Şimdi Ara

HYUNDAI TUCSON (2015 VE SONRASI) ANA KONU (DRIVE YOUR WAY) (30. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9.385
Cevap
221
Favori
1.004.170
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün test ettim, turbo lag var ama belli bir devir üstünde problem yok.Turbolu araçların genel bir özelliği sonuçta. Şu an kullandığım 520i f10 aracım ile davranışları çok benzer bu konuda. Spor modunu da beğendim, gaz tepkisi daha canlı ama normal modda yeterli. Sessizlik olarak şaşırtıcı bir şekilde 5 serisine yakın, performansı da yakın olunca ki 0-100 leri arasında 0.4 saniye fark var, sanki kendi aracım kullanıyormuşum hissi verdi. Kısmetse Aile aracı olarak almayı düşünüyorum. Arka kısımda, şaft tünelin çok alcak olması ve diz mesafesi bakimindan 5 serisinden daha rahat. Bir compact suv için çok başarılı.

    Malzeme kalitesi daha önce bahsettiğim gibi sınıf standartlarında. Hatta sert plastik sevdalısı japonlardan iyi. BMW x3 ve RR evoque un bile kapı altları sert plastik. Tucson bu konuda ucuz hissettirmiyor ve beklentileri karşılıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi john.wick -- 7 Eylül 2015; 16:20:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: john.wick

    Bugün test ettim, turbo lag var ama belli bir devir üstünde problem yok.Turbolu araçların genel bir özelliği sonuçta. Şu an kullandığım 520i f10 aracım ile davranışları çok benzer bu konuda. Spor modunu da beğendim, gaz tepkisi daha canlı ama normal modda yeterli. Sessizlik olarak şaşırtıcı bir şekilde 5 serisine yakın, performansı da yakın olunca ki 0-100 leri arasında 0.4 saniye fark var, sanki kendi aracım kullanıyormuş hissi verdi. Kısmetse Aile aracı olarak almayı düşünüyorum. Arka kısım, şaft tünelin çok alcak olması ve diz mesafesi bakimindan 5 serisinden daha rahat. Bir compact suv için çok başarılı.

    Malzeme kalitesi daha önce bahsettiğim gibi sınıf standartlarında. Hatta sert plastik sevdalısı japonlardan iyi. BMW x3 ve RR evoque un bile kapı altları sert plastik. Tucson bu konuda ucuz hissettirmiyor ve beklentileri karşılıyor.

    şu anda 1.6 turbo motorlar içerisinde T-GDI bence gayet iyi bir yerde, hatta tork ve hp açısından en iyilerden bir tanesi. Ben de size katılıyorum malzeme kalitesi açısından. Babamdaki Touareg'de bile ön göğüs tarafı ve alt kısımların tamamı sert plastik. Fiyat/Performans olarak değerlendirmek lazım aracı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BearMaka

    Dün bakıma gittigimde inceleme fırsatım oldu.Dışarıdan bakınca gayet yakışıklı bir araç söylemeden geçemiyeceğim.İç kalitesi dizayn malzeme inanılmaz kötü araba alma arifesinde olan bir kişi olarak beklediğim bir araçtı içini gördükten sonra ve dokunarak malzemenin tabiri caizse tahtakale malı gibi oluşu beni üzdü.Şirketime daha önce 8 adet hyundai araç almış olup filo indirimi + sahibi 10 yıllık arkadaş olmasına rağmen(çok iyi bir indirim alacaktım) kesinlikle aklımdan sildim aracı.Alan arkadaşlar kazasız belasız kullanımlar dilerim.Not: Araç için aldığım fiyat arkadaş ve daha önce alınan araçlar hatrına 8000 tl indirirm aldım.

