Şimdi Ara

i20-polo-ibiza-clio sizce hangisi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
911
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 6 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 19
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 5
  • Ortalama Mesaj Aralığı 4 saat 59 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • metalic_wampire (5 mesaj) macropolo (1 mesaj) Master_Evil (1 mesaj) biuu (1 mesaj) Arranger. (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (5 mesaj) Mobil (7 mesaj) Tablet (2 mesaj) Mini (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Araç tercih-kıyaslama >> i20-polo-ibiza-clio sizce hangisi?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1188 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Modellerin hepsinin fiyatları birbirine yakın.tabi standart donanımdan bahsediyorum.benzinli düz vites
    siz olsanız hangisini tercih ederdiniz?
    bu modellerin giriş paketlerinden en dolusu hangisi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metalic_wampire -- 3 Eylül 2015; 0:33:06 >



    |
    |
  • Yarbay
    22561 Mesaj
    1.5 Dci Clio
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    benzinlide clio hariç hepsi olur,poloda 1.0 sa onuda ele ,i20 1.2-84 bg kalır geriye rakipsiz bu sınıfta

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    4472 Mesaj
    düz vites demişsin ama bence en iyisi Fabia 1.2 TSi DSG 110 ps.
  • Yarbay
    6019 Mesaj
    Ibiza

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1188 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    ben fiyat açısından dedim yani bütçem 37 - 42 bin arası o yüzden yoksa otomatik tabiki iyi olur.ama herkes farklı bi şey demiş anlayamadım hangisinin donanım olarak en dolu oldugunu
    |
    |
  • Yarbay
    3297 Mesaj
    kıa rıo yu yazmamışsın 1 yıl kullandım çok memnundum..
    |
    |
  • Yüzbaşı
    506 Mesaj
    B sınıfı araçların hemen hemen hepsini kullanmışımdır eğer sıfır olma şartı yoksa kesinlikle ikinci el c sınıfı araç almayı tercih ederim. Bence bu araçların hiçbiri paralarını hak etmiyor ama illa b sınıfı alınacaksa ama dizelde Clio, benzinlide 1.2 tsı Polo iç mekan genişliğinde i20`yi performans istersem cupra



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xerker -- 5 Eylül 2015; 2:13:39 >
    |
    |
  • Binbaşı
    1880 Mesaj
    şuan türkiye standartlarında en iyisini hyundai yapıyor. i20 alın derim. Parçası diğerlerine göre ucuz ve en geniş iç hacme sahip ayrıca yeni kasası panoroma ile çok feci gözüküyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kaplan261 -- 7 Eylül 2015; 5:27:23 >
    |
    |
  • Binbaşı
    1404 Mesaj
    i20 ye 2000 zam geldi alman arabalarıyla olan rekabetını kaybettı 42000 nedır ya 1,2 en bos i 20 için
  • Binbaşı
    1188 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Kia hiç aklıma gelmedi valla :)
    Benzinli düşünüyorum,renom vardı tövbe ettirdi yani,i20 cidden güzel ama alman olduğu için polı tercih edilir gibi geliyo,parça fiyatı önemli değil zaten garantili olucak araç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    5495 Mesaj
    Bu sınıfta 1.5 dci clio ve i20 en mantıklı seçenekler. Sıfır bulamazsanız 2014 model ikinci ellere de bakabilirsiniz. Gayet temiz araçlar satılıyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1307 Mesaj
    ¡20 tabiki de

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1300 Mesaj
    Ben 2014 Aralık ayında o dediğin araçlardan birisinin dizel manualini aldım ama hepsini inceledim sana izlenimlerimi anlatayım.
    1.2 Tsi Polo:
    Motor konusunda birşey diyemem. İç mekana gelirsek B sınıfına göre kaliteli hissettiriyor. Alüminyum çıtalar, dokunmatik ekran, yeni direksiyon vs... özellikler aracı her ne kadar dolu gösterde de aracın Comfortline versiyonu BOMBOŞ. Ancak şöyle bir durum var otomatik far, yağmur sensörü, ön sis farları, çelik jantlar, otomatik klima, park sensörü gibi donanımlar benim için önemsiz derseniz Polo iyi bir alternatif olabilir. Aracın kemikli bir vitesi, rahat bir oturma pozisyonu, diğer modellere göre sert bir debriyajı, yumuşak bir direksiyonu var. Görüş açısı iyi, karartmalı dikiz aynası olmaması gece rahatsız edici olabiliyor. Çoğu kişi MQB platformunun yol tutuşunu beğenmez ama ben hem frenlerden hem yol tutuşundan memnun kaldım. Araçta ESP kapanmıyor bunun iki sebebi olabilir ya platforma güvensizlik ya da güvenlik nedeni.
    1.2 Clio:
    Aracı internette ve elime katalogu geçince çok heyecanlanmıştım. 1.5 dCi Clio'yu gerçekten alıcı gözle inceledim ancak araç kırmızı yada mavi üzerine krom çıtaları olmadıktan sonra bana çirkin geldi. İç mekana gelirsem GT Line'ın iç mekanını beğendim malzeme kalitesi bir tık yukarıda ama bir Polo değil, diğer paketlerde iç mekan gerçekten rezalet. Ekranında Polo'nun ekranından daha çok özellik var. Donanım seviyesi Polo ile aynı para verilecekse Polo'nun çok çok üzerinde. Yol tutuşundan memnun kalmadım. Rahat bir vites kutusu var, geçişler Fiesta kadar olmasa da yumuşak denebilir, aynı şekilde debriyajı da yumuşak. Motora gelecek olursam ilk izlenimim alt devirlerde hantal bir motor olduğu yani devir çevirmeyi seviyor bunda atmosferik olmasının etkisi var. Ancak Renault kimseyi kandırmasın o araç 7L civarı tüketiyor. Motor teknolojisi 1.4 Symboller ile aynıymış(satış temsilcisi öyle söyledi) LPG ile güzel tüketim değerleri elde edilebilir ama sürekli 2000-3500 devir arası sürmeniz gerekir ki sesten rahatsız olabilirsiniz.
    1.2 TSi Ibiza:
    Dışardan şımarık bir tasarımı olsada aracın içine bindiğinde o ailenin şımarık tek çocuğu gidiyor yerine adeta bir dayı geliyor. Ben bu kadar kalitesiz bir iç mekan görmedim ki bindiğim araç Style'dı. İç mekan gerçek anlamda rezalet diyebilirim. Hem malzeme kalitesi düşük hem zevksiz. Sahip olduğu donanımlar konusunda bir fikrim yok ancak aracı Doğuş oto satıyor yani Polo'dan hallice olur diye tahmin ediyorum. Polo'dan 130kg daha hafif bu yüzden 0.2sn daha iyi ivmeleniyor ve 0.3-0.5L daha az tüketiyordur tahminimce.
    i20 için birşey diyemeyeceğim çünkü aracı sadece showroomda üstün körü inceleyip çıktım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Teğmen
    232 Mesaj
    i20
    |
    |
  • Binbaşı
    1188 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Duellist

