Şimdi Ara

Identity V [ÇIKTI] ~ --> Dev Rehber <--

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
1
Favori
8.141
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Identity V [ÇIKTI] ~ --> Dev Rehber <--


    Oyunun Web Sitesi
    İndirme Linki

    GENEL TANITIM

    Identity V, NetEase Games tarafından geliştirilen, Dead By Daylight adlı oyuna benzer çizgi grafikli bir korku oyunudur. Dead By Daylight developerları oyunun gelişiminde ve ingilizce sürümünün tüm dünyaya yaygınlaştırılmasında yardımcı oluyor. Çin'de ilk çıktığı gün tüm oyunları arkasında bırakarak çok uzun süre en çok oynanılan ve indirilen oyun olmayı başardı. İngilizce sürümü 5 temmuzda çıkan Identity V şuanlık sadece iOS da mevcut. Android versiyonunun gelecek hafta çıkacağı duyruldu.

    OYUN TANITIMI

    Oyunda oynanılabilecek 2 taraf mevcut. Survivors(savaşçılar) ve Hunter(avcı). Savaşçılar 4 kişi olabilirken, Avcı sadece 1 kişi olabiliyor. Savaşçıların amacı haritada bulunan makinaları çözmek ve sonrasında açılacak olan kapıya gidip şifresini girdikten sonra kaçmak. Avcının ise amacı, savaşçılar kaçmadan hepsini yakalayıp roket sandalyesine bağlayarak onları öldürmek. Savaşçılar, Avcı'ya hasar veremiyor fakat onu durdurmak için harita etraflarında bulunan tahtaları kullanabiliyor ve bazı savaşçıların yetenekleri Avcı'yı belli bir süre etkisiz kala getirebiliyor.

    Savaşçıların Kazanma Koşulları;

    * Haritadaki bulunan makinalardan sadece 5 tanesini çözmek.
    * Açılan 2 kapılardan birisine gidip şifreyi girmek ve kaçmak.
    * Kazanmak için 3 tane savaşçının da başarılı bir şekilde kaçması gerekiyor.
    * Sadece 2 tane savaşçı kaçmayı başarırsa oyun berabere bitiyor.
    * Bu yüzden sadece ben kaçayım gerisi umrumda değil bana mı sordular oynarken, demek imkansız! Takım çalışması şart.

    Avcı'nın Kazanma Koşulları;

    * 3 ya da tüm savaşçıları öldürmek.
    * Savaşçıların toplam 2 can puanı bulunmaktadır. Bir kere hasar verdiğinizde yaralanırlar, bir kere daha vurursanız yere düşüp bayılırlar.
    * Eylem yapan savaşçılara hasar vermek, Dehşet Şoku'nu aktif eder, 2 kere vurmak yerine 1 vuruşta onları bayıltabilirsiniz.
    * Sadece 2 tane savaşçı öldürürseniz ve diğerleri kaçar ise oyun berabere bitiyor.
    * NO ONE CAN ESCAPE!

    KARAKTERLER VE ÖZELLİKLERİ

    Savaşçılar;

    Emma Woods - the Gardener
    *Yanında alet çantası taşır, 12 kullanımı olan alet çantası ile etraftaki roket sandalyelerini kırabilir.
    *Makinaları çözerken, tetiklenen ayarlama barının başarılı olmasını %50 arttırır ve tetiklenme şansını %50 düşürür. Ayrıca takım arkadaşlarının tetiklenen ayarlama barının başarılı olmasını %5 arttırır ve tetiklenme şansını %5 düşürür.
    *Roket sandalyeleri ile haşır neşir olduğu için, sandalyeye bağlandığında ölüm direnci %10 artar.
    *Avcı tarafından daha çok ilgi çeker.

    Freddy Riley - the Lawyer
    *Yanında bir harita taşır. Bu harita tüm makinaların ve diğer savaşçıların yerini gösterir.
    *Sandalyeye bağlanan takım arkadaşlarının ölüm direncini %10 arttırır, ayrıca 8 metre yakınındaki savaşçıların makinaları çözme, sandalyeleri kırma ve iyileşme sürelerini %10 arttırır.
    *Pencelerden, tahtalardan atlama hızı %10 daha düşüktür.
    *Avcı tarafından hasar yediğinde 2 saniye daha hızlı koşar.

    Emily Dyer - the Doctor
    *Yanında iğne taşır, bu iğne ile yaralandığı zaman kendisini iyileştirir. Kullanım süresi yoktur.
    *Diğer savaşçıları iyileştirme hızı %60 artarken, kendisini iyileştirme hızı %20 artar. Ayrıca takım arkadaşlarının birbirlerini iyileştirme hızını %5 arttırır.
    *Pencelerden, Tahtalardan zıplama hızı %15 daha düşüktür.
    *Avcı tarafından hasar yediğinde 2 saniye daha hızlı koşar.

    Kreacher Pierson - the Thief
    *Yanında bir el feneri taşır. El fenerini avcıya uzun süre tuttuğunda avcıyı belli bir süreliğine etkisiz hale getirir.
    *Pencerelerden, Tahtalardan zıplama hızı %15 daha fazladır.
    *Takım arkadaşlarının makina çözerken ayar tetikleme şansını %10 arttırırken, başarılı ayarlama şansını %10 düşürür.
    *Tüm takım arkadaşlarının kutu açma hızını %100 oranında arttırır.

