Bildirim
i5 3570 k İntel hd 4000
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü,
1 Mobil
1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
Dahili gpu nun ram ini belirledin mi? _____________________________ -
256mb olarak belirledim ama gpu z de görünmüyor.. _____________________________ -
ram nekadar bilmiyorum ama 1 gb yap normalde 1,6 gb diyodu ama benim anakarttan sanırım 1 gb üstüne çıkmadı ? bios güncellemesi yapmadım arkadaşlar o çözermi bu durumu ?
uyarının_____________________________
...intel ivy bridge i5 3570k...Asrock z77 Extreme4...HD7850 1GB...G.Skill RipJawx F3 4X2 8GB...COSMOS 1100 S...
"Özgürlüğü alınan ahmaklara özel olarak dizayn edilmiş hapishane tadında karizmatik bilgisayarların mucidi(steve jobs) öldü"
Richard Stallman -
ms, z77a gd55 anakart 8gb ram ve i5 3570k var ayarlar nasıl yapılacak onu da net bilmiyorum açıkçası..ram miktarında 64*128*256*maximum vardı galiba.. _____________________________ -
bios dan overlock falan vga ayarları olması lazım onboard vga ram falan birşeyler yazıyodu sanırım tam hatırlamıyorum bi bak değiştirmeden birşeyleri bi göz at
_____________________________
...intel ivy bridge i5 3570k...Asrock z77 Extreme4...HD7850 1GB...G.Skill RipJawx F3 4X2 8GB...COSMOS 1100 S...
"Özgürlüğü alınan ahmaklara özel olarak dizayn edilmiş hapishane tadında karizmatik bilgisayarların mucidi(steve jobs) öldü"
Richard Stallman -
biosta dahili grafikle alakalı kısımda ram miktarı dediğim gibi 64-128-256-max var olanları max yaptım ama hala 0 görünüyor..dr,ver falan yüklemem gerekiyor mu gpu kullanımı için?

_____________________________ -
GPU sürücüsünü kurman lazım. Burda var sürücüler:http://www.msi.com/product/mb/Z77A-GD55.html#/?div=Driver&os=Win7%2032
Önce INF sürücülerini kur(win kurduktan sonra ilk bunu kurmakta fayda var). SATA-USB vs. tam verimde kullanmak için gerekebiliyor:http://www.msi.com/service/download/driver-18173.html
USB 3.0 sürücüleri:http://www.msi.com/service/download/driver-18179.html
HD 4000'in sürücüsü:http://www.msi.com/service/download/driver-18175.html_____________________________ PSN: false_shepherd_6
Steam: false shepherd 666
-
Problem çözüldümü ? _____________________________ -
ilgilenen arkadaşlara teşekkür ederim.hd4000 sürücüsü eksikliğinden kaynaklıymış..artık pes12 yi dahil oynayabiliyorum..problem çözülmüştür.. _____________________________ -
HD4000 ile bir çok oyun oynanabilir hele ki Pointblank vız gelir trıs gider full detay olmamak şartıyla :) _____________________________ Intel Pentium III 450 Mhz - Abit BH6 Anakart - 512, SDRAM, PC133 - Nvidia GeForce2 MX 400 - Western Digital AC26400 6.4 GB - AOpen HX45 Kasa -
quote:
Orijinalden alıntı: asker1695
ms, z77a gd55 anakart 8gb ram ve i5 3570k var ayarlar nasıl yapılacak onu da net bilmiyorum açıkçası..ram miktarında 64*128*256*maximum vardı galiba..
sürücüyü kurunca sorun çözülüyor. bunu geç de olsa yapmışsınız sonunda.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EXPANDER -- 4 Temmuz 2012; 10:31:44 >_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: EXPANDER
quote:
Orijinalden alıntı: asker1695
ms, z77a gd55 anakart 8gb ram ve i5 3570k var ayarlar nasıl yapılacak onu da net bilmiyorum açıkçası..ram miktarında 64*128*256*maximum vardı galiba..
sürücüyü kurunca sorun çözülüyor. bunu geç de olsa yapmışsınız sonunda.
bende 2 sürücüde kurulu ama vram 0 mb gözüküyor nasıl düzeltebilirim_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: Legend3017
quote:
Orijinalden alıntı: EXPANDER
quote:
Orijinalden alıntı: asker1695
ms, z77a gd55 anakart 8gb ram ve i5 3570k var ayarlar nasıl yapılacak onu da net bilmiyorum açıkçası..ram miktarında 64*128*256*maximum vardı galiba..
sürücüyü kurunca sorun çözülüyor. bunu geç de olsa yapmışsınız sonunda.
bende 2 sürücüde kurulu ama vram 0 mb gözüküyor nasıl düzeltebilirim
sa.hocam GPU-Z de 0 MB görünür ama görüntü ayarlarından bakarsanız ayarladığınız miktar görünür.._____________________________
-
GPU Z de 0 MB olarak görünür ama görüntü ayarları kısmından bakarsanız ayarladığınız ram miktarı paylaşımsız olarak görünür.. _____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: asker1695
GPU Z de 0 MB olarak görünür ama görüntü ayarları kısmından bakarsanız ayarladığınız ram miktarı paylaşımsız olarak görünür..
görüntü ayarları kısmı sağ tıklayıp baktımızmı oluyor pek bilimyorumda orda vram le alakalı birşey bulamadım ram miktarı ayarlama nasıl nerden yapılıyor_____________________________ -

işaretli kısımda görünmesi lazım.._____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: asker1695

işaretli kısımda görünmesi lazım..
bide son olarak benim sistemde sizle aynı 3570k gd55 8gb ram bunun vramini biostanmı ayarlıyoz_____________________________ -

*** İntegrated Graphichs Configuration *** menüsünde var vram miktar ayarı.._____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: asker1695

*** İntegrated Graphichs Configuration *** menüsünde var vram miktar ayarı..
çok saol_____________________________
Benzer içerikler
- quick cpu
- ryzen 7 260
- dimensity 9600
- darboğaz testi
- en iyi işlemci
- işlemci sıcaklığı ölçme
- exynos 2700
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler








