Şimdi Ara

HYUNDAİ i20 ANA KONU (1235. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir (2 Mobil) - 6 Masaüstü2 Mobil
5 sn
29.267
Cevap
202
Favori
1.964.877
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12331234123512361237
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bir de bir sorum olucak 40 000 de dizel 2011 team aracımı kaça satabilirim( Arka tampon orjinaliyle ve yolcu ön kapı orjinaliyle değişti,ön tampon ve çamurluk değişti)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • muratpotur M kullanıcısına yanıt
    Bakım fiyatı normal çıkmış abartılı değil, içinde polen filtresi olduğunu hesaba katarsak fena değil.
    Fiyat konusunda belirli başlı kriter yok sahibinden ilanlarına göre fikir yürütebilirsiniz. Aceleniz yoksa ilanlardan 1 2 bin yüksek açıp bekleyin. kendi aracımdan örnek verecek olursam ilanların geneli 30 bine satarken 35bin olarak ilan açtım 33e verdim.
  • Arkadaşlar 2013 model brc lpg takılı i20 aracım var. Yol bilgisayarında gösterilen yakıt tüketim değerleri lpg yi mi yoksa benzin tüketimini gösteriyor tam olarak anlayamadım. Bilgisi olan var mı.
  • Yeni i20 1.2 Benzin, Düz, Elite Blue - yakıt tüketimi 6,1 lt ortalama hız 38 km

    Toplam yapılan yol: 250 km



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kullockher73 -- 24 Ocak 2015; 23:03:27 >
  • Hayirli olsun yakit tuketiminiz cok guzel..ortalama hiz 38 ise trafik akicidir..ortalama hizin 19-22 araligindaki tuketiminide paylasirsaniz cok memnun olurum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • muratpotur M kullanıcısına yanıt
    Normalde hasari olmamis olsa ortalama 28.000-30.000 tl civarina cok rahat satilir..anladigim kadariyla aracta 4 parca degisen var..sistemde toplam hasar kaydiniz ne kadar gorunuyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jjjoookkkeeerrr J kullanıcısına yanıt
    teşekkürler.

    Valla İzmir de o derece sıkışık trafik görmek için iş çıkışında trafikte olmak lazım akşam. İşe git geli de servisle yaptığımdan maksimum bu kadar oluyor 38 km/h. Bunda da trafik ışıkları dur kalk var standart şehir içi trafiği işte :)
  • iyi günler hyundai i 20 jump 45 bin bakımı ne kadar servislerde bilen varmı birde park sensörü taktırmak istesek ne kadar olur. bu cenmax 4305 diyolar 300tlye satılıyor ama nasıldır yada park sensörü taktırsam zararlımıdır. bende aranıza yeni katıldım hiç bilgim yok ama
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sirkesurat

    iyi günler hyundai i 20 jump 45 bin bakımı ne kadar servislerde bilen varmı birde park sensörü taktırmak istesek ne kadar olur. bu cenmax 4305 diyolar 300tlye satılıyor ama nasıldır yada park sensörü taktırsam zararlımıdır. bende aranıza yeni katıldım hiç bilgim yok ama

    araç benzinliyse ortalama 300-350 tl, araç dizel ise ortalama 500 tl tutar..tabi aracın fren blataları vb bir ekipmanı değişecekse bakım tutarı artar..2 yıl önce servis araçla aynı renkteki sensöro 120 tl ye takıyordu şu anda olsa olsa en fazla 150-160 tl.dir..park sensörünün zararı yoktur, aksine işinizi kolaylaştırır, daha güvenli park edersiniz.
  • yeni kasa i20 için, Youtube da bi video tanıtımında, kırmızı bir i20 de geri görüş kamerasını aynadan yansıtıldığını gördüm, navigasyon ve dokunmatik ekranı yoktu. gerekli donanım özelliklerinde bu dikiz aynasındaki geri görüş standart mıdır ? yoksa opsiyonel mi ? ve hangi model jump, style ya da elite ?
  • arkadaşlar bende aranıza 2013 model 1.4 crdi sense modelle aranıza katıldım. baya bir araştırma yaptım ama soruma cevap bulamadım yardımlarınızı tavsiyelerinizi bekliyorum. aracıma geri görüş kamerası taktırmak istiyorum. malum 2012 lerde multimedya ekranı yok ama aynada kamera sistemi var. 2013 lerde durum nasıl hem aynada hem multimedya sisteminde kamera sistemi mevcut mu nerden taktırabilirim servis fiyatı nedir. şimdiden teşekkür ederim
  • Renault clio ile yeni kasa i20 arasında kaldım sizce hangisini almalıyım. 2015 1.2 style paketi için fiyat alan oldu mu ? Hangi bayi ne kadar fiyat verdi?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melih52

    Renault clio ile yeni kasa i20 arasında kaldım sizce hangisini almalıyım. 2015 1.2 style paketi için fiyat alan oldu mu ? Hangi bayi ne kadar fiyat verdi?

