Şimdi Ara

Hyundai ix-20 Görüşleriniz (29. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
793
Cevap
3
Favori
121.194
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaleli79

    Kocaeli, İzmit, Derince, Körfez, Gebze'te oturup da İx20 sahibi olan var mı? Aracı beğendim ancak bir türlü göremedim. Bayilerde de yok. Güya arayacaklar ama 10 gündür ses seda çıkmıyor. Hafta sonu ix20'nin kardeşi Kia Venga'yı gördüm. Ancak beğenmedim. İnşallah İx20 Venga gibi değildir. Venga tombik bir araba olmuştu. Çok acilen ix20 görmek istiyorum. Bana yardımcı olabilecek var ise çok sevinirim.

    sahibinden de ilanlarda baya ayrıntılı resimler var ama tabiki bizzat görüp incelemeniz daha faydalı olacaktır.
    ix-20 bence Venga dan daha albenili iç-dış tasarım olarak.
  • kaleli 79 kardeşim
    Ben bu forumu üç senedir takip ediyorum.Sıze cevap vermek için foruma bugün üye oldum.Bundan önceki arabam Doblo yu satıp Doblo ferahlığında bir araba almaya ailece karar verdik.Tam iki sene bu forumdakı bılgileri ,enaz 20 model arabanın broşürlerını tedarik ettim.Örnek 5008 pejo Reno senıc,mitsubishi ask,skoda yeti,toyota verso,C4 pıcasso.C3 pıcasso,venga.
    Kısaca bunların çoğu ile test surüşü dahi yapıldı.Sonuçta İx 20 de karar kıldık.Sebebi bu donanıma sahip dığer model arabalar en az 65.000 tl civarları.Eğer bu kadar para vermeyi düşünürsen, ailende karabaliksa 5008 veya senic,C4 picasso alabilirsın.Ailen 4-5 kişi iseniz İx 20 almanda sakınca yoki
    Arabanın artıları.İçerisi çok geniş arka koltukta üç kişi çok rahat oturabiliyor.Örnek benim boyum 178 cm. arka koltuka bacak bacak üstüne atıp oturabiliyorum.Tavana başımın değmesine nerdeyse 15cm mesafe kalıyor.Ön koltukları söylemeye gerek yok .YAKIT düzeli bır yolda 4.5-5 litre arası ama Artvin yollarında dağ bayır stabilize yollarda ortalama tüketim blg si 6.5 lt gösteriyor.Koltuk düşemelerı yumuşak,kalitelı kumaştan,kolay bozulmuyor,sert plastık kullanılnış ama kalıtelı,ön bölüm şöfor mahli ,görünüm olarak güzel kullanımı rahat,Araba karlı buzlu yollarda fren yapmana bile müdahale ediyor.Arabada otururken sanki bir parkta ,geniş bir alanda oturuyor hissi veriyor.Sunroof açıkken 80 km hızda içeriye rüzgar girmıyor.Müzik sistemi beni tatnım ediyor.Arabanın resimlerdeki görünüşü ile çıplak gözle görünüşü çok farklı.Dikiz aynasındakı renkli kamera ile dar alana park etmek çok kolay .Yerden yükseklığı yaklaşık 19cm .Önden baktığın zaman sanki yere yakın gibi.Ama değil tamponun altına 5cm kalınlıgında sıyah bır lastık koyulmuş alttan atabaya rüzgar girmesin diye,o lastik arabayı yere yakın gosterıyor.Elınle bastrınca eziliyor.Artvin yollarında arabanın altını bir yere sürtmedim.Bagaj sınıfının en iyisı buna C sınıfı arabalar dahil.

    Arabanın eksileri: Sankı ses yalıtımı bıraz düşük.(stabilize yollarda).Devirsız kullanırsan hemen vites küçültmen gerekiyor.Stabılıze yollarda ufak tefek sesler geliyor.
    Arabayı ERzurum da 22 şubat 2011 de aldım
    Kısaca:Senic almaya karar kılmıştım ;taaki ailem ve çocuklarımla bırlikte bu arabayı görüp içerisine binene kadar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: artvin ozcan

