Şimdi Ara

IIHS 2019 Top Safety Pick+ Ödülleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
2
Favori
1.744
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 21 Aralık 2018
    2019 model araçlar arasında IIHS testlerinde Top Safety Pick+ puanı alan 30 aracın listesi.

    Bu yıl İİHS tam puan almak için çitayı daha da yükseltti. Geçen yılın aksine araçların yolcu tarafı small overlap testinden "İyi" puanı alması gerekiyor. Geçen yıl ise "KAbul edilebilir" puanı tam puan almak için yeterliydi.

    Lİste şimdilik tamamlandı. İlerleyen dönemde listeye daha fazla araç girebilir.

    Küçük sınıfta kazananlar (C sınıfı ):

    - Honda Insight

    - Hyundai Elantra (built after September 2018)

    - Kia Forte

    - Kia Niro Hybrid

    - Kia Niro Plug-In Hybrid

    - Subaru Crosstrek

    - Subaru Impreza 4-door sedan

    - Subaru Impreza wagon

    - Subaru WRX

    Orta Sınıf araçlar ( D sınıfı):

    - Hyundai Sonata

    - Kia Optima

    - Subaru Legacy

    - Subaru Outback

    - Toyota Camry

    Orta lüks sınıf:


    - Genesis G70

    - Lexus ES

    Geniş Lüks sınıf araçlar:

    - BMW 5-Series

    - Genesis G80

    - Genesis G90

    - Mercedes-Benz E-Class sedan

    Küçük crossover SUV:

    - Hyundai Kona

    - Mazda CX-5

    Orta sınıf crossover SUV

    - Hyundai Santa Fe

    - Kia Sorento

    -Subaru Ascent

    Son olarak Orta lüks crossover SUV:

    - Acura RDX

    - BMW X3

    - Mercedes-Benz GLC-Class

    - Mercedes-Benz GLE-Class

    Yolcu tarafı önden (teker hizasından = small overlap) çarpışma testindeki ve diğer çarpışma testlerindeki "İyi" derecesinin yanı sıra, Top Safety Pick + ödülünü alan araçlar ayrıca "Gelişmiş" veya "Üstün" çarpışma önleme teknolojisi ve "İyi" far performansı derecesi de aldılar. İkincisi ( yani far performansı sınıfı), Honda Accord, Mitsubishi Outlander, Nissan Altima ve Toyota Corolla dahil 17 modelin bahsi geçen ödülü kaçırmasına neden oldu. IIHS, yapılan bir araştırmanın modern farların hala oldukça zayıf performans gösterdiğini ortaya çıkarmasının ardından 2016 yılında, programın bir parçası olarak far testlerini de değerlendirmesine dahil etmeye başladı.

    Özellikle yerli (ABD li) markalar Top Safety Pick + ödülünü alamadı. Far ve çarpışma performansı, General Motors, Ford ve Fiat Chrysler Otomobillerini kazananlar dairesinin dışında bıraktı. Hyundai, kia ve Subaru bu yıl listeye hakim oldu.

    Bu üçünün dışında 27 model daha normal ( artısız sıradan reguler ) Top Safety Pick ödülü aldı. Bu araçlar, sürücü tarafı önden çarpışma (teker hizasından) testinde , sürücü tarafı önden çarpma (moderate overlap=aracın ön yarısı diyelim), yan, tavan gücü ve koltuk başlığı testlerinde "İyi" derecesinde puan aldılar ve yolcu tarafı önden teker hizasından çarpışma testinde ve ön far değerlendirmelerinde "iyi" veya "Kabul edilebilir" dereceleri aldılar. (Yani bu araçlar sürücü tarafını daha sağlam yapmışlar. Forumda benzeri bir konu tartışılmıştı) Ayrıca bunların kaza önleme teknolojileri değerlendirmesinden "Gelişmiş" veya "Üstün" puanları almaları gerekiyordu. (Anladığım kadarıyla bunu da alamamışlar)

    Google translate üstüne biraz düzenleme yaptım

    (

    Aside from the "Good" rating in the passenger-side small overlap front test and other crash tests, vehicles that earned the Top Safety Pick+ award also had "Advanced" or "Superior" crash prevention technology and a "Good" headlight rating. The latter caused 17 models to miss out on the award, including the Honda Accord, Mitsubishi Outlander, Nissan Altima, and Toyota Corolla. The IIHS began including headlight tests as part of its program in 2016 after research showed modern headlights are still largely poor in performance.