    Otorite gerekli açıklamayı yapmış, çekin arabayı piyasadan.
  • bende 2 gün önce test fırsatı buldum. şuan 4 motion benzili tiguya biniğimden yakıt konusu beni pek enterese etmiyor aynı yakıyorlar diyebilirim. 2 konuda takıldım kaldım. Araç sürüş dinamikleri ve konfor açısıdan gayet başarılı ancak o malzemenin özellikle göğüs ve kapı içlerinin plastik olmasını çok yadırgadım. Test aracı 200 km. olduğundan takırtı tukurtu yoktu ancak ilerleyen zaman ve km. lerde test edip doğru bir karar vermek daha mantıklı. Plastik aksam trimler ilerleyen zamanlarda seslere sebep olabilir. 2. konu ise aracı aldık 4 sene bindik sıkıntı yok... ancak paraya sıkıştığınızda 2.el de ne olur allah kerim.... bence en bariz negatif yönleri bunlar. Fiyat konusunda da ufacık bir yorum yapayım, devletimiz sağolsun; maşallah piyasada adam gibi bir araç almak için 100k yı cebinizden çıkaracaksınız...bu suv olur sedan olur farketmez.
  • Ben tucsona en az 7 sene binerim, yakıt için kaygım yok şi: 12lt ye kadar makul, 100.000TL olsa cebimde elite modelini düşünmeden şu an alırım. Ben arabadan aldığım zevke bakarım, arabanın o fiyat karşılığında bana verdiğine bakarım. b5 passat tr de piyasaya çıkana kadar yolda vw gördüğümüze "vosvos" der vw lerin hepsine tosbağa muamelesi yapardık. O zamanlar opel vectra bu ülkede prestij sembolü idi. Vw markasının günümüzdeki durumu belli, her marka da olduğu gibi sınıflar ilerlerdikçe belli bir kalite ve premium hissi artacaktır. Hyundai i10 da üretiyor genesis de EQUUS de. Birileri sırf sizinle aynı fikirde değil diye aşağılamak ya da hor görmek hoş değil. vw passat highlen dizel fiyatı 130k fiyatı da biz mi almıyoruz? Bmw f30 320i m paket 130k da almadık mı? Tiguanı higline alacak olsanız bile tucsondaki opsiyonları alamıyorsunuz. Tüketici rasyoneldir en azından olmalı. 4 senede 0 aracıma ödediğim senelik bakım parası 1300 lirayı geçmedi benim 4 kere de verdiğim bakım parasını 2 bakımda verip üstüne 2 sene garanti verilmesi nedir?
    Yarın 5 sene garantiyi vw verir, dsg ye de 10 sene verir o zaman da tiguanı,qq,kadjarı beğeniriz.




  • Hyundai Tucson 1.6 T-GDI ELITE PLUS 4X4 DCT modelini test ettim.

    Daha önce Honda CRV 1.6 dizel 4wd 9ZF Executive modelini de detaylı test etmiştim.

    Yeni araç alma aşamasında Mercedes C180 AMG, BMW 418i, CRV arasında kalmıştım. Şimdi birde TUCSON eklendi araya.

    Öncelikle yılda 10bin kilometreden az yaptığım için benzinli olması çok rahatsız etmedi. En büyük rakibi CRV ortalama 7 litre mazot yakacağını düşünüyorum. Tucson ort. 9 litre benzin yakar. Buradan basit bir hesapla 1000 kilometrede 132 TL fark edeceğini bulabiliriz. Yani benim için 1300 TL yılda fark edecek.

    Tucson dışarıdan çok çekici bir araç. Ön ızgara ve farlar çok heybetli görüntü oluşturuyor. 19 jantlar çok şık ve 245 lastikler yeterince dolgun görünüyor.
    HYUNDAI TUCSON (2015 VE SONRASI) ANA KONU (DRIVE YOUR WAY)HYUNDAI TUCSON (2015 VE SONRASI) ANA KONU (DRIVE YOUR WAY)HYUNDAI TUCSON (2015 VE SONRASI) ANA KONU (DRIVE YOUR WAY)HYUNDAI TUCSON (2015 VE SONRASI) ANA KONU (DRIVE YOUR WAY)HYUNDAI TUCSON (2015 VE SONRASI) ANA KONU (DRIVE YOUR WAY)

