Şimdi Ara

HYUNDAI TUCSON (2015 VE SONRASI) ANA KONU (DRIVE YOUR WAY) (372. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
9.379
Cevap
220
Favori
1.002.975
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 370371372373374
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İyi geceler damdan düşer gibi olacak ama forumda da bulamadım 2016 tgdi gösterge panelinde aracı çalıştırınca hem start itibari ile km hemde ortalama gösteren bir ekran yokmu acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gocabolulu G kullanıcısına yanıt
    Selamlar symbiat arkadasimiz size çok güzel cevap vermis onun verdigi fabrika nin onerdigi ölçulerdir.Bunlarin dışina çikmayiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2019 Tucson Elit için kısa-uzun led ampul veya beyaz halojen ampul olarak ne tavsiye edersiniz?

    Elite Plus ın led farları Elit e entegre olmuyor değil mi?

    Tşk

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ankara da kaliteli paspas bagaj havuzu ve balık sırtı anten gibi malzemeler alabileceğim tavsiye edebileceğiniz bir yer var mı
  • Bu gün depoyu fulledim , ilk aldığımda fullemiştim birde şimdi fulledim 705 km yapmışım 350 lira aldı km 50 kr civarı tutuyor bence iyi yolun bir kısmı istanbul trafiği ordan Bolu , 10 gün Boluda soğuk kısa mesafe kullanım bi 180 km şehirdışı iniş çıkışlı ve hızlı kullandım. Aynı şekilde kullandığımda önceki aracım olan focus 2 dizel 37-40 kr arası yakıyordu buda 50 kr yakıyor daha düşeceğini düşünüyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar aracım bu gün ışıklarda kalkışta sirkeledi. Sanırım çift kavrama sorunlarından bir tanesi. Bir de kavrama da iken çok hafif ses yapıyor. Park modunda ya da kavradığı zaman yapmıyor. Sizde de oluyor mu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar acil arac almam gerek tucson alacaktim ama dct oldugunu gorunce buz gibi sogudum emin olmak adina soruyorum 2016 modeller de dct mi cunku dsg belasindan yeni kurtulup ikinci bir cift kavrama faciasi yasamak istemiyorum saygilar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • akyildizemre A kullanıcısına yanıt
    Araç kaç model kaçbinde ve km nerlerde ? Korkutma bizi yapma gözünü seveyim🥺

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GBrighter

    Arkadaslar acil arac almam gerek tucson alacaktim ama dct oldugunu gorunce buz gibi sogudum emin olmak adina soruyorum 2016 modeller de dct mi cunku dsg belasindan yeni kurtulup ikinci bir cift kavrama faciasi yasamak istemiyorum saygilar.
    Bildiğim kadarı ile evet tüm Tucson lar 7 ileri DCT kuru tip çift kavramalı yarı otomatik şanzımanlar. Yalnız bunun tek bir istinası var bir ara tam yıllarını bilmiyorum 2.0 CRDİ excutive donanım araçlar az sayıda Türkiye ye getirildi. Bu araçlardaki şanzıman bildiğim kadarı ile tork konvertörlü tam otamatikler idi.

    Youtube da Motor 1 N line nı incelemiş. O da yokuşta titreme gibi bir şeyden bahsetmiş ama net bir şey söyleyemem.

    Ben de bu aracı çok almak istemiştim. Ama istediğim rengi ve donanımı getirmediler. Bir de sürekli fiyat yükseltiler. Halan araç alamadım. Alternatif olarak Tiguan ve Qashqai bakıyorum. Qashqai ve Tiguan da çift kavrama ama en azından ıslak tip. Bir de çok dizel araç almak istemiyorum bunların benzinli alternatifleri var. Ama ıslak kavramada sorun çıkarmaz diye bir şey yok.

    Şanzıman konusunda en iyilerden biri 3008 ama onunda çok başka problemleri çıkıyor tıpkı Qashqai gibi.

    @akyildizemre bey öncelikle geçmiş olsun. Umarım ciddi bir problem değildir. Servise göstermenizde fayda var gibi genede. Özellikle garantiniz devam ediyor ise. Bu arada sizin aracın modeli neydi. 4x2 mi 4x4 mü.