    Servais Le Roy - the Magician
    *Yanında küçük bir asa taşır. Bu asa ile belli bir süreliğine kaybolur ve arkasında sahte bir ilizyon bırakır. Kaybolduğunda hasar yer ise Dehşet Şoku tetiklenir ve tek seferde yere düşer. Ayrıca gizlenerek yürüme hızı %30 oranında artar.

    *Makinaları çözerken ayar tetikleme şansı %20 oranında azalır ve başarılı ayarlama şansı %20 oranında artar.

    *Eğer roket sandalyesine bağlanırsa, takım arkadaşlarının onu sandalyeden kurtarma süresi %100 oranında artar. (daha geç kurtarılır)

    Kurt Frank - the Adventurer
    *Yanında bir kitap taşır, bu kitabı kullandığında Avcı'nın radarından kaybolur. Fakat the Adventurer bir çok eylemi uygulayamaz. Kitabın kullanım süresi sınırsızdır.

    *Arkasında bıraktığı ayak izlerinin süresi 1saniye kısalır ve engellerden geçmek, Avcı'ya bildirim göndermez

    *Makinaları çözerken ayar tetikleme şansı %30 oranında artar ve başarılı ayarlama şansı %30 oranında azalır.

    Naib Subedor - the Mercenary

    *Yanında 6 kullanımlık bir bileklik taşır. Bu bilekliği aktif ettiğinde duvardan destek alıp hızını belli bir süre arttırır.
    *Pencelerden, Tahtalardan zıplama hızı %15 oranında artar.
    *Roket sandalyesine bağlandığı zaman ölüm direnci %30 oranında artar.
    *Makinaları çözme süresi %25 ortanında düşüktür ve iyileşme zamanı %50 oranında artar.

    Matha Behamfil - the Coordinator
    *Yanında bir işaret fişeği taşır, fişek ile Avcı'ya vurduğunda onu belli bir süreliğine sersemletir.
    *Roket sandalyesine bağlandığında ölüm direnci %30 ortanında artar.
    *Bir takım arkadaşı sandalyeye bağlandığı zaman, makinaları ve çıkış kapısını çözme hızı %60 oranında düşer.
    *Pencelerden,Tahtalardan atlama hızı %10 ortanında artar.

    Tracy Reznik - the Mechani
    *Yanında bir robot taşır, belli bir yerde durarak Robot'u kontrol edebilir. Robot ile takım arkadaşlarını kurtarma,makinaları ve çıkış kapısını çözme gibi eylemler yapabilir.

    *Pencelerden,Tahtalardan atlama hızı %30 oranında düşer.

    *Makineleri çözme hızı ve çıkış kapılarını açma hızı %35 oranında artar ayrıca takım arkadaşlarının makinaları çözme hızını %8 oranında arttırır.

    *Takım arkadaşı roket sandalyesine bağlı ise, makinaları ve çıkış kapısını açma süresi %45 azalır. Bu efekt birikebilir.

    William Ellis - the Quarterback
    *Yanında bir rugby topu taşır. Bu top ile ileriye doğru hızlıca koşabilir, fakat enerjisi bittiğinde ya da bir engele çarpttığında sersemlenir. Ayrıca top ile Avcı'ya çarpar ise Avcı'yı belli bir süre sersemletir.

    *Pencelerden,Tahtalardan atlama hızı %5 ortanında artar, Tahtaları devirme hızı %50 ortanında artar fakat Avcı'nın sersemleme süresini %15 oranında düşürür.

    *Makineleri çözme hızı %30 oranında düşüktür.

    *Avcı tarafından yakalandığında, çırpınma hızı %10 oranında yükselir.

    Lucky Guy

    *Patatesin tekidir, ne avantajı vardır ne dezavantajı. Ben kaçayım yeter gerisi gram umrumda değil diyen bir tiptir.

    *Avcı tarafından hasar yediğinde, hızlı bir şekilde 2 saniye daha uzun süre koşar.

    Avcılar;


    Avcılar ekstra olarak 1 yetenek seçebiliyor. Bu yetenekler Avcı ağacına puan kastıkça açılıyor.

    Listen: Enerji bitene kadar etrafı duymanızı sağlıyor. Eğer hareket eden olursa yerini tespit edebiliyorsunuz.
    Abnormal: Bir roket sandalyesini tamir etmenize veya bir makinenin çözülme barını %50 oranında düşürüyor. Bu skil seçili iken makinelerin ne derece çözülmeye yakın olduğunu görebiliyorsunuz.
    Excitement: Bastığınızda sersemliğiniz ortadan kalkar.
    Patroller: Küçük bir robotu kontrol edersiniz. Bu robot ile herhangi bir savaşçıyı ısırabilirsiniz. Isırılan savaşçı her 5 saniyede 1 yerinde durur, belli bir süre sonra bu robot kırılır.
    Teleport: Basılı tutarak, seçtiğiniz bir makineye ışınlanmanızı sağlar.
    Peeper: Bulduğunuz yere 60 saniye süren bir göz bırakır. Bu göz eğer savaşçı tespit ederse bildirim alırsınız.
    Blink: Basılı tutarak seçtiğiniz çok yakın bi yere ışınlanırsınız. Daha çok savaşçıyı kovalarken iş görebilir fakat çok kullanışlı değil.

    Leo Back - Hell Ember

    * Büyük oyuncak bir bebeği vardır. Leo, oyuncak bebeğini yerleştirdiği yere ışınlanabilir. Oyun içinde maksimum seviye yeteneğe ulaştığında 2 tane oyuncak bebeğe sahip olur.

