Arkadaşlar merhabalar. Bu araçlar hala alınır mı? Çok sorun çıkarır mı? Dsg olması korkutuyor açıkçası. 130-140.000 civarı kilometre yapmış ilanlar var. Olası arızalarda ne kadar masraf çıkarırlar. Araçları günlük kullanmayacağım. Ayda 300 kilometre filan yaparım en fazla. 350.000 TL civarına bu araçlara benzer başka önerilere de açığım. |
İbiza Cupra ve Polo Gti




-
-
Keko araçları uzak dur
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu araçları bu saatten sonra alacak kişinin en az 50 K kenarda tutması lazım. Naçizane görüşüm budur.
Neticede basılmış yürütülmüş ufak hacimli araçlar bunlar. İllaki sorun sıkıntı çıkacaktır.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
adres mito veya giu
temiz araba bulma şansın yüksek
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu fiyatlara Mito'da bulunuyor. Daha mı mantıklı olur?
-
elbette,apaçi eline düşmemiş araba bulmak var neticede.
normal polo veya ibiza tdi alıp yazılım atacak olsan eyvallah da gti diyorsun,dsg diyorsun.
turbo komp tsi motor zaten sorunlu diye üretimden kalktı üstüne dsg
temizini bulmak ayrı dert
astra 1.6 t ve gtc de ekle listene
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 28 Haziran 2022; 17:57:53 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
130-140 bin km fazla km değil ki? Düşük bile
Araba masraf çıkarmaz eskiyen parça yenilenir , triger kayışı , disk balata , baskı balata volant vs gibi
Geçen radyatörüm delindi 1500 TL verdik , ne bileyim yağ soğutucu arızalanır 1000 TL verirsin bunlar her arabada olabilecek şeyler arabayı alıp 5-10 sene 5 kuruş para harcamadan binemezsin öyle bir dünya yok
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
dsg den çekiniyorsan cupra nın 1.8 manueli vardı sanırım onu öneririm piyasası ne kadar bilmiyorum ve pek fazla yok manuellerinden bulabilir misin bilemiyorum.
-
130 - 140 bin bu araçlar için gayet yüksek km standart araçlar değil sonuç olarak görece performanslı araçlar bunlar ve ona göre kullanıyor yoruluyorlar. motor problemi olabilir ayrıca çift kavrama şanzıman bu kmlerde direk saatli bomba üstteki arkadaşın da dediği gibi kenarda min. 50.000 bulundurmak lazım
-
İyi 130-140 bin km gelen arabaları çöpe atalım? Yoruluyorlar mı 130binde? Bu yarış motoru değil araba çok garip ülkeyiz kıçımızda don yok 130binde arabaya yorulmuş diyorlar :) sanki İsveç'te yaşıyoruz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben gerekirse 300.000 kmde araçta alırım mesele kmden ziyade araç ve sürücü profili sıkıntılı. Aynı durum bmwler de var scirocco da var var oğlu var. aracı apaçi kullanırsa 100.000de mahvediyorlar. Şanzıman konusunda apaçi kullanmasada elinizde patlar muhtemelen bu arada.
-
Polo gti ve cupra'da ki 1.4 180hp motorlar ilk cijtiginda bile yag yakma sorunu vardi. Turbo+supercharger'da zaten kol kiran vb cok oldu. Yilindan dolayi dsg'nin en sorunlu versiyonlari var. Motor o kadar sorunlu ki uretimden kalkti. Dsg yuzunden vw'nin adi kötüye cikti. Üstune birde bu arabalarin gene sahibi baba parasiyla almis apaciler( sozum meclisten disari) by yuzden hep hor kullanildi vb. Kisacasi bu arabalar icin 140bin yuksek km'dir. 1.6 accent ya da ford focus gibi dusunmeyin bu arabalari
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
forumda ibiza cupra kullanıcısı vardı. Konuyu görünce yorum atar.
-
Beni kastediyorsaniz eger baska bir konuda benim Cupra kullandigimi gorunce iletisime gecmistik ozel mesajdan. Elimden geldigincw yardimci olmaya calistim.
Kendisine yazdigimi buraya da ozetliyim: Bana attigi ilan eski kasa Bocanegra versiyonuydu. Ben 2.elde DSG'ye pek guvenemiyorum ozellikle CTH kodlu olmayan 1.4 180lerde sorunlar var. Bir de 140 bin km bu araclar icin az degil cunku kompresyon orani yuksek motor bunlar.
2013 ile beraber yeni kasa geldi. Biraz daha para ekleyip onlara bakmak lazim.
Pejo 208 gti duz vites ya da giulietta 170 lik oneririm duz vites kafa rhat olur ama onlarin piyasasi ne olmustur bilemem.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 1 Temmuz 2022; 22:29:22 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
illa iki araç arasında kalınmışsa kesinlikle 4 kapı Polo GTi'ı tercih et. Cupra, poloya göre daha kalitesiz ve arkası mezar gibi. Allah korusun bir kazada arkada oturanın arabanın içinden çıkması çok zor.
-
Merhaba;quote:
Orijinalden alıntı: TheCaliph_Beni kastediyorsaniz eger baska bir konuda benim Cupra kullandigimi gorunce iletisime gecmistik ozel mesajdan. Elimden geldigincw yardimci olmaya calistim.
Kendisine yazdigimi buraya da ozetliyim: Bana attigi ilan eski kasa Bocanegra versiyonuydu. Ben 2.elde DSG'ye pek guvenemiyorum ozellikle CTH kodlu olmayan 1.4 180lerde sorunlar var. Bir de 140 bin km bu araclar icin az degil cunku kompresyon orani yuksek motor bunlar.
2013 ile beraber yeni kasa geldi. Biraz daha para ekleyip onlara bakmak lazim.
Pejo 208 gti duz vites ya da giulietta 170 lik oneririm duz vites kafa rhat olur ama onlarin piyasasi ne olmustur bilemem.
Son zamanlarda ciddi kafamı karıştıran araçlar bu cupra ve gti’lar, şehir içinde park sorunu olmadan kullanmak ve günlük işlerim için düşünüyorum, dsg patlaması veyahut yağ yakması mesele degil ama güvenilirliği nasıl?
2.0 TFSI gibi her an patlayacak korkusu veriyor mu?
Motoru uzun ömürlü olması açısından forged yapsak, kavramayı stage 2 set ile değişsek stock yazılım ile 40-50.000 km kafamız ağrımadan kullanabilir miyiz yoksa yine 2.0TFSI gibi yağ sıcaklığının takip eder miyiz?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Ben tamamen stock kullaniyorum aldigimdan beri. Bu sorular icin Seatclubturkey veya TechTurkey bakarsaniz daha iyi olur. Ben ne desem bos hic o islere bakmadigim icin :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar

Keko araçları uzak dur
|
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X