Şimdi Ara

Hyundai ix-20 Görüşleriniz (30. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
793
Cevap
3
Favori
121.194
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aslına bakarsanız venga kötü bir araç değil. Tasarım ödülü aldı. kendini ispatlamış C segmenti bir arabayı satıp ( ceratoyu), daha alt segmentte bir araç almamı hata olarak görüyorum.
    Ara hızlanmaları iyi sayılır, ama yol tutuşu C segmenti sedan bir araca göre iyi değil.
    Ölü fiyatına satmadım, 40.000tl ye almıştım 38.000tl ye sattım. Biraz şans işi aracı tanıyan biri denk geldi, eşine aldı.
    Benim gibi sık araç değiştirenleri bu tür araçlar üzer,
    ikinci ele gelince biraz zarar ettirir.
    Ben alırken ikinci el almak istedim, ancak kısmet olmadı, bana 38 bin liraya mal olacaktı. İlgilendiğim ilandaki araç satılınca sıfır km aldım.
    Alırken uygun aldım sonra araç 46 bin liraya çıktı. O fiyatlara alsam tümden yanmıştım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ismail hoca -- 27 Haziran 2013; 9:11:55 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismail hoca

    Aslına bakarsanız venga kötü bir araç değil. Tasarım ödülü aldı. kendini ispatlamış C segmenti bir arabayı satıp ( ceratoyu), daha alt segmentte bir araç almamı hata olarak görüyorum.
    Ara hızlanmaları iyi sayılır, ama yol tutuşu C segmenti sedan bir araca göre iyi değil.
    Ölü fiyatına satmadım, 40.000tl ye almıştım 38.000tl ye sattım. Biraz şans işi aracı tanıyan biri denk geldi, eşine aldı.
    Benim gibi sık araç değiştirenleri bu tür araçlar üzer, hele ix20 tümden üzer, sıfır km fiyatları gereğinden fazla,
    ikinci ele gelince en az 6-8 binlira zarar ettirir.
    Ben alırken ikinci el almak istedim, ancak kısmet olmadı, bana 38binliraya mal olacaktı. İlgilendiğim ilandaki araç satılınca sıfır km aldım.
    Alırken uygun aldım sonra araç 46 binliraya çıktı. O fiyatlara alsam tümden yanmıştım.

    Hayırlısı olsun.
    Şimdi ne düşünüyorsunuz araç olarak yada ne aldınız?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    quote:

    Orijinalden alıntı: ismail hoca

    Aslına bakarsanız venga kötü bir araç değil. Tasarım ödülü aldı. kendini ispatlamış C segmenti bir arabayı satıp ( ceratoyu), daha alt segmentte bir araç almamı hata olarak görüyorum.
    Ara hızlanmaları iyi sayılır, ama yol tutuşu C segmenti sedan bir araca göre iyi değil.
    Ölü fiyatına satmadım, 40.000tl ye almıştım 38.000tl ye sattım. Biraz şans işi aracı tanıyan biri denk geldi, eşine aldı.
    Benim gibi sık araç değiştirenleri bu tür araçlar üzer,
    ikinci ele gelince biraz zarar ettirir.
    Ben alırken ikinci el almak istedim, ancak kısmet olmadı, bana 38 bin liraya mal olacaktı. İlgilendiğim ilandaki araç satılınca sıfır km aldım.
    Alırken uygun aldım sonra araç 46 bin liraya çıktı. O fiyatlara alsam tümden yanmıştım.

    Şimdi ne düşünüyorsunuz araç olarak yada ne aldınız?

    Birkaç ay sonra yeni elantra mode plus manüel vites almayı düşünüyorum, yanlız ikinci el. Geçen günlerde bir kaç ilanı takip ettim, 36-37 binlira gibi rakamlara satıldı.
    sıfırı 48 bin lira. Elantranın ikinci eline insanlar temkinli yaklaşıyorlar, bahsettiğim rakamlara ancak satılıyor. O yüzden ikinci el düşünüyorum.
    Bakalım kısmet...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ismail hoca -- 27 Haziran 2013; 9:10:57 >




  • İx25 ve İx30 kaldı arada olmayan.