    Joker - Smiley Face

    * Büyük bir roket taşır. Bu roket 3 ayrı bir şekilde modifiye edilebilir. Modifiye parçalarını ise etraftan bulabilir. Her modifiye 1 kullanımlıktır, yeniden kullanmak için modifiye parçalarını toplamaya devam etmesi gerekir.

    1.Modifiye - Wind Wings: Atak hızı ve Roket ile ileriye koşma hızı artar.

    2.Modifiye - Drill: Roket ile ileriye doğru koşarak çarptığı savaşçının hızını düşürür.

    3.Modifiye - Propeller: Roket ile ileriye koşma hızı sınırsız olur fakat hızı eskisine göre daha yavaş olur.

    * Taşıdığı roketi modifiyesiz kullanabilir, belli bir süreliğine roket ile ileriye doğru koşar. Çarptığı savaşçıya hasar verir.

    Jack - the Ripper

    * Uzun süre aynı yerde duran savaşçıların üzerinde büyük bir sis belirir. Jack, bu sise girdiğinde ekstra bir saldırı daha elde eder ve yürüme hızı artar.

    * Jack, yeteneğini kullandığında görünmez olur. Yeteneği maksimum seviyeye ulaştığı zaman görünmez olduğunda ekstra olarak yürüme hızı kazanır.

    Bane - Gamekeeper

    * Yanında bir kanca taşır. Kancayı bir savaşçıya tutturur ise o savaşçıyı yanına çeker. Ayrıca kanca'ya uzun süre basılı tutulduğunda hedef çizgisi çıkar ve istediğiniz yere hedef alabilirsiniz. Bu yetenek maksimum seviyeye ulaştığı zaman, kancayı, savaşçılara tutturmak onlara hasar verir.

    PERSONA - TALENTLAR

    Oyunda her iki taraf içinde talentlar bulunmakta. Bu talent puanları oynadıkça elde ediliyor, fakat 100 puan maksimum. Her 1 talent 5 puan yediği için tüm talentları açmak imkansız. Bu yüzden stratejinize göre talent puanlarınızı vermelisiniz. Talentlarınızı sıfırlamak ücretsiz. İstediğiniz kadar sıfırlayabilir yeniden puan verebilirsiniz.

    SAVAŞÇI TALENTLARI

    Üst Taraf

    *Mech Elite 0/1 : Ayarlama tetiklendiği zaman başarı oranını %10 arttırır.
    *Curiosity 0/1 : Oyun başladığında yakınında ki 2 tane makinayi 10 saniyeliğine gösterir.
    *Disturbance 0/1: Çömelerek yürüme hızını %40 oranında arttırır.
    *Healing 0/3: Takım arkadaşlarının seni iyileştirme hızı %10/%15/%20 ortanında artar.
    *Air Walk 0/3: Arkanda bıraktığın ayak izleri 1/1.5/2 saniye daha hızlı kaybolur.
    *Sticket 0/3: Bayıldığın zaman, kendini iyileştirme hızın %10 ortanında artar ve yürüme hızın %50/%75/%100 oranında artar.
    *Hawthorn Effect 0/3: Yakınında bulunan her savaşçı için makinaları çözme,iyileştirme ve sandalyeleri kırma hızın %3/3.5%/4% oranında artar.
    *Spectator 0/1: Diğerini iyileştirme hızın %20 oranında artar. Ayrıca yaralı olan savaşçıları görebilmeni sağlar (Balona bağlı savaşçılar hariç)

    Sağ Taraf

    *Obsessive 0/1: 16 metre yakınındaki tüm kutuları gösterir.
    *Cold 0/1: 36 metre yakınında eğer Avcı sana arkandan bakıyor ise bildirim alırsın.
    *Distraction 0/1: Çıkış kapısı aktif edildiğinde 5 saniyeliğine Avcı'yı görürsün.
    *Snooze 0/3: Roket koltuğuna bağlandığında ölüm direncin %3/%6/%9 oranında artar.
    *Self Deception 0/3: Makinayı çözerken, ayarlama barında başarısız olunduğunda Avcı'ya bildirim gitme şansı %50/%75/%100 oranında düşer.
    *Compensate 0/3: Makinayı çözerken, ayarlama barında başarısız olunduğunda Avcı'yı 3/5/7 saniyeliğine gösterir.
    *Borrowed Time 0/3: Çıkış kapısı aktif edildiğinde, tam sağlığına kavuşursun ve 5 saniye boyunca %50 koşma hızına sahip olursun.

    Alt Taraf

    *Drawbridge Effect 0/1: 18 metre yakındaki tüm savaşçıları gösterir.
    *Distress 0/1: Roket sandalyesine bağlandığında, diğer savaşçılar birbirlerini görebilir.
    *Sneak 0/1: Bir savaşçı roket sandalyesine bağlandığında, sandalyenin 18 metre yakınında koşmak ayak izi bırakmaz.
    *Doctor 0/3: İyileştirme hızı %15/%20/%25 oranında artar.
    *Shelter 0/3: Bir savaşçıyı, roket sandalyesinden kurtardığında 60/90/120 saniyeliğinde iyileştirme hızın %20/%30/%40 ortanında artar. Bu efekt birikebilir.
    *Catfist Effect 0/3: Bir roket sandalesine bağlandığında, 12/18/24 metre yakınındaki savaşçılar %4/%6/%8 hareket hızı kazanır.
    *Herd Effect 0/3: 5 metre yakınındaki diğer savaşçıların makinayı çözme,iyileştirme ve sandalyeleri kırma hızı %3/%5/%7 oranında artar.
    *Tide Turnet 0/1: Bir savaşçıyı, roket sandalyesinden kurtardığın zaman, sen ve kurtardığın savaşçı 120 saniyeliğine dokunulmaz olur. Bu süre içerisinde Avcı'dan hasar alındığında bayılmazsınız ve diğer savaşçılar tarafından iyileştirilemezsiniz. Bu süre zarfında alınan hasarlar, süre bittikten sonra hemen uygulanır. Bu yetenek her oyun sadece 1 kere işe yarar.

