Şimdi Ara

Hyundai Sonata 2.0Crdi'mi yoksa Skoda SuperB 1.4Tsi 125Ps'mi ? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
196
Cevap
0
Favori
26.786
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sonata kullanıyorum ancak sadece kullanmakla kalmıyorum aynı zamanda çok zevk alıyorum daha önce kullandığım hiçbir arabadan böylesine farklı bir tad almamıştım kullandıkça daha da etkilendiğimi itiraf etmeliyim ağır ve çok güvenli hissettirmesi bence 1.4lt ve 1400 kg civarı olan bir araçtan birkaç adım daha ileri gitmesini sağlıyor.
  • Ben de superb derim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sonatave6

    Sonata kullanıyorum ancak sadece kullanmakla kalmıyorum aynı zamanda çok zevk alıyorum daha önce kullandığım hiçbir arabadan böylesine farklı bir tad almamıştım kullandıkça daha da etkilendiğimi itiraf etmeliyim ağır ve çok güvenli hissettirmesi bence 1.4lt ve 1400 kg civarı olan bir araçtan birkaç adım daha ileri gitmesini sağlıyor.

    Hangi modelini yullanıyorsunuz bilmem ama 2.0 dizel sonata 1.4 ve 1400kg civarı olan bir araçtan 1.1 sn daha yavaş kalıyor..(0-100 de)
    superb: 0-100 km/s hızlanma : 10.5 s
    sonata: 0-100 km/s hızlanma : 11.6 s
  • quote:

    Orijinalden alıntı: frk96


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sonatave6

    Sonata kullanıyorum ancak sadece kullanmakla kalmıyorum aynı zamanda çok zevk alıyorum daha önce kullandığım hiçbir arabadan böylesine farklı bir tad almamıştım kullandıkça daha da etkilendiğimi itiraf etmeliyim ağır ve çok güvenli hissettirmesi bence 1.4lt ve 1400 kg civarı olan bir araçtan birkaç adım daha ileri gitmesini sağlıyor.

    Hangi modelini yullanıyorsunuz bilmem ama 2.0 dizel sonata 1.4 ve 1400kg civarı olan bir araçtan 1.1 sn daha yavaş kalıyor..(0-100 de)
    superb: 0-100 km/s hızlanma : 10.5 s
    sonata: 0-100 km/s hızlanma : 11.6 s

    2.0 litre 150 hp lik motoru spor modda 10 saniyede 100 yapıyor,kasası ağır olduğu için normal kullanımda 11 sn olabiliyor sonuçta cüsseli bir arabadan ve neredeyse 1.8 tonluk bir kasadan bahsediyoruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Auto CAD

    Yakında Hyunda'ı da Vw ile bir tutarsanız hiç şaşırmam . . .

    Hyundai'yi o kadar küçümsememek lazım bence. Genesis ne kadar satıyor Abd'de, çoğu Vw'den fazla satıyor. Kaldı ki Hyundai'nin F segment arabası bile var. ( Equus ).

    Yani pekte aşağı kalır yanı yok bence, ki burada konuşulan Skoda, bence Skoda'dan iyi bir konumda Hyundai şu an.

    Skoda'nın en iyi arabası şu an SuberB. Evet, gayet iyi bir araba kabul ediyorum. Ama Hyundai'nin Abd'de peynir ekmek gibi satan Genesis'in yanında?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch


    quote:

    Orijinalden alıntı: Auto CAD

    Yakında Hyunda'ı da Vw ile bir tutarsanız hiç şaşırmam . . .

    Hyundai'yi o kadar küçümsememek lazım bence. Genesis ne kadar satıyor Abd'de, çoğu Vw'den fazla satıyor. Kaldı ki Hyundai'nin F segment arabası bile var. ( Equus ).

    Yani pekte aşağı kalır yanı yok bence, ki burada konuşulan Skoda, bence Skoda'dan iyi bir konumda Hyundai şu an.

