Şimdi Ara

ID-COOLING Yıl Sonu İndirimli Ürünler (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
1
Favori
1.804
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Kıymetli arkadaşlar merhaba,

    Konudaki tartışma içerikli mesajları affınıza sığınarak gösterimden kaldırdım.


    Yaşamış olduğunuz olumsuz tecrübeleri ve aktarmak istediğiniz hususları "Sorunlu alışverişler" bölümünde paylaşabilir misiniz?


    Şimdiden mutlu yıllar dilerim.

    _____________________________
  • Fiyatlarda sıcak bir şey yok. Daha uygun fiyata satışı olan deepcool ya da başka bir marka almak daha mantıklı.

    _____________________________
  • ID-COOLING NO-12015-XT nin argb olanı 2 katı fiyatla duruyor. Bir indirimde ona yapsaydınız bari aynı malzeme olup da sırf led için iki kat para vermek istemem şahsen.

    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.