    Sol Taraf

    *Risky Move 0/1: Roket sandalyesinden kurtarma hızı %40 oranında artar.
    *Exit Path 0/1: Bayıldığında, kendini iyileştirme limitini aşarsın ve ayağa yaralı bir şekilde kalkabilirsin. Bu yetenek her maç sadece 1 kere işe yarar.
    *Prisoner's Dilemma 0/1: Bir savaşçı, Avcı tarafından balona bağlanıp taşınırken, ikiside ekstra olarak 5 saniyeliğine görünür. Bu efekt, taşınan savaşçı roket sandalyesine bağlanıldığında sona erer.
    *Great Power 0/3: Avcı'nın kafasına tahtayı devirmeyi başardığında, Avcı'nın kendine gelme süresini %10/%15/%20 oranında arttırır.
    *Will to Survive 0/3: Bir savaşçı balona bağlandığında, çırpınma hızı %5/%10/%15 oranında artar.
    *Bad Example 0/3 Roket saldanyesine bağlı bir savaşçının 12/18/24 metre yakınında isen %4/%6/%8 hareket hızı kazanırsın.
    *Knee Jerk Reflex 0/3: Tahta'yı devirdiğinde 3 saniyeliğine koşma hızın %30/%40/%50 oranında artar. Yeniden dolum süresi: 60/50/40 saniye.
    *Broken Windows 0/3: Pencere'den atladığında koşma hızın 3 saniyeliğine %50 oranında artar. Yeniden dolum süresi: 40 saniye.

    AVCI TALENTLARI

    Üst Taraf

    *Deteriote 0/1: Yaralı savaşçıların, makinaları çözme,iyileştirme ve sandalyeleri kırma hızını %5 oranında düşürür.
    *Restraint 0/1: Korku alanını %15 oranında düşürür. (Avcı iken bir savaşçıya yakınlaştığında, savaşçının kalp atışları artar. Bu alanı daraltır böylece, savaşçılara daha yakın olduğunda, haberleri olur.
    *Panic 0/1: Herhangi bir savaşçı bayıldığında, yaralandığında ya da roket sandalyesine bağlandığında diğer savaşçıların makina çözme, iyileştirme ve sandalye kırma hızları %3 oranında düşer. Bu efekt birikebilir.
    *Rage 0/3: Sersemlediğinde ya da balona bağlı bir savaşçı çırpınarak kaçmayı başardığında, kendine gelme süren %10/%15/%20 oranında hızlanır.
    *Berserker 0/3: Bir savaşçı roket sandalyesine bağlı iken, saldırı yenilenme hızı %15/%20/%25 oranında artar.
    *Fallen Misfortune 0/3: Bir savaşçı roket sandalyesine bağlı iken ve Avcı, o sandalyeden 18 metre uzağında iken, her saldırdığında %10/%15/%20 şans ile Fallen Misfortune tetikleme şansı ve 2 katı korku salma şansı artar. (iki vuruş yerine tek vuruş, 2 katı korku demek korkan yaralı savaşçıların sesini rahatça duyabilmen demek).
    *Destructivness 0/3: Tahtaları kırma hızın %20/%30/%40 oranında atar.
    *Confined Space 0/1: Bir pencereden atladığında, o pencere 20 saniyeliğine kapanır. Bu süre zarfında avcı ve savaşçı o pencereden atlayamaz.

    Sağ Taraf

    *Owl 0/1: Korku alanının içerisinde olan tüm savaşçıların makina çözerken,iyileştirirken ve sandalye kırarken ki tetiklenen ayarlama barının başarılı olma şansını %30 oranında düşürür.
    *Lurk 0/1: 24 metre yakınında çözülmekte olan makinalara ekstra ışık ekler.
    *Announcement 0/1: Çıkış kapısı aktif edildiğinde hayattaki tüm savaşçılar, 5 saniye boyunca açığa çıkar.
    *Wicked Hound 0/3: Savaşçıların ayak izleri 1/1.5/2 saniye daha uzun süre kalır.
    *Impact 0/3: Yaralı savaşçıların iyileşme hızları %10/%15/%20 oranında artar.
    *Raven Flock 0/3: 16/24/32 metre yakında bir savaşçı var ise ve kargaları harekete geçirdi ise, kargalar sana o savaşçının yerini gösterir.
    *Hospitable 0/3: Balona bir savaşçı bağladığında yürüme hızın %5/%10/%15 oranında artar.
    *Wanted Order 0/1: Bir savaşçı roket sandalyesine bağlı iken ve diğer hayatta kalan savaşçılar sağlıklı ve ya baygın ise rastgele 1 savaşçı kısa bir süreliğine açığa çıkar. Bu efekt, savaşçı sandalyeden kurtuldukta 25 saniye sonra biter.

