin fiyatları iyice uçtu bide vakit olmuyo öss var dersane okul felan derken zaman bulamıyoruz.
  • güzel araba, bozumazi, dert çıkartmazsa,

    bence hiç fena değil,

    uzun dönem verilerini bekliyoruz.
  • Aracın kalıtesı benı ılgılendırmıyorda.turkıyenın başkentınde bunu satan yer olmaması bıraz garıp bir durum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: MAJAY

    Aracın kalıtesı benı ılgılendırmıyorda.turkıyenın başkentınde bunu satan yer olmaması bıraz garıp bir durum.



    Ankara'da bayisi yok servisi var :D
  • azerbaycanda azsamand adiyla satiliyor full paket 12000$

     İKCO SAMAND'I YANLIŞ TANIMAYIN TÜM ÖZELLİKLERİ BURDA
  • quote:

    Orjinalden alıntı: helisel

    arkadaşım crash testinde air bagleri bile açılmıyor neyini yanlış tanımayalım?


    http://www.youtube.com/watch?v=ewM2KowRt4s

    diğer donanımları da yavaş yavaş pes etmeye başlar yazık 20 bin ytl ye



    It's a test to analyze car's body. that's why they didn't bother with dummies or airbag. This is not a passenger safty test !
    TÜRKÇESİ
    bu test arabanın gövdesi üzerine yapılan testtir. bu yüzden airbag kullanılmamışdır, yani yolcu güvenliği testi değil.
    zaten içindede test makeni yok




  • ben beğendim bu aracı ön yargılarım da yok bazıları gibi.. gerçekten dış görünüşüde içi de güzel.. fiyat da uygun daha ne olsun..


    bizim ülkemizde hangi araba var derler adama.. adamlar yapmış satıyorlar işte.. kaliteside yeteri kadar.. asla bir mercedes bmw değil.. alan da bunu bilerek alıyor..

    ülkemizde satılabilecek keyifli bir araba olduğunu düşünüyorum.. hatta imkanım olursa test sürüşü bile yapabilirim bu arabayla..

    alan arkadaşım hayırlı olsun aracınız.. bence güzel seçim olmuş.
  • BuyRun BuRsa Nın Yeni Yüzü 16 BVE 50 Samand FuLL Mod 19 '' Çelik Jant FiLmLi Camlar ///ALPINE Cd Çalar

    KalKık Süspansionlar Ve dehşet bir görünüm ...! :)





     İKCO SAMAND'I YANLIŞ TANIMAYIN TÜM ÖZELLİKLERİ BURDA


     İKCO SAMAND'I YANLIŞ TANIMAYIN TÜM ÖZELLİKLERİ BURDA



    Yakında Diğer Resimlerinide Koyarım...! :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RhTyMiX -- 29 Mayıs 2008; 1:31:45 >




  • Hayırlı uğurlu olsun....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: helisel

    arkadaşım crash testinde air bagleri bile açılmıyor neyini yanlış tanımayalım?


    http://www.youtube.com/watch?v=ewM2KowRt4s

    diğer donanımları da yavaş yavaş pes etmeye başlar yazık 20 bin ytl ye



    Eğer testi iyice incelerseniz hava yastığının neden açılmadığını görebilirsiniz.
    Çarpmanın etkisiyle aracın içindeki manken çok fazla hareket etmiyor. Yani direksiyona bile çarpmıyor. Emniyet kemeri bu çarpışma için yeterli gelmiş, hava yastığını açmaya gerek duymamış.
    Ayrıca yaşam hücresi denilen kısımda ise hiçbir hasar görünmüyor!
    Ön direktte en ufak bir bükülme dahi görülmüyor ya da tavan kısmında bir bozulma...!
    Bunlar bile bu aracın güvenli olduğunu göstermeye yeter gibi...
    Tamam bir mercedes ya da Avrupalı rakibi kadar güvenli olmayabilir ama bir çinliden kesinlikle daha güvenli...