    Notably, domestic brands failed to capture a Top Safety Pick+ award. Headlights and crash performance kept General Motors, Ford, and Fiat Chrysler Automobiles out of the winner's circle. Hyundai, Kia and Subaru dominated the list this year.

    Another 27 models received regular Top Safety Pick awards. Those vehicles scored "Good" ratings in driver-side small overlap front, moderate overlap front, side, roof strength and head restraint tests, and "Good" or "Acceptable" ratings in the passenger-side small overlap front test and headlight rating. They also needed to score "Advanced" or "Superior" ratings for their crash avoidance technology.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi etusch -- 22 Aralık 2018; 20:6:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Belçika’daki teknik bir sunumda, Subaru yeni Impreza’nın 2.5 tonluk bir taşıtla saatte 90 km hızla çarpıştığı bir video gösterdi. Otomobilin boksör motoru yolcu kompartmanını etkilemek yerine zeminin altına kayıyor ve ön yapı ezildiği halde kapılar çok az etkileniyor ve hala açılabiliyor.



    https://www.ototeknikveri.com/haber/10675/yeni-subaru-platformu-sinif-lideri-guvenlik-teknolojileriyle-avrupa-yi-hedefliyor



    Senin Fiesta'ya 2.5 tonluk bir araç çarpsa altından çıkarmak için vinç getirmek gerekir.
  • Volvonun gozu yasli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzak doğulular kafadan koparmış.
  • Konu neden İngilizce ! Amerika'da mıyız! Türkçe konu açmak çok mu zor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hyundai-Kia şov yapmış. Lafta değil güvenlikte premium oldular.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hyundai teneke diyenlerin gözü yaşlı :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu tablo "soruları bilinen sınav, sınav değildir" sözünü doğruluyor.



    Burdaki araçların nerdeyse hepsi Amerika pazarı için üretilen modeller. Haliyle hedeflenen pazara yönelik olmalı.



    Burdan bu testlerin faydasız olduğu sonucu çıkmasın. Amerika'daki kazalar ile Avrupa'daki kazalar farklı. Bu kaza senaryoları simule ediliyor, bu testler ortaya çıkıyor. Amerika'da olması muhtemel kazaya yönelik bir aracı almak Amerika otoyollarında daha güvenli seyahat denilebilir keza Avrupa için de aynısı geçerli...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarkihalindekal -- 22 Aralık 2018; 0:32:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Liste pek şaşırtmadı. Subaru Hyundai ve Kia harika işler yapmış. Son yıllarda zaten zirvede japonlar ve koreliler vardı. Volvo nun esamesi bile okumamaya başlamış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SHIHAD

    Liste pek şaşırtmadı. Subaru Hyundai ve Kia harika işler yapmış. Son yıllarda zaten zirvede japonlar ve koreliler vardı. Volvo nun esamesi bile okumamaya başlamış
    Volvo geçen sene girdigi için testlere yok listede yanlış yonlendirmeyelim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Polestar191 -- 22 Aralık 2018; 0:47:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Volvo geçen sene girdigi için testlere yok listede yanlış yonlendirmeyelim

    Alıntıları Göster
    Yinede eskisi kadar ezici bir üstünlüğü yok. Yanı diğer markalarda çok güçlendi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SHIHAD

    Yinede eskisi kadar ezici bir üstünlüğü yok. Yanı diğer markalarda çok güçlendi

    Alıntıları Göster
    Bu testlerde göründüğü kadarıyla öyle. Daha ötesinde ne var kesin olarak bilmiyoruz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uzun uzun yazmaya gerek yok bu araçlar belli bölge için üretilmiş olursa da olsun.