     Hyundai ix-20 Görüşleriniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismail hoca

    Aslına bakarsanız venga kötü bir araç değil. Tasarım ödülü aldı. kendini ispatlamış C segmenti bir arabayı satıp ( ceratoyu), daha alt segmentte bir araç almamı hata olarak görüyorum.
    Ara hızlanmaları iyi sayılır, ama yol tutuşu C segmenti sedan bir araca göre iyi değil.
    Ölü fiyatına satmadım, 40.000tl ye almıştım 38.000tl ye sattım. Biraz şans işi aracı tanıyan biri denk geldi, eşine aldı.
    Benim gibi sık araç değiştirenleri bu tür araçlar üzer, hele ix20 tümden üzer, sıfır km fiyatları gereğinden fazla,
    ikinci ele gelince en az 6-8 binlira zarar ettirir.
    Ben alırken ikinci el almak istedim, ancak kısmet olmadı, bana 38binliraya mal olacaktı. İlgilendiğim ilandaki araç satılınca sıfır km aldım.
    Alırken uygun aldım sonra araç 46 binliraya çıktı. O fiyatlara alsam tümden yanmıştım.

    Venga veya IX20, Cerato'nun daha alt segmenti araçlar değil, tamamen farklı segment araçlardır.

    Farklı bir nedenden dolayı aracınızdan memnun kalmamış olabileceğinizi, beğenmemenizi, pişman olmanızı vs. anlayabiliyorum ancak sadece segment farkı var diye Venga'dan vazgeçtiyseniz hata yapmışsınız.

    Diğer yandan, aynı platformda üretilseler, boyutları vs. aynı olsa da, Venga/IX20 yanyana geldiklerinde sadece tasarımından dolayı IX20 daha heybetli duruyor...




  • ix20 özel ve özellikli bir araç.Hyundai reklamını yapıyormuş,yapmıyormuş,az satılıyormuş,çok satılıyormuş,mpv araçlar tutuluyormuş,tutulmuyormuş'a kafa yormaya gerek yok.İx20 sahipleri aracından keyif alıyorsa,ki ben çok keyif alıyorum,aracının keyfini doya doya çıkar gitsin..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PUNCTUM

    quote:

    Orijinalden alıntı: ismail hoca

    Aslına bakarsanız venga kötü bir araç değil. Tasarım ödülü aldı. kendini ispatlamış C segmenti bir arabayı satıp ( ceratoyu), daha alt segmentte bir araç almamı hata olarak görüyorum.
    Ara hızlanmaları iyi sayılır, ama yol tutuşu C segmenti sedan bir araca göre iyi değil.
    Ölü fiyatına satmadım, 40.000tl ye almıştım 38.000tl ye sattım. Biraz şans işi aracı tanıyan biri denk geldi, eşine aldı.
    Benim gibi sık araç değiştirenleri bu tür araçlar üzer,
    biraz zarar ettirir.
    Ben alırken ikinci el almak istedim, ancak kısmet olmadı, bana 38 bin liraya mal olacaktı. İlgilendiğim ilandaki araç satılınca sıfır km aldım.
    Alırken uygun aldım sonra araç 46 binliraya çıktı. O fiyatlara alsam tümden yanmıştım.

    Venga veya IX20, Cerato'nun daha alt segmenti araçlar değil, tamamen farklı segment araçlardır.

    Farklı bir nedenden dolayı aracınızdan memnun kalmamış olabileceğinizi, beğenmemenizi, pişman olmanızı vs. anlayabiliyorum ancak sadece segment farkı var diye Venga'dan vazgeçtiyseniz hata yapmışsınız.

    Diğer yandan, aynı platformda üretilseler, boyutları vs. aynı olsa da, Venga/IX20 yanyana geldiklerinde sadece tasarımından dolayı IX20 daha heybetli duruyor...