    En azından aracı yapanlar iman gücüyle yapıyor:))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metalok -- 29 Mayıs 2008; 1:44:01 >




  • metalok bence çarpışma testi çok düşük bir süratte yapılmış bu yüzden yukarıda bahsettiğin olayları göremiyoruz be testin amacı farklı bence bildiğimiz ncap tan farklı bir test
  • İşim gereği çok sık İran'a gidip geliyorum. Hatta araba üreticisi IKCO firması da müşterim, en son Senegal'deki fabrikaları için bir malzeme satmıştık. IKCO İran'ın en büyük firması, İranlılar da her ne kadar son zamanlarda nahoş olaylarla anılsalar da, en az bizim kadar eski ve büyük bir medeniyete ve tarih birikimine sahip. Yaptıkları araçların bizim yerli üretim Fiatlardan kötü olacağını düşünmüyorum. Tahran'da binmek için tercih ettiğim taksiler hep Samand dır. İçi çok geniş, arka koltuğu diz mesafesi yeterli, yolcu olarak konforundan memnunum ama hiç kullanmadım tabii.
    Yedek parça vb. problemi asla olmaz, Iran'da problem olsa Suriye'de var fabrika. Sanırım yedek parça fabrikası daha birçok yerde vardır.

    Benim şahsi tercihim ama Palio, Albea, Symbol, Logan, Aveo vb. alacağıma hiç düşünmeden Samand LX alırım :)
  • Hava yastığı açılmıyor diyen arkadaşlar oradaki samandın el modelidir ve onda hava yastığı yok hayliyle açılmasınıda beklemeyin.

    Samand lx de hava yastığı mevcut crash test çarpışma testinin resmini koyarım bakın
  • Evet arkadaşlar ben aracımı sizlere tanıtıcağım beğenip beğenmemek sizlere kalmış.

    Önce fabrikasından başlayalım.

    Kasım 2007 itibarı ile iran'da Peugeot lisansı ile üretilmekte olan IKCO Samand marka araçlarımız Türkiye pazarında satışa sunulmuştur.

    1962 yılında kurulmuş olan IKCO (Iran Khondro Campany), kurulduğu ilk yıllarda Paykan modeli ile Ortadoğu ve Asya'ya en çok araç ihraç eden otomobil fabrikası olmuştur. şimdi, 45 yil sonra, IKCO; Orta Doğu�nun en büyük araç üreticisi olarak otomobiller ve otobüsler dizayn etmeye ve üretmeye devam etmekte, yurt içindeki talepleri karşılamaya çalışmakta ve yurt dışındaki piyasalara da girmektedir. Fason olarak Mercedes; 403 Otobüs, Axtros Tır, Unimog Kamyonet, Sprinter Minubus, E 350, Peugeot; 206 Sedan, 206 HB, 406, 405, 605, Dacia; Logan, MCV, Suzuki; Grand Vitara, Hyundai; Mihgty Minubus gibi araçları üretmektedir. 2007 yılı üretim adeti 1.250.000 araçtır. Bu rakam Türkiye'de ki tüm otomobil fabrikalarının üretim âdetinden yüksektir.

    Araçlarımızda tüm Peugeot ve Citroen'ler de kullanılan TU5 Euro3 emisyonlu 1.598 cc 106 HP güce sahip motor kullanılmaktadır. Ayrıca IKCO Samand'larda, teknik alt yapı olarak Peugeot 307 de kullanılan şanzıman, alt takım, ön takım, ateşleme sisteminin de aynısı kullanılmaktadır. Standart aksesuar listemiz oldukça yüksek ekipman seviyesine sahip olup, Türkiye pazarında C segmentte çoğu araçta bulunmayan bir pakete sahiptir.

    Araçlarımıza Yapı Kredi Sigorta tarafından yıllık 750-860 YTL gibi bir fiyatla Kasko Poliçesi kesilmektedir. Ayrıca araçlarımız 3 Yıl / 100.000 km garantiye sahiptir.

    Bursa Bölge Bayi olarak kendi bölgemizde tüm servis alt yapımızı oluşturmuş bulunmaktayız. Bursa'da 3.000 m2 kapalı alanda satış, servis, yedek parça hizmetlerini vermeye başladık.

    Aralık 2007 itibarı ile Türkiye genelinde, 24 ayrı noktada satış ve servis hizmetleri veren istasyonlarımız kurulmuştur. Oluşturulan proje kapsamında Aralık 2008 dönemine kadar tüm bölgelerde satış ve servis istasyon oluşumumuz tamamlanacaktır.

