Şimdi Ara

Hyundai İ30 nasıl bir araç?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
12
Cevap
1
Favori
40.555
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba,aşağıda linkini paylaştığım aracı almayı düşünüyorum sizce nasıl bir araç,sağlamlığı nasıldır?Genelde kağıt gibi araba diye bahsediliyor bu yorumlar doğru mu sizce?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-hyundai-2013-model-i30-sifir-ayarinda-36,0000-de-temiz-bakimli-264524130/detay/



  • 2015 model 1,6 CRDI DCT ELITE araci 2016 nisan ayi içerisinde sifir olarak satin aldim araç ile ilgili daha önce pek çok forum ve videolarda inceleme ve arastirma yaptim kararimi verdim ve çevremdeki seslere kulak tikayarak gittim aldim araci iyiki de almisim dedirten bir araç forumlarda kullanicilardan ziyade farkli marka araci olup ta kendi araçlarindan daha özellikli ve daha uygun olmasindan dolayi hyundai ye bu kadar para verilir mi diyerek kendi egolarini ve hirslarini tatmin eden arkadaslarin yorumu oldugunu kanaat getirdim. Nedense bu isi gerçekten araci inceleyerek ve test ederek yapan otoritelerin videolarini izledigimde araç ile ilgili memnuniyetlerini dile getirirlerken forumlarda ilginç bir sekilde bir karalama kampanyasi içerisinde olduklarini gördüm.

    araç en donanimli dizel otomatik olarak emsallerinden 15-20 bin tl daha uygun ve konfor rahatlik sürüs zevki ve performans açisindan da gayet basarili araç ile ilgili olumsuz düsüncelere gelirsek aracin içeri sesi çok aldigi söylenmis ki bunu belirten arkadaslar galiba sürekli D Segmenti bmw mercedes audi araçlara binmisler ki araca böyle bir yakistirmada bulunmuslar ben bir kullanici olarak belirtmeliyim ki daha önceki 2013 j kasa opel astra edition aracimdan daha az ses aliyor içeriye.

    DCT sanzuman ile ilgili düsüncelerim ise dsg araç ta kullanan biri olarak en az dsg kadar basarili bir performansi var geçisler kusursuz ve seri 80km/h ulastiginizda 7. vitese geçmis oluyorsunuz gaza nasil basiyorsaniz araçta ayni sekilde tepki veriyor ani hizlanmalarda kararsizlik yasamiyor yokus asagi inislerde frene çok basmak yerine motor freni yapmak için sürücüye olanak taniyor ayrica tiptronik özelligi sayesinde isterseniz kontrol sizde oluyor ancak bu durumda bile araç uygun devire gelmemisse size vites attirmiyor böylece araç yigilmiyor ve olasi yigdirmadan kaynakli bir arizanin da önüne geçmis oluyorsunuz uzun süre vites atmaz iseniz araç sartlara göre kendi vitesi uygun konuma getiriyor aracin devirsiz kalmasini engelliyor. Gaz pedalinin sonunu kadar bastiginizda hiziniz kafi gelmediyse ve sollamalarda araç performansi yetersiz kaldiysa sona geldigini düsündügünüz gaza biraz daha bastiginizda sanki ek bir kademe açilmis yada turbo devreye girmis gibi araç vites düsürüp dahada fazla hizlanarak olasi sollama sirasinda meydana gelen geride kalma olayini da çözmüs oluyor ben denedim ve memnun kaldim

    Iç aksam olarak gayet kaliteli ve rahat koltuklara sahip, soför tarafindaki elektrikli koltuk kullanisli. Araç içerisinde yeterince hatta fazlasiyla esya gözü var elinize gelen bir esyayi nereye koysam diye degil hangisine koysam diye düsünüyorsunuz o derece yani :) aracin her bölümü ayri ayri inceliklerle düsünülmüs baktiginizda "aaa bu da mi varmis" yada "acaba bu ne ise yariyor" diyeceginiz birçok özellik mevcut arka yolcu diz mesafesi bir önceki aracim olan Astra j kasadan gözle görülür derecede genis ve yüksek aracin motor kaput bölümü emsallerinden kisa bu farki iç genislige verilmis ve çok ta basarili olunmus bagaji hb sinifina göre yeterli.