    Venga veya İX20 elbette Cerato ile aynı segmentte değiller, İkisi de B MPV segmenti ( B segmenti sedan, hatcback ve B mPV diye kendi içinde sınıfları var) ; böyle olunca C segmenti bir aracın alt segmenti olmuyor mu?
    Bunu araç firmaları bu şekilde sınıflamış.
    Hem araçların dingil mesafesi, iz açıklığı, sürüş konforu hatta içeriye ses alışları bunu ortaya koyar.
    Dün Hyundai bayiinde idim, büyük bir bayi olmasına rağmen İX20 yoktu, satılmadığı için getirmediklerini söylediler,
    Elantra için de çok güzel bir fiyat aldım, ikinci el bir kaç ilan sahibiyle görüşüyorum olmazsa sıfırına bakacağım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ismail hoca -- 27 Haziran 2013; 9:13:21 >




  • Beklediğim araç açıklandı.
    Hyundai ix30 geliyor arkadaşlar...



     Hyundai ix-20 Görüşleriniz
  • üst segment bir mpv iyi olur ama araç nasıl acaba.Kamuflajlı hali pek belli olmuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismail hoca

    quote:

    Orijinalden alıntı: PUNCTUM

    quote:

    Orijinalden alıntı: ismail hoca

    Aslına bakarsanız venga kötü bir araç değil. Tasarım ödülü aldı. kendini ispatlamış C segmenti bir arabayı satıp ( ceratoyu), daha alt segmentte bir araç almamı hata olarak görüyorum.
    Ara hızlanmaları iyi sayılır, ama yol tutuşu C segmenti sedan bir araca göre iyi değil.
    Ölü fiyatına satmadım, 40.000tl ye almıştım 38.000tl ye sattım. Biraz şans işi aracı tanıyan biri denk geldi, eşine aldı.
    Benim gibi sık araç değiştirenleri bu tür araçlar üzer, hele ix20 tümden üzer, sıfır km fiyatları gereğinden fazla,
    ikinci ele gelince en az 6-8 binlira zarar ettirir.
    Ben alırken ikinci el almak istedim, ancak kısmet olmadı, bana 38binliraya mal olacaktı. İlgilendiğim ilandaki araç satılınca sıfır km aldım.
    Alırken uygun aldım sonra araç 46 binliraya çıktı. O fiyatlara alsam tümden yanmıştım.

    Venga veya IX20, Cerato'nun daha alt segmenti araçlar değil, tamamen farklı segment araçlardır.

    Farklı bir nedenden dolayı aracınızdan memnun kalmamış olabileceğinizi, beğenmemenizi, pişman olmanızı vs. anlayabiliyorum ancak sadece segment farkı var diye Venga'dan vazgeçtiyseniz hata yapmışsınız.

    Diğer yandan, aynı platformda üretilseler, boyutları vs. aynı olsa da, Venga/IX20 yanyana geldiklerinde sadece tasarımından dolayı IX20 daha heybetli duruyor...



    Venga veya İX20 elbette Cerato ile aynı segmentte değiller, İkisi de B MPV segmenti ( B segmenti sedan, hatcback ve B mPV diye kendi içinde sınıfları var) ; böyle olunca C segmenti bir aracın alt segmenti olmuyor mu?
    Bunu araç firmaları bu şekilde sınıflamış.
    Hem araçların dingil mesafesi, iz açıklığı, sürüş konforu hatta içeriye ses alışları bunu ortaya koyar.
    Dün Hyundai bayiinde idim, büyük bir bayi olmasına rağmen İX20 yoktu, satılmadığı için getirmediklerini söylediler,
    Elantra için de çok güzel bir fiyat aldım, ikinci el bir kaç ilan sahibiyle görüşüyorum olmazsa sıfırına bakacağım...

    Getirmezlerse satılmaz tabii. Teşhire koymadigin aracı nasıl satacaksın ey hyundai? Yazık ettiler o araca.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hkas

    üst segment bir mpv iyi olur ama araç nasıl acaba.Kamuflajlı hali pek belli olmuyor.