    kaleli 79 kardeşim
    Ben bu forumu üç senedir takip ediyorum.Sıze cevap vermek için foruma bugün üye oldum.Bundan önceki arabam Doblo yu satıp Doblo ferahlığında bir araba almaya ailece karar verdik.Tam iki sene bu forumdakı bılgileri ,enaz 20 model arabanın broşürlerını tedarik ettim.Örnek 5008 pejo Reno senıc,mitsubishi ask,skoda yeti,toyota verso,C4 pıcasso.C3 pıcasso,venga.
    Kısaca bunların çoğu ile test surüşü dahi yapıldı.Sonuçta İx 20 de karar kıldık.Sebebi bu donanıma sahip dığer model arabalar en az 65.000 tl civarları.Eğer bu kadar para vermeyi düşünürsen, ailende karabaliksa 5008 veya senic,C4 picasso alabilirsın.Ailen 4-5 kişi iseniz İx 20 almanda sakınca yoki
    Arabanın artıları.İçerisi çok geniş arka koltukta üç kişi çok rahat oturabiliyor.Örnek benim boyum 178 cm. arka koltuka bacak bacak üstüne atıp oturabiliyorum.Tavana başımın değmesine nerdeyse 15cm mesafe kalıyor.Ön koltukları söylemeye gerek yok .YAKIT düzeli bır yolda 4.5-5 litre arası ama Artvin yollarında dağ bayır stabilize yollarda ortalama tüketim blg si 6.5 lt gösteriyor.Koltuk düşemelerı yumuşak,kalitelı kumaştan,kolay bozulmuyor,sert plastık kullanılnış ama kalıtelı,ön bölüm şöfor mahli ,görünüm olarak güzel kullanımı rahat,Araba karlı buzlu yollarda fren yapmana bile müdahale ediyor.Arabada otururken sanki bir parkta ,geniş bir alanda oturuyor hissi veriyor.Sunroof açıkken 80 km hızda içeriye rüzgar girmıyor.Müzik sistemi beni tatnım ediyor.Arabanın resimlerdeki görünüşü ile çıplak gözle görünüşü çok farklı.Dikiz aynasındakı renkli kamera ile dar alana park etmek çok kolay .Yerden yükseklığı yaklaşık 19cm .Önden baktığın zaman sanki yere yakın gibi.Ama değil tamponun altına 5cm kalınlıgında sıyah bır lastık koyulmuş alttan atabaya rüzgar girmesin diye,o lastik arabayı yere yakın gosterıyor.Elınle bastrınca eziliyor.Artvin yollarında arabanın altını bir yere sürtmedim.Bagaj sınıfının en iyisı buna C sınıfı arabalar dahil.

    Arabanın eksileri: Sankı ses yalıtımı bıraz düşük.(stabilize yollarda).Devirsız kullanırsan hemen vites küçültmen gerekiyor.Stabılıze yollarda ufak tefek sesler geliyor.
    Arabayı ERzurum da 22 şubat 2011 de aldım
    Kısaca:Senic almaya karar kılmıştım ;taaki ailem ve çocuklarımla bırlikte bu arabayı görüp içerisine binene kadar.


    Teşekkür ederim Artvin Özcan.




  • Merhaba,

    Bu aracın neden dizel otomatik vitesi yok anlamak gerçekten güç. Hem şehirli aileleri hedef kitle olarak almışsın hem de dizel otomatik üretmiyorsun.. İlginç..

    Benzinli otomatik kullanan arkadaşlar varsa yorumlarını bekliyorum. Bende şuan dizel i30 var.. Henüz 4.000 km'de.. Bir depoyla yaklaşık 600-620 km yol yapıyorum, şehiriçi kısa mesafe kullanıyorum. Yol bilgisayarında 6.7 - 6.9 arası tüketim değeri gösteriyor. Eşim otomatik vites diye tutturdu. ix20 ile takas yaparsam özellikle yakıt konusunda üzülür müyüm? Evet, i30'un ataklığını bunda bulamam ama sakin kullanmayı seviyorum zaten. Aşırı hızla, sol şeritle falan işim olmaz..

    Samimi yorumlarınıza ihtiyacım var.

    Saygılarla..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sorrento -- 25 Mart 2012; 19:21:11 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: montana1977

    Merhaba,

    Bu aracın neden dizel otomatik vitesi yok anlamak gerçekten güç. Hem şehirli aileleri hedef kitle olarak almışsın hem de dizel otomatik üretmiyorsun.. İlginç..