    Aracin en sevdigim özelligi CAM TAVAN olayi tam benlik ve gerçekten araci çok farkli gösteriyor ben sürekli kullaniyorum hiç degilse araç içini daha ferah ve aydinlik gözteriyor koltuklarda bej oldugunu için gayet basarili aracin ses sistemi tatmin edici teyp menüsü kolay anlasilir sade ve kullanisli GERI GÖRÜS KAMERASI gece ve gündüz çok net ön arka park sensörleri sayesinde ve çok yumusak direksiyon ile rahat bir sekilde park edebiliyorsunuz tabi OTOMATIK PARK PILOTU nu kullanmazsaniz :) bu sistem ise yariyor mu evet yariyor hatta insan kendi kendine dönen direksiyonu görünce ilk baslarda biraz tuhaf olmuyorda degil :)

    Arkadaslar abilerim kardeslerim size elimden geldigince araci kullanan biri olarak birinci agizdan bilgi vermeye çalistim ordan burdan degil bizzat kullanan bir kardesiniz olarak araç budur aldim çok sükür memnunum ve tavsiyede ediyorum araci uzaktan görüp bakan kisilerin yada ayni segmentte daha bos bir araci sirf markasi için çok daha yüksek fiyatlara alan bu arabaya bu para verilir mi diyen bu paraya ikinci el falanca araci alirsin seklinde zügürt tesellisinde bulunan kisilere itibar etmeyiniz disairdan hyundai mi bu deyip içine bindiginde hayran hayran bakan insanlari gördükçe bana hak verceksiniz Herkeze iyi forumlar
  • TakaoDragoon78 T kullanıcısına yanıt
    merhaba, bu arabanın dizel elit donanımlısını 1,5 sene 40.000 km kullandım. Keza bi arkadaşımda bu arabanın benzinli otomatik olanı var. gerek dizel gerek benzinlide ortak şikayet çok yakması. ve performansın düşük olması. benzinlide arkadaş uzun yolda 7 litrenin altına hiç düşmediğinden bahsediyor, ben bile dizel olanı ile 6 litrenin altını zor görüyordum. şimdi 308 1,2 turbo benzinli otomatik kullanıyorum. performan ve yakıtı çok iyi. genelde 5,5 litre bastığım zaman 6,5 litre (130-140 kmlerde) yakıyor. ben size naçizane bu araba yerine 1,2 seat leon dsg yada 308 1,2 puretech öneririrm. 2 araçta turbo motorlu, hyundainin atmosferiğine göre çok daha seridirler ve az yakarlar. illa Hyundai alıcam derseniz, Hyundai sağlamdır, sorun çıkarmaz, masrafsızdır. tek sorunu aşırı ağırlık sebepli tüketim ve performans. yol tutuşuda çok çok iyi değildir Hyundai i30' un virajlara hızlı girerseniz salınım yapar.
  • yakıtı dışında sıkıntısı olmayan araç. kaliteli, gösterişli, konforlu bir araçtır i30. yakıt sorununu da iyi bir lpg dönüşümüyle çözebilirsiniz.
  • 3 yıl manuel style benzinli kullandım. öyle 5.5lt 6.5lt falan özellikle şehir içi bunlar hep hayal ürünü değerler. şehir dışı 6.0lt -6.5lt arası yakalanıyor oda sürat yapmazsanız. ben gerek istanbul gerekse izmir gibi türkiyenin en kötü trafigine sahip 2 şehirde aracımı kullandım 8.5lt nin altına düştüğünü görmedim. bunun dışında ben yol tutuş sorunları ile çok ugraştım servis falan bir türlü düzeltemedi. bir kaç sorun daha yaşadım ama bu kesinlikle i30 kötü araç demek değil. halen daha piyasadaki en konforlu,en kaliteli malzemeye sahip araçlardan biridir i30.

    Kısacası yakıt ekonomisi düşünüyorsanız benzinli i30 sizi üzer ama konfor ve kalite istiyorsanız belirttigim gibi sınıfının en iyilerinden biri.
  • 2015 dizel otomatik kullaniyorum.
    benzinliyi bilmem ama dizel araç
    şehir dişi 3.5 - 5 litre arasi yakmakta hiziniza ve yolun durumuna göre.