    Alt Taraf
    *Inertia 0/1: Saldırı yenilenme hızı %10 oranında artar.
    *Hindsight 0/1: 2 roket sandalyesi kırıldıktan sonra her ekstra roket sandalyesi kırıldığında %6 saldırı yenilenme hızı kazanırsın. Bu efekt 5 defaya kadar birikir.
    *Eye for an Eye 0/1: Avcı'nın kafasına tahta deviren savaşçılar 6 saniyeliğine açığa çıkar.
    *Control Freak 0/3: Roket sandalyesine bağlı savaşçıların ölüm dirençlerini %3/%6/%9 oranında düşürür.
    *Giant Claw 0/3: Balona bağlı savaşçıların, çırpınma gücü %25/%50/%75 oranında düşer ve çırpınma hızları %5/%10/%15 oranında düşer.
    *Mock 0/3: Bir savaşçı roket sandalyesine bağlı iken, hareket hızın %3/%4/%5 oranında artar.
    *Carnival 0/3: Çıkış kapısı aktif edildiğinde %5/%7/%10 saldırı yenilenme hızı ve %4/%6/%8 hareket hızı kazanırsın. Bu efekt 120 saniye boyunca aktif kalır.
    *Detention 0/3: Çıkış kapısı aktif edildiğinde ölümcül vuruşlar aktif edilir. Savaşçıları, tek darbe ile bayıltırsın. Bu efekt 120 saniye boyunca aktif kalır.

    Sol Taraf

    *Deer Hunt 0/1: 18 metre yakındaki, tüm baygın savaşçılar açığa çıkar.
    *Fetish 0/3: Savaşçıların, sandalye kırma hızlarını %10/%20/%30 oranında düşürür.
    *Tinnitus 0/1: Bir savaşı 36 metre yakınında ise bildirim alırsın.(küçük haritanın yanında bir kulak işareti çıkar)
    *Hunt 0/3: Bir savaşçıyı 15/12/10 saniye sürekli olarak takip edersen %10 hareket hızı kazanırsın. Bu efekt, sersemlediğinde,savaşçı başarı ile kovalamacadan kaçtığında ve başarılı bir şekilde savaşçıya darbe vurduğunda kaybolur.
    *Street Sweeper 0/3: 20/24/28 metre yakınındaki iyileştiren ve iyileşen savaşçılar açığa çıkar.
    *Possessive 0/3: Korku alanında olan tüm savaşçıların makine çözme,iyileştirme ve sandalye kırma hızlarını %3/%5/%7 oranında düşürür.
    *After Effects 0/3: Bayılan savaşçıların, kendilerini iyileştirme limitini %10/%20/%30 oranında düşürür.
    *Insolence 0/1: Avcılar, özel yeteneklerini açmak için kendilerini güçlendirir. Güçlendirme, tüm yetenekler açıldıktan sonra kaybolur.

    SAVAŞÇILAR VE AVCILAR İÇİN İPUCLARI VE TAKTİKLER

    Öncelikle bu ipucları ve taktikler tamamen kendime aittir, herkesin hoşuna gitmeyebilir ya da oyun stilinize uygun olmayabilir. Daha çok yeni başlamış arkadaşların işini kolaylaştırmak amacıyla yazıyorum.

    SAVAŞÇILAR

    *Oyun bulduğunda, aynı karakterleri seçmemeye özen gösterin.
    *Her karakterin avantajlarından faydalanmak her zaman daha iyidir.
    *Eğer arkadaşlarınızla oynuyorsanız, aynı talentlar ile girmeyin. Bazılarınız diğer talentları seçsin ki tüm takım faydalansın.
    *Amacınız öncelikli olarak makine çözmek olsun. Oylanamak yerine, hemen bi makine çözmeye başlamak size çok büyük avantaj sağlar.
    *Bir savaşçı hemen yakalanırsa kurtarmak için acele etmeyin. Yukarıda yakalanan kişinin çemberi yavaş yavaş dolmaya başlayacak. Bu süre dolduğunda, savaşçı ölecek demektir. Ona göre harekete geçin, erkenden harekete geçerseniz makine çözüm süreniz çok uzamış olur ve bağlı kişiyi kurtardığınızda avcı o kişiyi yeniden bayıltır ve sandalyeye bağlarsa, o kişinin çemberi ekstra %20 oranında dolmuş olacak ve ölüm hızı olması gerektiğinden daha hızlanacak. Geç kurtarırsanız zaten bir daha yakalansa bile değişen birşey olmayacak her türlü ölecek.
    *Amacınız 4 kişi ile kaçmak olsun fakat bazen bu imkansız olabiliyor. Çok zorlamayın, bazen arkada birisini bırakmanız gerekebilir :(. Onu kurtarıcam diye galibiyet yerine mağlubiyet alabilirsiniz.
    *Eğer kendinize güveniyorsanız, makineleri çözmek yerine Avcı'yı oyalamaya oynayabilirsiniz. Sürekli Avcı'yı oyalarken takımda o sıra rahat bi şekilde tüm makineleri çözecek sonra beraber kaçacaksınız. Bu iş biraz tecrübe gerektiriyor, fakat tecrübeyi de denemeden elde edemezsiniz. Bunun için uygun olan karakterler; Thief,Mercenary,Quarterback,Magician
    *Eğer yeteneğiniz o oyunluk işe yaramıyorsa ya da yeteneğiniz bitti ise, etraftaki kutuları açarak yeni ıvır zıvırlar bulabilirsiniz.
    *Eğer Avcı, Listen yeteneği kullandıysa ekranınızda kulak resmi çıkacak. Bu olduğu zaman olduğunuz yerde bekleyin ve çömelme moduna geçin. Eğer hareket ederseniz veya ayakta durursanız sizin yerinizi görür.
    *Başarılı bir şekilde Avcı'nın kafasına tahta indirmek için, Tahtanın arkasına geçin sizi göremesin. Yaklaştığında devirin kafasına . Eğer tahtanın devrileceği boşlukta ot gibi durursanız çok rahat darbe yersiniz.
    *Sadece koşma modunda arkanızda ayak izi bırakırsınız. Avcı yakınlardaysa ve sizi henüz görmediyse koşmayın, yürüyün ya da çömelin.
    *Eğer hayatta kalan tek siz kaldıysanız ya da herkes kaçtı ise ve sadece siz kaldıysanız Dungeon açılacak. Bu dungeon sadece 1 savaşçı kaldığı zaman açılıyor, yeri rastgele oluyor. Bulmak için, sesleri dinlemeniz gerekiyor. Ürkütücü sesler çoğaldığında yakındasınız demektir. Bu Dungeon sayesinde kaçabiliyorsunuz, fakat herkes öldü ve sadece siz kaçtıysanız maçı kaybediyorsunuz fakat MVP olma şansınız yükseliyor kaçtığınız için.