    İç dizayn tipik hyundai tarzında. Kalite CRV den bir tık iyi ama VW seviyesinde değil. Aslında Kullanılan malzemeler kaliteli gibi ama sanki parçalar tam oturmamış havası var.
    En büyük düş kırıklığı direksiyon. Hem görünümü hem dokunma hissi iyi değil. Göstergeler sade güzel ortalarındaki ekran yüksek çözünürlüklü ve renkli. Burada C serisi kadar olmasa BMW den iyi. Orta konsoldaki ekran yeterince büyük ve konsolla bütünleşik. CRV sonradan takıldığı belli çin malı ekrana sahip ve üstünde 10 yıllık cep telefonu ekranına benzer ekran var.
    Sürücü koltuğu yeterince konforlu ve baya alçalıyor. Kullanılan deri yumuşak ve kaygan değil. Arka koltuklar otobüslerdeki gibi geriye yatabiliyor. Bu özellik çok hoşuma gitti.
    Koltuklar hakkında beni etkileyen kırmızı deri seçeneğinin ücretsiz alınabilmesi oldu. (Her renk gövde ile alınamıyor)
    Vites kolu alıştığımız ileri geri sola çek tiptronik tarzında. Bir çok araç kullanmama rağmen CRV de baya bir bocaladım. Bence fantastik vites şekillerine gerek yok. BMW ninki hariç :)
    Bagaj yeterli ve yüksek. Tam boy stepne var. Bunu çıkarıp eve bırakırsanız ekstra baya bir hacim daha kazanılabilir.
    Aracın en büyük artısı devasa açılan panoramik tavanı. Mükemmel Mercedes C deki gibi ama çok daha büyük. CRV de açılamayan bir panoramik tavan var.
    Sağ ön koltuk elektrikli değil ve yükseklik ayarı yokmuş. Ayrıca bagaj da eski tip elle açılıp elle kapanıyor. CRV de komple elektrikli. Bu iki eksiklikler Tucson EXECUTIVE modelinde giderilmiş ama sadece 2.0 dizel modelinde var. Bence yakında gelir 1.6 turboya da.


    HYUNDAI TUCSON (2015 VE SONRASI) ANA KONU (DRIVE YOUR WAY)HYUNDAI TUCSON (2015 VE SONRASI) ANA KONU (DRIVE YOUR WAY)HYUNDAI TUCSON (2015 VE SONRASI) ANA KONU (DRIVE YOUR WAY)HYUNDAI TUCSON (2015 VE SONRASI) ANA KONU (DRIVE YOUR WAY)HYUNDAI TUCSON (2015 VE SONRASI) ANA KONU (DRIVE YOUR WAY)HYUNDAI TUCSON (2015 VE SONRASI) ANA KONU (DRIVE YOUR WAY)HYUNDAI TUCSON (2015 VE SONRASI) ANA KONU (DRIVE YOUR WAY)

    Gelelim sürüşe... Motor çok sessiz çalışıyor. Şanzıman tipik çift kavrama acelesine sahip. Yeterince esnek ve tork patlaması yaşatmıyor. Sürüş de en sevmediğim özelliktir. Lineer çekiş sayesinde hızlanma hissedilmiyor. Test sürüşünde kısa sürede 180 e kadar çıktım. motor üst devirlerde duyuluyor ama ses kötü değil. Bu konuda yere göğe sığdırılamayan ZF9 şanzımandan çok daha zevkli. Ama hızı bir DSG değil. Özellikle ilk hareket halinde. Nedense 4000 devirin üstünde vites küçültmüyor.
    Araç salınım yapmıyor. Enteresandır ki 19 jantlara rağmen darbeleri iyi emiyor ve süspansiyon sessiz çalışıyor. CRV bu konuda çok daha sert olmasına rağmen daha çok salınıma giriyor.
    Kısaca CRV de aracın üstünde otururken Tucsonda merkezinde oturuyor hissine kapıldım. Zaten performanslarında çok belirgin bir fark var.
    Aynı motorun 204 beygirlik versiyonu olduğundan yola çıkarsak: yazılım, filtre ve büyük intercooler ile 230 HP 310 Nm torka çıkabileceğini düşünüyorum.
    Şerit takip otomatik fren gibi her tür güvenliğe sahip. Anında kapattım tabi hepsini :)

