Şimdi Ara

HYUNDAİ i20 ANA KONU (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
29.267
Cevap
202
Favori
1.964.943
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: legendboxer

    arkadaşlar benide ekleyin gruba 1.2 team kırmızı.



    legendboxer hayırlı uğuru olsun Allah kazasız belasız,cezasız binmeyi nasip etsin.

    Deneyimlerini paylaşırsan seviniriz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ehhalil


    quote:

    Orjinalden alıntı: JackDaniels

    ayrıca diğer izlenimim

    vitesini beğendim eskilerdeki gibi kemikli değil geçişleri çok yumuşak

    i30unki bile kazık gibi yine ama i20 eyi olmuş



    hürriyetoto.com daki, i20 yi test ettiğini zanneden, manuel vites kullanma özürlü arakadaşa kapak olsun burdaki ve önceki topicteki mesajlar.. i20 yi test eden, test etmekle kalmayıp beğenip alan ve halihazırda kullanan bunca vatandaş vites geçişlerinden son derece memnun.. bunca insan bu işi bilmiyor da bi tek hürriyetoto.com daki şahsiyet mi biliyor?? daha önce de dediğim gibi bu şahsiyet; ya otomatik vitesli araçtan başka araca binmediği için vites geçirmesini bilmiyor, ya da önyargılı test ederek "neresini kötülesem acaba??" diye düşünerek kötü niyetli bir yazı yazmış..!! o şahsiyete acaip kıl oldum, herkese duyurulur

    quote:

    Orjinalden alıntı: JackDaniels

    getzde alıştığımız ferahlık kalmamış diğer markalardaki gibi boğucu olmuş

    ben getziş almamım en büyük sebebiydi o ferahlığı

    uzun boylu olmamdanmıdır nedir afakanlar bastı içinde beni

    bide heryer kapkara olunca zifir gibi içerde tek bir aydınlık aksesuar yok alt modelde yani


    afakanlar basması durumu psikolojik birşey tabi bişey diyemem, kişiden kişiye değişebilir..
    Ben de uzun boyluyum (187 cm.) ancak ben de öyle bi sıkıntı yaratmadı.. aksine gayet memnunum. sürücü koltuğunu bi hayli yükseltmeme rağmen(ben yüksek koltukta daha rahat ediyorum) baş mesafesi sıkıntı yaratmadı bende.. (plazada aracı teslim almadan önce satış görevlisi ile deneme sürüşüne çıkmak üzere araca bindiğimizde ben koltuğu yükselttikçe yükselttim.. satış görevlisi şaşkın şaşkın bana baktı ve dayanamayarak "aracın burnunu mu görmeye çalışıyorsunuz?" diye sordu o derece yani.. )

    evet.. içerde siyah renk hakim olduğu doğru.. ama basit ve faydalı bir çözümü var:
    mesela ben, hem koltuklarımı korumak hem de daha ferah bir görüntü elde etmek için "gri-füme" (grisi daha fazla) renkli bi koltuk kılıfı alıp döşemeciye monte ettirdim. hem de aracın dış rengiyle çok daha uyumlu oldu (bence)..
    siz de aracınızın rengine göre ya da tamamen kendi zevkinize göre koltuk kılıfı taktırabilirsiniz...

    her yorumnuna katılıyorum kardeş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozgurkale -- 10 Haziran 2009; 22:17:48 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: legendboxer

    arkadaşlar benide ekleyin gruba 1.2 team kırmızı.

    hayırlı olsun gule gule kullanın.opak kırmızı mı metalik kırmızı mı aracınız?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: legendboxer

    arkadaşlar benide ekleyin gruba 1.2 team kırmızı.

    aracın hayrılı olsun kardeş bendede 1.2 team opak beyaz var allah kazasız belasız bindirmek nasip etsin hepimize..
  • Hükümet destek verirse i20 Türkiye’de üretilebilir

