Şimdi Ara

HYUNDAİ i20 ANA KONU (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
29.267
Cevap
202
Favori
1.964.964
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ashil

    quote:

    Orjinalden alıntı: Praetor


    Dehal otomobilinin ön ve arka lastik basınçlarını kontrol et .Ben yaklaşık 3000 km nomalde 32 olması gereken basınç yerine 42-46 ile aracımı kullandım . Gemi ile gelirken yüksek hava basıyolar.Aracta lastik basınç sensörü var diye kontrol etmemiştim ancak sensorun sadece düşük basınç da uyarı verdiğini bilmiyordum. Benzin istasyonunda veledin brii lastiğin şişkin olduğunu söyleyene kadar hiç farkemedim. Lastiklerimi normal 32 PSI a gelince araçat ki hoplama zıplama kalmadı. ray üzerinde gider gibi kullanıyorum .Benden hatırlatması.



    Çok haklısın. Hiç aklıma gelmedi. Sanırım heyecandan Yarına ilk işim lastik basınclarını kontrol ettirmek olacak.

    Alıntıları Göster
    benim stepne maxxis marka. Diğerleri hankok. sizindemi öyle




  • quote:

    Orijinalden alıntı: legendboxer

    benim stepne maxxis marka. Diğerleri hankok. sizindemi öyle

    Alıntıları Göster
    Nephertiti arkadaş aracınız hayırlı ugurlu olsun güle güle kullanın.
    Arkadaşlar lastik konusunda haklısınız,bende lastikçide havaları kontrol ettirdim,lastikçi çok yüksek hava basılı olduğunu söyledi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ashil

    Arkadaşlar her geçen gün sayımız git gide artıyor. Umarım güzel paylaşımlarımız olur burada. Bugün ikinci gün ve sürekli arabayla dolasma ihtiyacı hissediyorum Çünkü kullanması cok zevkli ve rahat. Özellikle kol dayama cok kullanıslı ve konroflu bir sürüş saglıyor. Su ana kadar binen gören herkes hayran kaldı. Özellikle konforuna ve ses sistemine. Hyundai diye burun kıvıranlar bile bir müddet aracla dolasdıkdan sonra aracı cok begendiler.
    Araç cok güzel ama benim gözüme takılan bi kaç kusuruda var. Eee o kadarı kadı kızındada olur. Mesela park ederken manevralar kolay ama arabanın önünü arkasını kestiremiyorsunuz. Zamanla buna alısacaz artık. Yada öne ve arkaya park sensörü taktıracaz. Ön camın eğik olması nedeniyle bazen capraz görüşde sıkıntı olabiliyor. Bide 16" lik jantlarla gelen lastiklerin yankaları biraz ince. Bu yüzden bozuk zeminlerde araba biraz zıplamaya meyil gösteriyor. Konforu düşürmemek ve olası bi jant egilmesini engellemek için buralardan oldukca dikkatli geciyorum. Bide benim aracdaki lastiklerin ebadı 195. test ettigim aracda 175 ebadında lastik olmasına ragmen içeriye özellikle arka tarafdan yol sesi geliyordu. Bendeki daha büyük ebadlı lastiklerle aynı seyin hatta daha fazlasının basıma gelmesini beklerken böle bi soruna rastlamadım. Bu ya kullanılan lastigin markasından kaynaklı yada donanımdan donanıma kullanılan yalıtım malzemesi farklı oluyor veya ekstra yalıtım yapılıyor. Araçta yüksek hızlarda herhangi bir rüzgar sesi oluyormu bilmiyorum. Su an için otobana cıkma fırsatı olmadı.
    Arabanın bana göre eksik diyebilecegim yanları bunlar. Kimileri bunları bi eksiklik olarak görmeyedebilirler. Bunlar haricinde gercekden dörtlük dörtlük bi alet. Kullanana büyük zevk veriyor. Bunda dizel motorun katkısıda büyük. Özellikle maksimum torkun alındıgı devirlerde.
    Bu arada dün bir arkadasımda yeni fiesta aldı. Bugun kısada olsa onu kullanma fırsatım oldu. Fiestanın vitesi ve pedalları i20 ye göre daha sert. Ama sürüş pozisyonu olarak daha alcak.
    Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Herkese kazasız belasız hayırlı sürüşler diliyorum.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: ashil