    Skoda'nın en iyi arabası şu an SuberB. Evet, gayet iyi bir araba kabul ediyorum. Ama Hyundai'nin Abd'de peynir ekmek gibi satan Genesis'in yanında?



    siz nasıl 150bin tl lik bir araçla super b yada başka herhangi bir aracı kıyaslayabilirsinizki.. kaldıki nasıl gidipde 3.8 lik bir araçla 1.4 1.6 yada 2.0 aracı kıyaslayabilirsiniz.. mantık yok..

    bencede hyundai skodadan iyidir.. ama ne olursa olsun her şu hyundai kıyaslamasında genesisi ortaya atmayın . sonata bence tek başına skoda grubu içindeki tüm araçları yer superb si falan hepsi buna dahil bunun için genesisin öne atılmasına gerek yok sonata mükemmel bir araç..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darkmoon34 -- 1 Ekim 2011; 23:52:40 >




  • Tsi patladı, crdi çatladı.
    Sırf bu nedenle dahi ikisi de olmaz.
  • quote:


    hyundai her kıyaslamaya girildiğinde şu genesisi ortaya atmakda bence çaresizlik hyundainin yetmediği yerde genesisi kullanmakdan öteye gitmiyor genesis dediğiniz araç 3.8 bir araç zaten amerika piyasası için özel üretilmiş bir araç bir amerikalının zevkine göre tasarlanıp yapılmış.. tabiki amerikada iyi satıcak.. arabanın türkiye fiyatı 150 bin tl.. siz nasıl 150bin tl lik bir araçla super b yada başka herhangi bir aracı kıyaslayabilirsinizki.. kaldıki nasıl gidipde 3.8 lik bir araçla 1.4 1.6 yada 2.0 aracı kıyaslayabilirsiniz.. mantık yok..

    bencede hyundai skodadan iyidir.. ama ne olursa olsun her şu hyundai kıyaslamasında genesisi ortaya atmayın çünkü genesisin avrupa hyundai ile bir alakası yok... nasıl avrupa ford ile amerika ford farklı ise nasıl avrupa chevrole ile amerika chevrole farklı ise hyundai ile genesisde o kadar farklıdır..


    Ben burada Genesis ile Suberb karşılaştırması YAPMADIM.

    "MANTIK YOK" diye bir şey söz konusu değil.

    Mantık gayet var, marka olarak Hyundai ile Skoda'yı karşılaştırıyoruz. E doğal olarakta Skoda'da ki bütün modeller vs. Hyundai gibi bir şey ortaya çıkıyor değilmi?

    Burada Hyundai'nin üstünlüğü var Skoda'ya karşı. Sadece Genesis değil, onun daha iyiside var Hyundai'de, Equus.

    Şimdi bunları yazmayacakmıyız?

    Genesis Amerikan pazarı için üretilmiş olabilir, ancak Genesis Coupe'ye bakacak olursanız 2.0 litre 4 silindir motorlarda mevcut. Sedan'da neden kullanmıyorlar bilmiyorum, E sınıfı için 2.0 motor hiç sırıtmaz, nitekim Volvo S80'de 1.6 litre motor dahi kullanılıyor.

    Hoş zaten Amerikan pazarı için olup olmamasıda önemli değil. Marka olarak "Hyundai kötü 5 para etmez" gibi bir kanı var bazı insanlarda, hani söz konusu marka kalburüstü bir marka olur ama, Skoda sanki çok daha prestijliymiş gibi lanse ediliyor.

    Amerika pazarında zaten bırakın Skoda'yı, Vw bile öyle prestijli felan değil ülkemizdeki gibi.

    Konuya gelince, Sonata eski bir araba denilebilir, burada SuberB tercih edin, ancak i40 gelecekse onuda beklemekte fayda var. Hyundai "i" serileriyle de oldukça yol kat etti çünkü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkmoon34


    quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch


    quote:

    Orijinalden alıntı: Auto CAD

    Yakında Hyunda'ı da Vw ile bir tutarsanız hiç şaşırmam . . .