    üARPIşMA TESTLERi iLE iLGiLi üOK YANLIş VE FARKLI BiLGiLERE SAHiPSiNiZ, YOUTUBE SiTESiNDE TESTTE GüRüLEN ARAü SAMAND IN EL MODELiDiR; YANi BU ARAüTA AiRBAG BULUNMAMAKTADIR, BUNA BAğLI OLARAKTA TABiKi PATLAMIYACAKTIR, SiZLERE LX MODELiNiN TEST SONUüLARINI DiğER MARKALARLA KIYASLAMALI OLARAK EKTE SUNUYORUM;[simage][/simage]

    SAMAND IN ESKi 305 VEYA 405 iLE BiR BAğLANTISI YOKTUR, TESTLERDENDE ANLIYACAğINIZ GiBi ARACIMIZ üN şASESi BiREBiR 307 şASESiDiR, YANi BiR ARACA BENZETECEK iSEK 307 NiN SEDANi DiYABiLiRiZ. 4502 CM BOY VE 1200 KG ARACIMIZ C SEGMENT ORTA SINIF BüYüK BiR ARABADIR.KIYASLAMA YAPARKEN BU BOY VE SEGMENT ARAüLAR iLE KIYASLAMANIZ DAHA SAğLIKLI OLACAKTIR. ARAüLARDA KULLANILAN MOTOR TüM PEUGEOT VE CiTROEN LERDEKi 1.6 16 V BENZiNLi MOTORUN AYNISIDIR. YANi SADECE 307 DE DEğiL; 207, 307, 407, C2, C3, C4 DE TU5JP4 KODLU BU MOTORU KULLANMAKTADIR


     İKCO SAMAND'I YANLIŞ TANIMAYIN TÜM ÖZELLİKLERİ BURDA

     İKCO SAMAND'I YANLIŞ TANIMAYIN TÜM ÖZELLİKLERİ BURDA


    Teknik özellikler:

    IKCO SAMAND LX
    Iran Khodro Company

    TEKNiK üZELLiKLER
    Motor Hacmi :1587 cc / Tu5 Peugeot Euro3 Motor
    Motor Gücü :106 hp / 5600 rpm
    Max. Tork :142 nm/ 4000 rpm
    Silindir / Subap Sayısı :4 / 16
    Max. Hız :190 km/h
    şanzıman :5 ileri Manuel Aktarma
    şehir içi Yakıt Harcama :8.9 lt (1/100 km)
    şehir Dışı Yakıt Harcama :5.9 lt (1/100 km)
    Ortalama Yakıt Harcama :7.6 lt (1/100 km)

    STANDART AKSESUARLAR
    Klima (Air Condition)
    Sürücü Hava Yastığı
    ABS Fren Sistemi
    EBD (Elektronik Fren Güç Dağılımı)
    Elektrikli ün Koltuk Sırtlıkları
    Arka Park Sensörü
    Cd Player / MP3 Player (ALPINE)
    Uzaktan Kumandalı Merkezi Kilit
    Alarm / immobilizer
    Dijital Ekran şifreli Yol Bilgisayarı
    Tarih / Saat / Takometre / Periyodik Bakım Ayarlı Yol Bilgisayarı
    Hidrolik Direksiyon Sistemi / Yükseklik Ayarlı Direksiyon
    Elektrikli 4 Cam (Sürücü Auto)
    Elektrikli / Isıtmalı Dikiz Aynaları
    Uzaktan / içeriden Kumandalı Bagaj Açma
    Hareket Halinde Otomatik Merkezi(Kapı)Kilitleme
    Yükseklik Ayarlı Sürücü Koltuğu
    Bel Destekli ün Koltuklar
    AM/FM Stereo Radyo / 4 Hoperlör Sistemli
    Analog Saat
    Elektrikli Radyo Anteni
    Arka Kabin Havalandırma (Klima Sistemli)
    Fonksiyonel ün / Arka Kol Dayama
    Arka Kol Dayama üzeri üift Bardaklık
    Arka Koltuk-Bagaj Arası Açılabilir Bölme
    ün Koltuk Arkalarında Harita Cebi
    Ahşap Kompozit Kaplama Orta Konsol
    Kilitli Torpido Gözü
    Mavi Işıklı Dijital ün Gösterge Paneli
    Işıklı Makyaj Aynası
    Işıklı 4 Kapı Eşiği
    Yükseklik Ayarlı Emniyet Kemerleri
    Yükseklik Ayarlı ün Koltuk Kafalıkları
    Kapı ve Camlarda üocuk Kilidi
    ün / Arka Sis Farı
    Gövde Rengi Tamponlar ve Kapı Kolları
    15*inch Alüminyum (Speedline) Alaşım 11 Kollu Jantlar
    185/65/15 Goodyear Eagle Lastikler
    15*inch Orijinal Stepne
    ilk Yardım üantası / Reflektör / Plastik Paspas
    3 Yıl / 100.000 km Garanti

