Şimdi Ara

İbb Beyaz Masaya Başvurdum Ümitliydim (SS'li)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
957
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 4
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 4
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 gün 11 saat 48 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • _opeth (4 mesaj) ufuk-34JD58 (1 mesaj) supergoktugtr (1 mesaj) lazloo (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (5 mesaj) Mobil (2 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Trafik ve Biz >> İbb Beyaz Masaya Başvurdum Ümitliydim (SS'li)
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    7620 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Selamlar,

    Sürekli kullandığım yollardaki çarpıklıkları ibb beyaz masaya yazdım bakalım nasıl olacak? Daha önce yaptığım bir başvuru neticesinde Akasya, Uzunçayır Metrobüs durağı, otobüs durağı ve Kadıköy kavşağında bir düzenleme yapılmıştı. O yüzden umutluyum bakalım.
    1.
    quote:

    Trafik ışıkları senkronizasyon sorunu - Merhabalar. Özellikle Akşam iş çıkışlarında kullandığım güzergah olan Ayrılıkçeşme - Maltepe Sahil yolu arasındaki ışıklandırmalarda yeşil ışık zamanı yetmemesi ve yeşil dalga ile ilgili senkronizasyon sorunları vardır. Taşköprü cd. Acıbadem cd. kesişimindeki ışıklarda özellikle Kadıköy tarafının uzun süre bekletilmesi sonucu (https://goo.gl/maps/TNb9cucZqWD2) akış ilerlemesinde sorun yaşandığı gibi şoförlerin alternatif yollarla sokak aralarından katılım sağlamaya başlamaları çıkılmaz bir hale getirmektedir. Bazı zamanlar bu trafik Kadıköy çıkışına kadar etkileyebilir. Aynı Zamanda bu ışıkları geçtikten sonra u dönüşünün yapılabildiği Kemal Tahir Halk Kütüphanesi önündeki ışıklandırmanın bazı zamanlar önceki ışıklarda en önde olmama rağmen burada tekrar kırmızı ışığa yakalanmama sebebiyet verecek şekilde asenkron çalışması yığılmayı daha da arttırmaktadır. (https://goo.gl/maps/1H7TSQ1A9Ww) 26 Aralık cuma günü Şükrü saraçoğlundaki ışıkların çalışmaması neticesinde oradaki trafiğin ciddi oranda azaldığını ayrıca belirtmem gerekecek. Bu ışıklar için de zamanlamayla ilgili düzenleme yapılmasında fayda vardır. (https://goo.gl/maps/oi3P5yBmQXv) Bu zamanlama tespitlerini ise Salı günleri Kadıköy Salı pazarının olduğu iş çıkış saatlerinde yapmanız daha doğru bir tespit yapmanızı sağlayabilir. Bilgilerinize.

    2.
    quote:

    Maltepe Minibüs Yolu trafiği - Merhabalar, Maltepe Minibüs yolu yani Bağdat caddesi özellikle minibüs şoförleri tarafından sürekli dur kalk'a bağlı olarak tıkalı bir biçimdedir. Aynı zamanda caddenin 2 şeritli olmasına rağmen sağ şeritlerin sürekli park eden araçlar neticesinde tek şeritten ilerlemesi ve duran, müşteri kapmaya çalışan minibüslerin de ilerleyen şeritte durması neticesinde bir başıboşluk hakimdir. Söz konusu minibüs işletmeciliğinin Dünya'da çağdışı kalmasını düşünürsek minibüslerin özel halk otobüsüne dönüştürülmesi konusunda ve belirli duraklar haricinde durmama konusunda bir çalışma yapmanız her bölgede olduğu gibi Maltepe'de de trafiğin bir nebze rahatlamasını sağlayacaktır. Yanlış hatırlamıyorsam ya Konya ya Kayseri'de 2 minibüsü 1 otobüse çevirme şeklinde bir uygulama ile minibüsler kaldırılmıştı.

    3.
    quote:

    Bostancı Kavşağı sonrası güney yanyol yapılmama durumu - Merhabalar, Daha öncesinde K15712567888 numarası ile twitter ile başvurmuş olduğum cevaba karşılık gelmemesine bağlı olarak başvurumu daha da detaylandırmamın uygun olacağı düşündüm. Yoğunluk haritasında daha önce duyurusu yapılmış olan Anadolu yakası d100 güney ve kuzey yanyol çalışmalarının kuzey tarafı mezarlığa doğru dönecek olan kavşak haricinde tamamladınız ve çalışmanız konusunda teşekkür eder tıkanıklığın Kozyatağına taşındığı bölge için de ivedilikle bir sonuca varmanızı bekliyoruz. Özellikle Bostancı kavşağı sonrasında Maltepe yönünde Küçükyalı tabelası ile gösterilen kısmın kapalı tutulması ve yanyol, ana yol ve emniyet şeritleri ile yoğun zamanlarda 7 şeride çıkan yolun 3 şerit + 1 emniyet şeridine daralması sonucu ciddi bir yığılma söz konusudur. Güney yan yol girişinin (https://goo.gl/maps/kvmDaXvHr3p) açılması ve düzenlenmesi; düzenleme için zaman var ise ana yolun sağ tarafındaki büyük genişliğin kullanılmayacak şekilde beton bariyerlerle öncesinde gelen şeritlere istinaden daraltılması akışı hızlandıracaktır. Hatta aynı durum maltepe kavşağına gelmeden benzinlik yan yolun da düzenlenmesi gerekmektedir (https://goo.gl/maps/StPvpJpVhKx).