    Hyundai Assan CEO’su Um, i20’nin 75 milyon dolarlık yatırımla Avrupa için Türkiye’de üretilmesinin söz konusu olabileceğini, bu konuda hükümet desteğinin önemli olduğunu söyledi

    Koreli üretici Hyundai’nin küçük sınıftaki yeni aracı i20, Türkiye’de de satışa sunuldu. Hyundai Assan CEO’su Kwang-Heum Um, Türk Hükümetinin gerekli düzenlemeleri yapması ve destek vermesi durumunda 75 milyon dolarlık bir yatırımla i20’yi Türkiye’de üretebileceklerini söyledi.
    Avrupalı tüketicilerin beklentileri doğrultusunda tasarlanan ve halen Hindistan’daki Hyundai fabrikasında üretilen i20’nin Avrupa’daki tesislerde üretilmesi konusunda çalışmaların sürdüğünü belirten Um, “Ben aracın Türkiye’de üretilmesi için elimden geleni yapıyorum” dedi. Hindistan ve Çek Cumhuriyeti gibi ülkelerde fabrikalara çeşitli destekler verildiğini hatırlatan Um, şöyle devam etti:
    “Mümkün olursa Türk hükümetinden de destek almak isteriz. Bu destekler vergilendirme ya da diğer konularda olabilir. Hükümet gerekli düzenlemeleri yapar ve bize destek verirse i20’yi Türkiye’de üretebiliriz. Böyle bir durumda Türkiye’de 75 milyon dolarlık yatırım yapmamız gerekecek. Şimdiye kadar hükümetle bir irtibatımız olmadı ama bundan sonra olabilir. Hükümetten teşvik almak isteriz.”

    Pazar değişken!
    Türkiye otomotiv pazarının değişken karakterinin, yatırım kararları alınırken göz önünde bulundurulan bir kriter olduğuna dikkat çeken Um, “Pazarın büyük potansiyeli var. Ancak çok değişken. Vergilerde yapılacak kalıcı düzenlemelerle bir istikrar sağlanırsa, yatırım kararlarının verilmesi de kolaylaşır” dedi.
    Kocaeli’deki fabrikanın, Hyundai’nin denizaşırı ülkelerde kurduğu ilk tesis olduğunu, üretim kalitesinin bu kararın doğruluğunu kanıtladığını belirten Kwang-Heim Um, 125 bine yaklaşan kapasiteye sahip fabrikaya 75 milyon dolarlık bir yatırımın gelmesinin önemli bir miktar olacağına dikkat çekti.
    Hyundai’nin Yurtiçi Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdürü Kurthan Tarakçıoğlu da, i20 modelinin Türkiye’de ulaşacağı satış rakamlarının yatırım kararında etkin olabileceğini belirterek, “Hiçbir firma, sadece ihracat odaklı bir yatırım yapmak istemez. Üretilen araçların en az yüzde 30’unun iç pazarda satılıyor olması gerekli” dedi.
    Tarakçıoğlu, sözü edilen desteğin, pazarın istikrara kavuşması açısından yapılabilecek bir vergi düzenlemesi olabileceğini kaydederken, hükümetin ÖTV indirimi gibi destekleyici önlemleri de devam ettirmesi gerektiğinin altını çizdi.

    Kalite çıtası yükseldi
    Türkiye’de 22 bin 900 TL ile 32 bin 200 TL arasında değişen fiyatlarla satışa sunulan i20, Hyundai’nin kalite çıtasını yükselttiği bir model olarak dikkat çekiyor. Nitekim zengin donanımları olan aracın EuroNCAP standartlarında yapılan çalışma testlerinden 5 yıldız aldığını da söyleyelim.
    2011 yılına kadar üretimi sürecek Getz ile birlikte piyasada olacak i20, Hyundai’nin i30 ve i10’dan sonraki üçüncü “i” serisi otomobili. Avrupa tadına uygun, dinamik tasarımı ve Getz’e göre büyüyen boyutlarının yanı sıra yeni şasi, geliştirilmiş süspansiyon, güçlü motor seçenekleri gibi unsurlarla dikkat çekiyor.

