Şimdi Ara

HYUNDAI TUCSON (2015 VE SONRASI) ANA KONU (DRIVE YOUR WAY) (342. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir (2 Mobil) - 5 Masaüstü2 Mobil
5 sn
9.385
Cevap
221
Favori
1.004.158
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 340341342343344
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • cengos07 C kullanıcısına yanıt
    Selam.
    Yorumlarınıza katılıyorum, Suv sınıfı bir model almaya karar verdiğimde ben de turbo benzinli Tucson - 3008 ve Tiguan arasında kalmış, o sene Golf 7 de kullandığımdan denemelerimde Tiguan ı biraz sıradan bulmuştum. Tucson ise kullanımı çok rahat, yol üzerinde kayarcasına ilerleyen sessiz ve çok güçlü yapısıyla beğenimi kazanıyordu ayrıca içi de özellikle bej döşemeleri ile çok daha ferahtı.
    3008 ise Tucson a oranla neredeyse 500 kiloluk hafifliği ve üzerinde çalışılmış küçük direksiyonu ile direksiyon emirlerine karşı daha atikti, Focal ses sistemi çok daha kaliteliydi ancak ferah ve açık renkli iç mekanı, yüksek çarpışma güvenliği (Tucson un IIHS deki sonuçları çok iyi) 4 çeker sistemi, heybetli tasarımı ve servisinin bana çok yakın oluşu yüzünden tercihim Elite Plus bir Tucson olmuştu, yaklaşık 28.000km oldu ve halen oldukça memnunum.

    4 çeker sistemi kaygan zeminlerde oldukça işe yarıyor, kuru zeminde ise araç viraj dışına savrulacağı esnada gaza basıyorsanız işe yarıyor bunu gerekli tekerlere fren ve gerekli olan ön/arka tekere çekiş vererek yapıyor ancak savrulma esnasında gaza basmıyorsanız araç herhangi bir 2 çeker araç gibi sadece esp ile çizgisine geri dönmeye çalışıyor.
    Düz gidişte ise çok hızlı kalkışlarda aracın patinaj atmadan direkt kalkmasına yarıyor ancak bunlara ihtiyacı olmayanlar için fazladan ağırlığı ve maliyeti tüketim ve ilk alımda ödenen fark demek oluyor elbet, ben bunları bilerek aldım ve avantajlarından faydalanıyorum da.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esmerce -- 4 Mart 2019; 22:43:22 >




  • Arkadaşlar şubat ayı odd verileri açıklandı.
    http://www.odd.org.tr/web_2837_1/neuralnetwork.aspx?type=73
  • Tuscon 1.6 CRDİ dct İstanbul içinde 9-9.5 litre yakar. 7 litre yazanlara gülerim. Aynı motor ve daha hafif i30 8 litre yakıyor. Tuscon da 7 litre bence hayal...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boraycan

    Tuscon 1.6 CRDİ dct İstanbul içinde 9-9.5 litre yakar. 7 litre yazanlara gülerim. Aynı motor ve daha hafif i30 8 litre yakıyor. Tuscon da 7 litre bence hayal...
    1.6 tgdi 11 lt yakıyor (ortalamam 10.8)
  • karotcuabi K kullanıcısına yanıt
    Ben turbo benzinli modeli bilmiyorum. Ama bildiğim birşey var o da dizel tuscon o ağırlık ile İstanbul içinde 7 litre yakamaz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar 1.6 CRDI 7 İleri DCT Elite Plus 4x4 (Dizel) bu paketin normalde satış fiyatı 259 bin 240 a satan bir bayi buldum sizce alınırmı fiyat iyimi 1 2 sene kullanıp 10 15 bin km yapıp satmaya calıssam sizce rahat gidermi ve çok zarar edermiyim bilgisi olan biri yardımcı olursa sevinirim iyi forumlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boraycan

    Ben turbo benzinli modeli bilmiyorum. Ama bildiğim birşey var o da dizel tuscon o ağırlık ile İstanbul içinde 7 litre yakamaz...
    benzinli ile dizel arasında o kadar az fark olmaz..

    7'yi bilmem ama 9,5 için ortalama hız 15km/h olmalı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: utkuozn

    Merhabalar 1.6 CRDI 7 İleri DCT Elite Plus 4x4 (Dizel) bu paketin normalde satış fiyatı 259 bin 240 a satan bir bayi buldum sizce alınırmı fiyat iyimi 1 2 sene kullanıp 10 15 bin km yapıp satmaya calıssam sizce rahat gidermi ve çok zarar edermiyim bilgisi olan biri yardımcı olursa sevinirim iyi forumlar
    zarar edersiniz

    260bin TL bu araç için çok

    elite plus dizel 4x4 çok az araç var. belki 10 tane yoktur...

    satmaya kalkarsanız türünün tek örneği olur ancak elite alır insanlar o kadar fark vermezler (diye düşünüyorum)