    bakalım bakalım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _opeth -- 6 Şubat 2018; 14:56:51 >



    |
    |




  • Yarbay
    7620 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    güncel
    |
    |
  • Yüzbaşı
    777 Mesaj
    Sadece istanbul icin degil ankarada cok islek bircok yolda sacna sapan cukurlar bozukluklar var. Yol var ama inanin ki surulecek gibi degil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    7620 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    mercii varsa olabildiğince bilgi yollayın. Maltepe belediyesine twitterdan bir sokağın çukuru ile ilgili mesaj atmıştım. bir sonraki gün çukuru doldurmuşlardı.
    |
    |
    supergoktugtr kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Emekli Yönetici
    9312 Mesaj
    Şu lanet E5-Bostancı Köprüsü bağlantısına artık bir şey yapılmalı. 1 saat aynı noktada beklediğimi hatırlıyorum.
  • Yarbay
    7620 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    1. soruya cevap geldi. bilerek bekletiyorlarmış.

    quote:

    "Acıbadem Caddesi başındaki bahse konu 15063 numaralı Yıldızbakkal kavşağı Atak olarak çalıştırılmaktadır. Atak (Adaptif Trafik Yönetim) sistemi; trafik yoğunluğunu anında değerlendirme, trafik modeli oluşturma ve gerçek zamanlı sinyal optimizasyonu (en iyileme) yapma özellikleri ile (dinamik) gerçek zamanlı sistemlerin en ileri aşamasında yer almaktadır. Gerçek zamanlı optimizasyon modülü gecikme ve ortalama durma sayılarını tüm yaklaşım kolları veya tüm arter için minimize edecek şekilde ideal sinyal süreleri oluşturur. Bunun neticesinde yol ağında seyahat süresi ve emisyon değerleri azalır. Atak sistemi kavşak girişlerinde ki yoğunluğa bakarak süreleri anlık olarak değiştirilirken çıkış noktalarındaki tıkanıklığa da bakarak sürelerde kayıp sürelerin oluşmasını engellemektedir. Burada süre verirken sadece o kola değil diğer kollardaki yoğunluğa bakarak optimum süreleri çalıştırmaktadır. Bu kavşakta yapılan gözlemler neticesinde bir soruna rastlanmamıştır. İki kavşağın koordineli olarak çalıştırılabilmesi için bu iki kavşağın toplam döngülerinin(döngü=bir kavşaktaki bütün kollara ve yayalara yeşil yakılarak ilk başlanan yere kadar geçen süre) eşit olması gerekmektedir. 15063 numaralı Yıldızbakkal kavşağı bir çok önemli aksın birleştiği bir nokta olması nedeniyle yüksek bir döngü süresine sahiptir. 15062 numaralı Verem Savaş kavşağı ise sadece bir oto ve bir yaya akımından oluştuğu için döngü süresi diğer kavşağa göre çok daha düşüktür. Bu iki kavşağın koordineli hale getirilmesi için toplam döngülerinin eşitlenmesi gerekmektedir. Bu da 15062 numaralı Verem Savaş kavşağında yayaların bekleme sürelerinin çok fazla artacağı anlamına gelmektedir. Bu nedenden ötürü aralarında büyük yoğunluk farkı olan kavşaklar yeşil dalgaya alınmamaktadır aksi durumda yoğunluğu düşük olan kavşakta gecikme süreleri çok artmaktadır. Ayrıca 15063 numaralı Yıldızbakkal kavşağındaki sürelerin her periyot kavşaktaki araç yoğunluğuna bağlı olarak değişmesi nedeniyle de bu iki kavşağın yeşil dalgaya alınması uygun görülmemektedir. Kavşak takip edilmekte olup gerekli durumda müdahalede bulunulacaktır. Bir diğer şikayet konusu 15016 numaralı Kenan Evren lisesi kavşağında akşam saatleri 120 saniyelik toplam döngüde 80 saniye anayol otolarına yeşil yakılmaktadır. Kavşakta bu denli yüksek yeşil süresi yanmasına rağmen kuyruklanmaların yaşanması kavşak sürelerinden değil, kavşağın ön kısmında bulunan parklanmalardan kaynaklanmaktadır. Bu kavşakta oto sürelerinin daha fazla artırılması yanyol otolarını ve yaya bekleme sürelerini çok fazla artıracağından uygun görülmemektedir."


    2 numaraya baştan savma cevap geldi

    quote:

    Başvurunuzda yer alan konu ile ilgili İstanbul Büyükşehir Belediyesi Toplu Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü ile görüşülmüştür. Görüşme neticesinde tarafımıza verilen bilgi aşağıdaki gibidir:

    "Öncelikle öneriniz için teşekkür ederiz. Talebiniz, Toplu Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü Minibüs Hatları Planlama çalışması kapsamında değerlendirilecektir. Bilgilerinize,"



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _opeth -- 6 Şubat 2018; 12:23:38 >
    |
    |




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: lazloo

    Şu lanet E5-Bostancı Köprüsü bağlantısına artık bir şey yapılmalı. 1 saat aynı noktada beklediğimi hatırlıyorum.

    bende onu diyecektim köprüden beter.maltepe_kozyatağı 2 saat sürermi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ufuk-34JD58 -- 6 Şubat 2018; 12:52:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Radyo Dinle
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
triple negative breast cancer
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,156
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.