Şimdi Ara

Icten besleme klima distan besleme yapilabilir mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
288
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sorun su ki klimam iletisim hatasi veriyor bazen sogutuyor bazen duruyor. Icten beslemeli oldugu icin klimalar zamanla yas aldikca daha cok amper cekiyormus ve yeterli yalitim olmadigi i in sinayl kablosunun tasigi dinayli bozuyormus elektrik. Benim sistrm kurulu tesisat full.


    Dedigim gibi dis uniteye elektrik cektirsem salterli, sinyali yine ankrastre ustunden ic uniteden alsa , ic unite yine elektrife bagli olsa ama dis uniteye enerji vermese(baglanti sokme) olur mu?


    Yoksa bu imkansiz ise kurulu tesistastaki eelktrik ve sinyal hattini kirma dokme yapmadan yenilemek mumkun mu? ( daha yuksek mm de daha iyi izalasyonlu kablo)


    Bu da olmuyorsa sinyali sifirdan ayri yerden cekeyim diyorum.


    Yorumlari merak ediyorum. Tesekkurler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.