    benzinliden yola çıkarak söylüyorum, ikinci eli düşük gidiyor bizim araçların
  • utkuozn U kullanıcısına yanıt
    Selam.
    İlk araçlarda full donanım ve 4x4 satışı çoktu ancak artan fiyatlar, özellikle belli bir ötv/mtv yi geçince katlanan fiyatlar yüzünden artık orta donanım daha çok satılır oldu, bu yüzden olur da değerinde satabilseniz dahi bir ihtimal alt donanımlara göre biraz daha zaman alabilir, yine de bunun kesin bir istatistiği de yoktur misal 2.elde çok da tutulmayan bir sürü full donanımlı araç aldım ama satarken tahmin ettiğim kadar bekleme - zarar yaşamadım hiç veyahut "2. eli altın gibi" denen araçlarımı tahminimden zor sattığım da oldu.
    Benim tavsiyem eğer 2.el performansı sizin için donanımdan önemliyse zaten yeterince dolu olan orta donanımı almanız, illa en üst donanımı arzu ediyorsanız da ciddi bir indirim ile almanız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esmerce -- 6 Mart 2019; 16:20:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • karotcuabi K kullanıcısına yanıt
    Fiyat yüksekliği göreceli. Diğer markalarla kıyasladığımızda (BENCE şuan tiguan, 3008 QQ kadjar vs çok çok daha iyi bir araç. O kadar param olsa düşünmeden Tucson alırım)
    Zarar edermisiniz? Büyük ihtimal edersiniz.
    1,6 crdi yeni bir araç 2. elinin olmaması kadar normal bir durum yok. Benzinlisine bakarsanız en cok elit plus var. ( 240 bin verebiliyor olsaydım alırdım)
  • karotcuabi K kullanıcısına yanıt
    Aynı motora sahip i30 kullanıyorum. Arkadaşımda cee'd modeli var. Her iki araçta 90 bin civarında. Yakıt olayını değerlendirebilecek kadar 1.6 CRDi motorla haşır neşirim. İstanbulda o araç 9-9.5 litre yakar. Diğer şehirleri bilemem. 1.6 tgdi ilk çıktığında 150-200 km test etmiştim. Benim kullandığım araç 12.5 litre gösteriyordu. Bu deneyimime rağmen benzinli için fikir yürütmüyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • boraycan kullanıcısına yanıt
    Eski kasa i30 dizel kullanan arkadaşlarım vardı, aklımda kaldığı kadarıyla esnek, devirli ve güçlü bir motordu sessiz de sayılırdı ancak benzer hacimdeki ünitelere göre biraz müsrifti, gerçi Hyundai ler ağır oluyor, motor ve aktarmanın da gücü / tekniği düşünüldüğünde aradaki fark çok da anormal sayılmaz.
    Yeni kasa i30 ve makyajlı Tucson daki 1.6 dizel ise (tam emin olmamakla birlikte değerleri aynı olsa da bu motorun tamamen yeni olması lazım) sanki bir şekilde biraz daha az yakıyor gibi, 8000küsür kişilik Tucson forumunda da dizel ünite beklenenden ekonomik, tabi söz konusu İstanbul trafiği ise ne desek yalan :)
    Ben4x4 turbo benzinli kullanıyorum, Edremit Körfezi ile Ankara'da 8 civarı ortalamam var, 30-40km test ettiğim dizel Tucson ise sabit hızda sürüş + birkaç dipgaz denemeleri ile beraber 6 litre yakmıştı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esmerce -- 6 Mart 2019; 20:54:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • esmerce kullanıcısına yanıt
    Sorun motorda değil zaten:) sorun tuscon denilen aracın 1610 kilo olmasında. İçinde bir kişi bile olsa araç 1700 kilo oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boraycan

    Sorun motorda değil zaten:) sorun tuscon denilen aracın 1610 kilo olmasında. İçinde bir kişi bile olsa araç 1700 kilo oluyor.
    Keşke 1600 olsa hocam en üst donanımlı bir T-GDI 1750kg

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • boraycan kullanıcısına yanıt
    araç kaç beygir acaba? tgdi 177hp'yi i30'da kullanıyorlar mı? bilmediğim için soruyorum...
  • esmerce kullanıcısına yanıt
    Evet çok ağır. Şehiriçi dediğimiz dur kalk olayı ağırlık nedeniyle yakıt tüketimini çok artırıyor. Ben tdgi alıp LPG düşündüm ama çift kavrama yüzünden vazgeçtim. Eğer tgdi tork konvertörlü olsa alacaktım. Garanti çift kavrama ikilemi nedeniyle alamadım ne yazık ki...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • karotcuabi K kullanıcısına yanıt
    Benim yakıt yorumum 1.6 CRDi motor içindi. İ30'da 1.4 tgdi 140 ve 1.6 tgdi 186 bg mevcut. Ama yakıt durumunu bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • boraycan kullanıcısına yanıt
    Çok yoğun trafikte olsam muhtemelen ben de almazdım, araç ağır ve güçlü olduğu kadar pedal yazılımı da agresif; arada daha yumuşak ilk hareket ve kolay kontrol edilebilen ekonomi adına tepkileri ağırlaştıracak bir Eco modu tuşunu aratıyor.
    Gene de çok keyifli bir model, yıllarca Ford - Opel ve Vw modelleri kullandıktan sonra ilk kez aldığım Hyundai yi bu kadar seveceğimi tahmin etmezdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Keşke 1600 olsa hocam en üst donanımlı bir T-GDI 1750kg

    Alıntıları Göster
    ama (yanılıyor olabilirim) f10 520i'den daha atak geliyor bana. 2 gün kullandım f10'u, böyle bir sonuca vardım belki psikolojiktir bilemiyorum.

    (kağıt üstünde 0-100'de f10 0.3 sn daha önde)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boraycan

    Benim yakıt yorumum 1.6 CRDi motor içindi. İ30'da 1.4 tgdi 140 ve 1.6 tgdi 186 bg mevcut. Ama yakıt durumunu bilmiyorum.
    sitede göremedim hiç.. sahibinden'de de yok...

    hatta i30 başlığında biri demiş, satıştan mı kalktı diye..

    186 beygirlik i30 muhteşem olurdu
  • 
Sayfa: önceki 340341342343344
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.