    Benzinli otomatik kullanan arkadaşlar varsa yorumlarını bekliyorum. Bende şuan dizel i30 var.. Henüz 4.000 km'de.. Bir depoyla yaklaşık 600-620 km yol yapıyorum, şehiriçi kısa mesafe kullanıyorum. Yol bilgisayarında 6.7 - 6.9 arası tüketim değeri gösteriyor. Eşim otomatik vites diye tutturdu. ix20 ile takas yaparsam özellikle yakıt konusunda üzülür müyüm? Evet, i30'un ataklığını bunda bulamam ama sakin kullanmayı seviyorum zaten. Aşırı hızla, sol şeritle falan işim olmaz..

    Samimi yorumlarınıza ihtiyacım var.

    Saygılarla..

    Arkadaşım ix20'nin donanım ve sürüş keyfi açısından hem sana hem de eşine i30'a göre çok daha fazla keyif vereceği kesin.Ama yakıt konusunda dizel i30'a göre üzeceği de kesin.Yol bilgisayarında şehir içi 9.8 gösteriyor.Ama ben şehir içinde sürekli yokuş inip çıktığımdan daha düz kentlerde oturan ve arabasını sürenlerin bu şehir içi ortalaması daha düşük olabilir.Genelde depoyu fullemediğim için bir depo benzinle şehir içi kaç km gidersin net bilgi veremeyeceğim.Ama ben 100 tl benzinle ortalama 250 km yol yapıyorum kısa mesafe şehir içinde..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: montana1977

    Merhaba,

    Bu aracın neden dizel otomatik vitesi yok anlamak gerçekten güç. Hem şehirli aileleri hedef kitle olarak almışsın hem de dizel otomatik üretmiyorsun.. İlginç..

    Benzinli otomatik kullanan arkadaşlar varsa yorumlarını bekliyorum. Bende şuan dizel i30 var.. Henüz 4.000 km'de.. Bir depoyla yaklaşık 600-620 km yol yapıyorum, şehiriçi kısa mesafe kullanıyorum. Yol bilgisayarında 6.7 - 6.9 arası tüketim değeri gösteriyor. Eşim otomatik vites diye tutturdu. ix20 ile takas yaparsam özellikle yakıt konusunda üzülür müyüm? Evet, i30'un ataklığını bunda bulamam ama sakin kullanmayı seviyorum zaten. Aşırı hızla, sol şeritle falan işim olmaz..

    Samimi yorumlarınıza ihtiyacım var.

    Saygılarla..

    ortlama 9-10 litre yakıyor.




  • Teşekkür ederim yanıtlarınız için. Temiz bir ix20 bulursam şayet, benim 4.000 km'de 2012 model dizel i30'la takas etmeyi düşünebilirim.
  • ix20 yi öksüz bıraktı Hyundai böyle giderse aylık 1-2 tane anca satar,araca biraz önem vermesi lazım ama Elantra ve Yeni i30a daha çok önem veriyor.
  • Bu arada yeni kasası çıkacakmış yakında. Detaylı bilgisi olan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfzb67

    ix20 yi öksüz bıraktı Hyundai böyle giderse aylık 1-2 tane anca satar,araca biraz önem vermesi lazım ama Elantra ve Yeni i30a daha çok önem veriyor.

    Fiyatını makul seviyelere çekmesi lazım. Ayrıca mpv sınıfı araçlar pek rağbet görmüyor ülkemizde. Bunun üzerine reklam eksikliği ve yüksek fiyat eklenince insanlar ikinci elinin satış değerini de düşünerek uzak duruyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: montana1977

    Bu arada yeni kasası çıkacakmış yakında. Detaylı bilgisi olan var mı?

    Hiç duymadım zannetmiyorum yeni kasasının çıkacağını kaldıki i30 2008de çıktı bu yıl yenilendi,i20 2009 çıktı bu yaz makyaj yicek,ix20 kasa değişimi 2014 bulur diye tahmin ediyorum.
    Evet şuanda ix20nin fiyatı Elantra ve Yeni i30 ile yarışıyor B sınıfı mpv için oldukça fazla baya aşağıya çekmeleri lazım fiyatı.
  • Yeni i30 ile ix20 fiyatları birbirine yakın gerçekten.Biri hatback biri mpv ama bence i30 c sınıfı olması ,güçlü bir dizeli ve 6 ileri otomatik şanzımanı hemde artı donanımları ile ix20 miyi bitirir gibime geliyor.
    ix20 yi çok beğenen sfzb67 bile i30 a göz dikmiş haklı olarak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hkas