    Ben 2014 Aralık ayında o dediğin araçlardan birisinin dizel manualini aldım ama hepsini inceledim sana izlenimlerimi anlatayım.
    1.2 Tsi Polo:
    Motor konusunda birşey diyemem. İç mekana gelirsek B sınıfına göre kaliteli hissettiriyor. Alüminyum çıtalar, dokunmatik ekran, yeni direksiyon vs... özellikler aracı her ne kadar dolu gösterde de aracın Comfortline versiyonu BOMBOŞ. Ancak şöyle bir durum var otomatik far, yağmur sensörü, ön sis farları, çelik jantlar, otomatik klima, park sensörü gibi donanımlar benim için önemsiz derseniz Polo iyi bir alternatif olabilir. Aracın kemikli bir vitesi, rahat bir oturma pozisyonu, diğer modellere göre sert bir debriyajı, yumuşak bir direksiyonu var. Görüş açısı iyi, karartmalı dikiz aynası olmaması gece rahatsız edici olabiliyor. Çoğu kişi MQB platformunun yol tutuşunu beğenmez ama ben hem frenlerden hem yol tutuşundan memnun kaldım. Araçta ESP kapanmıyor bunun iki sebebi olabilir ya platforma güvensizlik ya da güvenlik nedeni.
    1.2 Clio:
    Aracı internette ve elime katalogu geçince çok heyecanlanmıştım. 1.5 dCi Clio'yu gerçekten alıcı gözle inceledim ancak araç kırmızı yada mavi üzerine krom çıtaları olmadıktan sonra bana çirkin geldi. İç mekana gelirsem GT Line'ın iç mekanını beğendim malzeme kalitesi bir tık yukarıda ama bir Polo değil, diğer paketlerde iç mekan gerçekten rezalet. Ekranında Polo'nun ekranından daha çok özellik var. Donanım seviyesi Polo ile aynı para verilecekse Polo'nun çok çok üzerinde. Yol tutuşundan memnun kalmadım. Rahat bir vites kutusu var, geçişler Fiesta kadar olmasa da yumuşak denebilir, aynı şekilde debriyajı da yumuşak. Motora gelecek olursam ilk izlenimim alt devirlerde hantal bir motor olduğu yani devir çevirmeyi seviyor bunda atmosferik olmasının etkisi var. Ancak Renault kimseyi kandırmasın o araç 7L civarı tüketiyor. Motor teknolojisi 1.4 Symboller ile aynıymış(satış temsilcisi öyle söyledi) LPG ile güzel tüketim değerleri elde edilebilir ama sürekli 2000-3500 devir arası sürmeniz gerekir ki sesten rahatsız olabilirsiniz.
    1.2 TSi Ibiza:
    Dışardan şımarık bir tasarımı olsada aracın içine bindiğinde o ailenin şımarık tek çocuğu gidiyor yerine adeta bir dayı geliyor. Ben bu kadar kalitesiz bir iç mekan görmedim ki bindiğim araç Style'dı. İç mekan gerçek anlamda rezalet diyebilirim. Hem malzeme kalitesi düşük hem zevksiz. Sahip olduğu donanımlar konusunda bir fikrim yok ancak aracı Doğuş oto satıyor yani Polo'dan hallice olur diye tahmin ediyorum. Polo'dan 130kg daha hafif bu yüzden 0.2sn daha iyi ivmeleniyor ve 0.3-0.5L daha az tüketiyordur tahminimce.
    i20 için birşey diyemeyeceğim çünkü aracı sadece showroomda üstün körü inceleyip çıktım.

    bu kadar detaylı yorum için teşekkür ederim.diğer arkadaşlarda sağ olsunlar şimdi yorumlara bakarak i20 veya polo ya kadar eledim
    |
    |




  • Yüzbaşı
    557 Mesaj
    Giriş paketi olarak en dolusu Clio 4 tür hocam. Digerli o kadar fazla donanımı yok mesela clio 4 ün en boş olanında bile yan hava yastıkları var. Donanım olarak clio 4 1 gömlek üstte
    |
    |
  • Yüzbaşı
    786 Mesaj
    Vw fanı olarak i20

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1338 Mesaj
    Donanım ve dış görünüş olarak clio4
    Malzeme kalitesi olarak polo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    34484 Mesaj
    polo
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
vp satın al
pubg mobile uc
En ucuz kedi maması fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,578
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.