Şimdi Ara

HYUNDAI i20 --sonunda geldi--- (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
325
Cevap
0
Favori
51.329
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün aracın 1.4 dizel 70 mi 75 bg miydi yalan olması deneme sürüşü yaptım. Resmen bayılıyor motor hiç beğenmedim. Ondan sonra 1.5 88 br getz dizele bindim. Getz'in motoru i20'ye beş basar, bariz performans farkı var. Tabi dizelin birde 90 lığı varmış o nasıl bilmem ama fiyatı biraz abartılı gibi en full 90 lığında. Bizimle ilgilenen müşteri temsilcisi 1.2 benzinli motoru çok övdü. Geçen hafta tanıtım seminerine gitmiş. Ancak deneme arabası olmadığı için 1.2 benzinli ile ilgili bir yorum yapamıyorum.

    Kabindeki malzeme kalitesinin Getz'den çok bir farkı yok. Ben i30'a yakın birşey bekliyordum ama yanından bile geçmez. Buna karşın dış görünüşü Getz'den güzel tabiki.

    Babam için düşünüyorduk ama artık düşünmüyoruz. Düşünenlere ve alacaklara hayırlı olsun. Yukarıda yazdıklarım benim nacizane kişisel görüşlerimdir. Saygılar.




  • evet ben kullanmadım ama babam ve amcam 1.4 75bg dizeli test etmişti onlarada cok bayık gelmişti. 1.25 78bg motorun cok daha seri oldugunu soylemişlerdi.zaten dizeli dusunmuyorduk 1.25 benzinli aldık bizde.zaten dizele yakın yakıo benzinlide
  • Bu hyundai-tr harbiden rahatsız.

    Arabayı satmaya başlamışlar. Sitelerinde i20 ile alakalı bi tane bile resim yok. Ne mantıktır. Anlayan beri gelsin.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tephas


    Bu hyundai-tr harbiden rahatsız.

    Arabayı satmaya başlamışlar. Sitelerinde i20 ile alakalı bi tane bile resim yok. Ne mantıktır. Anlayan beri gelsin.


    bencede böyle şey olmaz araba ile ilgili hiç birşey yok sitede
  • Aldigim bilgiye gore lansmani mayisin sonlari gibi yapilicakmis.onun icin siteyede koymadilar herhalde
  • Dün izmit fertanda inceleme fırsatım oldu. ben genel olarak aracı beğendim. ama full dizel versiyonuna 30 bin küsür verilirmi orasını bilemem.test araçları henüz gelmediğinden malesef performans hakkında yorum yapamıyoruz. araç güzel olmasına güzelde getzin fiyat\performans oranına ulaşırsa ancak düşünülebilir.test aracını merakla bekliyoruz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: acun1110

    Dün izmit fertanda inceleme fırsatım oldu. ben genel olarak aracı beğendim. ama full dizel versiyonuna 30 bin küsür verilirmi orasını bilemem.test araçları henüz gelmediğinden malesef performans hakkında yorum yapamıyoruz. araç güzel olmasına güzelde getzin fiyat\performans oranına ulaşırsa ancak düşünülebilir.test aracını merakla bekliyoruz



    Ful dizel versiyonu 30 küsur mu? O paraya 90 lik i30 alınır 30.000 e
  • simdi reklamda gördüm bu linkten aracı biliyosun otomobil kazanısormusun