    Yeni i30 ile ix20 fiyatları birbirine yakın gerçekten.Biri hatback biri mpv ama bence i30 c sınıfı olması ,güçlü bir dizeli ve 6 ileri otomatik şanzımanı hemde artı donanımları ile ix20 miyi bitirir gibime geliyor.
    ix20 yi çok beğenen sfzb67 bile i30 a göz dikmiş haklı olarak

    Hala çok begeniyorum hocam ix20yi ama her anlamda i30 bi başka geldi ya
    Onun cw versiyonu tam benim ihtiyaçlarıma göre olacaktır.
  • Venga zaten ix20'yi epeyce kesmiş gibi görünüyordu. i30 ile birlikte ix20 için yolun sonu göründü bence de. Arkadaşa katılıyorum. Kalite farkı bariz. ix20 her ne kadar MPV olsa da, bu fiyatlarla artık iş yapması imkansız. Piyasası da ölmeye başlar bu gidişle. İkinci elde yok fiyatına ix20'ler görebiliriz. Her şeye rağmen ix20 alıp uzun süre kullanmayı düşünenler için iyi tabi.
  • ix20 ile i30 karsilastirmanin dogru olmadigini düsünüyorum.. Her iki aracin sinifi, hitap ettikleri kesim birbirinden cok farkli.

    Mpv sinifinda ford c-max'a güzel bir alternatif olmasina ragmen diger modelleine gösterdigi ilgiyi ix20 den esirgedi hyundai.. Düsünün, reklami gectim her bayide bulamiyorsunuz bile.
    Hal böyle olunca trafikte pek göremiyorsunuz tabii.. Görenler de hyundai de böyle bi model mi var diye tuhaf tuhaf bakiyor;)
  • Tabiki ix20 nin kulvarı farklı ve iddia ediyorum ki Hyundai diğer modellere verdiği reklam,tanıtım kampanya v.s bu araca da verse yine yeterli seviyede satış yapacaktır ve tutulacaktır.
    Fiyatı eleştirileri doğru ama çok büyük indirimler de yapamaz. O zaman donanım v.s de tavizler verir.Ayrıca i30 fiyatları tanıtım fiyatlarıymış.
    Dün fordun çok satan ve tutulan B segmenti bir aracına bindim , ix20 kadar hoşuma gitmedi.
  • Daha bugün hyundai bayisine gittim ix20 nin yeni kasası çıkacakmı diye, adamlar daha öyle bir durum uzun süre olmayacak dediler. Elentra ile takas teklif ettiler, aracımın sağ ön çamurluğunun değişmiş olmasına rağmen, kabul etmedim . Ama gerçekten ix20 resmen üvey evlat muamelesi görüyor, hiç bir reklamda yer almıyor ne işse.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: buraks1

    Daha bugün hyundai bayisine gittim ix20 nin yeni kasası çıkacakmı diye, adamlar daha öyle bir durum uzun süre olmayacak dediler. Elentra ile takas teklif ettiler, aracımın sağ ön çamurluğunun değişmiş olmasına rağmen, kabul etmedim . Ama gerçekten ix20 resmen üvey evlat muamelesi görüyor, hiç bir reklamda yer almıyor ne işse.

    Keşke ix20 değilde ix30 çıkarsaydı Hyundai, en azından cmax,c4picasso,verso,zafira,toledo,3008,scenic v.s rakip olurdu ismi daha çok duyulurdu.
    B sınıfı mpv pek tercih edilen bi sınıf değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sfzb67 -- 1 Nisan 2012; 14:33:10 >
  • İx20 nin kardeş sayılacak bir modeli kullanmış biri olarak, bu tür araçlar ülkemizde az satıldığına katılıyorum. TR de pazar payları çok düşük firmalar o yüzden fazla üzerinde durmuyor. Kia venga İX20 ye göre daha çok satan ve daha çok tanınan bir model. Biliyorsunuz alt yapı ölçüler aynı hatta aynı fabrikada üretiliyor. Hyundainin Çekostovakya fabrikasında üretiliyor. Farlar , göstergeler farklı ve ufak tefek ayrıntılar. Gerisi aynı.
    Altı ay kadar kullandım motor gayet iyi idi 1.6 128 ps dizel bu motor İX20 de yok. İç haçmi C segmenti bir aracı kıskandıracak kadar geniş.
    Ancak sürüş dinamikleri yol tutuşu C segmenti bir araç kadar iyi değil zaten kendisi B MPV. Ben ceratomu satıp almıştım inanın hata yaptığımı düşünüyorum . Cam tavan sun roof insanı cezbediyor.
    Avrupada bu tür araçlar satılıyor, ancak Tr de işi zor. Yeterince satılmadığınan satıştan bile kaldırılabilir. Şu an birçok Kia bayiinde Venga yok. Olanlarda 2011 model.
    Hala 2012 modeller gelmedi nerdeyse yılı yarıladık..
    İx20 bulunduğum şehirde sadece 1 tane gördüm Ama venga çok gördüm. Başka illerde de venga çok gördüm.
    İlla alacaksanız sırf motordan dolayı 1.6 128 ps dizel venga alın derim. En azından İ x20 den daha çok tanınıyor. Ben on günde sattım.
    ikinci elde İX20 den biraz olsun daha iyi olacağını düşünüyorum.
    Yerden yüksekliğini sormuş arkadaşlar. Aracın kendisi yüksek yerden yüksek değil. Min yükseklik 156 mm. İX20 de aynı olmalı.
    Sağlıcakla kalın....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismail hoca