    OPSiYONEL AKSESUARLAR
    LPG Sıralı Sistem Dönüşüm Kiti
    Sport Paket (BodyKit)
    Sedefli-üift Renk Dış Boya
    Deri Döşeme

    Çarpışma testi sonuçları
     İKCO SAMAND'I YANLIŞ TANIMAYIN TÜM ÖZELLİKLERİ BURDA


    Samand'ın sport pack modeli; orjinal body kit uygulanmış versiyon...

     İKCO SAMAND'I YANLIŞ TANIMAYIN TÜM ÖZELLİKLERİ BURDA

     İKCO SAMAND'I YANLIŞ TANIMAYIN TÜM ÖZELLİKLERİ BURDA

     İKCO SAMAND'I YANLIŞ TANIMAYIN TÜM ÖZELLİKLERİ BURDA

     İKCO SAMAND'I YANLIŞ TANIMAYIN TÜM ÖZELLİKLERİ BURDA



    İran Khodro’nun Tarihçesi:

    İran Khodro Tahran’ın Ektaban Caddesi’nde 18 Ağustos 1962 tarihinde 100,000,000 Tümen kayıtlı sermaye ile Bay Aliakbar Khayami, Bay Ahmad Khayami, Bay Mahmoud Khayami ve Bayan Zahra Seyedi Rashti tarafından kurulmuştur.
    İran Khodro (IKCO) çeşitli tipteki araçları ve parçaları imal eden, bunun yanı sıra satan ve ihraç eden halka açık bir şirkettir. Şimdi, 45 yıl sonra, IKCO Orta Doğu’nun en büyük araç üreticisi olarak otomobiller ve otobüsler dizayn etmeye ve üretmeye devam etmekte, yurt içindeki talepleri karşılamaya çalışmakta ve yurt dışındaki piyasalara girmektedir.
    IKCO, İran’ın en büyük araç üreticisi olarak toplam araç üretimin %65 ini gerçekleştirmek-tedir.1997 yılında, IKCO 111,111 adet çeşitli binek tip ve van tipi araçlar üreterek 35 yıllık şirket tarihinde bir rekor kırmıştır.21 Mart 2006 da başlayan İran yılında 550,000 araç üretmiştir. Firma üretiminde, üretim miktarlarını arttırırken üretimin kalitesini de kayda değer bir şekilde arttırmıştır. İran Khodro ISO 9001 Kalite belgesini de diğer kalite belgelerini de (İşçi Sağlığı, Güvenliği ve Çevre Sertifikaları olan OHSAS 18001 ve ISO 14001 gibi) Alman RW-TUW kurumundan almıştır.

    İran Khodro’daki Otomobil Üretiminin Tarihçesi

    1967 - Paykan (1600, 1725, 1800 cc). Versiyonlar: Standard, Deluxe, Kaarluxe, Javanan (Gençler için), ve Taksi
    1990 - Peugeot 405 (1600 cc). Versiyonlar: GL, GLX
    1995 - Peugeot 405 (2000 cc). Versiyonlar: GLX (Otomatik & Manuel)
    1996 - Peugeot 205 (1360 cc). Versiyon: GR
    1997 - Peugeot 1600 RD (1600 cc). Versiyonlar: RD, RDi, RDX
    1998 - Peugeot 405 Estate (2000 cc). Versiyon: GLX
    1999 - Peugeot Pars (2000 cc). Versiyonlar: Pars, Pars ELX ve opsiyonel
    2000 –Samand’in test üretimi (1800 cc). Versiyonlar: Samand, Samand LX ve opsiyonel
    2001 - Peugeot 206 (1400 cc). Versiyonlar: Tipler 2,3,5,6 ve opsiyonel
    2002 - Başkan Khatami’nin katılımıyla Samand üretim hattı açılışı
    2004 - Peugeot GLi (1800 cc). Versiyon: GLi
    2006 - Peugeot 206 SD (1600 cc). Versiyonlar: Types 3,4,5