    Araç cok güzel ama benim gözüme takılan bi kaç kusuruda var. Eee o kadarı kadı kızındada olur. Mesela park ederken manevralar kolay ama arabanın önünü arkasını kestiremiyorsunuz. Zamanla buna alısacaz artık. Yada öne ve arkaya park sensörü taktıracaz. Ön camın eğik olması nedeniyle bazen capraz görüşde sıkıntı olabiliyor. Bide 16" lik jantlarla gelen lastiklerin yankaları biraz ince. Bu yüzden bozuk zeminlerde araba biraz zıplamaya meyil gösteriyor. Konforu düşürmemek ve olası bi jant egilmesini engellemek için buralardan oldukca dikkatli geciyorum. Bide benim aracdaki lastiklerin ebadı 195. test ettigim aracda 175 ebadında lastik olmasına ragmen içeriye özellikle arka tarafdan yol sesi geliyordu. Bendeki daha büyük ebadlı lastiklerle aynı seyin hatta daha fazlasının basıma gelmesini beklerken böle bi soruna rastlamadım. Bu ya kullanılan lastigin markasından kaynaklı yada donanımdan donanıma kullanılan yalıtım malzemesi farklı oluyor veya ekstra yalıtım yapılıyor. Araçta yüksek hızlarda herhangi bir rüzgar sesi oluyormu bilmiyorum. Su an için otobana cıkma fırsatı olmadı.
    Arabanın bana göre eksik diyebilecegim yanları bunlar. Kimileri bunları bi eksiklik olarak görmeyedebilirler. Bunlar haricinde gercekden dörtlük dörtlük bi alet. ............... Fiestanın vitesi ve pedalları i20 ye göre daha sert. Ama sürüş pozisyonu olarak daha alcak.


    son yıllarda üretilen araçların büyük bi bölümünde arabanın burnunu görmeniz mümkün değildir.. çünkü sürtünme katsayısını ve dolayısıyla yakıt tüketimini azaltmak için araçlar öne doğru eğimli tasarlanıyor. bu aynı zamanda aracın yere daha iyi basmasını, yol tutuşunu artırıyor.. aracın burnunu görememeniz ve A sütunu (ve dolayısıyla ön camın) eğimli olması sadece i20 ye özgü birşey olmamakla birlikte bir kusur sayılmaz. ilk günlerde aracın boyutlarına ve tasarımına alışana kadar park ederken biraz sıkıntı çekmeniz normal. 1 aya kalmaz alışır ve aracınızı vücudunuzun bi parçasıymışçasına rahat kullanır ve çok daha emin park eder hale gelirsiniz içiniz rahat etmiyecekse dediğiniz gibi park sensörü de bir çözüm olabilir..

    lastik konusuna gelince; ben önceki forumda bu konuya değinmiş ve 33 olması gereken lastik basınçlarımın 42 olduğunu, şehir içindeki bozuk yollara girip de bolca tıkırtı duyup zıladıktan sonra, soluğu akaryakıt istasyonunda alıp basınç kontrolü yaptığımda anladığımı yazmış ve herkese aracı teslim alır almaz lastik basınçlarını kontrol ettirmelerini tavsiye etmiştim.. "Praetor" arkadaşımızın da dediği gibi fabrika çıkışında genelde fazla şişiriliyor lastikler.. duyduğunuz tıkırtı ya da zıplamaların kaynağı büyük olasıkla bundandır.. aracın donanım farklılığı "tıkırtıyı" etkileyen bir faktör olamaz

    araç daha rodajda olduğundan çok zorlayıp aşırı hız yapmış değilim henüz.. en fazla 120 km/h hıza çıktım.. herhangi bir ses duymadım. gayet sessiz ve akıcıydı.. hızı hissettirmiyor..

    fiesta kullanmadım ancak, fiestanın sürüş pozisyonunu da koltuk yükseklik ayarı ile istediğiniz konuma getirebilirsiniz diye düşünüyorum..