    AVCILAR

    *Ekstra yeteneklerden en kullanışlı olanları Listen,Abnormal ve Teleportdur. Diğerlerinin aşırı bi etkisi yoktur.
    *Mümkünse, roket sandalyesine bağlı olduğunda ölüm direnci yüksek olan savaşçıları ilk yakalamamaya çalışın. Büyük zaman kaybı, fakat bu tamamen opsiyonel. Mecbur kaldıysanız yapacak birşey yok.
    *Eğer erkenden birisini bayıtlabildiyseniz hemen roket sandalyesine bağlayın ve başında bekleyin. Ölüm süresi %90 civarlarında geldiğinde ve yakınlarda savaşçı göremiyorsanız avlanmaya devam edebilirsiniz.
    *Birisini roket sandalyesine bağladıktan sonra, takım arkadaşlarından birisi ya da birkaçı panik yapıp kurtarmaya gelecekler. Eğer yakında olduklarını farkederseniz sakın panik yapmayın ve kovalamayın. Bırakın kurtarmaya çalışsın. Tam kurtaracağı zamanı hesaplayıp vurduğunuz zaman eylem yaptı sayılacak ve dehşet şoku (terror shock) tetiklemiş olacaksınız. Haliyle kurtarmaya çalışan kişi tek darbede bayılacak. Bağladığınız kişinin ölüm süresi henüz ortalarda ya da daha azda ise diğer bayılttığınız kişiye dokunmayın. Eğer kendilerini iyileştirme limitini ortadan kaldırma talentları yoksa zaten öyle baygın kalmaya devam edecekler.
    *Eğer durumlar çok kötü gidiyorsa, sizi baya oyalıyorlarsa bu durumda en azından 2 kişiyi öldürmeye çalışın, berabere bitsin.
    *Eğer birisi 200 iq gibi oynuyor ise ve sizi aşırı derecede oyalıyorsa onun peşini bırakıp diğerlerini arayın. Zaman kaybını önler.
    *Birisini kovalarken, kovaladığınız kişi tahtanın arkasında sizi sersemletmek için bekliyor ise kandırmaya çalışın. O boşluğa giriyormuş gibi yapıp hemen çıkın panik yapıp tahtayı boşa devirecek. Zaman kaybetmenizi önleyen güzel bir taktik.
    *Bazı durumlarda bayılttığınız kişiyi hemen bağlamanız gerekmez. O baygın dururken yakınlarda gördüğünüz başka birinin peşinden gidebilirsiniz. Eğer takım arkadaşları makinelerle uğraşıyorlarsa bir sorun olmaz daha çok avanajı olur. Yani her durumda bayılttım ben bunu hemen gidip sandalyeye bağlıyım demeyin(bu taktik genel de süper bi taktik ama çok iyi uygulanması gerekiyor) Çünkü herkesi duraksız bir şekilde kovaladığınız zaman rahatça makine çözemiyorlar.
    *Mümkünse her zaman tahtaları kırmaya çalışmayın, ne olursa olsun zaman kaybıdır. Mümkünse sağdan,soldan geçin fakat tahta kırma talentınız maksimum seviyedeyse kırabilirsiniz.
    *Hell ile oynuyorsanız, bağladığınız kişinin yanına oyuncak bebek bırakın. Eğer birisini kovalamanız gerekirse daha güvenli olur. Eğer oyuncak bebeğin yanında bir savaşçı varsa yetenek barınızda yeteneğin titrediğini görüceksiniz. Hemen basın ve oraya ışınlanın sonrası meçhul.
    *Gamekeeper ile oynuyorsanız, kancanıza basılı tutup hedef birleyin. Rastgele atarsanız tutma şansı düşüyor.
    *Smiley Face ile oynuyorsanız, yeteneğinizi sürekli kullanmaya özen gösterin o sizin asıl olayınız. Aldığınız parçaları modifiye etmek için, yetenek barınızda üst tarafta bulunan icona basılı tutmanız yeterli sonrasında 3 seçenek görüceksiniz. Bunları her daim roketinize uygulayın.
    *Jack ile oynuyorsanız sislerden yararlanmaya çalışın, her daim görünmez gezmeye çalışın.