    Hyundai'yi o kadar küçümsememek lazım bence. Genesis ne kadar satıyor Abd'de, çoğu Vw'den fazla satıyor. Kaldı ki Hyundai'nin F segment arabası bile var. ( Equus ).

    Yani pekte aşağı kalır yanı yok bence, ki burada konuşulan Skoda, bence Skoda'dan iyi bir konumda Hyundai şu an.

    Skoda'nın en iyi arabası şu an SuberB. Evet, gayet iyi bir araba kabul ediyorum. Ama Hyundai'nin Abd'de peynir ekmek gibi satan Genesis'in yanında?



    hyundai her kıyaslamaya girildiğinde şu genesisi ortaya atmakda bence çaresizlik hyundainin yetmediği yerde genesisi kullanmakdan öteye gitmiyor genesis dediğiniz araç 3.8 bir araç zaten amerika piyasası için özel üretilmiş bir araç bir amerikalının zevkine göre tasarlanıp yapılmış.. tabiki amerikada iyi satıcak.. arabanın türkiye fiyatı 150 bin tl.. siz nasıl 150bin tl lik bir araçla super b yada başka herhangi bir aracı kıyaslayabilirsinizki.. kaldıki nasıl gidipde 3.8 lik bir araçla 1.4 1.6 yada 2.0 aracı kıyaslayabilirsiniz.. mantık yok..

    bencede hyundai skodadan iyidir.. ama ne olursa olsun her şu hyundai kıyaslamasında genesisi ortaya atmayın çünkü genesisin avrupa hyundai ile bir alakası yok... nasıl avrupa ford ile amerika ford farklı ise nasıl avrupa chevrole ile amerika chevrole farklı ise hyundai ile genesisde o kadar farklıdır..

    Anladığım kadarı ile genesis zaten karşılaştırılmak için burda örnek verilmemiş ancak eğer Sonata-SüperB karşılaştırılacaksaki ben Sonata yı bir SüperB ile boyutu dışında karşılaştırmam nitekim burda dünya piyasasına bakarsak satılan milyondan fazla sonatanın büyük bir kısmı V6 motora sahiptir bu açıdan E sınıfına oynayan sonatayı aslında 1350cc ye kadar düşmüş motorlu araçlarla karşılaştırmak sonataya biraz küçük kaçar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    quote:


    hyundai her kıyaslamaya girildiğinde şu genesisi ortaya atmakda bence çaresizlik hyundainin yetmediği yerde genesisi kullanmakdan öteye gitmiyor genesis dediğiniz araç 3.8 bir araç zaten amerika piyasası için özel üretilmiş bir araç bir amerikalının zevkine göre tasarlanıp yapılmış.. tabiki amerikada iyi satıcak.. arabanın türkiye fiyatı 150 bin tl.. siz nasıl 150bin tl lik bir araçla super b yada başka herhangi bir aracı kıyaslayabilirsinizki.. kaldıki nasıl gidipde 3.8 lik bir araçla 1.4 1.6 yada 2.0 aracı kıyaslayabilirsiniz.. mantık yok..

    bencede hyundai skodadan iyidir.. ama ne olursa olsun her şu hyundai kıyaslamasında genesisi ortaya atmayın çünkü genesisin avrupa hyundai ile bir alakası yok... nasıl avrupa ford ile amerika ford farklı ise nasıl avrupa chevrole ile amerika chevrole farklı ise hyundai ile genesisde o kadar farklıdır..


    Ben burada Genesis ile Suberb karşılaştırması YAPMADIM.

    "MANTIK YOK" diye bir şey söz konusu değil.

    Mantık gayet var, marka olarak Hyundai ile Skoda'yı karşılaştırıyoruz. E doğal olarakta Skoda'da ki bütün modeller vs. Hyundai gibi bir şey ortaya çıkıyor değilmi?

    Burada Hyundai'nin üstünlüğü var Skoda'ya karşı. Sadece Genesis değil, onun daha iyiside var Hyundai'de, Equus.