    İx20 nin kardeş sayılacak bir modeli kullanmış biri olarak, bu tür araçlar ülkemizde az satıldığına katılıyorum. TR de pazar payları çok düşük firmalar o yüzden fazla üzerinde durmuyor. Kia venga İX20 ye göre daha çok satan ve daha çok tanınan bir model. Biliyorsunuz alt yapı ölçüler aynı hatta aynı fabrikada üretiliyor. Hyundainin Çekostovakya fabrikasında üretiliyor. Farlar , göstergeler farklı ve ufak tefek ayrıntılar. Gerisi aynı.
    Altı ay kadar kullandım motor gayet iyi idi 1.6 128 ps dizel bu motor İX20 de yok. İç haçmi C segmenti bir aracı kıskandıracak kadar geniş.
    Ancak sürüş dinamikleri yol tutuşu C segmenti bir araç kadar iyi değil zaten kendisi B MPV. Ben ceratomu satıp almıştım inanın hata yaptığımı düşünüyorum . Cam tavan sun roof insanı cezbediyor.
    Avrupada bu tür araçlar satılıyor, ancak Tr de işi zor. Yeterince satılmadığınan satıştan bile kaldırılabilir. Şu an birçok Kia bayiinde Venga yok. Olanlarda 2011 model.
    Hala 2012 modeller gelmedi nerdeyse yılı yarıladık..
    İx20 bulunduğum şehirde sadece 1 tane gördüm Ama venga çok gördüm. Başka illerde de venga çok gördüm.
    İlla alacaksanız sırf motordan dolayı 1.6 128 ps dizel venga alın derim. En azından İ x20 den daha çok tanınıyor. Ben on günde sattım.
    ikinci elde İX20 den biraz olsun daha iyi olacağını düşünüyorum.
    Yerden yüksekliğini sormuş arkadaşlar. Aracın kendisi yüksek yerden yüksek değil. Min yükseklik 156 mm. İX20 de aynı olmalı.
    Sağlıcakla kalın....

    Merhaba,
    Hata yaptim demissiniz. Hata yapmaniz venga almak miydi? Performans, yol tutus, ara hizlanma vs konular miydi sizi bu düsünceye sevk eden? Üstelik cok fazla talep görmeyen bir modeli 10 gunde satmissiniz, ki bence cok uzun bi süre degil bu. Ya da ölü fiyata vermek zorunda kaldiniz satabilmek icin.

    Ben sahsen bu tarz araclarin tutmama nedenini c sinifi ortalama bir aractan daha pahali oluslarina ve 2. el kaygisina bagliyorum. Adam alirsam bi daha zor satarim kaygisiyla bakiyor olaya. Elestirel manada söylemiyorum; araci alirken satacagi günlerin hesabini yapiyor.


    Sürüs keyfi, kokpitin yüksekligi, yakit ekonomisi, donanim zenginligi, Türkiye gibi kalabalik ailelerin bulundugu ülkelerde genis ic hacmi ve bagaj kapasitesi gibi nedenler bu araci tercih nedeni yapar. Lakin yukariya yazdigim nedenler tüketicini elini kolunu bagliyor.

    Olay o kadar vahim ki, bayilerde bile yok. Adam almak istese bile görmesi, test etmesi imkansiz.. Gerisini siz düsünün.




  • 
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.