    *** anladığım kadarıyla arabaya kusur bulmaya çalışanlar çok zorlamalarına rağmen elle tutulur bi sorun yazamadılar geri vites mandalının olmaması(benzinli modellerde) anlık tüketimin sayısal değil de görsel olması, aracın burnunu görememek gibi aslında kusur olmayan şeyler yazıldı

    ben kendimce bir ergonomik sorun yazmak istiyorum sizlere:
    orta konsol üzerindeki dörtlü flaşör ile yol bilgisayarı tuşları ters konumlansa daha rahat olurdu bana göre ya da yol bilgisayarı tuşu direksiyon üzerinde veya direksiyon arkasındaki kollardan birinin ucuna konumlansa daha rahat olabilirdi belki..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ehhalil

    quote:

    Orjinalden alıntı: ashil

    Araç cok güzel ama benim gözüme takılan bi kaç kusuruda var. Eee o kadarı kadı kızındada olur. Mesela park ederken manevralar kolay ama arabanın önünü arkasını kestiremiyorsunuz. Zamanla buna alısacaz artık. Yada öne ve arkaya park sensörü taktıracaz. Ön camın eğik olması nedeniyle bazen capraz görüşde sıkıntı olabiliyor. Bide 16" lik jantlarla gelen lastiklerin yankaları biraz ince. Bu yüzden bozuk zeminlerde araba biraz zıplamaya meyil gösteriyor. Konforu düşürmemek ve olası bi jant egilmesini engellemek için buralardan oldukca dikkatli geciyorum. Bide benim aracdaki lastiklerin ebadı 195. test ettigim aracda 175 ebadında lastik olmasına ragmen içeriye özellikle arka tarafdan yol sesi geliyordu. Bendeki daha büyük ebadlı lastiklerle aynı seyin hatta daha fazlasının basıma gelmesini beklerken böle bi soruna rastlamadım. Bu ya kullanılan lastigin markasından kaynaklı yada donanımdan donanıma kullanılan yalıtım malzemesi farklı oluyor veya ekstra yalıtım yapılıyor. Araçta yüksek hızlarda herhangi bir rüzgar sesi oluyormu bilmiyorum. Su an için otobana cıkma fırsatı olmadı.
    Arabanın bana göre eksik diyebilecegim yanları bunlar. Kimileri bunları bi eksiklik olarak görmeyedebilirler. Bunlar haricinde gercekden dörtlük dörtlük bi alet. ............... Fiestanın vitesi ve pedalları i20 ye göre daha sert. Ama sürüş pozisyonu olarak daha alcak.


    son yıllarda üretilen araçların büyük bi bölümünde arabanın burnunu görmeniz mümkün değildir.. çünkü sürtünme katsayısını ve dolayısıyla yakıt tüketimini azaltmak için araçlar öne doğru eğimli tasarlanıyor. bu aynı zamanda aracın yere daha iyi basmasını, yol tutuşunu artırıyor.. aracın burnunu görememeniz ve A sütunu (ve dolayısıyla ön camın) eğimli olması sadece i20 ye özgü birşey olmamakla birlikte bir kusur sayılmaz. ilk günlerde aracın boyutlarına ve tasarımına alışana kadar park ederken biraz sıkıntı çekmeniz normal. 1 aya kalmaz alışır ve aracınızı vücudunuzun bi parçasıymışçasına rahat kullanır ve çok daha emin park eder hale gelirsiniz içiniz rahat etmiyecekse dediğiniz gibi park sensörü de bir çözüm olabilir..

    lastik konusuna gelince; ben önceki forumda bu konuya değinmiş ve 33 olması gereken lastik basınçlarımın 42 olduğunu, şehir içindeki bozuk yollara girip de bolca tıkırtı duyup zıladıktan sonra, soluğu akaryakıt istasyonunda alıp basınç kontrolü yaptığımda anladığımı yazmış ve herkese aracı teslim alır almaz lastik basınçlarını kontrol ettirmelerini tavsiye etmiştim.. "Praetor" arkadaşımızın da dediği gibi fabrika çıkışında genelde fazla şişiriliyor lastikler.. duyduğunuz tıkırtı ya da zıplamaların kaynağı büyük olasıkla bundandır.. aracın donanım farklılığı "tıkırtıyı" etkileyen bir faktör olamaz

    araç daha rodajda olduğundan çok zorlayıp aşırı hız yapmış değilim henüz.. en fazla 120 km/h hıza çıktım.. herhangi bir ses duymadım. gayet sessiz ve akıcıydı.. hızı hissettirmiyor..

    fiesta kullanmadım ancak, fiestanın sürüş pozisyonunu da koltuk yükseklik ayarı ile istediğiniz konuma getirebilirsiniz diye düşünüyorum..