    Yakında açık resimleri yayınlanır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismail hoca

    quote:

    Orijinalden alıntı: PUNCTUM

    quote:

    Orijinalden alıntı: ismail hoca

    Aslına bakarsanız venga kötü bir araç değil. Tasarım ödülü aldı. kendini ispatlamış C segmenti bir arabayı satıp ( ceratoyu), daha alt segmentte bir araç almamı hata olarak görüyorum.
    Ara hızlanmaları iyi sayılır, ama yol tutuşu C segmenti sedan bir araca göre iyi değil.
    Ölü fiyatına satmadım, 40.000tl ye almıştım 38.000tl ye sattım. Biraz şans işi aracı tanıyan biri denk geldi, eşine aldı.
    Benim gibi sık araç değiştirenleri bu tür araçlar üzer, hele ix20 tümden üzer, sıfır km fiyatları gereğinden fazla,
    ikinci ele gelince en az 6-8 binlira zarar ettirir.
    Ben alırken ikinci el almak istedim, ancak kısmet olmadı, bana 38binliraya mal olacaktı. İlgilendiğim ilandaki araç satılınca sıfır km aldım.
    Alırken uygun aldım sonra araç 46 binliraya çıktı. O fiyatlara alsam tümden yanmıştım.

    Venga veya IX20, Cerato'nun daha alt segmenti araçlar değil, tamamen farklı segment araçlardır.

    Farklı bir nedenden dolayı aracınızdan memnun kalmamış olabileceğinizi, beğenmemenizi, pişman olmanızı vs. anlayabiliyorum ancak sadece segment farkı var diye Venga'dan vazgeçtiyseniz hata yapmışsınız.

    Diğer yandan, aynı platformda üretilseler, boyutları vs. aynı olsa da, Venga/IX20 yanyana geldiklerinde sadece tasarımından dolayı IX20 daha heybetli duruyor...



    Venga veya İX20 elbette Cerato ile aynı segmentte değiller, İkisi de B MPV segmenti ( B segmenti sedan, hatcback ve B mPV diye kendi içinde sınıfları var) ; böyle olunca C segmenti bir aracın alt segmenti olmuyor mu?
    Bunu araç firmaları bu şekilde sınıflamış.
    Hem araçların dingil mesafesi, iz açıklığı, sürüş konforu hatta içeriye ses alışları bunu ortaya koyar.
    Dün Hyundai bayiinde idim, büyük bir bayi olmasına rağmen İX20 yoktu, satılmadığı için getirmediklerini söylediler,
    Elantra için de çok güzel bir fiyat aldım, ikinci el bir kaç ilan sahibiyle görüşüyorum olmazsa sıfırına bakacağım...

    Araç sınıflandırması ile ilgili detaylı bilgiyi önceki mesajlarımda paylaşmıştım. Birkaç mesaj geriye giderseniz, Mini MPV (veya B sınıfı MPV, ki bu terimi sanırım ilk ben kullandım) hakkında görüşlerimi de okuyabilirsiniz.

    Şimdi şunu bilmekte yarar var; C sınıfı aracın alt segmenti B sınıfıdır. Ancak B MPV'nin üst segmenti C sınıfı değil, C sınıfı MPV 'dir. Anlamanız için örneklendirirsek; Cerato'nun Hyundai'de denk gelen alt segmenti İX20 değil, olsa olsa İ20'dir. Veya Kia'da Rio'dur.

    Dingil mesafesi veya boyut meselesine gelirsek. Bu değerler tek başına sınıflandırmada belirleyici değildir, evet etkileri olduğu kesindir ancak son değerlendirmede sadece birer kriterdir. Örneklendirelim;

    Citroen C4 dingil mesafesi 2608 mm
    toplam dış uzunluk 4329 mm
    toplam dış genişlik 1789 mm

    Peugeot 308 dingil mesafesi 2608 mm
    toplam dış uzunluk 4276 mm
    toplam dış genişlik 1815 mm

    Toyota Auris dingil mesafesi 2600 mm
    toplam dış uzunluk 4245 mm
    toplam dış genişlik 1760 mm