    HELAL OLSUN kağıt diye tabir edilen marka bugün 1.oluyorsa HELAL OLSUN. Başka söze gerek yok.
  • Evet hyundai kia şov yapmış olabilir ama örnek vereyim c segmenti olsun.Diğer tüm markalardan 200-300 kilo fazla ağır araba. Kullandığı çelikten sebep zaten. Bi zahmet olsunlar yani. Volvo gibi çarpışma momentumunu dağıtma gibi teknolojilerinin olduğunu pek sanmıyorum. Malzeme kaynaklı bir güvenlik. Ondan sonra vay efendim dizel c segment 8 litre yakıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerotobil

    Evet hyundai kia şov yapmış olabilir ama örnek vereyim c segmenti olsun.Diğer tüm markalardan 200-300 kilo fazla ağır araba. Kullandığı çelikten sebep zaten. Bi zahmet olsunlar yani. Volvo gibi çarpışma momentumunu dağıtma gibi teknolojilerinin olduğunu pek sanmıyorum. Malzeme kaynaklı bir güvenlik. Ondan sonra vay efendim dizel c segment 8 litre yakıyor.
    Yine abartmışsın. Bak gece gece üşenmedim 4-5 markanın C segmentine baktım rakiplerinden en fazla 60-80 kg ağır Volvo'dan ise çok daha hafif.

    Tamam senin Ateca 10 numara boşver ESP gereksiz güvenlik gereksiz. Boşver gitsin. Yav Hyundai bile savundurtuyorsunuz bana Vag fanları.


    Ağırlık arttıkça güvenlik artar demek kesinlikle yanlış. Belki bunu kastetmedin ama Smart ve Mercedes S serisi çarpışmalarına bak. Eski araçlarla yeni araçların çarpışmalarına bak. Bu insanlar deli gibi ARGE kasıyor. Çeliği koyalım biraz da titanyum ekleyelim 250 gram da Adamantium ekleyin çocuklar seviyor olayı değil yani.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 22 Aralık 2018; 1:3:39 >




  • Şov yapanın Subaru olması ve yalnız 1 kişinin adını anması.

    Onun da Volvo'ya göndermesi. Tam helal derken nötr kalmam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi High Quality -- 22 Aralık 2018; 1:9:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kerotobil K kullanıcısına yanıt
    Oyle olsaydı en saglam araclar eskı opeller falan olurdu. Astraların agırlıkları malum



    Ayrıca koskoca benzınlı sportage 9lt yakıyor, c sınıfı dızel ceed 8lt? Komık olurdu... Zaten sehır ıcı verısı 4.7lt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    Vaay özlemişim ya sesini duydum iyi oldu.



    Bu arada vag grubu araç bidaha almam varsa yoksa uzakdoğu. Şuan sadece tadını çıkarıyorum.



    Hyundai severim. Yakıt falan derdim değil parası neyse veriririz ama hantal araçlar biraz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hyundai koymuş diğerleri seyretmiş
  • Kaç para ulen bir Subaru

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kerotobil K kullanıcısına yanıt
    Ateca daş diyim.. Dostum bakma vagi cekemeyen cok.. Sen bin sinifinda en dusuk yakit tuketimi olan suvlardan birine sahipsin. 5 yildiz da almis... Arkadasinda dedigi doğru seninde... Aynen adamlarin kia sportage si 10lt ustu yakiyorken seninki tsi de 7.5 yakiyor.. Ha bu hafiflige ragmen 5 yildiz da alıyor.. Sen gel ateca grubu kurdum. Dh de bi aramiza. Katil kaynasalim. 😎

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.