    *** anladığım kadarıyla arabaya kusur bulmaya çalışanlar çok zorlamalarına rağmen elle tutulur bi sorun yazamadılar geri vites mandalının olmaması(benzinli modellerde) anlık tüketimin sayısal değil de görsel olması, aracın burnunu görememek gibi aslında kusur olmayan şeyler yazıldı

    ben kendimce bir ergonomik sorun yazmak istiyorum sizlere:
    orta konsol üzerindeki dörtlü flaşör ile yol bilgisayarı tuşları ters konumlansa daha rahat olurdu bana göre ya da yol bilgisayarı tuşu direksiyon üzerinde veya direksiyon arkasındaki kollardan birinin ucuna konumlansa daha rahat olabilirdi belki..

    Alıntıları Göster
    Artık siz i20'cilerin de imzalarına biz i30'cular gibi bir logo eklemelerinin zamanı geldi sanırım.

    Örneğin aşağıdaki logo fena durmuyor. Tercih edilebilir.










  • quote:

    Orijinalden alıntı: Praetor

    Artık siz i20'cilerin de imzalarına biz i30'cular gibi bir logo eklemelerinin zamanı geldi sanırım.

    Örneğin aşağıdaki logo fena durmuyor. Tercih edilebilir.








    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Praetor

    Artık siz i20'cilerin de imzalarına biz i30'cular gibi bir logo eklemelerinin zamanı geldi sanırım.

    Örneğin aşağıdaki logo fena durmuyor. Tercih edilebilir.






    />



    Bu konuyla baya ilgilendim ama beceremedim Praetor kardeşim nasıl yapabilirm.Teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KADIKOY

    quote:

    Orjinalden alıntı: ashil

    Arkadaşlar bugün itibariyle bizde bir İ20 sahibi olduk. Araç 1.4 CRDI 90 bg + ESP Style metalik gri. 31400 TL olan liste fiyatından %4 polis bakım sandığı indirimi ve düz hesapla 30000 TL ye aldık. Aslında plazaya giderken babamla amacımız accent almakdı. Ama plazaya girince i20 yi görünce bir anda tüm planlarımız alt üst oldu. Sonunda bu araçda karar kıldık ve bugun itibariyle aldık.
    İ20 nin bence cok iddalı olmayan ama herkesin sevebilecegi modern bi tasarımı var. Bu tasarım anlayısını iç mekandada sürdürüyor. Kullanılan malzeme kalitesi ve işçilik bu sınıfdaki bir araç için gayet güzel. Kullanılan malzemele dokunma hissi gerçekten cok güzel. Bu arabayı almamızdaki en büyük etken sundugu donanım paketi. Style paketinde nerdeyse yok yok. Karşılastırdım diger markaların muadili araclara bakdım. En uygunun bu olduguna karar verdim. Hem sundugu donanım hem kalite hemde fiyat olarak. Araç 1290 kg. Buna ragmen özellikle 2000 devirden sonra gayet akıcı bir sürüş elde ediliyor. 75 bg alamayı düşünenlerin uzak durmasında yarar var. Zira test aracı olan 75 bg lik dizel bu kasa için biraz hantal kalıyor.
    Araç özellikle camlar kapalıyken oldukça sessiz. Dizel oldugunu zor anlıyorsunuz. Yol tutuş konusunda daha pek bi bilgim yok. Cünkü denemeye herhangi bi fırsatım olmadı. Bir süre daha arabayı zorlamayı düşünmüyorum. Bu yüzden yol tutus ve hızlanma ile ilgili izlenimlerimi daha sonra yazarım inşallah.
    İç mekanda da tatminkar bir genişlik sunuyor araç. Ben 1.84 boyundayım. Ve bugun benim arka koltugumda 1.85 lik bir arakdasım cok rahat bi şekilde oturdu. Önde zaten diz ve baş mesafi cok iyi. Arka taraf içinde aynı durum söz konusu.
    Bugün şehir içinde tam 65 km yol yaptım. Yol bilgisayarının gösterdigi 100 km de ortalama yakıt tüketimi degeri 6.1 lt di. Bu yolun cogunda klima acıkdı. Bu deger ilerde tabiî ki düşecekdir.
    Arabanın daha kullanma klavuzunu bile okumadım . Bu saatte biraz dagınık bi yazı oldu sanırım. Elimden geldigince ilk izlenimlerimi aktarmaya calısdım. Araçla ilgili herhangi bi sorunuz varsa elimden geldigi kadar yanıtlamaya calısacam.