    Şimdi bunları yazmayacakmıyız?

    Genesis Amerikan pazarı için üretilmiş olabilir, ancak Genesis Coupe'ye bakacak olursanız 2.0 litre 4 silindir motorlarda mevcut. Sedan'da neden kullanmıyorlar bilmiyorum, E sınıfı için 2.0 motor hiç sırıtmaz, nitekim Volvo S80'de 1.6 litre motor dahi kullanılıyor.

    Hoş zaten Amerikan pazarı için olup olmamasıda önemli değil. Marka olarak "Hyundai kötü 5 para etmez" gibi bir kanı var bazı insanlarda, hani söz konusu marka kalburüstü bir marka olur ama, Skoda sanki çok daha prestijliymiş gibi lanse ediliyor.

    Amerika pazarında zaten bırakın Skoda'yı, Vw bile öyle prestijli felan değil ülkemizdeki gibi.

    Konuya gelince, Sonata eski bir araba denilebilir, burada SuberB tercih edin, ancak i40 gelecekse onuda beklemekte fayda var. Hyundai "i" serileriyle de oldukça yol kat etti çünkü.






    burda sonata ile superb yi karşılaştıralımda diğer araçlara girmenin ne alemi var genesis falan konuyla alakası olmayan araçlar.. birisi mercede s mi bmw 7 mi derse tamam oraya yazın hyundainin de genesisi var diye güzelde olur o oraya ait bir araç çünkü motorlarıda uyar fiyatlarıda uyar..

    tekrar ediyorum Sonata Makam Arabası gibi araçdır çok kalitelidir üstünde kullanılan malzeme donanım saç kalitesi birinci sınıfdır ve superb gibi passat dan fason üretim olmuş bir araçla kıyaslanamaz bile..

    sonata geçmişi olan ve geçmişden bu güne tecrübeler edinerek geliştirilmiş hyundainin amiral aracıdır.. gırtlağına kadar dolu bir araçdır ve doluluğuda super b nin elegance ile bile kıyaslanamaz elegance yanında zayıf kalır donanım açısından..

    paran varsa düşünmeden sonata alıcaksın sonata bence bmw ve mercedesden önceki son adımdır o aracın bir üstü artık bmw nin 5 kasası mercedesin e kasasıdır.. ve yeni sonatalara dikkat ederseniz çoğu makam aracı olarak kullanılmakdadır..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darkmoon34 -- 1 Ekim 2011; 23:59:11 >




  • darkmoon kardeşim newmonarchın yazısında hakim olan konu hyundainin a-b-c-d-e-f- segmentlerinin tümünde sahada olduğu skodanın ise kalburüstü e-f segmentlerinde isminin dahi okunmadığı mevzusu.bundan hareketle hyundainin skodadan geride değil ileride olduğu görüşünü savunmuş.adam doğru söylemiş.daha ne yapsın hyundai ?? uzay mekiğimi,savaş uçağımı yapması lazım vw taşeronu skodayı geçmesi için.vw ile taşeronlarını geçiniz efendim.adamların daha otomobil tarihinde iz bırakmış motorları yok.hitler motorla milletin anasını ağlattılar.fsi dediler başlaması ile bitmesi bir oldu.şimdide şark kurnazlığı ile turbo kullanmaya başladılar.adam gibi atmosferik motor yapmayı beceremediler.bir iki jant,krom,donanımla milletin gözünü boyadılar.
  • @darkmoon34

    Tabiki haklı olduğunuz yerler var, ama ben zaten Superb ile Genesis'i kıyaslamadım, Genesis zaten segment olarakta yukarıda, ben genel olarak " Hyundai dandik marka araba yapmayı bilmiyor " lafına karşı yazdım o laflarımı. ( Ki zaten, Sonata'nın eski olduğunuda belirtmişim, bu karşılaştırmayı SuperB alır ama i40 olursa işler değişebilir diye düşünüyorum )