    http://www.otomobilkazan.com/
  • slm arkadaşlar.. imkanlarımızı zorlayarak 1.2 TEAM modelini dün aldık. Denizli'deki bayide 1.2 olmadığı için ve sipariş verelim desek ÖTV dönemine yetişmesi konusunda garanti veremedikleri için İzmir'den aldık aracı.. alır almaz Denizli'ye döndüm ve uzun yol testi yapmış oldum.. ilk gözlemlerimi sizlerle paylaşmak istedim.. araç oturaklı ve kullanışlı geldi bana. yol boyunca pek aracı zorlamadım. bazı virajlara normalde gireceğimden biraz daha hızlı girip test ettim kendimce. pek yana yatma veya savrulma hissi uyandırmadı bende. izmirden aydına kadar otobanda gittim. ilk zamanlarda yakıt tüketim ortalamasının 4,6 lt/100 km ye kadar düştüğünü gördüm.. ancak arabanın içi sıcak olmaya başlayınca pencereyi kapatıp klimayı açınca ortalama birazcık yükseldi.. genellikle motoru fazla zorlamadım.. 3500 devirde 15-20 dakika kadar deneme yaptım ortlama tüketim 5,1 lt/100 km yi geçmedi.. çoğunlukla 2500-3000 devir aralığında yolun çok büyük bölümünde klima açık şekilde yol aldım. aydından itibaren en az 10 yerleşim yerinden geçip vites küçültmek hatta durmak zorunda kaldım.. izmirde bayiden alıp denizlideki evin önüne geldiğimde ortalma tüketim 5,0 lt/100 km görünüyordu..(ne kadar sağlıklıdır onu şimdilik bilemiyorum)
    5.vites 3500 devirde 120 km/h
    5.vites 3000 devirde 105 km/h
    5.vites 2500 devirde 90 km/h
    değerlerine sahip.. şimdilik bu kadar.. fazla vaktim ve tecrübem yok.. ilerde paylaşırım yeni öğrendiklerimi..
    alacaklara şimdiden hayırlı olsun




  • Hayırlı olsun kaça aldınız acaba
    quote:

    Orjinalden alıntı: ehhalil

    slm arkadaşlar.. imkanlarımızı zorlayarak 1.2 TEAM modelini dün aldık. Denizli'deki bayide 1.2 olmadığı için ve sipariş verelim desek ÖTV dönemine yetişmesi konusunda garanti veremedikleri için İzmir'den aldık aracı.. alır almaz Denizli'ye döndüm ve uzun yol testi yapmış oldum.. ilk gözlemlerimi sizlerle paylaşmak istedim.. araç oturaklı ve kullanışlı geldi bana. yol boyunca pek aracı zorlamadım. bazı virajlara normalde gireceğimden biraz daha hızlı girip test ettim kendimce. pek yana yatma veya savrulma hissi uyandırmadı bende. izmirden aydına kadar otobanda gittim. ilk zamanlarda yakıt tüketim ortalamasının 4,6 lt/100 km ye kadar düştüğünü gördüm.. ancak arabanın içi sıcak olmaya başlayınca pencereyi kapatıp klimayı açınca ortalama birazcık yükseldi.. genellikle motoru fazla zorlamadım.. 3500 devirde 15-20 dakika kadar deneme yaptım ortlama tüketim 5,1 lt/100 km yi geçmedi.. çoğunlukla 2500-3000 devir aralığında yolun çok büyük bölümünde klima açık şekilde yol aldım. aydından itibaren en az 10 yerleşim yerinden geçip vites küçültmek hatta durmak zorunda kaldım.. izmirde bayiden alıp denizlideki evin önüne geldiğimde ortalma tüketim 5,0 lt/100 km görünüyordu..(ne kadar sağlıklıdır onu şimdilik bilemiyorum)
    5.vites 3500 devirde 120 km/h
    5.vites 3000 devirde 105 km/h
    5.vites 2500 devirde 90 km/h
    değerlerine sahip.. şimdilik bu kadar.. fazla vaktim ve tecrübem yok.. ilerde paylaşırım yeni öğrendiklerimi..
    alacaklara şimdiden hayırlı olsun




  • Aracınız hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız sürüşler dilerim. Bizde kardeşime almayı düşünüyoruz inşallah....
    quote:

