Şimdi Ara

iihs Ölümlü Kaza Analizi (Küçük Araçlar Dikkat) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
2.752
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Önceki aracım c segmentti,şimdiki d. Arada eş dostun sahip olduğu clio,era,s60,320d,200e gibi arabalarıda kullandım ve şunu farkettim;ufak araçta daha sabırsız oluyorum,daha fazla hız isteği duyuyorum.

    Büyük kasalı araçlar huzur ve keyif veriyor,70-80 i geçme isteği hiç duymuyorum.

    Subaru almak isteyenleri hep teşvik ediyorum

    Özel spor araçlar hariç 2 çeker araç olmamalı.

    Tabiattaki canlıların yere basan kaç ayağı varsa hepsinin hareket kabiliyeti var.4 ayağıyla basıp 2 ayağıyla giden canlı yok

    Düz yolda gitmek marifet değil

    Kritik anlarda hayat kurtarmak için awd çok önemli

    Milletin adam gibi arabaya binmesini önlemek için kendini yırtanlar utansın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1-2 yıl kadar önce okuduğum bir bilim dergisinde; küçük ile büyük araç çarpıştığında, küçük araçtakilerinin ölme ihtimalinin, araçların kütle oranlarının karesi kadar daha yüksek olduğunu gördüm.
    Bu bilgiye göre:
    Küçük araçlardaki ölüm oranlarının yüksek, büyük araçlardaki ölüm oranlarının düşük olmasının en büyük faktörü kütle farkının büyük olmasıdır.Aynı hızlarda seyreden küçük ve büyük araç çarpışırsa; küçük aracın kütlesinin az olması sebebiyle toplam kinetik enerjisi ve büyük aracın kütlesinden dolayı sahip olduğu kinetik enerjisi farklı olduğundan, büyük olan araç küçük olan araca daha fazla kuvvet uygular, klasik etki-tepki(newton yasalarından birisi)
    Arabanın gövde yapısı, güvenlik ekipmanları vb. kaza anında hayat kurtaran özelliklerdir ama işin teorisinde olayın büyük çoğunluğu kütle farkı ile alakalı.




  • listede bi acayiplik var, a4 kötü sonuç almıştı civic iyi sonuç, bu listede tam tersi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanoglanli

    55 mil= 90 km/h

    mil nerede yazıyor ?
  • atayum kullanıcısına yanıt
    Bilgiler için teşekkürler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • çıkarımların yanlış. ölümlü kazası olmayan tüm araçlar marjinal araçlar. Şahsen ben sokakta hiç görmüyorum. çok satılan , tutulan araçların kaza yapma olasılığı elbette daha fazla olacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erkmenson kullanıcısına yanıt
    Sizin görmemeniz normal, veriler amerikaya ait, ve marjinal dediğiniz araçların bir çoğu en çok ölümlü kaza yapan araçlardan daha fazla veya aynı oranlar da satmış.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • fakirler ölsün porsche 'dan selamlar listesi olmuş :)

    Allah korusun öyle kazalar var ki adam ölse keşke dersiniz. Kolu bacağı kopan, kör olan, sakat kalan, felç olan... Bunları da listeye ekleselermiş daha gerçekçi olabilirmiş.
  • Tüm istatikler için teşekkurler.
    Rio ve accenti görünce, gayet gerçekçi olduğunu düşündüm.
    Bu arada focusa hiç yakıştıramadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mono87

    listede bmw neden yok acaba

    unutmuşlar :))

    müdür: la bmw niye yoğ?
    istatistikçi abi: o ne la ?
    müdür: varya... bmw
    istatistikçi abi : yoğ abi hiç görmemişim bmw
    müdür: ana!....
  • Ya aslında bu istatistik ile sadece karşılaştırma yapabiliriz. Örneğin Volvo Xc90, accentten daha iyidir ben de ikisi arasında kalmıştım zaten



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi azad_van -- 11 Şubat 2015; 9:43:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amerikalılar istatistiğin master yoda'sıdır.. Tabi ki ölümlü kazalara göre tasnif yapacaklar, öteki türlü yok kafa travması, yok ikiden fazla kırıklı travma, yok dalak rüptürlü iç kanama vs, listelenemez.. adamlarda ne yapmış, ölümlü kazalar, emniyet kemeri takılımı, kaza anındaki hızlarını tasniflemiş.. Bir istatistik üstadının çıkıp olayı yorumlaması lazım.. Ben kayınpederin aracım oladığı bir dönemde aveosunu 3 ay kullandım, 4 tekerlek üstünde kayan, arka bagaj kapağı biraz sert kapatınca yamulup yerine oturmayan ..oktan ..ok bir araçtı.. Bence büyüklükte etkili ama kalitede etkili.. Büyük araçları kaliteli yapıyorlar zaten..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: G Man

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mono87

    listede bmw neden yok acaba

    unutmuşlar :))

    müdür: la bmw niye yoğ?
    istatistikçi abi: o ne la ?
    müdür: varya... bmw
    istatistikçi abi : yoğ abi hiç görmemişim bmw
    müdür: ana!....

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.