Şimdi Ara

Hyundai Kona 1.6 TGDI 0-100 7.9sn

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
1
Favori
3.857
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aracın ilk testleri tabi ki anavatanında. Videolar kore dilinde ama 2. videoda İngilizce altyazı mevcut.
    1.6T ile araba gayet zevkli görünüyor, 7.9 saniye 0-100'ü var. Bir testte de 7.5 gibi gördüm ama şimdi bulamıyorum bulursam onu da ekleyeceğim.
    Bir de 1.0 TGDI var, onun 0-100'ü 12 saniye. Araba B-suv olmasına rağmen klasik kore zaafı, 1.5 ton civarında. Ama yavru Tucson yapmışlar gayet başarılı görünüyor.

    Fiyat olarak videoda izlediğim kadarıyla dolu bir Kona boş Tucson fiyatına geliyormuş.






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turkeril -- 18 Ağustos 2017; 20:15:1 >







  • Ayrıca arka süspansiyon bağımsız:

    Hyundai Kona 1.6 TGDI 0-100 7.9sn
  • Hyundainin dış tasarımları epey güzelleşti. İç tasarım direksiyon haricinde çok başarılı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok güzel bir araç olmuş, Hyundai'nin tüm araçları çok şık oldu. B-SUV segmentinde Jeep Renegade den sonraki en şık araç olmuş Kona.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hyundai günden güne kendisini aşıyor. darısı biz Türklere olsun
  • ön ızgarayı biraz daha kaliteli görünümlü hale getirseler manyak olacak.
  • Alınır tuscon fiyatı civarı ise..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.5 ton b sınıf için çok fazla. Tuscon kadar yakar o zaman kime satacaklar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 204 Beygir ve 177 beygir. Fiyatı güzel olursa hızlı ve aile babası olanlar için ideal gerçi B suv ama Hot hatch B suv gibi bir şey.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SertyAdams

    1.5 ton b sınıf için çok fazla. Tuscon kadar yakar o zaman kime satacaklar.

    1.0 tgdi 1233 kg, 1.6 tgdi 1401 kg imiş ama sürücü hariç.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bazı versiyonlarında tam bağımsız arka süspansiyon var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hyundai şu ağırlık sevdasından vazgecmeli artık.

    Sözüm ona %53 oraninda hafif celik kullaniyolar yine ağır yine ağır.

    Kendi celik faabrikalari da var ama Avrupa düzeyinde hafifletemediler celiklerini

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vallahi dış tasarımı bir ben beğenemedim heralde Ama fütüristik duruyor en azından

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.0 t-gdi olan versiyon için ağırlık normal, 1.6 t-gdi model ise çekiş sisteminden dolayı ağır kalmış.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    Vallahi dış tasarımı bir ben beğenemedim heralde Ama fütüristik duruyor en azından

    Konayı begenmeyen Stonic alsın.

    Platform ikizi zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 19 Ağustos 2017; 20:29:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hyundai boşuna dört çeker yapıyor şu arabaları DCT şanzıman en ufak zorlama da ısınma yaptığı için dört çeker modundan çıkıyor kenara çekin soğuttun diye uyarı veriyordu Tucson da ,Buda aynı olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uk79 -- 19 Ağustos 2017; 21:58:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uk79 kullanıcısına yanıt
    İstanbul ya da kalabalık şehirler için doğru. Ama küçük şehirde uyarı vermedi henüz arkadaşların dct'ler. Zaten en güzeli yeni nesil tork konvertörlüler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • B-Suv araçları oldum olası sevemedım.
  • 100binden aşağı olmaz yedirmezler bunu koklatmazlar bile bu millete haram böyle şeyler boşa ümit bağlamayın

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • bir an cactus sandım önü görünce

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.