    Orjinalden alıntı: ehhalil

    slm arkadaşlar.. imkanlarımızı zorlayarak 1.2 TEAM modelini dün aldık. Denizli'deki bayide 1.2 olmadığı için ve sipariş verelim desek ÖTV dönemine yetişmesi konusunda garanti veremedikleri için İzmir'den aldık aracı.. alır almaz Denizli'ye döndüm ve uzun yol testi yapmış oldum.. ilk gözlemlerimi sizlerle paylaşmak istedim.. araç oturaklı ve kullanışlı geldi bana. yol boyunca pek aracı zorlamadım. bazı virajlara normalde gireceğimden biraz daha hızlı girip test ettim kendimce. pek yana yatma veya savrulma hissi uyandırmadı bende. izmirden aydına kadar otobanda gittim. ilk zamanlarda yakıt tüketim ortalamasının 4,6 lt/100 km ye kadar düştüğünü gördüm.. ancak arabanın içi sıcak olmaya başlayınca pencereyi kapatıp klimayı açınca ortalama birazcık yükseldi.. genellikle motoru fazla zorlamadım.. 3500 devirde 15-20 dakika kadar deneme yaptım ortlama tüketim 5,1 lt/100 km yi geçmedi.. çoğunlukla 2500-3000 devir aralığında yolun çok büyük bölümünde klima açık şekilde yol aldım. aydından itibaren en az 10 yerleşim yerinden geçip vites küçültmek hatta durmak zorunda kaldım.. izmirde bayiden alıp denizlideki evin önüne geldiğimde ortalma tüketim 5,0 lt/100 km görünüyordu..(ne kadar sağlıklıdır onu şimdilik bilemiyorum)
    5.vites 3500 devirde 120 km/h
    5.vites 3000 devirde 105 km/h
    5.vites 2500 devirde 90 km/h
    değerlerine sahip.. şimdilik bu kadar.. fazla vaktim ve tecrübem yok.. ilerde paylaşırım yeni öğrendiklerimi..
    alacaklara şimdiden hayırlı olsun




  • hayırlı olsun aracınız.kaca aldınız acaba arabayı?bndede 1.2team var.park sensoru dahil 23000e almıstım
  • arabanın sürüş konforu, yol tutuşu, ses alması hakkinda bilgi verirseniz sevinirim.
  • Hocam sizden de resimleri bekliyoruz bu arada:) gerçek resimleri bir görelim :)
    quote:

    Orjinalden alıntı: borajik

    hayırlı olsun aracınız.kaca aldınız acaba arabayı?bndede 1.2team var.park sensoru dahil 23000e almıstım
  • satın alan arkadaslara hayırlı olsun. kazasız belasız kullanın işallah.bende resim bekleyenlerdenim. özellikle iç mekan resimleri
  • arabanın reklamları donmeye baslamıs.ben cok zaman geciremiorm buaralar aracla onun icin cok resim yok ama icten bi resim cekmiştim paylasıyım.

     HYUNDAI i20 --sonunda geldi---



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Islander -- 17 Mayıs 2009; 23:50:11 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dhci16


    quote:

    Orjinalden alıntı: acun1110

    Dün izmit fertanda inceleme fırsatım oldu. ben genel olarak aracı beğendim. ama full dizel versiyonuna 30 bin küsür verilirmi orasını bilemem.test araçları henüz gelmediğinden malesef performans hakkında yorum yapamıyoruz. araç güzel olmasına güzelde getzin fiyat\performans oranına ulaşırsa ancak düşünülebilir.test aracını merakla bekliyoruz



    Ful dizel versiyonu 30 küsur mu? O paraya 90 lik i30 alınır 30.000 e

    27 küsür benzinli 30 küsür dizel full versiyonu
    deri direksiyon
    dijital klima
    16 jant
    6 havayastığı
    abs ebd vs

    otomatiği daha gelmemiş




  • iyi dilekleriniz için için teşekkür ederim arkadaşlar.. herkes için kazasız belasız sürüşler dilerim.. umarım hepiniz gönlünüzdeki araçları alır güle güle kullanırsınız..

    Aracı 22.900 TL ye aldık. Belki çoğunuz biliyorsunuzdur ama aklıma geldiğince donanım özelliklerini yazayım bilmeyenler için:
    *ABS+EBD
    *sürücü ve ön yolcu havayastığı (yolcu iptal düğmesi var)
    *yol bilgisayarı
    *manuel klima
    *uzaktan kumandalı merkezi kilit
    *soğutuculu torpido gözü
    *yükseklik ayarlı sürücü koltuğu
    *yükseklik ve derinlik ayarlı hidrolik direksiyon (direksiyonun kullanımı çok rahat, hiç yormuyor)
    *mp3 destekli Radyo/CD çalar
    *AUX. girişi (mp3 player bağlantı soketi)
    *direksiyon üzerinde müzik sistemi kontrol tuşları
    *far yükseklik ayarı düğmesi
    *dijital bilgi ekranı, ön panel ve konsoldaki aydınlatma ışığının şiddeditini ayarlamanızı sağlayan düğme
    *sürücü tarafı tek dokunuşla açılabilen cam
    ( unuttuğum varsa affola )