    Edit: İmla


    Merhaba ashil Hayırlı olsun.Aramıza hoş geldiniz. Güle güle kullanın

    Alıntıları Göster
    yok bende yapamadım zaten bu donanımhaberin işleyiş biçimini bi türlü anlamadım. Hergün 20 kere üye girişi yapıyoruz hatırlama özelliği yok.Cevap yazarken üyelikten çıkartıyo falan




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KADIKOY

    quote:

    Orjinalden alıntı: Praetor

    Artık siz i20'cilerin de imzalarına biz i30'cular gibi bir logo eklemelerinin zamanı geldi sanırım.

    Örneğin aşağıdaki logo fena durmuyor. Tercih edilebilir.






    />



    Bu konuyla baya ilgilendim ama beceremedim Praetor kardeşim nasıl yapabilirm.Teşekkürler

    Alıntıları Göster
    Bu daha iyi oldu sanırım. İmza kısmına nasıl ekleyeceğinizi i30 topiğinden bulabilirsiniz, imzama tıklayın listenin altından i30 logosu nasıl eklenir'i uygulayın. tabi i30 logosu yerine i20 logosu için alttaki resmi yükleyin .


    HYUNDAI i20




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Praetor

    Bu daha iyi oldu sanırım. İmza kısmına nasıl ekleyeceğinizi i30 topiğinden bulabilirsiniz, imzama tıklayın listenin altından i30 logosu nasıl eklenir'i uygulayın. tabi i30 logosu yerine i20 logosu için alttaki resmi yükleyin .


    HYUNDAI i20


    Alıntıları Göster
    KADIKÖY sanırım senin imzan şöyle olabilir.

    i20 1.2 CVVT TEAM - Opak Beyaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Praetor -- 12 Haziran 2009; 16:55:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Praetor

    KADIKÖY sanırım senin imzan şöyle olabilir.

    i20 1.2 CVVT TEAM - Opak Beyaz


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Praetor

    KADIKÖY sanırım senin imzan şöyle olabilir.

    />
    i20 1.2 CVVT TEAM - Opak Beyaz




    Çok teşekkür ederim kardeşi Aklımdam geçeni okudunuz.
    Bende İ30 Topiğinde dediğiniz yerdeydim.
    İnanın aklımdan geçen tam buydu

    Ama beyaz zeminde görünmüyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KADIKOY -- 12 Haziran 2009; 16:56:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KADIKOY

    quote:

    Orjinalden alıntı: Praetor

    KADIKÖY sanırım senin imzan şöyle olabilir.

    />
    i20 1.2 CVVT TEAM - Opak Beyaz




    Çok teşekkür ederim kardeşi Aklımdam geçeni okudunuz.
    Bende İ30 Topiğinde dediğiniz yerdeydim.
    İnanın aklımdan geçen tam buydu

    Ama beyaz zeminde görünmüyor

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: KADIKOY

    quote:

    Orjinalden alıntı: Praetor

    KADIKÖY sanırım senin imzan şöyle olabilir.

    />
    i20 1.2 CVVT TEAM - Opak Beyaz




    Çok teşekkür ederim kardeşi Aklımdam geçeni okudunuz.
    Bende İ30 Topiğinde dediğiniz yerdeydim.
    İnanın aklımdan geçen tam buydu

    Ama beyaz zeminde görünmüyor


    Evet büyük bir ptoblem


    Sanırım yeni otomobilini boyatmak zorunda kalacaksın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Praetor

    quote:

    Orjinalden alıntı: KADIKOY

    quote:

    Orjinalden alıntı: Praetor

    KADIKÖY sanırım senin imzan şöyle olabilir.

    />
    i20 1.2 CVVT TEAM - Opak Beyaz




    Çok teşekkür ederim kardeşi Aklımdam geçeni okudunuz.
    Bende İ30 Topiğinde dediğiniz yerdeydim.
    İnanın aklımdan geçen tam buydu

    Ama beyaz zeminde görünmüyor


    Evet büyük bir ptoblem


    Sanırım yeni otomobilini boyatmak zorunda kalacaksın

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Praetor


    quote:

    Orjinalden alıntı: KADIKOY

    quote:

    Orjinalden alıntı: Praetor

    KADIKÖY sanırım senin imzan şöyle olabilir.

