|
Evet galiba öyle tekrar denedim dün olmadı bayiye gittiğimde soracağım |
|
_____________________________
|

2 Mobil
Popüler Konular listesinde
|
Evet galiba öyle tekrar denedim dün olmadı bayiye gittiğimde soracağım |
|
_____________________________
|
|
2024 ioniq 5 için telefon aplikasyonu "My Hyundai" uygulamasında gördüm güncelleme varmış. Servis haber vermedi mesaj da gelmedi, uygulamadan sorgulamazsam haberim olmayacaktı. ioniq 5 ve ioniq 6 için (40D240 NE-CE-EV) VCU güncellemesini servis ücretsiz yaptı. Şarj sırasındaki bazı sorunları çözmek ve bazı iyileştirmeler için güncelleme yaptılar. Hyndai sitesinden veya telefon aplikasyonundan aracınızı kontrol edin. |
|
_____________________________
|
|
Deep fly df 10 modeli için İzmir HUnko servis 25 dedi TR distribütörüymüş, Kampanya ile 20 binmiş. Şöyle güzelmiş böyle iyiymiş, başka marka takmazmış, restorana gidince evden domates götürüyor muymuşum (cidden dedi bunu densiz adam) gibi pazarlama stratejilerine elbet mağlup olmayacağım. Alet bir de tipsiz birşey. Arkadaş durduk yere sinirimi zıplattı adam domates benzetmesi ile. |
|
_____________________________
|
|
IONIQ 6 Sık Sorulan Sorular Cevaplar https://ta2nc.blogspot.com/2024/12/ioniq-6-sk-sorulan-sorular-cevaplar.html12. soruda yazilim guncelleme baslığı altında gelen versiyonların neleri düzelttiğini yazdım. Isteyenler inceleyebilir. Örneğin yukarıda bahsi geçen güncelleme, ve benim araca tanımlanan yeni diğer güncellemeler şu şekilde. ✅ VCS Güncellemesi (272- 40D240) – Kasım 2024
Bu güncelleme, Hyundai Ioniq 5 ve Ioniq 6 modellerinde Vehicle Control Unit (VCU) yazılımını iyileştirmeye odaklanır. Özellikle batarya izleme sistemi (BMS) ve limp home modu (güvenlik modu) ile ilgili lojik iyileştirmeleri içerir.
✅ ICCU Güncellemesi (41D033) – Ekim 2025 Bu güncelleme, Hyundai Ioniq 5 ve Ioniq 6 modellerinde Integrated Charging Control Unit (ICCU) ile ilgili bir sorunu giderir. ICCU'nun arızalanması 12V bataryanın şarj olmamasına yol açabilir. Aşağıda madde madde detaylar:
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Teslim alıncaya kadar kullanım kılavuzunu indirip okumanızı tavsiye ederim. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Yaşadığınız şehrin coğrafi koşulları, mevsim, sürüş şekli, hava sıcaklığı vs hepsi ayrı etken. Kimsede sabit veya aynı olamaz. %90 şarjda en son 460km menzil gösterdi, 1 ay önce daha farklıydı, 1 ay sonra hava soğuyunca daha farklı olacaktır. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Klima menzilin baş düşmanı. Onu kullanırken ayarlara dikkat edin (driver only, eko mod gibi) Hız şarjı hızla azaltır. Şehir içi ortalama sürüşle 400-450 görülebilir (12-15 kw yaktığınızı düşünürsek) Ancak ben pek %20'e düşmesine izin vermiyorum (eşim kullandığı için ve arada sürpriz km yapma olasılığı olduğu için). Dolayısı ile benim hesap ortalama bir hesap. İzmir yokuşlu, iniişlerde fren yerine sol kulakçık (rejen) az da olsa tasarruf ettirir, ben de İzmir'deyim. İvmelenmeye pek takılmıyorum, ani ivme enerji yakar. Evde şarj olanağım var, dışarıda çok nadir şarj ediyorum. Evde şarj oldukça ekonomik, o yüzden daha da ekonomik hale getirme gibi bir takıntım yok. Sadece limitlerde kullanıyorum, arada otobanda filan 150-160. Tabi 150 demek 30-35 kwh'dan fazla yakmak demek. Hele bir de yokuş yukarı çok daha yükselir. Dilerim siz de memnun kalırsınız. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dr.murphy -- 14 Kasım 2025; 22:16:48 > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
|
Teşekkür ederim Güzel bilgi. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|