|
Bence şuanki yönetimden daha iyi olur < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

|
Bence şuanki yönetimden daha iyi olur < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Burada siyasi konu açmayın lütfen. Benzer bir vukuatta bölümden uzaklaştırılabilirsiniz. Konuyu kilitliyorum. |
|
_____________________________
We're beyond sympathy at this point, we're beyond humanity.
|