    E sınıfı konusunda ise , Volvo S80 1.6, 109 Ps'lik motora sahip olduğu için ön yargı ile karşılandı. Ancak 2-3 hafta önce 1.6 LT Turbo 180 Ps motor ve Powershift eklendi S80'e. Şimdi 0-100'ü 8.5 saniye ve maksimum hızı 220 km/s. Bence E sınıfı için gayet makul, ve bence bu araba oldukça satacak.

    quote:

    darkmoon kardeşim newmonarchın yazısında hakim olan konu hyundainin a-b-c-d-e-f- segmentlerinin tümünde sahada olduğu skodanın ise kalburüstü e-f segmentlerinde isminin dahi okunmadığı mevzusu.bundan hareketle hyundainin skodadan geride değil ileride olduğu görüşünü savunmuş.adam doğru söylemiş.daha ne yapsın hyundai ?? uzay mekiğimi,savaş uçağımı yapması lazım vw taşeronu skodayı geçmesi için.vw ile taşeronlarını geçiniz efendim.adamların daha otomobil tarihinde iz bırakmış motorları yok.hitler motorla milletin anasını ağlattılar.fsi dediler başlaması ile bitmesi bir oldu.şimdide şark kurnazlığı ile turbo kullanmaya başladılar.adam gibi atmosferik motor yapmayı beceremediler.bir iki jant,krom,donanımla milletin gözünü boyadılar.


    Uzay mekiğini bilmiyorum ama Hyundai'nin, Türbinleri, Gemileri vs. var . Gerçekten büyük bir firma, Hyundai deyip geçmemek lazım. Ben Vw'ide kötülemiyorum yada suçlamıyorum bence güzel araçlar üretiyorlar...Motor konusunda eleştirildikleri noktalar oluyor tabi, hitler motor vs. vs. Fsi ise 115 Ps ile makul bir güce sahipti fakat lpg uyumu olmaması işi bitirdi. ( Aslında var kitler ama çok pahalı )




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sonatave6


    quote:

    Orijinalden alıntı: frk96


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sonatave6

    Sonata kullanıyorum ancak sadece kullanmakla kalmıyorum aynı zamanda çok zevk alıyorum daha önce kullandığım hiçbir arabadan böylesine farklı bir tad almamıştım kullandıkça daha da etkilendiğimi itiraf etmeliyim ağır ve çok güvenli hissettirmesi bence 1.4lt ve 1400 kg civarı olan bir araçtan birkaç adım daha ileri gitmesini sağlıyor.

    Hangi modelini yullanıyorsunuz bilmem ama 2.0 dizel sonata 1.4 ve 1400kg civarı olan bir araçtan 1.1 sn daha yavaş kalıyor..(0-100 de)
    superb: 0-100 km/s hızlanma : 10.5 s
    sonata: 0-100 km/s hızlanma : 11.6 s

    2.0 litre 150 hp lik motoru spor modda 10 saniyede 100 yapıyor,kasası ağır olduğu için normal kullanımda 11 sn olabiliyor sonuçta cüsseli bir arabadan ve neredeyse 1.8 tonluk bir kasadan bahsediyoruz.

    Kaynak gösterebilir misin?
    Çünkü bildiğim kadarıyla bu hızlanmalar profesyonel sürücülerle ve bu dediğin spor mod (varsa) açık olarak yapılıyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iniyesta

    darkmoon kardeşim newmonarchın yazısında hakim olan konu hyundainin a-b-c-d-e-f- segmentlerinin tümünde sahada olduğu skodanın ise kalburüstü e-f segmentlerinde isminin dahi okunmadığı mevzusu.bundan hareketle hyundainin skodadan geride değil ileride olduğu görüşünü savunmuş.adam doğru söylemiş.daha ne yapsın hyundai ?? uzay mekiğimi,savaş uçağımı yapması lazım vw taşeronu skodayı geçmesi için.vw ile taşeronlarını geçiniz efendim.adamların daha otomobil tarihinde iz bırakmış motorları yok.hitler motorla milletin anasını ağlattılar.fsi dediler başlaması ile bitmesi bir oldu.şimdide şark kurnazlığı ile turbo kullanmaya başladılar.adam gibi atmosferik motor yapmayı beceremediler.bir iki jant,krom,donanımla milletin gözünü boyadılar.

