|
İddia: iPhone 18 Pro, koyu kırmızı renk seçeneğiyle gelecek
-
-
Ee kahverengi bu.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ -
-
diğer 5 sene de yarı yarıya inceltsin diye beklersiniz :D
-
Siyah yada space gray ayarında bir renk istiyor insanlar bunlar da inatla pavyon renklerine devam ediyor.
_____________________________ -
Birazcik daha ugrasirlarsa kirmiziyi bordo yapacaklar:)
-
Sayın editör komplo teorisi diye başlık yazsaydın
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ YURT DISI -
Onlar standart renkler dikkat çekmez. Öyle absürt renkler olacak ki 100 metre öteden elinde yeni iPhone olduğu belli olacak
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________ -
Bence turuncudan çok daha iyi.
-
Turuncu çok kötüydü hocam. Ama daha kötüsünü de yapıyorlar sanırım, kahverenginin de geldiğini söyleyen bir haber vardı yakın zamanlarda.
Klasik renkleri her seride sunmaları gerek bence. Siyah ve beyaz...
-
Kılıfla kullanicaği için kamera adasinin pek önemi yok..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Yıllardır beklediğim renk çıktığı gibi alırım ❤️
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Bu renkleri yeni model olduğu belli olsun diye yapıyorlar, bazı gösteriş meraklıları özellikle tanıtım rengini seçiyor ki son model olduğu belli olsun.
Onlar da alıcının psikolojisini anlamış durumda. Düz siyah veya beyaz olsa fark anlaşılmayacak.
_____________________________ -
Gazze'de, İran'da, Lübnan'da bebekler, çocuklar ketlediliyor. Birilerinin derdi de ayfon bilmem ne rengiyle gelecek vs.vs.
_____________________________ BMW 320i First edition M Sport -
Bordo desen anlarım da neresi kahverengi bunun?
_____________________________ Gaassaray değil Galatasaray! -
Olmaz, insanlar özellikle turuncu aldı ki böyle 14-15-16 sanmasınlar son model 17 olduğu anlaşılsın diye :)
_____________________________ Gaassaray değil Galatasaray! -
Gold'a kıran mı girdi?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
telefonun renkleriyle değil de ios un eksiklik ve hatalarıyla uğraşsalar.
_____________________________ Her canlı ölümü tadacaktır.
Hidayete uyanlara selam olsun. -
Baya baya acı kahveye benziyor ya da koyu kiremit. Pembeye benziyor demedik bunda şaşıracak kadar😡
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >_____________________________
En Beğenilen Yanıtlar
|
Siyah yada space gray ayarında bir renk istiyor insanlar bunlar da inatla pavyon renklerine devam ediyor. |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