    şehir içi ise 5.3 ile 6.8 arasi yakmakta kullanima göre.benim aracim şuan şehir içi 6.1 yakiyor eko mod kapali ve sert kullanimimda.
    dizeli çok yakiyor safsatalarina inanmayin.
    şehir dişi 100 km yi 3.8 litre ile gittim.yol düz degil ara sira yokuş ara sira eğimli idi.

    136bg ve 300nm tork a 1350kg agirliga sahip bir araç için gayet iyi bir değer.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cruel53 -- 25 Şubat 2016; 11:38:55 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cruel53

    2015 dizel otomatik kullaniyorum.
    benzinliyi bilmem ama dizel araç
    şehir dişi 3.5 - 5 litre arasi yakmakta hiziniza ve yolun durumuna göre.

    şehir içi ise 5.3 ile 6.8 arasi yakmakta kullanima göre.benim aracim şuan şehir içi 6.1 yakiyor eko mod kapali ve sert kullanimimda.
    dizeli çok yakiyor safsatalarina inanmayin.
    şehir dişi 100 km yi 3.8 litre ile gittim.yol düz degil ara sira yokuş ara sira eğimli idi.

    136bg ve 300nm tork a 1350kg agirliga sahip bir araç için gayet iyi bir değer.

    2015 de yakıt sorununu toparlamışlar demek ki, çok yakıyor diyenler daha eski modeller. Ben de 2014 dizel otomatik kullanıyorum şehir dışı 7.1 şehir içi 9 civarı yakıyor
  • erdemr kullanıcısına yanıt
    ben i30 yerine golf alacaktim.ama dayimda 2013 i30 dizel otomatik vardi onu kullandim golf u de kullaninca i30 a karar verdim.istanbuldan rizeye 4.5 ortalama ile geldi dayim.ustelik 7ileri degil 6ileri otomatik araç.sehir disi 7 litre nasil yakiyolar anlamadim.şehir ici de kullandim o araci.6-8 litre arasi degisti yakiti.ustelik otomatik araç.
    birde bu araclarda dikkatimi ceken bisey var.araci calisir halde hareket etmeden p konumunda beklettigimizde dahi yakit tuketimini artiyo olarak göstermekte biraz saçma birşey :D

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2015 model 1,6 CRDI DCT ELITE araci 2016 nisan ayi içerisinde sifir olarak satin aldim araç ile ilgili daha önce pek çok forum ve videolarda inceleme ve arastirma yaptim kararimi verdim ve çevremdeki seslere kulak tikayarak gittim aldim araci iyiki de almisim dedirten bir araç forumlarda kullanicilardan ziyade farkli marka araci olup ta kendi araçlarindan daha özellikli ve daha uygun olmasindan dolayi hyundai ye bu kadar para verilir mi diyerek kendi egolarini ve hirslarini tatmin eden arkadaslarin yorumu oldugunu kanaat getirdim. Nedense bu isi gerçekten araci inceleyerek ve test ederek yapan otoritelerin videolarini izledigimde araç ile ilgili memnuniyetlerini dile getirirlerken forumlarda ilginç bir sekilde bir karalama kampanyasi içerisinde olduklarini gördüm.

    araç en donanimli dizel otomatik olarak emsallerinden 15-20 bin tl daha uygun ve konfor rahatlik sürüs zevki ve performans açisindan da gayet basarili araç ile ilgili olumsuz düsüncelere gelirsek aracin içeri sesi çok aldigi söylenmis ki bunu belirten arkadaslar galiba sürekli D Segmenti bmw mercedes audi araçlara binmisler ki araca böyle bir yakistirmada bulunmuslar ben bir kullanici olarak belirtmeliyim ki daha önceki 2013 j kasa opel astra edition aracimdan daha az ses aliyor içeriye.