    Bence bir markanın iyi olmasını bu göstermez..Örneğin mercedes-bmw nin a ve b sınıfı araçları yok.Vw nin bu güne kadar e sınıfı bir aracı hiç olmadı..Ama hyundai den kötüler mi?
    Cevap tabi ki de hayır.
    Tamam hyundai kötü marka değil ama böyle karşılaştırma yapmanız yanlış.




  • Yine mi sport mod, sport modu olan yaradana sığınıp sallıyor galiba , nos gibi bir şey zannedersem bu.
    (juku olan bir arkadaş forumda , fabrika verisi son hız 178 olan araca 210, 11 sn olan 0-100 ü 8 saniye olduğunu iddia ediyor da olmaz deyince de ''sport modu var '' diye kafa tutuyo)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evolvo -- 4 Şubat 2011; 13:38:19 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: frk96


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sonatave6


    quote:

    Orijinalden alıntı: frk96


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sonatave6

    Sonata kullanıyorum ancak sadece kullanmakla kalmıyorum aynı zamanda çok zevk alıyorum daha önce kullandığım hiçbir arabadan böylesine farklı bir tad almamıştım kullandıkça daha da etkilendiğimi itiraf etmeliyim ağır ve çok güvenli hissettirmesi bence 1.4lt ve 1400 kg civarı olan bir araçtan birkaç adım daha ileri gitmesini sağlıyor.

    Hangi modelini yullanıyorsunuz bilmem ama 2.0 dizel sonata 1.4 ve 1400kg civarı olan bir araçtan 1.1 sn daha yavaş kalıyor..(0-100 de)
    superb: 0-100 km/s hızlanma : 10.5 s
    sonata: 0-100 km/s hızlanma : 11.6 s

    2.0 litre 150 hp lik motoru spor modda 10 saniyede 100 yapıyor,kasası ağır olduğu için normal kullanımda 11 sn olabiliyor sonuçta cüsseli bir arabadan ve neredeyse 1.8 tonluk bir kasadan bahsediyoruz.

    Kaynak gösterebilir misin?
    Çünkü bildiğim kadarıyla bu hızlanmalar profesyonel sürücülerle ve bu dediğin spor mod (varsa) açık olarak yapılıyor..

    Profesyönel sürücü altındaki aracın bütün imkanlarını son sınırlarına kadar kullanabilen kişidir ben de özellikle hız konusunda bu şekilde deneyim yaşadım size inanması zor gelebilir ancak söylediğimi anlayabilmeniz için sonata tecrübesi yaşamanız gerekir diye düşünüyorum.Otomobiller test edilirken vites D konumunda ve sürücünün ayağı gaza normal açı ile basar yani bu şu demek,normal kullanımda 100 km hıza gelene kadar şanzuman 4. vitese geçer ve bu da hızlanmayı olumsuz etkiler ancak benim deneyimlerim esnasında yeri geliyor 3. viteste 170 te yaptığım oluyor bu tabi vites oranları oldukça uzun olan bir arabadan bahsediyorum bahsettiğim değerleri 2. vitesle elde ettim bu da bu motor ile mümkün.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sonatave6 -- 4 Şubat 2011; 13:35:12 >




  • Superb

    arka kapılar 7 serisi long gibi resmen...