  • gocabolulu G kullanıcısına yanıt
    Araç 2000 km de. 4x2 benim araç.
    Bir kere yaptı. Bu gün sorun yok. Eğer 1 kere daha yaparsa servise gideceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akyildizemre -- 26 Aralık 2019; 12:9:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • silkeleme gibi problemler yarı otomatik araçlar için normal sayılabilir , benim eski aracım rapid dsg idi, özellikle çok düşük süratte 1-2 arasında şanzuman kararsız kalabiliyor.... böyle durumlarda yani park manevraları yada yoğun trafikte aracı manuele almak çok faydalı oluyor, hem silkeleme derdiniz olmuyor hemde şanzıman sıcaklığının yükselmesine engel oluyorsunuz. eğer aracı uzun süreler kullanmak istiyorsanız bu tarz şeylere dikkat etmek çok önemli, yok ben aracı sıfır alırım ilk 50 bin kilo metrede satarım diyorsanız bu tarz şeylere dikkat edip etmemek ilk sürücü için çokda önemli değil
  • Hyundai nin dctsi piyasadaki en az sorunlu çiftkavramadır. Yaklaşık 4-5 yıldır piyasada. Ben hyundaiye güveniyorym bu adamlar yıllarca test yapmadan çift kavramaya geçmezlerdi. Çünkü çok beklediler şanzıman değiştirmek için, sorun az olsun performansı yüksek olsun diye uğraştılar hyundai mühendisleri. Ben gayet memnunum, performansı çok iyi, 2 lt civarı yakıtı azaltıyor, kararsızlık çok nadiren yaşıyor o kadarda olsun. Isınma sorunu hiç olmadı, zaten siz göstergeden kontrol ediyorsunuz, daha 4 tiki geçtiğini görmedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freshwind

    Hyundai nin dctsi piyasadaki en az sorunlu çiftkavramadır. Yaklaşık 4-5 yıldır piyasada. Ben hyundaiye güveniyorym bu adamlar yıllarca test yapmadan çift kavramaya geçmezlerdi. Çünkü çok beklediler şanzıman değiştirmek için, sorun az olsun performansı yüksek olsun diye uğraştılar hyundai mühendisleri. Ben gayet memnunum, performansı çok iyi, 2 lt civarı yakıtı azaltıyor, kararsızlık çok nadiren yaşıyor o kadarda olsun. Isınma sorunu hiç olmadı, zaten siz göstergeden kontrol ediyorsunuz, daha 4 tiki geçtiğini görmedim.
    Aynen katiliyorum mesajiniza

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar.. 2017 elite plus 4x4 aracım var.. birkaç hususta deneyim ve bilgi paylaşımlarınıza ihtiyacım var..
    1. Yaklaşık 9.5-10 lt civarında karma yakıt tüketimi gösteriyor bilgisayar.. karma sistem lpg ye geçmek çok mu mantıksız olur?
    2. Multimedia güncellemesi radyo çekişi ile ilgili iyileştirme sağlar mı? Bir alakası var mı?
    3. İlk açılıştaki uyarı ekranı güncel yazılımla kendisi kapanıyor diye okudum önceki sayfalarda ama yetkili bayi/servis öyle bişey yok diyor..
    4. Ön yolcu koltuğunu yükseltmenin bir yolu var mı? Koltuklarda arkalar dahil ısıtma bile varken ön yolcu koltuğunda manuel bir yükseklik ayar kolu olmaması konusunda hayretler içindeyim ve anlam veremiyorum!! 🤔
    5. Arka kapı iç yüzünde, hemen kapı açma kolunun üst kenarında plastik döşemede, her iki arka kapıda da lokal (birkaç santimetrelik) deformasyon ve hatta bir tanesinde bariz delik var.. benzer bir sıkıntı yaşayan var mı.. zira arkada oturan birileri oraları bişeyle delmeden nasıl oluşur böyle bir durum bilemedim.. ki aracıma böyle bir zarar verebilecek kimse binmiyor..
    şimdiden cevaplar için teşekkür ederim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okaratag17 -- 30 Aralık 2019; 21:34:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • okaratag17 O kullanıcısına yanıt
    1. Prins vsi 2 Di sistemini öneririm şuan 10 bin TL olmuştur sanırım amorti sürenizi hesaplayıp takıp takmama kararı vermelisiniz.
    2.alakası yok bence çekim berbat çünkü
    3.evet ilk birkaç saniye sonra kabul et yazısına basmasanız bile kapanıyor.
    4. Yükseklik ayarına ilk fırsatta bakacağım yok tahminim.
    5. Dediğiniz deformasyon benim aracım da yok ancak vitesin deri kısmında deformans var o da garantiye girmiyormuş bu sebepten hyundai genel merkeze İngilizce Bi mail atıp cevap bekleyeceğim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • akyildizemre A kullanıcısına yanıt
    Kalkışta silkeleme son güncelleme ile minimuma indirildi. Çift kavramanın doğası bu ilk Kalkışta kararsızlık nadiren olabiliyor. Kalkışta biraz devirli kaldırırsanız bu sorun olmaz araç yakıt tüketimi için 1 de olması gereken yerde 2 ye atıyor sonra tekrar 1 e çekiyor silkeleme bundan dolayı o yüzden gaza biraz yüklenirseniz şanzımanı kararsızlık yaşamaz silkeleme durumu yaşamazsınız