    />
    i20 1.2 CVVT TEAM - Opak Beyaz




    Çok teşekkür ederim kardeşi Aklımdam geçeni okudunuz.
    Bende İ30 Topiğinde dediğiniz yerdeydim.
    İnanın aklımdan geçen tam buydu

    Ama beyaz zeminde görünmüyor


    Evet büyük bir ptoblem


    Sanırım yeni otomobilini boyatmak zorunda kalacaksın





    Çok teşekkür ederim kardeşim bir çözümünü bulurum bu işin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KADIKOY

    quote:

    Orjinalden alıntı: mcroses

    bende esp ile sr arasinda kararsiz kaldim ikisinide alsam bütçe aşıyor, gerçi şu sıralarda böyle opsiyon renk secme sansimizda yok gibi. cok hızlı araba kullanan bir insan değilim öyle macerayada girmem araba kullanırken ama oyle sık sık araba degistiren insanlar degiliz almısken hersey olsun istiyorum. bu konuda karar vermis degilim, internette ESP ile ilgili videolari izledim gercekten olmasi gerekli bisey gibi, arabaya guzel dengede tutuyor. bakalim hayirlisi oylesi denk gelirse artik esp li alırım, şu ötv uzamasıda hala açıklanmadı... 1.4 un performansli nasil alt devirlerdede motor canli mi... arkadasta fabia var 1,4 o da 100 hp anca 2800 devirden sonra araba guzel hissettiriyor gücünü, daha alt devirlerde cok cansız... acaba i20 de bu nasil...



    Sanırım daha önceki başlıkda konuşulmuştu bu durum.ESP bence olmazsa olmaz değildir,ama SR. ile ESP arasında tercih yapma durumum olsaydı hiç düşünmeden ESP derdim.

    İlerde Sunruf bu işi yapan lar tarafındanda takılabiliyor(Garanti şartlarını ne derece etkiler) ama ESP sonradan eklenemiyor diye biliyorum.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: KADIKOY


    quote:

    Orjinalden alıntı: mcroses

    bende esp ile sr arasinda kararsiz kaldim ikisinide alsam bütçe aşıyor, gerçi şu sıralarda böyle opsiyon renk secme sansimizda yok gibi. cok hızlı araba kullanan bir insan değilim öyle macerayada girmem araba kullanırken ama oyle sık sık araba degistiren insanlar degiliz almısken hersey olsun istiyorum. bu konuda karar vermis degilim, internette ESP ile ilgili videolari izledim gercekten olmasi gerekli bisey gibi, arabaya guzel dengede tutuyor. bakalim hayirlisi oylesi denk gelirse artik esp li alırım, şu ötv uzamasıda hala açıklanmadı... 1.4 un performansli nasil alt devirlerdede motor canli mi... arkadasta fabia var 1,4 o da 100 hp anca 2800 devirden sonra araba guzel hissettiriyor gücünü, daha alt devirlerde cok cansız... acaba i20 de bu nasil...



    Sanırım daha önceki başlıkda konuşulmuştu bu durum.ESP bence olmazsa olmaz değildir,ama SR. ile ESP arasında tercih yapma durumum olsaydı hiç düşünmeden ESP derdim.

    İlerde Sunruf bu işi yapan lar tarafındanda takılabiliyor(Garanti şartlarını ne derece etkiler) ama ESP sonradan eklenemiyor diye biliyorum.



    sr aracın tavanı açılması özelliğini katmıyorki ben mi yanılıyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/

    quote:

    Orjinalden alıntı: KADIKOY


    quote:

    Orjinalden alıntı: mcroses

    bende esp ile sr arasinda kararsiz kaldim ikisinide alsam bütçe aşıyor, gerçi şu sıralarda böyle opsiyon renk secme sansimizda yok gibi. cok hızlı araba kullanan bir insan değilim öyle macerayada girmem araba kullanırken ama oyle sık sık araba degistiren insanlar degiliz almısken hersey olsun istiyorum. bu konuda karar vermis degilim, internette ESP ile ilgili videolari izledim gercekten olmasi gerekli bisey gibi, arabaya guzel dengede tutuyor. bakalim hayirlisi oylesi denk gelirse artik esp li alırım, şu ötv uzamasıda hala açıklanmadı... 1.4 un performansli nasil alt devirlerdede motor canli mi... arkadasta fabia var 1,4 o da 100 hp anca 2800 devirden sonra araba guzel hissettiriyor gücünü, daha alt devirlerde cok cansız... acaba i20 de bu nasil...



    Sanırım daha önceki başlıkda konuşulmuştu bu durum.ESP bence olmazsa olmaz değildir,ama SR. ile ESP arasında tercih yapma durumum olsaydı hiç düşünmeden ESP derdim.

