Şimdi Ara

i7 3770k + z77a gd55 + Vengeance 16 gb satıldı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
1
Favori
670
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Konunun Etiketleri
Şehir #Ağrı İlan Türü #Satılık Anakart/CPU #Anakart
Öne Çıkar
1 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Satışta: Bu ürün şu anda teklif verilmeye ve satın alınmaya uygun, satıcı ile iletişime geçebilirsiniz. Satın Al
    Arkadaşlar merhaba aşağıdaki üçlü satılıktır. Kullanımda olduğu için fotoğraflarını çekemedim kusuruma bakmayın.

    İşlemci i7 3770k stok kullanıyorum. 4.5 GHz ye kadar voltajsız çıkıyordu. Kutu Fatura Soğutucu Yok.

    Anakart Msi z77a gd55 Kutu fatura yok. Arka ayna yok.

    Ram Corsair Vengeance 2x8 gb 16 gb 1600 MHz ram kutu fatura yok.

    Ürünler sorunsuzdur halihazırda kendim kullanıyorum. Sakarya içi elden teslim alabilirsiniz. Kargoda ise sorumluluk size aittir. Get vb açılır ürünlerime kefilim.
    İstediğim fiyat 1200 liradır. Kargoyu indirimli gönderebilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sorter47 -- 11 Ocak 2018; 1:08:03 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • 4.5 voltajsız demeyelim, otomatik voltaj diyelim. Elle ayarlamazsanız, anakart kendi yükseltir voltajı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Babamın öğrettiği bir atasözü: "Aptallarla tartışma. Etraftakiler aradaki farkı anlamayabilirler."
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gobl1n

    4.5 voltajsız demeyelim, otomatik voltaj diyelim. Elle ayarlamazsanız, anakart kendi yükseltir voltajı.

    Öyledir sanırım. Pek kurcalamadım açıkcası ilk aldığım da denemiştim sadece bir hevesle. Görüşünüz için teşekkürler. Sizce fiyat nasıl?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Sorter47 S kullanıcısına yanıt
    Soğutucu yok. Anakart iyi. RAM'ler güzel. Ayna yok. 1050 teklif edene verilebilir. Şu durgunlukta bile daha aşağı verilmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Babamın öğrettiği bir atasözü: "Aptallarla tartışma. Etraftakiler aradaki farkı anlamayabilirler."
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gobl1n

    Soğutucu yok. Anakart iyi. RAM'ler güzel. Ayna yok. 1050 teklif edene verilebilir. Şu durgunlukta bile daha aşağı verilmez.

    Ben piyasaya baktığım kadarıyla cpu 600 anakart 300 ram 300 diyerekten o fiyatı verdim ama bilmiyorum tam detaylı bakmadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Sorter47 S kullanıcısına yanıt
    Doğru, ama soğutucu yok. Ayna yok. Çok az ilan yazılan rakamdan gider. Gerçek fiyatı yayında kalan değil, satılan, silinen ilanlar belirler. RAM 350, anakart 200, CPU 600. Benim hesabım bu şekildeydi.

    Edit: Hesapta yanlışlık yok. Satılsın, gitsin diye verilebilecek en düşük paket, toplu satış fiyatı olarak 1050 yazmıştım. Ayrı ayrı yukarıda yazdığım fiyatlar tam ederleri.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gobl1n -- 8 Kasım 2017; 20:19:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Babamın öğrettiği bir atasözü: "Aptallarla tartışma. Etraftakiler aradaki farkı anlamayabilirler."
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gobl1n

    Doğru, ama soğutucu yok. Ayna yok. Çok az ilan yazılan rakamdan gider. Gerçek fiyatı yayında kalan değil, satılan, silinen ilanlar belirler. RAM 350, anakart 200, CPU 600. Benim hesabım bu şekildeydi.

    Edit: Hesapta yanlışlık yok. Satılsın, gitsin diye verilebilecek en düşük paket, toplu satış fiyatı olarak 1050 yazmıştım. Ayrı ayrı yukarıda yazdığım fiyatlar tam ederleri.

    Anladım üstadım teşekkür ediyorum görüşleriniz için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • forumdan bir arkadas . aynı işlemci ve daha iyi bir asus anakartla birlikte 800 e satamadı 2 3 hafta . ryzen lar varken bu fiyatlara bunları almak akıl karı degil hocam . siz en iyisi kullanmaya devam edin yada eşe dosta verin
    _____________________________
  • Muhammet1993 M kullanıcısına yanıt
    Merhabalar yorumunuz için teşekkür ederim. Biraz daha bekleyeceğim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muhammet1993

    forumdan bir arkadas . aynı işlemci ve daha iyi bir asus anakartla birlikte 800 e satamadı 2 3 hafta . ryzen lar varken bu fiyatlara bunları almak akıl karı degil hocam . siz en iyisi kullanmaya devam edin yada eşe dosta verin

    Aslında 900 - 1000 liraya kadar alınır piyasasını bildim kadarıyla :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • aynı anakartı kullanıyorum 3570k ile. anakartın üzerindeki oc genie modu düğmesine basınca direk 4.2 ghz stabil çalışıyor 3570k. üzerine denemeye gerek duymadım
    _____________________________
    Canon 5D Mark III - Canon 70 200mm F2.8 IS II - Sigma 20mm f1.4 Art
  • Cannavaro1903 kullanıcısına yanıt
    Güzel kart hocam hiç yormadı beni bugüne kadar yalnız şu asusun üst segment z77 lerine hastayım kullanamadım hiç içimde ukte kaldı :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muhammet1993

    forumdan bir arkadas . aynı işlemci ve daha iyi bir asus anakartla birlikte 800 e satamadı 2 3 hafta . ryzen lar varken bu fiyatlara bunları almak akıl karı degil hocam . siz en iyisi kullanmaya devam edin yada eşe dosta verin

    ben 2 3 aydir 1155 sistem kurma çabasındayim ama arkadaslar fiyatta çok abartirlarsa malesef kimse alamaz hele kış gelmişken. Geçen z68+i7 2700kyi 650ye verdim 3 ay olmadi. Geri aliyomim derken z77 olsun diyoruz ama gel görki 350den aşagi ilan yok islemci desen 3770klari 650tlden koymuslar malesef o fiyatlar oldukça yüksek...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sezer446 -- 10 Ocak 2018; 17:18:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Sezer446 kullanıcısına yanıt
    ürünler satılalı çok oldu hocam. anakart işlemciyi 900 liraya sattım bence gayet uygundu. ramide 300 liraya başka bir arkadaşa sattım insanlar 400-450 istiyor o ramlere.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.