    Clio nun 1.2 75 bg motoru çok kötü ben kullanıyorum.sırf bu yüzden i20 derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melih52

    Renault clio ile yeni kasa i20 arasında kaldım sizce hangisini almalıyım. 2015 1.2 style paketi için fiyat alan oldu mu ? Hangi bayi ne kadar fiyat verdi?

    2 aracında içine oturup test yaparsanız kararınızı vermek 5 saniye filan alır hiç düşünmeyeceksiniz emin olun. Aynı ikileme düşmüş biri olarak söylüyorum üstelik clioyu oyak kampanyasıyla uygun fiyata alacaktım
  • aracıma ufak tefek modifiye işlemi yapmak istiyorum ama hiç bir bilgim yok
    bunu istanbul avrupa yakasında yapan yerler var mı

    yani ben gidicem şunu yap bunu yap diyicem onlar yapacak kendim beceremem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melih52

    Renault clio ile yeni kasa i20 arasında kaldım sizce hangisini almalıyım. 2015 1.2 style paketi için fiyat alan oldu mu ? Hangi bayi ne kadar fiyat verdi?

    kasım ayında dizel jump paket i20.mizi satıp, sadece şehir içi kullandığımız için ikinci el clio4 1.2 75 hp icon aldık..asıl niyetimiz sıfır i20 1.2 elite almaktı ama bayiilerde kredi kampanyası olmadığı için clio4 ü aldık..1.2 elite i denemiştim, benim görüşlerim şu şekilde

    1) bu iki aracında alınacaksa kesinlikle en üst donanımlısı alınmalı
    2) hyundai nin motoru daha sessiz bir motor, performans olarak hemen hemen ikiside aynı, düz yolda gayet iyiler ama hafif yokuşta motorlar bayılıyor..yokuş çıkıyorsanız sürekli vitesle uğraşıyorsunuz..clio4 1149 cc, i20 1248 cc olarak ruhsattta geciyor.

    3) i20 direksiyon ve süspansiyon olarak daha yumuşak, clio4 ün direksiyonu bir tık daha sert yolu hissediyorsunuz, ayrıca clio4 le bir çukura filan girdiğiniz zaman hoplayıp zıplamıyorsunuz tok bir araç hissi veriyor..zaten ben şunu anladım renault araçlar bizim yol şartlarına uygun bir süspansiyonla üretilmiş.

    4) i20.nin iç hacmi daha geniş ve ferah, arka diz mesafesinde clio4 te bir tık daha iyi, bagajları nerdeyse aynı.

    5) i20 elite ve clio4 icon için malzeme kalitesi karşılaştırması yaparsam, clio4 deri direksiyonundan, kullanılan koltuklara,plastik aksama ve araç üzerindeki lastiklere kadar 1-2 gömlek daha iyi benim görüşümde...lastik deyip geçmeyin clio4 iconları üzerinde continental continental eco contact 5 lastikler var yol sesi yalıtımını,konforu, güvenliği ve yakıt tüketimini etkiliyor..
    not: continental eco contact 5 lastikleri şu anda yeni passat,bmw ve mercedesin birçok aracında kullanıyorlar; gerçekten çok iyi lastikler.

    iki araç arasında kalıp karar vermek gerçekten zor..karşılaştıracağınız donanımlarda kullanılan malzeme ve donanım artılarını iyi karşılaştırmanız gerekiyor.




  • jjjoookkkeeerrr J kullanıcısına yanıt
    Hocam ben bu incelemenin neredeyse hiç birine katılmıyorum. Neden dersen;

    1) En üst donanımlara gerek yok kesinlikle. i20'nin style paketi fazlasıyla tatmin edici. Clio konusunda haklı olabilirsiniz ama.
    2)Performans olarak kesinlikle ve kesinlikle ikisi de aynı değil. i20 10 beylirlik ve tork olarak gücünü yolda hissettiriyor ve bastığınız zaman araç gidiyor. Clio 1.2 kullanıp aracın düz yolda bile bastığında gitmediğinden şikayet eden birçok kişi bulabilirsiniz.
    3)Öyle bir yazmışsınız ki yeni i20 ile çukuru girince kafamız tavana vuruyor sanar insanlar :)
    4)İç mekan olarak i20 ile clio kıyaslanmayacak bir araç zaten. Arka diz mesafesi nasıl bir tık önde açıklarsanız sevinirim ?
    5)Malzeme kalitesi konusunda da tartışmayacağım sizinle siz sanırım eski i20 ile kıyaslıyorsunuz aracı.