    İlerde Sunruf bu işi yapan lar tarafındanda takılabiliyor(Garanti şartlarını ne derece etkiler) ama ESP sonradan eklenemiyor diye biliyorum.



    sr aracın tavanı açılması özelliğini katmıyorki ben mi yanılıyorum

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: master88


    quote:

    Orjinalden alıntı: KADIKOY


    quote:

    Orjinalden alıntı: mcroses

    bende esp ile sr arasinda kararsiz kaldim ikisinide alsam bütçe aşıyor, gerçi şu sıralarda böyle opsiyon renk secme sansimizda yok gibi. cok hızlı araba kullanan bir insan değilim öyle macerayada girmem araba kullanırken ama oyle sık sık araba degistiren insanlar degiliz almısken hersey olsun istiyorum. bu konuda karar vermis degilim, internette ESP ile ilgili videolari izledim gercekten olmasi gerekli bisey gibi, arabaya guzel dengede tutuyor. bakalim hayirlisi oylesi denk gelirse artik esp li alırım, şu ötv uzamasıda hala açıklanmadı... 1.4 un performansli nasil alt devirlerdede motor canli mi... arkadasta fabia var 1,4 o da 100 hp anca 2800 devirden sonra araba guzel hissettiriyor gücünü, daha alt devirlerde cok cansız... acaba i20 de bu nasil...



    Sanırım daha önceki başlıkda konuşulmuştu bu durum.ESP bence olmazsa olmaz değildir,ama SR. ile ESP arasında tercih yapma durumum olsaydı hiç düşünmeden ESP derdim.

    İlerde Sunruf bu işi yapan lar tarafındanda takılabiliyor(Garanti şartlarını ne derece etkiler) ama ESP sonradan eklenemiyor diye biliyorum.



    sr aracın tavanı açılması özelliğini katmıyorki ben mi yanılıyorum


    Anlayamadım değerli kardeşim ne demek istediğini




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KADIKOY

    quote:

    Orjinalden alıntı: master88


    quote:

    Orjinalden alıntı: KADIKOY


    quote:

    Orjinalden alıntı: mcroses

    bende esp ile sr arasinda kararsiz kaldim ikisinide alsam bütçe aşıyor, gerçi şu sıralarda böyle opsiyon renk secme sansimizda yok gibi. cok hızlı araba kullanan bir insan değilim öyle macerayada girmem araba kullanırken ama oyle sık sık araba degistiren insanlar degiliz almısken hersey olsun istiyorum. bu konuda karar vermis degilim, internette ESP ile ilgili videolari izledim gercekten olmasi gerekli bisey gibi, arabaya guzel dengede tutuyor. bakalim hayirlisi oylesi denk gelirse artik esp li alırım, şu ötv uzamasıda hala açıklanmadı... 1.4 un performansli nasil alt devirlerdede motor canli mi... arkadasta fabia var 1,4 o da 100 hp anca 2800 devirden sonra araba guzel hissettiriyor gücünü, daha alt devirlerde cok cansız... acaba i20 de bu nasil...



    Sanırım daha önceki başlıkda konuşulmuştu bu durum.ESP bence olmazsa olmaz değildir,ama SR. ile ESP arasında tercih yapma durumum olsaydı hiç düşünmeden ESP derdim.

    İlerde Sunruf bu işi yapan lar tarafındanda takılabiliyor(Garanti şartlarını ne derece etkiler) ama ESP sonradan eklenemiyor diye biliyorum.



    sr aracın tavanı açılması özelliğini katmıyorki ben mi yanılıyorum


    Anlayamadım değerli kardeşim ne demek istediğini

    Alıntıları Göster
    SR sonradan takılıyormuş ama o da güvenli değilmiş... ki bence almışken fabrika çıkışı almak lazım. SR de tavan komple açılmıyor, arkadaş onu demek istemiş. skydome den farklı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KADIKOY

    quote:

    Orjinalden alıntı: master88


    quote:

    Orjinalden alıntı: KADIKOY


    quote:

    Orjinalden alıntı: mcroses

    bende esp ile sr arasinda kararsiz kaldim ikisinide alsam bütçe aşıyor, gerçi şu sıralarda böyle opsiyon renk secme sansimizda yok gibi. cok hızlı araba kullanan bir insan değilim öyle macerayada girmem araba kullanırken ama oyle sık sık araba degistiren insanlar degiliz almısken hersey olsun istiyorum. bu konuda karar vermis degilim, internette ESP ile ilgili videolari izledim gercekten olmasi gerekli bisey gibi, arabaya guzel dengede tutuyor. bakalim hayirlisi oylesi denk gelirse artik esp li alırım, şu ötv uzamasıda hala açıklanmadı... 1.4 un performansli nasil alt devirlerdede motor canli mi... arkadasta fabia var 1,4 o da 100 hp anca 2800 devirden sonra araba guzel hissettiriyor gücünü, daha alt devirlerde cok cansız... acaba i20 de bu nasil...



