Şimdi Ara

İade Sonrası Süreç

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
192
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hiç dikkat ettiniz mi bilmiyorum ama hasarlı ya da basım - yayımcı firma tarafından ayıplı gelen kitapları iade ettiğimizdeki süreçler hakkında hiç bilgilendirilmiyoruz. Bunu İdefix, kitapyurdu ve babil için diyorum, diğer kitap alışveriş sitelerinde durum nasıl bilmiyorum. Nasıl ki satınalma aşamasında tüm süreçler hakkında bilgilendiriyoruz, iade ettiğimizde de bilgilendirilmemiz gerekiyor. Ama bu saydığım sitelerde durum böyle değil. Kitap değişim için kabul edildi mi? Yeni kitap kargoya verildi mi? Kargo takip numarası ne? yok arkadaş.. İlla arayıp müşteri hizmetlerini sormam gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • EEEe paranı bir defa aldılar. Paranı aldıktan sonra ki müşteri memnuniyeti umurlarında değil ki. İleri bir tarihde Amazon Türkiye piyasasına girerse o zaman gör nasıl geliştiriyorlar hizmet kalitelerini. Şimdi nasıl olsa kendilerini devirecek bir rakip yok.
  • Bu ay başında idefix’ten bir kitap aldım. Kitap üretici yada basımı yapan firma tarafından kusurlu olarak gönderilmiş. (İlk 25-30 sayfa birbirine yapışık ve sayfalar kesilirken hatalı kesilmiş). Ayın 12’sinde geri gönderdiğim kitap ellerine ulaştı. Süreç ne? Ne oluyor? Ne zaman yollayacaklar belli değil. 2 kere aradım. İkisinde de İncelemede gözülüyor dediler. Ulan nesini inceliyorsun 12 gündür. Kitap bariz hatalı üretilmiş, ayıplı bir mal. Bütün bunları geçtim, basımcı firmadan gelince hiç mi kontrol etmeden gönderiyorlar bu kitapları?



    İade Sonrası Süreç




    İade Sonrası Süreç




    İade Sonrası Süreç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benimde bugün D&R'dan kargom geldi. Ciltli kitapların biri kapağında ufak ufak tonlarca çizgi vardı. Ciltin bir köşesinde çok ufak bir yırtılma. İç sayfaların ise %20 (850 sayfalık kitap) cilt tarafına doğru sağ ve sol da yamulma, kıvrım falan vardı. Hemen aradım hiç sorun çıkarmadılar fatura arkasına sorunları yazın bu verdiğimiz kod ile kargoya verin dediler. Bugün akşam veya yarın kargoya vereceğim büyük ihtimal geç gönderecekler. Okumak için acelem yok o yüzden geç gelmesi benim için sorun olmaz. En azından diğer 7 kitap da sorun yoktu.

    Sizin sorununuz ise ciltleme işleminde ki makineden kaynaklanıyor. Ara ara olabilecek hatalardır. Sorun çıkarmadan herkes değiştirir o kitabı.

    AMA işte asıl sorun burada işlemleri geç yapıyorlar. İnternet üstünden satış yapan büyük firmalar kar oranlarını yüksek tutmak için mümkün olduğu kadar az ve tecrübesis kişi çalıştırıyor.




  • tanerss kullanıcısına yanıt
    Bugün aradım idefix’i tekrar. Kitap piyasada kalmamış, o yüzden iptal işlemi yapıp kredi kartıma paramı yatıracaklarmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ucuz kitap almak için internette araştırırken ilk sayfada kitapjo diye bir site karşıma çıktı oradan kitap satın aldım. Tereddütlerim vardı siparişte kargoda kitap zarar görmüş sanırım. Aradım inanılmaz ilgilendiler, iptali sağlandı ertesi gün yeni kitap kargoya verildi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edayildirim

    Ucuz kitap almak için internette araştırırken ilk sayfada kitapjo diye bir site karşıma çıktı oradan kitap satın aldım. Tereddütlerim vardı siparişte kargoda kitap zarar görmüş sanırım. Aradım inanılmaz ilgilendiler, iptali sağlandı ertesi gün yeni kitap kargoya verildi.

    Çok büyük olmayan firmalarda böyle kısa sürede hallediliyor. Ama orasıda D&R kadar büyürse az eleman çalıştırmaktan dolayı işler aksayacak.
  • D&R'a kitabımı değişim için gönderdim. 27 Aralık'da teslim aldılar kargoyu(Bu mesajı yazdığım sırada 8. günündeyiz. 2 günü izin 1 ve 2 Ocak. Geriye 6 işgünü kalıyor).

    Ne yeni kitap geldi ne de en ufak bilgi. 2 defa sitelerinden iletişim bölümünden yazdım. Cevap bile vermiyorlar. Parayı nasıl olsa cebe attılar umurlarında değil kitap.

    Siparişimi 24 saat içinde kargoladılar ama 1 adet kitap değişimini yapmıyor, bilgi vermiyorlar. Parayı bir defa aldılarya iade olsa bile aradan baya süre geçtikten sonra iadesini yapacaklar.

    Siteleri zaten rezalet. İade/değişimi takip edebilecek yeri bile yok. Mecbur kalmadıkları sürece siteyi bile geliştirmiyorlar. Mecbur kalmadığım sürece sanıyorum bir daha hiçbir koşulda D&R'dan alışveriş yapmam.

    Tek iyi tarafı okuma listemde az geride olan bir kitap. 2-3 Ay sonra okuyacağım için telefon açıp küfür saydırmıyorum




  • Bugün kargom geldi. 27 Aralık 2017 tarihinde ellerine ulaşan kitap 13 Ocak 2018 tarihinde kargoya vermişler 16 Ocak 2018'de anca elime ulaştı...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.