Şimdi Ara

i5 3570 k İntel hd 4000

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
0
Favori
2.608
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • i5 3570 k işlemcimin dahili gpu su ile point nlank oyununa giremiyor uyarı alıyorum bu gpu yu kullanabilmek için ne yapmam gerekiyor?



    _____________________________
  • Dahili gpu nun ram ini belirledin mi?
    _____________________________
  • 256mb olarak belirledim ama gpu z de görünmüyor..
    _____________________________
  • ram nekadar bilmiyorum ama 1 gb yap normalde 1,6 gb diyodu ama benim anakarttan sanırım 1 gb üstüne çıkmadı ? bios güncellemesi yapmadım arkadaşlar o çözermi bu durumu ?

    uyarının
    _____________________________

    ...intel ivy bridge i5 3570k...Asrock z77 Extreme4...HD7850 1GB...G.Skill RipJawx F3 4X2 8GB...COSMOS 1100 S...
    "Özgürlüğü alınan ahmaklara özel olarak dizayn edilmiş hapishane tadında karizmatik bilgisayarların mucidi(steve jobs) öldü"
    Richard Stallman
  • ms, z77a gd55 anakart 8gb ram ve i5 3570k var ayarlar nasıl yapılacak onu da net bilmiyorum açıkçası..ram miktarında 64*128*256*maximum vardı galiba..
    _____________________________
  • bios dan overlock falan vga ayarları olması lazım onboard vga ram falan birşeyler yazıyodu sanırım tam hatırlamıyorum bi bak değiştirmeden birşeyleri bi göz at
    _____________________________

    ...intel ivy bridge i5 3570k...Asrock z77 Extreme4...HD7850 1GB...G.Skill RipJawx F3 4X2 8GB...COSMOS 1100 S...
    "Özgürlüğü alınan ahmaklara özel olarak dizayn edilmiş hapishane tadında karizmatik bilgisayarların mucidi(steve jobs) öldü"
    Richard Stallman
  • biosta dahili grafikle alakalı kısımda ram miktarı dediğim gibi 64-128-256-max var olanları max yaptım ama hala 0 görünüyor..dr,ver falan yüklemem gerekiyor mu gpu kullanımı için?

     i5 3570 k İntel hd 4000
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    AMD RYZEN 7 7700
    21 sa. önce açıldı
    i7 870 vs i5 750?
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • GPU sürücüsünü kurman lazım. Burda var sürücüler:http://www.msi.com/product/mb/Z77A-GD55.html#/?div=Driver&os=Win7%2032

    Önce INF sürücülerini kur(win kurduktan sonra ilk bunu kurmakta fayda var). SATA-USB vs. tam verimde kullanmak için gerekebiliyor:http://www.msi.com/service/download/driver-18173.html

    USB 3.0 sürücüleri:http://www.msi.com/service/download/driver-18179.html

    HD 4000'in sürücüsü:http://www.msi.com/service/download/driver-18175.html
    _____________________________
    PSN: false_shepherd_6
    Steam: false shepherd 666




  • Problem çözüldümü ?
    _____________________________
  • ilgilenen arkadaşlara teşekkür ederim.hd4000 sürücüsü eksikliğinden kaynaklıymış..artık pes12 yi dahil oynayabiliyorum..problem çözülmüştür..
    _____________________________
  • HD4000 ile bir çok oyun oynanabilir hele ki Pointblank vız gelir trıs gider full detay olmamak şartıyla :)
    _____________________________
    Intel Pentium III 450 Mhz - Abit BH6 Anakart - 512, SDRAM, PC133 - Nvidia GeForce2 MX 400 - Western Digital AC26400 6.4 GB - AOpen HX45 Kasa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asker1695

    ms, z77a gd55 anakart 8gb ram ve i5 3570k var ayarlar nasıl yapılacak onu da net bilmiyorum açıkçası..ram miktarında 64*128*256*maximum vardı galiba..

    sürücüyü kurunca sorun çözülüyor. bunu geç de olsa yapmışsınız sonunda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EXPANDER -- 4 Temmuz 2012; 10:31:44 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EXPANDER

    quote:

    Orijinalden alıntı: asker1695

    ms, z77a gd55 anakart 8gb ram ve i5 3570k var ayarlar nasıl yapılacak onu da net bilmiyorum açıkçası..ram miktarında 64*128*256*maximum vardı galiba..

    sürücüyü kurunca sorun çözülüyor. bunu geç de olsa yapmışsınız sonunda.

    bende 2 sürücüde kurulu ama vram 0 mb gözüküyor nasıl düzeltebilirim
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Legend3017

    quote:

    Orijinalden alıntı: EXPANDER

    quote:

    Orijinalden alıntı: asker1695

    ms, z77a gd55 anakart 8gb ram ve i5 3570k var ayarlar nasıl yapılacak onu da net bilmiyorum açıkçası..ram miktarında 64*128*256*maximum vardı galiba..

    sürücüyü kurunca sorun çözülüyor. bunu geç de olsa yapmışsınız sonunda.

    bende 2 sürücüde kurulu ama vram 0 mb gözüküyor nasıl düzeltebilirim

    sa.hocam GPU-Z de 0 MB görünür ama görüntü ayarlarından bakarsanız ayarladığınız miktar görünür..
    _____________________________




  • GPU Z de 0 MB olarak görünür ama görüntü ayarları kısmından bakarsanız ayarladığınız ram miktarı paylaşımsız olarak görünür..
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asker1695

    GPU Z de 0 MB olarak görünür ama görüntü ayarları kısmından bakarsanız ayarladığınız ram miktarı paylaşımsız olarak görünür..

    görüntü ayarları kısmı sağ tıklayıp baktımızmı oluyor pek bilimyorumda orda vram le alakalı birşey bulamadım ram miktarı ayarlama nasıl nerden yapılıyor
    _____________________________
  •  i5 3570 k İntel hd 4000


    işaretli kısımda görünmesi lazım..
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asker1695

     i5 3570 k İntel hd 4000


    işaretli kısımda görünmesi lazım..

    bide son olarak benim sistemde sizle aynı 3570k gd55 8gb ram bunun vramini biostanmı ayarlıyoz
    _____________________________
  •  i5 3570 k İntel hd 4000


    *** İntegrated Graphichs Configuration *** menüsünde var vram miktar ayarı..
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asker1695

     i5 3570 k İntel hd 4000


    *** İntegrated Graphichs Configuration *** menüsünde var vram miktar ayarı..

    çok saol
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.