Şimdi Ara

İ30 Dizel 60.000KM Bakımı ve yürütme giderleri (neden 60.000km araba satılır) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
1
Favori
8.376
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bir garanti davasıdır gidiyor, zaten şuan araçlara kolay kolay birşey olmuyor ama insanlar, 2.el ve arıza verme olasılığı yüzünden vazgeçemiyor servisten, normalde benim bakım, 10.000km bir ben 16,17 binde gittim bu sefer hiçte umruma takmadım, ilk önce biraz ağız büker gibi oldular ama sonra ses çıkmadı, düşünsenize ben 10,000 bini 6 ayda dolduruyorum 6 ayda bir balataları çıkar 450- 500 lira,

    2 ay önce sağ kısa far patlamış götürdüm 16lira fatura kesmişler, ben 16 lirada değilim ama okadar yoluyorsunuz insanı arabayı sizden almışım, servise sana getirmişim onuda takıver ama yook, artık ciddi manada şehir içi modeli çook düşük bir araç almayı düşünüyorum artık servisle falan uğraşmak istemiyorum, resmen insanları kasko,bakım,vergi diye tek düze geçiriyorlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: joker006

    Geçen sanayiye balata değişimine gittim arac Ford Focus 2.Tanıdık malzemeci var Motorcraft marka balatalara 180 lira demişti 150 liraya indi , Bocsh marka balatalara da 110 lira fiyat verdi 100 liraya aldım bu dediklerim ön arka balatalar.40 liralık da işçilik verdim hallettim hepsini.

    Ama sanayi ile yetkili servis bir değil ama iki fiyat arasında çok ama çok uçurum var.Bir kez daha gördük ki garanti bitipde yetkili servise gitmek akıl işi değil , yürek işi

    Diskler +balatalar için o fiyat değil mi? Yoksa durum fena ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dizel araç 60.000'e kadar serviste bakıma girmiş, garantiden yeni çıkmış olarak ikinci el düşük fiyatlara alınır. Çiçek gibi binilir.
    Garanti kapsamında özellikle 60.000 gibi balataların da dahil olduğu bakımlarda bu tarz faturalar çıkabiliyor. İnsanlar da aracım garantiden çıkmasın diyerekten içi cız ede ede ödüyor bu faturaları.
    Bu söylediğim 2 sene garanti sağlayan firmalar için geçerli, Hyundai sanırım 5 yıl garanti sağlıyor. Bütün bakımları serviste yaptırıcaksanız Allah size sabır versin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: decsan


    quote:

    Orijinalden alıntı: joker006

    Geçen sanayiye balata değişimine gittim arac Ford Focus 2.Tanıdık malzemeci var Motorcraft marka balatalara 180 lira demişti 150 liraya indi , Bocsh marka balatalara da 110 lira fiyat verdi 100 liraya aldım bu dediklerim ön arka balatalar.40 liralık da işçilik verdim hallettim hepsini.

    Ama sanayi ile yetkili servis bir değil ama iki fiyat arasında çok ama çok uçurum var.Bir kez daha gördük ki garanti bitipde yetkili servise gitmek akıl işi değil , yürek işi

    Diskler +balatalar için o fiyat değil mi? Yoksa durum fena ...

    Fena mı ? O zaman bende kazık yedim

    Bu fiyata içinde ek olarak ön diskler tornalandı.




  • Yanlış servis seçmişsin. Topkapı Ekol'e uğra ben ona gidiyorum. Kavga gürültüye gerek yok gerekli indirimleri yapıyorlar diğer bayiden memnun olmadığını söyle ilgilenirler. Ayrıca Polen filitreleri çok pahalı sanayiden 10-15 tl ye alıp kendin değiştirebilirsin.Eskilerini yıkayıp yeniden kullanabilirsin. Polen filitreleri KDV dahil 112 TL ye malolmuş sana. Onu düş indirimde eklediğinde. Bu bakım sana 500 TL den biraz fazlaya gelirdi.
  • sizin balatalar erken bitmiş baya normalde onları çıkarmanız lazım birde yetkili servis pahalıdır zaten 5 yıl garanti vermelerinin sebebi 5 sene sizi yolma garantisi veriyorlar

    Mesela bende masraflarımı yazayım yıla bölerek yılda hatta günde kaç tl yediğine bakalım.

    aracım 2006 model 1.6 avensis

    vergi:350 lira
    t.sigortası:160lira
    muayene:150lira/2
    kasko:yok
    bakım yıllık:500 lira
    lastik:3 senede bir 500 tl/3yıl=166tl

    toplamda:350+160+75+166=1251 tl yıllık
    104tl aylık
    3.4tl günlük
  • Yetkili servise gittiğiniz için böyle yüksek fiyat çıkması normaldir, bu bakımınızı sanayide çok daha ucuza yaptırabilirdiniz(aynı parçalar ile tahminen 300 TL civarı). Diğer masraflarınız ise lastik/kasko/vergi/muayene aynı şekilde benzinli içinde geçerlidir. Allaha şükür hep 2. el aldığım için benim böyle bir sorunum yok, garanti bitene kadar Allah size sabır versin..
  • Ibo ben sana 0 km arabaya 1 yil - 10.000 km.'de yaptigim zaruri masraflari yazayim. Kararini sen ver. Muayene ve lastik masrafi yok.

    Trafik sigortasi...250 tl
    kasko...1180 tl
    bakim...400 tl
    vergi...800 tl
    benzin...4.500 tl

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xiamen 2 servisle görüşüp fiyat kırdırıp aldım gelecek sefere başka servis zaten buraya gitmemin tek nedeni evime 200m mesafede polen filitresinide kendim değiştireceğim zaten

    eray adamım benzin masrafı evlere şenlik
  • Ocak söndürür :)
    Yalniz 20.000 km yapiyorsan 25kr'dan yilda yaklasik 5.000 lira yakit harciyorsun sen de.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _eRay -- 1 Haziran 2012; 20:24:05 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 aracim var birisi passat 2.0tdi 2006 model surekli yetkili servise gider, suan 160000kmde bir defa 4 disk 4balata deisti 90000kmde. Yani sizinkileri cok erken degistirmisler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 700 mü bizde alman arabalarına mana bulurduk
  • Astımınız yoksa polen filtresi kadar gereksiz bir şey yok. Aracın hava yollarını tıkamaya yarıyor sadece. Aracı ilk aldıktan sonra birkaç ay içinde atıyorum, bir daha da taktırmıyorum.
  • golfe yazil alti ayda bir. bin bin sat kar bile edersin 10.000km dekiler sifirindan pahali.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.