    Dün zamanım kısıtlı olduğu için fazla yazamadım. yazdıktan sonra dışarı çıkıp şehir içinde kullandım biraz arabayı(alışverişe gittik, ben dahil 4 kişi vardı araçta) şehir içindeki bozuk yollarda kasislerde çok sarsıldık, lastik basınçlarından şüphelendim. akşama doğru annemi evine bıraktıktan sonra lastik basınçlarını kontrol etmek için eşimle birlikte opet'e gittik. şüphelerimde fazlasıyla haklıymışım; gözlerime inanamadım; lastik basınçları 42 idi izmirde aracı teslim alırken özellikle "lastik basınçları kontrol edildi mi?" diye sormuştum oysa demek ki bayiideki lastink basınç anlayışı çok farklı sanırım daha gösterişli dursun diye çok şişiriyolar lastikleri.. yeni araç alacak arkadaşlar bayiden çıkınca hemen lastikleri kontrol etsinler..
    ( basınçları normal değerlere indirince, eve dönünceye kadar geçen kısa mesafede çok daha konforlu bi sürüş hissetik. "ohh be.. dünya varmış" dedim )

    şehiriçi trafiğin yoğunluğu, bol kırmızı ışık, altyapı yenileme çalışmaları nedeniyle bazı yolların yol olmaktan çıkması(1. vitesle ilerlemek zorunda kaldım) ve aşırı şişkin lastiklerle en ufak kasislerde bile sarsılmamız nedeniyle oldukça yavaş bi sürüş oldu. ayrıca klima*** sürekli açıktı. ilk 100 TL lik benzinle ne sonuçlar elde edeceğimi görmek için İzmir dönüşü yol bilgisayarındaki değerleri sıfırlamadım. İzmir dönüşü 5.0 lt/100km olan ortalama, dünkü -hemen hemen olabilecek en kötü- şartlardaki sürüşten sonra 5.3 lt/100km ye çıktı.
    (ilk 100 TL lik benzinim bittiğinde yol bilgisayarı verilerini sıfırlayarak sadece şehiriçi performansını ayrıca yazarım.. biraz beklemeniz gerekebilir, zira hergün aracımı kullanıp kısa zamanda bitireceğimi sanmıyorum.. daha yaklaşık yarım depo benzin var gibi görünüyo)
    ( *** klima açık, 4 yolcu ile rampada kırmızı ışığa yakalanınca kalkışlarda biraz zorlandı )

    Yol tutuş konusunda henüz net birşey söylemek için erken, zira daha araca yeni yeni adapte olmaya çalışıyorum ve aracı zorlayacak hareketlerde bulunmadım. oldukça uzun zamandır babamla ortak kullandığımız 2000 model Palio EL 1,4 emektar aracımıza göre rahatlıkla hissedilebilir derecede daha iyi yol tutuşu olduğunu söylemek zor değil. ama 2000 model palio ile kıyaslamak da doğru olmaz zaten. doğrudan i20 nin rakibi olan ( Grande Punto, Fiesta, Jazz, Yaris, Corsa, 207, Clio gibi ) araçları kullanma şansım olmadı ancak kağıt üzerinde teknik inceleme ve kıyaslama yaptığımda 207 den sonra en uzun dingil i20 de..(yol tutuş için önemli bir etken) bu araçları kullanarak kıyaslama yapabilecek arkadaşlar varsa yorumlarını bekleriz.. i20 ile biraz daha yol yapıp yeterli alışkanlık kazandıktan sonra 2004 model Jazz ile az-çok bi kıyaslama yapmaya çalışırım..(ben birkaç kez bi arkadaşın 2004 model Jazz'ını kullanma fırsatım oldu)

    şimdilik bu kadar.. sorularınız olursa en kısa zamanda yanıtlamaya çalışırım (bildiğim ve anladığım kadarıyla)




  • Hayırlı olsun aracınız.
    2004 Jazz ile kıyaslamanızı bekliyorum.
    Kullandığınız Jazz düz vitesmiydi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sofokles2000 -- 18 Mayıs 2009; 16:45:55 >
  • hayırlı olsun arabanız... acaba arabanın iç sesi nasıl, yol sesi ya da motor sesi alıyor mu çok... bide araba tok mu? diğer B sınıfı araçlarla kıyaslarsak, bariz bir kalite farkı var mı? verdiğiniz bilgiler için teşekkürler... bu arabayı bende almayı düşünüyorum, özellikleri fiyatı çok iyi...
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.