    Fiat Bravo dingil mesafesi: 2600 mm
    toplam dış uzunluk 4336 mm
    toplam dış genişlik 1792 mm

    VW Golf dingil mesafesi: 2578 mm
    toplam dış uzunluk 4199 mm
    toplam dış genişlik 1786 mm

    İX20 dingil mesafesi: 2615 mm
    toplam dış uzunluk 4100 mm
    toplam dış genişlik 1765 mm

    Bakın gördüğünüz gibi, İX20 bildiğiniz belli başlı C sınıfı araçların tümünden daha fazla bir dingil mesafesine (aks uzunluğu) sahiptir. Dış genişlik ve uzunluk genellikle tasarım ile değiştiği için de asıl belirleyici olan ölçü dingil mesafesidir.

    Mini MPV veya B MPV genellikle 1 veya 2 çocuklu, geniş bagaj, ferah bir sürüş keyfi, genellikle şehir içi kullanımda sorun yaratmayacak compact bir dizayn, yüksek donanım isteyen şehirli aileler için tasarlanmış araçlardır. Henüz bizim memlekette yaygınlaşmadığından da bu konuda bilgi eksikliği ve kafa karışıklığı normaldir. Bu araçları değerlendirirken ezberlerimizi de biraz gözden geçirmemiz gerekiyor.

    Gittiğiniz Hyundai bayi size yanlış bilgi vermiş. Ellerinde belki de araç olmadığından sizi farklı yönlendirmek istemiş olabilirler. Daha önce de değinmiştim, İX20 Türkiye'ye kotalı geliyor maalesef. Ama mesela şu anda yeni bir parti araç giriş yaptı ve birçok bayinin showroom'unda bulunuyor. En azından Ankara'da bulunabildiğini söyleyebilirim. Aracım değişeceği için bu konuda ciddi bilgi sahibiyim Ayrıca Elentra'da güzel bir araç. Alırsanız iyi günlerde kullanmanızı dilerim...




  • Punctum'a katılıyorum,satılmıyor diye getirilmemesi yalan bence de.Bir çok kişi (ben de dahil) bu aracı almak gibi hiç niyeti yokken showroomda görüp beğendi ve aldı.Getirmezsen,tanıtmazsan ve pahalı satarsan nasıl tutulacak.
    Segment meselesine gelince,evet genişlik donanım ile c sınıfından farkı yok ama malzeme kalitesi ,süspansiyon B sınıfı kalitesinde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PUNCTUM

    quote:

    Orijinalden alıntı: ismail hoca

    quote:

    Orijinalden alıntı: PUNCTUM

    quote:

    Orijinalden alıntı: ismail hoca

    Aslına bakarsanız venga kötü bir araç değil. Tasarım ödülü aldı. kendini ispatlamış C segmenti bir arabayı satıp ( ceratoyu), daha alt segmentte bir araç almamı hata olarak görüyorum.
    Ara hızlanmaları iyi sayılır, ama yol tutuşu C segmenti sedan bir araca göre iyi değil.
    Ölü fiyatına satmadım, 40.000tl ye almıştım 38.000tl ye sattım. Biraz şans işi aracı tanıyan biri denk geldi, eşine aldı.
    Benim gibi sık araç değiştirenleri bu tür araçlar üzer, hele ix20 tümden üzer, sıfır km fiyatları gereğinden fazla,
    ikinci ele gelince en az 6-8 binlira zarar ettirir.
    Ben alırken ikinci el almak istedim, ancak kısmet olmadı, bana 38binliraya mal olacaktı. İlgilendiğim ilandaki araç satılınca sıfır km aldım.
    Alırken uygun aldım sonra araç 46 binliraya çıktı. O fiyatlara alsam tümden yanmıştım.

    Venga veya IX20, Cerato'nun daha alt segmenti araçlar değil, tamamen farklı segment araçlardır.