    5 bin satış hedefi
    Türkiye’de üç farklı donanım paketiyle satılacak i20’de 1.2 lt (78 HP) ve 1.4 lt benzinli (100 HP), 75 ve 90 HP güçlerinde 1.4 lt dizel motorlar bulunacak.
    En düşük donanım paketinde ABS + EBD, sürücü ve ön yolcu hava yastıkları, dijital bilgi ekranı, manuel klima, soğutmalı torpido gözü, yükseklik ayarlı sürücü koltuğu, direksiyondan kumandalı radyo/CD/MP3 çalar, elektrik kumandalı ön camları, yükseklik ve derinlik ayarlı direksiyon simidi standart. ESP, sunroof, otomatik klima, deri direksiyon simidiyse donanım paketlerine göre bulunabilecek diğer unsurlar.
    Araçtan 15 Haziran’a kadar 1000-1500 adet satmayı planlayan Hyundai Assan’ın 2009 boyunca toplam satış hedefiyse 5 bin adet olarak belirlenmiş.

    HYUNDAİ i20  ANA KONU


    HYUNDAİ i20  ANA KONU


    HYUNDAİ i20  ANA KONU



    ALINTIDIR:milliyet.com.tr/Otomobil/Haber



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KADIKOY -- 10 Haziran 2009; 23:12:09 >




  • MOTORLARIMIZ VE PERFORMANSLARI


    Motor ve Performans

    Hyundai i20, Türkiye’de Euro IV normlarına uyumlu iki benzinli ve iki dizel olmak üzere toplam dört farklı motor seçeneğiyle satılmaya başlandı. Düşük yakıt tüketimi ve CO2 salınımıyla segmentinde en ön sıralarda yer alan bu motorlar i20 kullanıcılarının isteklerine her yönüyle cevap veriyor.

    Hyundai i20’de en dikkat çekici motor seçeneği olan 1248 cc hacmindeki benzinli motor, 6000 d/d’de 78 PS maksimum güce ve 4000 d/d’de 119 Nm (12.1 kgm) maksimum torka sahip. Hyundai i20, bu motorla ve standart olarak sunulan 5 ileri manuel şanzımanla 165 km/s maksimum hıza ulaşırken 0-100 km/s hızlanmasını 12,9 saniyede gerçekleştiriyor. 100 km’de 5,2 lt ortalama yakıt tüketemiyle segmentinin en iddialılarından biri olan motorun CO2 salınımıysa kilometre başına sadece 124 gram.

    Diğer bir benzinli motor olan 1396 cc’lik ünite ise 5500 d/d’de 100 PS maksimum güç ve 4200 d/d’de 137 Nm (14,0 kgm) tork üretiyor. Beş ileri manuel şanzımanla 180 km/s maksimum hıza çıkabilen ve 11,6 saniyede 0’dan 100 km/s’ye ulaşan Hyundai i20’nin Select donanım paketiyle 100 km’deki ortalama tüketimi 5,6 litre ve CO2 salınımıysa 133 gr/km. Bu motorla birlikte isteğe bağlı olarak 4 kademeli tam otomatik şanzıman da alınabiliyor. Otomatik şanzımanla 172 km/s’lik maksimum hıza ulaşan ve 12,9 saniyede 100 km/s’ye çıkan i20’nin ortalama yakıt tüketimi 6,2 litre ve CO2 salınımı da 146 gr/km.