    LOGIC POINTS - DEDEKTIF PUANLARI

    Biraz savaştan uzaklaşıp Logic Points sistemine bakalım. Logic Point'in haftalık sınırı mevcut, bu sınır 42.000 logic point.
    Bu puanı kazanmak için, sahip olduğunuz savaşçı ve avcıların görevlerini tamamlamak, oyun kazanmak veya kaybetmek yetiyor. Her oyun kazandığınızda 500 logic point verirken, kaybettiğinizde 300 alıyorsunuz. Bu görevleri bitirerek o karakter için kostüm elde ediyorunuz. Bu logic pointleri ise, Logic Path koltuğunda kullanıyoruz. Her 1000 logic points demek 4 köşeli 1 zar demek. Zarı çevirdiğinizde çıkan sonuca göre dedektif karakteriniz ileriye doğru gidip puzzle parçaları elde ediyor, kostüm,avatar vs çıkan kutular elde ediyor. Puzzle parçaları ise daha çok karakter satın alımında kullanılıyor. 4 köşeli zarda sadece 1-2-3-4 numaraları mevcut.

    DERECELI SISTEMI

    Oyunda dereceli modu her daim açık olmuyor. Belirlenen saatlerde sadece 2 saat boyunca açık kalıyor. 1 Gün içerisinde 3 kere oynanılıyor.


    şimdilik bu kadar, oyundan bir kaç resim bırakayım ve şimdilik bitireyim. Yazım hataları, çeviri hatarları olabilir yavaş yavaş düzeltirim.

    Identity V [ÇIKTI] ~ --> Dev Rehber <-- Identity V [ÇIKTI] ~ --> Dev Rehber <-- Identity V [ÇIKTI] ~ --> Dev Rehber <--

    Identity V [ÇIKTI] ~ --> Dev Rehber <-- Identity V [ÇIKTI] ~ --> Dev Rehber <--



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IcyTea Lemon -- 8 Temmuz 2018; 10:48:48 >







  • Güzel konu, bilgilendirme için teşekkürler.Bizim bölgeye çıkış tarihi hakkında netleşen bir tarih var mı acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yekzan Y kullanıcısına yanıt
    malesef, ama inanılmaz derecede yakın diyor community manager arkadadaş. Belki bu hafta çıkabilir bilemiyorum.

    Buyrun oyunun facebook sayfası:https://www.facebook.com/groups/identityVofficial/
  • IcyTea Lemon kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim, ben takip ederim ama siz de çıktığında buradan bildirirseniz minnettar kalırız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ön kayıtlar açıldı, güzel bi website dizaynı yapmışlar ön kayıt için.
  • Çin appstoredan indirip denedim. Gerçekten güzel olmuş, 13. Cuma tipi oyunlar heyecanlı oluyor. Pingden dolayı oynanmayacak düzeydeydi ama bu halde bile beğendim, kısa zamanda çıkıp bir de Türkçe gelse tadından yenmez

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Pingi düşürmek için Netease'in UUbooster adlı uygulamasını indirebilirsin, pingi 200-230 lara kadar düşürüyor, yine biraz oynanıyor. Ben oynamaya devam ederdim ama traitlerin çince olmasından dolayı bıraktım, neye verdiğimi bilmiyorum çünkü ve o traitler baya önemli bi rol oynuyor. Oyun normal çıksın da bi, Türkçesi çok şart değil şuan
  • Programı bi deneyeyim.
    Hem hikaye kısmı hem de özellik kısmı için gerekli ya , yoksa üst düzey ingilizcesi olmayan tek tek çevirecek mecbur. Ama rules de Türkçe değildi yanlış hatırlamıyorsam, bu da olmaz muhtemelen

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Anladım, evet netease şuana kadar hiçbir oyununu türkçeye çevirmedi. Fakat şöyle bi bilgi vereyim, oyunun ingilizce sürümü sadece netease tarafından yayımlanmayacak. Dead by daylight'ı yöneten Behaviour Interactive ile anlaşmışlar, hem netease hem de BI şirketi ortak çalışacak oyun üzerinde. Behaviour Interactive'in otoritesi daha büyük olacağı için belki isteğe göre yapabilirler emin değilim, ayrıca oyunun geleceği için de harika bi karar olmuş bu. Netease'in ingiliz yayımcıları çok kötü çünkü.

    Onun haricinde ben 3 senedir mobil oyunları içerisindeyim, geçen arkadaşımla konuşuyorduk bence video çek youtube kanalı oluştur hem insanlara da yardımcı olursun zaten pek türkiye'de mobil oyun kanalı yok dedi. Aklıma yattı, bu ay gelecek çok güzel oyunlar var onlardan biri çıktığında bende video çekmelerine başlayacağım. Identity için baya bi video çekmeyi düşünüyorum, ekstradan oyunun hikayesi, karakterlerin hikayesi, traitleri vs anlatırım, sorun yaşayan arkadaşlar için yardımcı olur sanırım (:



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IcyTea Lemon -- 2 Mayıs 2018; 11:19:3 >




  • Dediğiniz şekilde gelirse bi ihtimal olabilir Türkçe için

    Ben oyunlarda takıldığım yerde video arıyorum ya da bilgim yetersiz geldiğinde. Faydalı olur, izleriz =)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Güzel gözüküyor, paylaşımın için teşekkürler.
  • Merhaba arkadaşlar, ingilizce versiyonunun kapalı beta testi yarın başlıyor. Sadece 3 gün sürecek ve asya sunucusu bazlı olacak. Bu yüzden oynarken lag yaşayacaksınız ama en azından oyunu denemek isteyen arkadaşlara haber edeyim dedim. 3 günlük beta sadece android için olacak, her ne kadar ios konusu da olsa yarın sabah link koyarım.

