|
Sorun su ki klimam iletisim hatasi veriyor bazen sogutuyor bazen duruyor. Icten beslemeli oldugu icin klimalar zamanla yas aldikca daha cok amper cekiyormus ve yeterli yalitim olmadigi i in sinayl kablosunun tasigi dinayli bozuyormus elektrik. Benim sistrm kurulu tesisat full. Dedigim gibi dis uniteye elektrik cektirsem salterli, sinyali yine ankrastre ustunden ic uniteden alsa , ic unite yine elektrife bagli olsa ama dis uniteye enerji vermese(baglanti sokme) olur mu? Yoksa bu imkansiz ise kurulu tesistastaki eelktrik ve sinyal hattini kirma dokme yapmadan yenilemek mumkun mu? ( daha yuksek mm de daha iyi izalasyonlu kablo) Bu da olmuyorsa sinyali sifirdan ayri yerden cekeyim diyorum. Yorumlari merak ediyorum. Tesekkurler < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