    Sonuç olarak son maddede dediğim gibi sanırım siz eski i20 ile kıyaslama yapıyorsunuz ben çözemedim tam olarak ?




  • Cevaplarınız için teşekkürler arkadaşlar. Çevremdekiler nedense hyundaiye pek iyi gözle bakmıyorlar kimi çok benzin yakıyor diyor kimi teneke malzeme kalitesi iyi değil diyor napacağımı şaşırdım

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • melih52 kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım o laflara kulak asmayanlardan biride benim herkes konuşur parası olan iş yapar kardeşim çok kıl insanımdır kolay kolay hiçbirşeyi beğenmem hee bu arabayı çok hevesleyerek mi aldım ehhh işte diyelim ama şu anki fikrimi söylecek olursam sana hiç düşünme git al bin gez farkı anla diyorum sana... Yeni İ20 1.2 Elite Blue
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4KiLL!

    Hocam ben bu incelemenin neredeyse hiç birine katılmıyorum. Neden dersen;

    1) En üst donanımlara gerek yok kesinlikle. i20'nin style paketi fazlasıyla tatmin edici. Clio konusunda haklı olabilirsiniz ama.
    2)Performans olarak kesinlikle ve kesinlikle ikisi de aynı değil. i20 10 beylirlik ve tork olarak gücünü yolda hissettiriyor ve bastığınız zaman araç gidiyor. Clio 1.2 kullanıp aracın düz yolda bile bastığında gitmediğinden şikayet eden birçok kişi bulabilirsiniz.
    3)Öyle bir yazmışsınız ki yeni i20 ile çukuru girince kafamız tavana vuruyor sanar insanlar :)
    4)İç mekan olarak i20 ile clio kıyaslanmayacak bir araç zaten. Arka diz mesafesi nasıl bir tık önde açıklarsanız sevinirim ?
    5)Malzeme kalitesi konusunda da tartışmayacağım sizinle siz sanırım eski i20 ile kıyaslıyorsunuz aracı.

    Sonuç olarak son maddede dediğim gibi sanırım siz eski i20 ile kıyaslama yapıyorsunuz ben çözemedim tam olarak ?

    Şöyle anlatim hocam..eski kasadada yeni kasa i20.dede arka diz mesafesi bana aynı geldi..1.86 boyum var, sürücü koltuğunu kendime göre ayarladığımda eski kasa i20.de benim arkama oturan kişi tam olarak oturamıyordu, şimdiki clio4 te bir nebzede olsa daha rahat oturuyorlar, yani clio4.teki diz mesafesi 1-2 parmak kadar fazla geldi, yeni kasa i20.dede bu durumu denedik..iç hacim-tavan yüksekliği olarak tabiki i20 daha iyi..

    clio4 1149 cc - i20 1248 cc arada 100 cc lik fark var..bu durunda 0-100 hızlanmasında i20 1-2 sn daha hızlıdır fakat bu durum yakıtta belki 250 ml kadar clio4 ün daha az yakacaktır..clio4 1.2 1000 kg, araç hafif olduğu için akselerasyonu hiçte kötü değil.

    i20 ile hafif bir tümsekten geçtiğinizde, özellikle okulları önüne konan geniş-beton tümseklerden geçerken harbiden zıplıyorsunuz araç fazla esnediği için ön tampon altı yere hafif sürtüyor ben bu durumu baya yaşamıştım..clio4 te bu durumu hiç yaşamadım, yani bir çukur veya tümsekten geçerken araç fazla sarsılmıyor bu yüzden güven veriyor..

    i20.nin alt donanımınada binsebiz üst donanımınada binseniz, aracın iç kısmının sizde oluşturduğu yargı çok değişmiyor; renaultta alt donanım ile üst donanım arasında iç mekanın oluşturduğu kalite hissi çook farklı..clio.nun joy donanımına binip, daha sonra icona binince sanki iki araç clio değilmiş gibi geliyor..yani bu clio.ysa peki bu ne filan diyorsunuz aynı durum yeni polonun1.0 trendline'ı ile 1.2 tsi comfortline'ı içinde geçerli..

    clio4 icon ve i20 elite in iç malzemesinin hammeddesini bilemem ama clio4 icona bindiğim zaman daha kaliteli bir araba hissi uyandırdı bende..

    Bunlar benim amatörce yaptığım karşılaştırmalar..sürç-i lisan ettiysek affola




  • 
Sayfa: önceki 12331234123512361237
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.