    İran Khodro’daki Ticari Araç Üretiminin Tarihçesi

    1963 - Mercedes Benz Otobüs O302 model. Versiyonlar : ( Şehirlerarası, Şehiriçi, Soldan Direksiyonlu ve Şasili) -Benz LP608 Otobüs -Benz OP Model
    1965 - Commer Minibüs (Minibüs, Van ve Ambulans)
    1967 - Mercedes Benz Minibüs Model 319, Sonra Model 309 la değiştirildi. (Versiyonlar: Standart ve Yüksek Tavanlı)
    1970 - Mercedes Benz Ambulans O409 Model
    1971 - Minibüs 309 Benz (Minibüs, Van ve Ambulans, Tek ve Çift Kabin)
    1986 - Mercedes Benz Tek Kabin Kamyonet, Yolcu Kapasitesi 6+1 ve Yükleme Kapasitesi 3 ton olan Çift Kabin Kamyonet
    1988 - Mercedes Benz Minibüs 508 Model (Standart veYüksek Tavanlı)
    1989 –Şehirlerarası Otobüs O355 Model
    1990 - Minibüs 508 Benz Karavan- Minibüs Benz 409- Minibüs Benz M30
    1994 - Minibüs Benz O508D – High -Deck Coach 400 Prototip
    1995 - Minibus Karavan - C400 Super Bus
    1996 –Şehriçi Otobüs S360
    1997 - LP808G, L1924/52 ve LK1924/42 Kamyon, Chorus Minibus, C400 otobüs
    1998 - LP609/36, LPK609/32 ve 508 Kamyon, Ambulans, MB140 van
    1999 - LP809/36,LPK809/32 ve 3850/38S Kamyon, 2635/32S (18 teker), O355( 3 kapı Şehriçi Otobüs), Neoplan SKYLINER Otobüs.
    2000 - LP612/36, LP814/36, A 1114 and 2631 Kamyon, Van MB140, MB140( Para Dağıtım Aracı), MB140 (Yolcu Van ), C355 ve Hava Alanı Aktarma Otobüsü
    2001 - Mighty Kamyon, İtfaiye Aracı ATEGO1325f, Ghazal van, O457, Megatrans ve C457 Otobüsleri.
    2002 - ACTROS 1843 LS Kamyon - OMG Otobüs.
    2003 - İtfaiye Aracı ATEGO 815/33 F, ATEGO 815/42, ATEGO 1828, ATEGO 2528 ve ATEGO 2628 Kamyon, SC457 Otobüs
    2004 - ATEGO1317, ATEGO 1828 K, ATEGO 2628 K , ATEGO 3331 K- 3340, AXOR 1843 LS ve 3340 S Kamyon, SPRINTER Van
    2005 - ATEGO 1523, ATEGO 1935- 2031, ATEGO 1935 K, ATEGO 3335 K, ACTROS 1844 LS ve HOWO Kamyon, Chorus minibüs ( CNG doğal gazlı)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi full_speed_89 -- 16 Temmuz 2008; 22:27:37 >




  • Araç hakkında bilgi edinmek istiyorsanız sadece resimlere bakmayın lütfen okuyun İKCO mercedesede araba çıkaran bir firma.

    Türkite'ye geldiğinden buyana 1600 adet satılmış araçtan.

    BAYİLERİ:
    İstanbul
    Kocaeli
    Sakarya
    Bursa
    İzmir
    Aydın
    Konya
    Antalya
    Mersin
    Hatay
    Kahramanmaraş
    Gümüşhane
    Erzincan
    Elazığ
    Şanlıurfa
    Diyarbakır
    Batman
    Mardin
    Van

    SERVİSLERİ:
    İstanbul
    Kocaeli
    Sakarya
    Bursa
    İzmir
    Aydın
    Antalya
    Isparta
    Ankara
    Konya
    Mersin
    Kayseri
    Adana
    Kahramanmaraş
    Osmanize
    Gaziantep
    Hatay
    Şanlıurfa
    Elazığ
    Diyarbakır
    Batman
    Mardin
    Trabzon
    Gümüşhane
    Erzurum
    Van
  • Şu imzanı değiştirsen diyorum.



    quote:

    Orjinalden alıntı: full_speed_89

    ...
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.