    Sanırım daha önceki başlıkda konuşulmuştu bu durum.ESP bence olmazsa olmaz değildir,ama SR. ile ESP arasında tercih yapma durumum olsaydı hiç düşünmeden ESP derdim.

    İlerde Sunruf bu işi yapan lar tarafındanda takılabiliyor(Garanti şartlarını ne derece etkiler) ama ESP sonradan eklenemiyor diye biliyorum.



    sr aracın tavanı açılması özelliğini katmıyorki ben mi yanılıyorum


    Anlayamadım değerli kardeşim ne demek istediğini

    Alıntıları Göster
    arkadaş SR ile ESP arasında kaldığını söylemiş siz esp sonradan takılmaz ama "İlerde Sunruf bu işi yapan lar tarafındanda takılabiliyor(Garanti şartlarını ne derece etkiler) ama ESP sonradan eklenemiyor diye biliyorum"
    demişsiniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcroses

    SR sonradan takılıyormuş ama o da güvenli değilmiş... ki bence almışken fabrika çıkışı almak lazım. SR de tavan komple açılmıyor, arkadaş onu demek istemiş. skydome den farklı...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: mcroses

    SR sonradan takılıyormuş ama o da güvenli değilmiş... ki bence almışken fabrika çıkışı almak lazım. SR de tavan komple açılmıyor, arkadaş onu demek istemiş. skydome den farklı...



    Teşekkür ederim .Anladım şimdi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/

    arkadaş SR ile ESP arasında kaldığını söylemiş siz esp sonradan takılmaz ama "İlerde Sunruf bu işi yapan lar tarafındanda takılabiliyor(Garanti şartlarını ne derece etkiler) ama ESP sonradan eklenemiyor diye biliyorum"
    demişsiniz

    Alıntıları Göster
    SR ile sunrof bir alakası yok diye biliyorum. SR olunca tavan açılıyor mu yani?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAMET/

    arkadaş SR ile ESP arasında kaldığını söylemiş siz esp sonradan takılmaz ama "İlerde Sunruf bu işi yapan lar tarafındanda takılabiliyor(Garanti şartlarını ne derece etkiler) ama ESP sonradan eklenemiyor diye biliyorum"
    demişsiniz

    Alıntıları Göster
    SR sonradan takılıyor ama okuduğum kadarı ile sonradan oldumu arabanın mukavemeti bozuluyormuş, şimdi tam teknik detayını bilmiyorum ama bu tartışıldı bu forumda bence mantıklı da. Aslinda uzun vadede kullaninca ESP li almak mantikli herhalde yakinda butun arabalarda opsiyon olur, SR de güzel bir donanım yazları güzel bir hava katıyor sürerken arabanın içine.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcroses

    SR sonradan takılıyor ama okuduğum kadarı ile sonradan oldumu arabanın mukavemeti bozuluyormuş, şimdi tam teknik detayını bilmiyorum ama bu tartışıldı bu forumda bence mantıklı da. Aslinda uzun vadede kullaninca ESP li almak mantikli herhalde yakinda butun arabalarda opsiyon olur, SR de güzel bir donanım yazları güzel bir hava katıyor sürerken arabanın içine.

    Alıntıları Göster
    SR SunRoof onun kısaltmasi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcroses

    SR sonradan takılıyor ama okuduğum kadarı ile sonradan oldumu arabanın mukavemeti bozuluyormuş, şimdi tam teknik detayını bilmiyorum ama bu tartışıldı bu forumda bence mantıklı da. Aslinda uzun vadede kullaninca ESP li almak mantikli herhalde yakinda butun arabalarda opsiyon olur, SR de güzel bir donanım yazları güzel bir hava katıyor sürerken arabanın içine.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar kafam karıştı iyice SR olunca tavan açıldığı nerede yazıyor. ben SR+ESP alacağım ama tavanı açılmayacak diye biliyorum




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.