    Bu arada oyunun resmi websitesi:https://idv.163.com

    Kapalı beta bittikten cok kısa bir süre sonra ise global olarak tüm ülkere çıkış yapacak. Ben baya hypelıyım bu oyun için, çıktığı gibi kesintisiz oynayacağım sanırım, hazır ramazan da geliyor, sahura ve iftara kadar uğraşı çıktı bana



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IcyTea Lemon -- 10 Mayıs 2018; 21:23:24 >




  • Oyuna AppStoredan ön kayıt yapılabiliyor. 6 temmuzda çıkacakmış.

    Edit : 5 temmuzda çıkacak sanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EuronGreyjoy -- 4 Temmuz 2018; 12:44:59 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Oyun baya iyi ama birkaç problem var. Ping problemi var ama çok kişide var bu, düzeltirler muhtemelen. 200 civarı ping var.
    En büyük sorun ise ingilizceniz iyi olmalı. Az çok kelimeleri biliyorum ama çok fazla açıklama-özellik var hepsini anlamak zor. Facebook grubunda moderatörün biri ilerde bölgesel dillerin ekleneceğini söyledi umarım Türkçe de eklerler. Tavsiye ederim, baya heyecanlı bir oyun

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ben sabahtan beri yardırdım, hunter rankinginde 2.yim şuan Ping sorunundan haberdarlar, Na ve Eu yu birleştirmişler hangi zihniyet bilmiyorum. Nasıl düzelticekler görücez, onun haricinde gayet eğleniyorum ben. Survivor oynanılmıyor ama, çok fazla 10 iq insan var bu yüzden huntera abandım daha çok
  • IcyTea Lemon kullanıcısına yanıt
    Identity V [ÇIKTI] ~ --> Dev Rehber <--

    Sizin yorumu görmüştüm hocam
    Forumda sadece ikimiz sevdik heralde oyunu.
    Oyunda en iyi survivor, en iyi hunter gibi şeyler var mı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hepsi güzel tabi oyun stiline bağlı fakat top tierler mevcut. Şuan bizim versiyonda en çok iş yapan hunter Clown. Fakat alışması biraz sürebilir, alışık değilken baya lose alabilirsin, henüz serverlar yeniyken oyuncular ezikken alınıp oynanılabilir, alışmak daha rahat olur. Olayı iste, etrafta roketi için partlar bulunuyor. 3 Çeşit, bunlarla rokete güç katabiliyorsun. İşte daha hızlı chargeliyor, daha hızlı vuruyor, bi tane var mesela, sınırsız charge ama charge hızını düşürüyor falan. Baya baya kullanışlı, çinde butterfly çıkmadan önce herkes clown ile oynuyordu hunterı. İkinci hunter ise bence The Ripper'dır. Stealthı çok iş görüyor. Ayrıca skill 2.kez upgrade olduğunda stealtha girdiğinde yürüme hızı kazanıyor baya popülerdi buda.

    Survivorlardan top tier, çinde şuan kör kız. Fakat bizde yok, bizde ki top tier bana kalırsa Amerikan futbolcusu olan eleman. Fakat 5 gün sonra satışa çıkacak şuan alamıyoruz. Onunla birlikte sırf hunterı oyalamaya çalışıcaksın. Takımın 10 iq değilse ki şuan herkes 10iq, onlar makinaları çözecek sen hunterı oylayacaksın en sonda kaçacaksın. Bu elemanın özellikleri, çok hızlı ve refleksli olması. Birde taşıdığı top ile enerjisi bitene kadar çok hızlı bi şekilde koşabiliyor. Ayrıca hunterın üzerine doğru koşarsa hunter'ı stunlıyor.

    Hunter'ı oyalamak benim işime gelmez diyorsan önerebileceğim karakterler zaten gardener, doktor, coordinator vs. Mercanary de, Amerikan futbolcusunun bir düşük versiyonu. Aynı şekilde hunterı oylamak için kullanılıyor ama elindeki bilekliği kullanması zor, alışmak gerekiyor.

    Ben şuan clown alırdım ama açıkcası the ripper oynamak istiyorum, stili daha hoş onun. Fakat şöyle birşey var, logic puanı kazanmanın haftalık sınırı var 45k. Yani 45 kere o üçgen şeysini çevirebiliyoruz haftada. Yani bilmiyorum sıradaki resete kadar 4k puzzle kasamayabilirim, bu durumda amerikan futbolcusu olan elemanı da alabilirim the ripper yerine. Henüz emin değilim Ama önceliklrim bu ikisi, ilk olarak ikisinide alacağım.




  • IcyTea Lemon kullanıcısına yanıt
    The ripper’ı internette de görmüştüm seven var baya. Oynanışı da izlemiştim, ilk hedefim o olsun o zaman. Siz baya hakimsiniz, ben hala öğrenmeye çalışıyorum. Özellikle traitler zor, ingilizce haliyle anlamak baya bi zor geliyor (hangisi daha faydalı vs.)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yarin konuya ayar cekeyim, rehber tarzi birsey ayarlayayim. Traitleri de cevirip koyarim. Bizden baska yok gibi gorunuyor fakat goren cok oluyor. Crusaders of light oynarken de konu acip rehber yazmistim. Oyun ici bir suru pm aliyodum rehberini okudum ordan geldim vs diyen. Cogu hayalet takiliyo mobil oyun konularinda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • IcyTea Lemon kullanıcısına yanıt
    Çok iyi olur, baya önemli çünkü traitler. Bana baya heyecanlı geldi ya oyun, sevdim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.