    Dizel motor seçenekleri arasındaysa 75 ve 90 PS olmak üzere iki farklı güce sahip olan 1396 cc’lik common-rail motor bulunuyor. Beş ileri maunel şanzımanla sunulan iki aracın da maksimum torku 221 Nm (22,5 kgm). 100 km’deki ortalama tüketim 4.4 litreyken 75 PS’lik versiyon 161 km/s’lik, 90 PS’lik versiyon ise 172 km/s’lik maksimum hıza ulaşabiliyor. İki motor seçeneğinin de CO2 salınımı, segmentinde oldukça iddialı bir rakam olan 116 gr/km.

    ALINTIDIR:.haber7.com/haber




  • teşekkürler arkadaşlar. Araç opak kırmızı internette bakarken bu rengi ve içini hiç begenmemiştim. ama canlı canlı görünce çok hoşuma gitti. İçi aracın geniş. orta konsolda güzel duruyo. Direksiyon aşırı yumuşak. 4lü flaşör düğmesinin yanında kocaman trip diye bi tuş var ne anlama geldiğini anlayamadom. Zaten araba gece geldi 11 gibi pekte inceleyemedim. 4 hoparlör oldugu söyleniyo fakat arka tarafa kafamı uzattım arkada ses yok gibi. Öndekilerde fena değil güzel ses veriyo. ama tabiki arkaya bi bass koyucam. Sis farları yok fakat yerleri var. orayada kablosu falan çekilmişse bi sis takarım. orjnaline 600 demişler. park sensörü 200 fakat 100 e takarız bakım için geldiğinzde demişler.Gece oldugu için fotograf çekemedim bikaç güne ayrıntılı foto göndericem. Kaskoya benim adıma oldugu için 800 demişler. araç babamın adına olsa 600 müş. Acemi yerine koydular
    Bu arada araba kastamonuda ilk ve tek tebkileri merak ediyorum.
    DAha da izlenimlerimi yazarım ilerde. 18 yaşında sıfır arabam oldu allaha şükür.Allah herkeze nasip etsin kalın sağlıcakla




  • Arkadaşlar bugün itibariyle bizde bir İ20 sahibi olduk. Araç 1.4 CRDI 90 bg + ESP Style metalik gri. 31400 TL olan liste fiyatından %4 polis bakım sandığı indirimi ve düz hesapla 30000 TL ye aldık. Aslında plazaya giderken babamla amacımız accent almakdı. Ama plazaya girince i20 yi görünce bir anda tüm planlarımız alt üst oldu. Sonunda bu araçda karar kıldık ve bugun itibariyle aldık.
    İ20 nin bence cok iddalı olmayan ama herkesin sevebilecegi modern bi tasarımı var. Bu tasarım anlayısını iç mekandada sürdürüyor. Kullanılan malzeme kalitesi ve işçilik bu sınıfdaki bir araç için gayet güzel. Kullanılan malzemele dokunma hissi gerçekten cok güzel. Bu arabayı almamızdaki en büyük etken sundugu donanım paketi. Style paketinde nerdeyse yok yok. Karşılastırdım diger markaların muadili araclara bakdım. En uygunun bu olduguna karar verdim. Hem sundugu donanım hem kalite hemde fiyat olarak. Araç 1290 kg. Buna ragmen özellikle 2000 devirden sonra gayet akıcı bir sürüş elde ediliyor. 75 bg alamayı düşünenlerin uzak durmasında yarar var. Zira test aracı olan 75 bg lik dizel bu kasa için biraz hantal kalıyor.
    Araç özellikle camlar kapalıyken oldukça sessiz. Dizel oldugunu zor anlıyorsunuz. Yol tutuş konusunda daha pek bi bilgim yok. Cünkü denemeye herhangi bi fırsatım olmadı. Bir süre daha arabayı zorlamayı düşünmüyorum. Bu yüzden yol tutus ve hızlanma ile ilgili izlenimlerimi daha sonra yazarım inşallah.
    İç mekanda da tatminkar bir genişlik sunuyor araç. Ben 1.84 boyundayım. Ve bugun benim arka koltugumda 1.85 lik bir arakdasım cok rahat bi şekilde oturdu. Önde zaten diz ve baş mesafi cok iyi. Arka taraf içinde aynı durum söz konusu.
    Bugün şehir içinde tam 65 km yol yaptım. Yol bilgisayarının gösterdigi 100 km de ortalama yakıt tüketimi degeri 6.1 lt di. Bu yolun cogunda klima acıkdı. Bu deger ilerde tabiî ki düşecekdir.
    Arabanın daha kullanma klavuzunu bile okumadım . Bu saatte biraz dagınık bi yazı oldu sanırım. Elimden geldigince ilk izlenimlerimi aktarmaya calısdım. Araçla ilgili herhangi bi sorunuz varsa elimden geldigi kadar yanıtlamaya calısacam.