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okaratag17

    Merhabalar.. 2017 elite plus 4x4 aracım var.. birkaç hususta deneyim ve bilgi paylaşımlarınıza ihtiyacım var..
    1. Yaklaşık 9.5-10 lt civarında karma yakıt tüketimi gösteriyor bilgisayar.. karma sistem lpg ye geçmek çok mu mantıksız olur?
    2. Multimedia güncellemesi radyo çekişi ile ilgili iyileştirme sağlar mı? Bir alakası var mı?
    3. İlk açılıştaki uyarı ekranı güncel yazılımla kendisi kapanıyor diye okudum önceki sayfalarda ama yetkili bayi/servis öyle bişey yok diyor..
    4. Ön yolcu koltuğunu yükseltmenin bir yolu var mı? Koltuklarda arkalar dahil ısıtma bile varken ön yolcu koltuğunda manuel bir yükseklik ayar kolu olmaması konusunda hayretler içindeyim ve anlam veremiyorum!! 🤔
    5. Arka kapı iç yüzünde, hemen kapı açma kolunun üst kenarında plastik döşemede, her iki arka kapıda da lokal (birkaç santimetrelik) deformasyon ve hatta bir tanesinde bariz delik var.. benzer bir sıkıntı yaşayan var mı.. zira arkada oturan birileri oraları bişeyle delmeden nasıl oluşur böyle bir durum bilemedim.. ki aracıma böyle bir zarar verebilecek kimse binmiyor..
    şimdiden cevaplar için teşekkür ederim..
    Aynı araca sahibim, 46.000 km ye geldim.

    Benim de Edremit' te 30 - 34km ortalama hızda ortalama tüketimim 7.7 - 8.3 litre dolaylarında, bu rakam Ankara' da da 8.3 - 8.5 genelde, lpg düşünmedim ancak 2.elde kimi alıcılar lpg li olmasına artı verirken kimi motoru yıpratır diye eksi veriyor, burda önemli olan çok iyi bir işçilik aksi halde ilginç elektronik hatalar oluşabiliyor, iyi bir lpg uygulaması ile ciddi tasarruf sağlayan çok.

    Dediğiniz uyarı ben dokunmasam bile aşağı yukarı 10. saniyede kendiliğinden kayboluyor.

    Aracın en sevmediğim yanı bir uzun farları bir de dediğiniz gibi ilginç şekilde yükseklik ayarı olmayan ön yolcu koltuğu, pozisyonu da alçakta sayılır - kısa boylu yolculara Suv yüksekliğini hissettirmiyor.
    Uzun farlara Narva marka H7 led taktım ışık dağılımı çok kaliteli olmasa da en azından selektör hızı ve parlaklık etkili bir seviyeye geldi, trafikte sevmesem de bazen sol şeridi anlamsızca işgal edenlerin anladığı tek şey güçlü ve hızlı bir selektör.

    Arka trimlerde dediğiniz sorunu ilk defa duydum, üretimden kaynaklı bir sorun da olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esmerce -- 31 Aralık 2019; 22:12:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaslar benim yeni kasa style (duz style plus degil )paket araca yeni kasa elite cikma ekrani uyarmi sizce ?? Donanimsal olarak sikinti cikarirmi cunku elite pakette olan bazi ozellikler stylede yok

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • HYUNDAİ nin sitesinde fiyat güncellemesi olduğu yazıyor yılbaşından sonra style plus için fiyat alan oldumu
  • kronikyorgun kullanıcısına yanıt
    Ekranı nereden bulacaksınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 370371372373374
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.