    HYUNDAI TUCSON (2015 VE SONRASI) ANA KONU (DRIVE YOUR WAY)

    Son olarak FİYATLAR:
    Test ettiğim en dolu versiyonun liste fiyatı 113.900 TL. Pazarlığa açık bir havaları var. Ellerinde bulunan araçlar için 110.000 zorlanabilir bence. Bana 112 ye indiler.
    Honda CRV de fiyat 150,990 TL. Bırakın indirimi neredeyse aracı alabilmek için rüşvet ister bir havaları var.
    Mercedes C180 AMG 162.300 TL. Benzinli modelde pazarlık payı çok. 150 zorlanabilir.
    BMW 418i Gran Coupé 156.416 TL. Sanırım araçta sıra var. Henüz test sürüşü ve pazarlık yapamadım.

    Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FreePhone -- 7 Eylül 2015; 21:39:13 >




  • Tabi bir de CRV ile arada 40 bin TL fark olduğunu da hatırlatalım ben aynı fiyatta bile olsalar tusconu tercih ederdim ki böyle büyük bir fiyat farkı varken crv'ye geçmiş olsun

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • tyrant1907 kullanıcısına yanıt
    Honda CRV piyasanın en şişirilmiş fiyatlı aracı.
    Piyasanın eksiğini kapatan tek model olmanın ekmeğini yemeye çalışıyor.
    Fakat aylarca sıra verildiğine göre baya talep var bence.
  • Bugün aracı ankara optimum avmde iyice inceledim görmek isteyenler gidebilir aracın içi geniş ferah denilebilir fena sayılmaz ancak malzeme kalitesi olarak pek iyi diyemeyeceğim ancak vasat denilebilir keşke 1.6 dizel ve malzeme kalitesi biraz daha iyi olsa..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu fiyatlarla nissan quashqaı ile başedemez
    hele ki kia spo 1.6 dızel otomatik çıkarırsa akibeti ford kuga gibi olur gibime geliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BearMaka

    Dün bakıma gittigimde inceleme fırsatım oldu.Dışarıdan bakınca gayet yakışıklı bir araç söylemeden geçemiyeceğim.İç kalitesi dizayn malzeme inanılmaz kötü araba alma arifesinde olan bir kişi olarak beklediğim bir araçtı içini gördükten sonra ve dokunarak malzemenin tabiri caizse tahtakale malı gibi oluşu beni üzdü.Şirketime daha önce 8 adet hyundai araç almış olup filo indirimi + sahibi 10 yıllık arkadaş olmasına rağmen(çok iyi bir indirim alacaktım) kesinlikle aklımdan sildim aracı.Alan arkadaşlar kazasız belasız kullanımlar dilerim.Not: Araç için aldığım fiyat arkadaş ve daha önce alınan araçlar hatrına 8000 tl indirirm aldım.

    dokunarak araba alınmaz şeftali alınır, kavun alınır ne bileyim, tişört alınır, şunu Türk tüketicisine öğretemedik

    ki zaten hyundai sürücü ve yolcunun temas ettiği heryere deri yada yumuşak plastik kullanan bir firma

    adam göstergenin üstüne dokunuyor sert plastik diyor karalıyor, lan zaten oraya temas etmiyorsun orda tungsten olsa ne olur. kapı içine,kol dayamaya,vitese falan her gün dokunduğun yerlere baksana




  • FreePhone F kullanıcısına yanıt
    418 çıktı mı ya bayadır bu haberi bekliyordum teşekkurler .

    Bu arada 2.0 dizel tucsondaki executive donanımı bir teselli ikramiyesi gibi ... devlet size ÖTV yi yüzde 90 geçirdi madem bu da size bi kıyağımız olsun gibisinden .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 418i ülkemiz vergi sistemi için mantıklı bir araç ama bazı 156 ve borusan bunu neredeyse hiç getirmiyor. Orta donanımlisi 180-200 arası olacaktır klasik bmw mantığıyla.