    Farklı bir nedenden dolayı aracınızdan memnun kalmamış olabileceğinizi, beğenmemenizi, pişman olmanızı vs. anlayabiliyorum ancak sadece segment farkı var diye Venga'dan vazgeçtiyseniz hata yapmışsınız.

    Diğer yandan, aynı platformda üretilseler, boyutları vs. aynı olsa da, Venga/IX20 yanyana geldiklerinde sadece tasarımından dolayı IX20 daha heybetli duruyor...



    Venga veya İX20 elbette Cerato ile aynı segmentte değiller, İkisi de B MPV segmenti ( B segmenti sedan, hatcback ve B mPV diye kendi içinde sınıfları var) ; böyle olunca C segmenti bir aracın alt segmenti olmuyor mu?
    Bunu araç firmaları bu şekilde sınıflamış.
    Hem araçların dingil mesafesi, iz açıklığı, sürüş konforu hatta içeriye ses alışları bunu ortaya koyar.
    Dün Hyundai bayiinde idim, büyük bir bayi olmasına rağmen İX20 yoktu, satılmadığı için getirmediklerini söylediler,
    Elantra için de çok güzel bir fiyat aldım, ikinci el bir kaç ilan sahibiyle görüşüyorum olmazsa sıfırına bakacağım...

    Araç sınıflandırması ile ilgili detaylı bilgiyi önceki mesajlarımda paylaşmıştım. Birkaç mesaj geriye giderseniz, Mini MPV (veya B sınıfı MPV, ki bu terimi sanırım ilk ben kullandım) hakkında görüşlerimi de okuyabilirsiniz.

    Şimdi şunu bilmekte yarar var; C sınıfı aracın alt segmenti B sınıfıdır. Ancak B MPV'nin üst segmenti C sınıfı değil, C sınıfı MPV 'dir. Anlamanız için örneklendirirsek; Cerato'nun Hyundai'de denk gelen alt segmenti İX20 değil, olsa olsa İ20'dir. Veya Kia'da Rio'dur.

    Dingil mesafesi veya boyut meselesine gelirsek. Bu değerler tek başına sınıflandırmada belirleyici değildir, evet etkileri olduğu kesindir ancak son değerlendirmede sadece birer kriterdir. Örneklendirelim;

    Citroen C4 dingil mesafesi 2608 mm
    toplam dış uzunluk 4329 mm
    toplam dış genişlik 1789 mm

    Peugeot 308 dingil mesafesi 2608 mm
    toplam dış uzunluk 4276 mm
    toplam dış genişlik 1815 mm

    Toyota Auris dingil mesafesi 2600 mm
    toplam dış uzunluk 4245 mm
    toplam dış genişlik 1760 mm

    Fiat Bravo dingil mesafesi: 2600 mm
    toplam dış uzunluk 4336 mm
    toplam dış genişlik 1792 mm

    VW Golf dingil mesafesi: 2578 mm
    toplam dış uzunluk 4199 mm
    toplam dış genişlik 1786 mm

    İX20 dingil mesafesi: 2615 mm
    toplam dış uzunluk 4100 mm
    toplam dış genişlik 1765 mm

    Bakın gördüğünüz gibi, İX20 bildiğiniz belli başlı C sınıfı araçların tümünden daha fazla bir dingil mesafesine (aks uzunluğu) sahiptir. Dış genişlik ve uzunluk genellikle tasarım ile değiştiği için de asıl belirleyici olan ölçü dingil mesafesidir.

    Mini MPV veya B MPV genellikle 1 veya 2 çocuklu, geniş bagaj, ferah bir sürüş keyfi, genellikle şehir içi kullanımda sorun yaratmayacak compact bir dizayn, yüksek donanım isteyen şehirli aileler için tasarlanmış araçlardır. Henüz bizim memlekette yaygınlaşmadığından da bu konuda bilgi eksikliği ve kafa karışıklığı normaldir. Bu araçları değerlendirirken ezberlerimizi de biraz gözden geçirmemiz gerekiyor.