     Hyundai Sonata 2.0Crdi'mi yoksa Skoda SuperB 1.4Tsi 125Ps'mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: frk96


    quote:

    Orijinalden alıntı: iniyesta

    darkmoon kardeşim newmonarchın yazısında hakim olan konu hyundainin a-b-c-d-e-f- segmentlerinin tümünde sahada olduğu skodanın ise kalburüstü e-f segmentlerinde isminin dahi okunmadığı mevzusu.bundan hareketle hyundainin skodadan geride değil ileride olduğu görüşünü savunmuş.adam doğru söylemiş.daha ne yapsın hyundai ?? uzay mekiğimi,savaş uçağımı yapması lazım vw taşeronu skodayı geçmesi için.vw ile taşeronlarını geçiniz efendim.adamların daha otomobil tarihinde iz bırakmış motorları yok.hitler motorla milletin anasını ağlattılar.fsi dediler başlaması ile bitmesi bir oldu.şimdide şark kurnazlığı ile turbo kullanmaya başladılar.adam gibi atmosferik motor yapmayı beceremediler.bir iki jant,krom,donanımla milletin gözünü boyadılar.

    Bence bir markanın iyi olmasını bu göstermez..Örneğin mercedes-bmw nin a ve b sınıfı araçları yok.Vw nin bu güne kadar e sınıfı bir aracı hiç olmadı..Ama hyundai den kötüler mi?
    Cevap tabi ki de hayır.
    Tamam hyundai kötü marka değil ama böyle karşılaştırma yapmanız yanlış.


    A ve B sınıfı aracı olmaması kötü yapmıyor ki o markayı, ama Skoda'nın E ve F sınıfında arabası olmaması ayrı bir şey.

    Hem zaten, VW'nin E sınıfı aracı olmayabilir ama F segment aracı var : Phaeton.

    Neyse, sizin fikriniz öyle olabilir ama ben Hyundai'yi Skoda'dan daha iyi görüyorum şu anda.




  • hyundai skodadan her şekil iyidir kimse çıkıpda skoda iyidir demiyor.. demisede hata olur çünkü bu gün vw desteğini skodadan çekse skodada ortada kalır.. ne bir teknoloji ne bir motor aregesi üretebilir yıllardır dayamış sırtını vw e.. o başka.. hyundaiyi dev bir kuruluş bu gün ticari araçlarından tutda binek araçlarına sanayi tipi paletli kepçe kamyon a kadar üretim yapan dev bir kuruluş.. otomobil üretimi sadece yapdıkları işlerden biri yani bir ayağı.. yani öyle iki günlük ufak bir firma değil.. hyundai ile skoda hiç bir şekil bir tutulamaz ne marka değeri açısından ne mal varlığı açısından...

    burda sadece karşılaştırılan superb ile sonata bence bunun dışına çıkmayalım çıkdıkmı çünkü bilgi karmaşası ve bilgi kirliliği oluyor insanlar olaydan kopup başka yerlere gidiyorlar.. olay sonatamı super b mi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkmoon34

    hyundai skodadan her şekil iyidir kimse çıkıpda skoda iyidir demiyor.. demisede hata olur çünkü bu gün vw desteğini skodadan çekse skodada ortada kalır.. ne bir teknoloji ne bir motor aregesi üretebilir yıllardır dayamış sırtını vw e.. o başka.. hyundaiyi dev bir kuruluş bu gün ticari araçlarından tutda binek araçlarına sanayi tipi paletli kepçe kamyon a kadar üretim yapan dev bir kuruluş.. otomobil üretimi sadece yapdıkları işlerden biri yani bir ayağı.. yani öyle iki günlük ufak bir firma değil.. hyundai ile skoda hiç bir şekil bir tutulamaz ne marka değeri açısından ne mal varlığı açısından...

    burda sadece karşılaştırılan superb ile sonata bence bunun dışına çıkmayalım çıkdıkmı çünkü bilgi karmaşası ve bilgi kirliliği oluyor insanlar olaydan kopup başka yerlere gidiyorlar.. olay sonatamı super b mi..

    Sonata vs SuperB olursa, SuperB derim, ama i40 olursa işler değişir bence. ( Daha öncede yazmıştım ) . Çünkü Sonata artık eskidi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fleetwood1991 -- 5 Şubat 2011; 10:38:30 >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.