    DCT sanzuman ile ilgili düsüncelerim ise dsg araç ta kullanan biri olarak en az dsg kadar basarili bir performansi var geçisler kusursuz ve seri 80km/h ulastiginizda 7. vitese geçmis oluyorsunuz gaza nasil basiyorsaniz araçta ayni sekilde tepki veriyor ani hizlanmalarda kararsizlik yasamiyor yokus asagi inislerde frene çok basmak yerine motor freni yapmak için sürücüye olanak taniyor ayrica tiptronik özelligi sayesinde isterseniz kontrol sizde oluyor ancak bu durumda bile araç uygun devire gelmemisse size vites attirmiyor böylece araç yigilmiyor ve olasi yigdirmadan kaynakli bir arizanin da önüne geçmis oluyorsunuz uzun süre vites atmaz iseniz araç sartlara göre kendi vitesi uygun konuma getiriyor aracin devirsiz kalmasini engelliyor. Gaz pedalinin sonunu kadar bastiginizda hiziniz kafi gelmediyse ve sollamalarda araç performansi yetersiz kaldiysa sona geldigini düsündügünüz gaza biraz daha bastiginizda sanki ek bir kademe açilmis yada turbo devreye girmis gibi araç vites düsürüp dahada fazla hizlanarak olasi sollama sirasinda meydana gelen geride kalma olayini da çözmüs oluyor ben denedim ve memnun kaldim

    Iç aksam olarak gayet kaliteli ve rahat koltuklara sahip, soför tarafindaki elektrikli koltuk kullanisli. Araç içerisinde yeterince hatta fazlasiyla esya gözü var elinize gelen bir esyayi nereye koysam diye degil hangisine koysam diye düsünüyorsunuz o derece yani :) aracin her bölümü ayri ayri inceliklerle düsünülmüs baktiginizda "aaa bu da mi varmis" yada "acaba bu ne ise yariyor" diyeceginiz birçok özellik mevcut arka yolcu diz mesafesi bir önceki aracim olan Astra j kasadan gözle görülür derecede genis ve yüksek aracin motor kaput bölümü emsallerinden kisa bu farki iç genislige verilmis ve çok ta basarili olunmus bagaji hb sinifina göre yeterli.

    Aracin en sevdigim özelligi CAM TAVAN olayi tam benlik ve gerçekten araci çok farkli gösteriyor ben sürekli kullaniyorum hiç degilse araç içini daha ferah ve aydinlik gözteriyor koltuklarda bej oldugunu için gayet basarili aracin ses sistemi tatmin edici teyp menüsü kolay anlasilir sade ve kullanisli GERI GÖRÜS KAMERASI gece ve gündüz çok net ön arka park sensörleri sayesinde ve çok yumusak direksiyon ile rahat bir sekilde park edebiliyorsunuz tabi OTOMATIK PARK PILOTU nu kullanmazsaniz :) bu sistem ise yariyor mu evet yariyor hatta insan kendi kendine dönen direksiyonu görünce ilk baslarda biraz tuhaf olmuyorda degil :)

    Arkadaslar abilerim kardeslerim size elimden geldigince araci kullanan biri olarak birinci agizdan bilgi vermeye çalistim ordan burdan degil bizzat kullanan bir kardesiniz olarak araç budur aldim çok sükür memnunum ve tavsiyede ediyorum araci uzaktan görüp bakan kisilerin yada ayni segmentte daha bos bir araci sirf markasi için çok daha yüksek fiyatlara alan bu arabaya bu para verilir mi diyen bu paraya ikinci el falanca araci alirsin seklinde zügürt tesellisinde bulunan kisilere itibar etmeyiniz disairdan hyundai mi bu deyip içine bindiginde hayran hayran bakan insanlari gördükçe bana hak verceksiniz Herkeze iyi forumlar
  • Bende Golf ile Hyundai İ30 arasında kaldım. şanzıman olarak golften daha bir şanzıma sahip. Motor performansı da kağıt üstünde güzel. Fiyat olarak golften daha uygun. Sizce alınır mı arkadaşlar.

  • Maliğin Adamı M kullanıcısına yanıt

    1 yıl kullandım. Çok rahat ve içi geniş bir araç. Eğer tam otomatik 2017 öncesi versiyonunu alırsanız çok hantal, sonrası ise çift kavrama olduğu için biraz daha seri. Ayrıca biraz fazla yakar.

  • Benzinli olanını bir süre kullandık. Kullanış bakımından bence gayet güzel, içi geniş sayılabilir. Bir kronik arızasını da duymadım benim gördüğüm tek problem benzinli olanları biraz nazlı satılıyor(idi).

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.