    Gittiğiniz Hyundai bayi size yanlış bilgi vermiş. Ellerinde belki de araç olmadığından sizi farklı yönlendirmek istemiş olabilirler. Daha önce de değinmiştim, İX20 Türkiye'ye kotalı geliyor maalesef. Ama mesela şu anda yeni bir parti araç giriş yaptı ve birçok bayinin showroom'unda bulunuyor. En azından Ankara'da bulunabildiğini söyleyebilirim. Aracım değişeceği için bu konuda ciddi bilgi sahibiyim Ayrıca Elentra'da güzel bir araç. Alırsanız iyi günlerde kullanmanızı dilerim...

    Sayın PUNCTUM; zahmet edip uzun uzun yazmışsınız, en azından emeğinize saygı duymak lazım,
    Elantra almak için çaba sarfetmeye başladım, ikinci el görüştüğüm bir kaç ilan var..
    Allah hepimize hayırlısını versin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    Beklediğim araç açıklandı.
    Hyundai ix30 geliyor arkadaşlar...



     Hyundai ix-20 Görüşleriniz


    Yeni ix30 için;

    http://www.worldcarfans.com/112021641217/hyundai-ix30-mpvcrossover-spied-dancing-on-ice




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaleli79

    quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    Beklediğim araç açıklandı.
    Hyundai ix30 geliyor arkadaşlar...



     Hyundai ix-20 Görüşleriniz


    Yeni ix30 için;

    http://www.worldcarfans.com/112021641217/hyundai-ix30-mpvcrossover-spied-dancing-on-ice

    Aracın her tarafinı kapatmışlar soğukta üşümesin diye😊
    Şaka bı yana , ix20 bin 50bin lirayı geçtiği ülkemizde ix30 kaç para olur acep? Sanırım c-max gibi 60 bin lirayı gecer.

    Sfzb sen bilirsin, ne zaman geliyor ix30 ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hkas

    Punctum'a katılıyorum,satılmıyor diye getirilmemesi yalan bence de.Bir çok kişi (ben de dahil) bu aracı almak gibi hiç niyeti yokken showroomda görüp beğendi ve aldı.Getirmezsen,tanıtmazsan ve pahalı satarsan nasıl tutulacak.
    Segment meselesine gelince,evet genişlik donanım ile c sınıfından farkı yok ama malzeme kalitesi ,süspansiyon B sınıfı kalitesinde.

    Renault Megane, Fiat Bravo/Linea, Kia Ceed, Peugeot 308, vs. daha kaliteli malzeme kullanıyor diyorsunuz anladığım kadarıyla...
  • Punctum, sende malzeme kalitesi olarak sınıfın en zayıf arabalarını örnek vermişsin
    Aslında malzeme kalitesini çok takan bir insan değilim yani sert plastik olmuş,yumuşak olmuş benim için önemli değil.
    Bana daha az sarsan bağımsız süspansiyon ve cam tavandan gelen güneşi daha iyi kesecek kaliteli bir perde olsa yeterdi valla.
  • Bakın İX20 hakkında benim de çok ciddi eleştirilerim var.

    Malzeme kalitesi tabii ki daha iyi olabilirdi, perde daha sağlam ve elektrikli olabilirdi, cam açma/kapama düğmelerinin tümü ışıklandırmalı olabilirdi, Avrupa'daki müşteriler gibi ben de deri koltuk/navigasyon seçebilmeliydim, Kia'da koydukları 1.6 128 PS dizel seçeneği, İX20'de de olabilirdi, vs.

    Ama ben hep şunu söylüyorum,

    Araçları sınıflandırıp değerlendirirken mümkün olduğunca önyargılar ve ezberlerden kurtulmamız gerekiyor. Çok zor biliyorum ancak zamanla olacak diye bekliyorum...
  • Her şeye rağmen ben arabamdan memnunum.Arabam dün itibariyle bir yaşına girdi.Cuma günü için Akbak'dan randevu aldım yıllık bakım için.
    Punctum siz hangi bayiden ve ne zaman alacaksınız aracınızı.Zaten Akbak ve Neziroğlu'dan başka yok Ankara'da.
  • 
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.