    İlginç bir nokta ise 0-100 e baktığımızda Tucson 9.1s, 418i ise 9.6s. X3 sdrive 20i ise 9.2s.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiyatları gordugumden beri arabaya isinamadim bir turlu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dermeister01 kullanıcısına yanıt
    şu ix35'i de yumuşak plastik yapamazlar mıydı? o dönem üretilen i30'larda hem yumuşak plastik hem de bütün camlar tek dokunuş otomatikti. ix35'te ne yumuşak plastik var (bej renkli ön göğüs saymıyorum orası kısmi yumuşak plastik) ne de bütün camlar tek dokunuşlu. sadece sürücü camı tek dokunuşlu. tucson'da da sanırım sadece sürücü camında tek dokunuş var. ben bunu şuna bağlıyorum, i30 daha avrupavari bir araba. ix35 ve tucson amerikanvari.
  • Tuscon zaten tamamen amerikalılar için tasarlanan bir araç, i30 ise avrupalılar için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metesserdar

    100 küsür bine alınan tucson'u satmak gerekse...millette anlat anlatabilirsen, hocam hyundai çok iyi atılım yaptı, araçları süper, güvenli ( aksini iddia etmiyorum, kia kullanıcısıyım), benzinli ama güçlü, cvt falan filan, bunu bu milette analatamıyorsunuz bunu ben bizzat yaşadım kia venga aracımı satarken, adam euroncap e bile sokulmamış 1,3 moter linea için takla atarken, euroncap 5 yıldızlı, ağızına kadar donanım dolu, 136 ps 1,65 dizel vengama burun kıvırıyordu, aracı 3-4 ay satamadım, üstelik arac 18 bin km de ve hatasızdı, sonuçta takasa verdim....tucsonda da aynı akibet mevcut 113.900 TL verilen tucon'u, 80-90 bine satmada zorlanılacaktır, aynı durum kuga larda da var, alırken musrif, kullanırken musrif ve satışta da çok zarar ettirecek araçlar bunlar....

    Çok haklısınız ama kugada tucsonda aslında gayet muhteşem seviyede zaten fordun kugaya doğru düzgün satış politikası olmadığından rağbet görmediği açık ulan ford sana sesleyorum şu araca doğru düzgün motorlar getir -ford adammıdır hocam - hoaydaaaaa - adamdır tabi hocam niye adam olmasın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bende 2013 i30 elite var. tucson a bakmaya gittim. dışarıdan çok güzel. ama 17 jantlı lara görüntüyü bozuyor. ayrıca style pakelterin içi çok yavan. 19 lar ve elite çok güzel ama o zaman da direk üst paketler alınacak o zaman da 100 bini geçecek o yüzden i30 a devam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: john.wick

    418i ülkemiz vergi sistemi için mantıklı bir araç ama bazı 156 ve borusan bunu neredeyse hiç getirmiyor. Orta donanımlisi 180-200 arası olacaktır klasik bmw mantığıyla.

    İlginç bir nokta ise 0-100 e baktığımızda Tucson 9.1s, 418i ise 9.6s. X3 sdrive 20i ise 9.2s.

    418i gran coupe şuanda 156 bin tl civarı olması lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Paprika55


    quote:

    Orijinalden alıntı: john.wick

    418i ülkemiz vergi sistemi için mantıklı bir araç ama bazı 156 ve borusan bunu neredeyse hiç getirmiyor. Orta donanımlisi 180-200 arası olacaktır klasik bmw mantığıyla.

    İlginç bir nokta ise 0-100 e baktığımızda Tucson 9.1s, 418i ise 9.6s. X3 sdrive 20i ise 9.2s.

    418i gran coupe şuanda 156 bin tl civarı olması lazım.

    Koskoca arabayı 1.5 benzinli 3 silindirli motora, 136 beygire 220 nm torka mahkum etmişler. m paket falan aliyim desen 200 bin tl vericen bu araca yazık günah




  • 
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.