    Edit: İmla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ashil -- 11 Haziran 2009; 2:38:27 >




  • Hayırlı olsun aracınız. Gerçekten çok güzelmiş kırmızı rengi.
  • teşekkür ederim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: legendboxer

    4lü flaşör düğmesinin yanında kocaman trip diye bi tuş var ne anlama geldiğini anlayamadom. Zaten araba gece geldi 11 gibi pekte inceleyemedim. 4 hoparlör oldugu söyleniyo fakat arka tarafa kafamı uzattım arkada ses yok gibi. Öndekilerde fena değil güzel ses veriyo. ama tabiki arkaya bi bass koyucam.



    TRİP yazan düğme yol bilgisayarı düğmesi kardeş.. basıp-çektikçe bir bilgiden diğer bilgiye geçer.. herhangi bi bilgiyi sıfırlamak istersen, o bilgi ekrana gelene kadar bas-çek.. sıfırlamak istediğin bilgi ekrana gelince TRİP düğmesine bas ve basılı tut (1 saniye kadar)

    aramıza yeni katılanlara hoşgeldiniz demek istiyorum.. i20 sahipleri her gün çığ gibi büyüyor anlaşılan araçlarınız hayırlı olsun..




  • @ehhalil tr,p tuşunu bu sabah çözdüm
    Servise mail attım arka kapılara kablo çekildimi diye. eğer o hazırsa oraya bi component takıveririm. Birde aynısı sis farları için geçerli onada kablo çekilmişsse farlarını takıcam.
  • üstteki mesajı düzenle yapamadığımdan tekrar cevap yazıyorum. servis aradı. arka kapılarda kablolar falan hazırmış sadece hoparlör koymak gerekiyomuş.
    Bass(woofer) için teyp arkasında giriş yok fakat tesisatçılar onu ayarlıyolar dedi. Sis farı içinde alt yapı yokmuş. Baştan kablo falan çekilmesi gerekiyomuş uzun iş.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: legendboxer

    üstteki mesajı düzenle yapamadığımdan tekrar cevap yazıyorum. servis aradı. arka kapılarda kablolar falan hazırmış sadece hoparlör koymak gerekiyomuş.
    Bass(woofer) için teyp arkasında giriş yok fakat tesisatçılar onu ayarlıyolar dedi. Sis farı içinde alt yapı yokmuş. Baştan kablo falan çekilmesi gerekiyomuş uzun iş.


    arkalara hapörler takarsan markasını maliyetini ve güzel çalışıp çalışmadığını bizle paylaşırsan bizde istifade etmiş oluruz. bana kalırsa arabada güzel bir ses sistemi olmalı umarım teybin gücü arkadaki haporleri kaldırır.
  • oo forum coşmuş

    aramıza yeni katılan i20 sahipleri ve ilgilileri hoşgeldiniz. hayırlı uğurlu olsun hepinize.Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.

    ses sistemi bana yeterli geliyor. en genç i20ci kendimi zannediyordum ama 18 yaşında bir arkadasımızda gelmiş.ses sisteminin
    yeterli gelmesinden belli zaten

    walla ne deyim çok şanslısın güle güle bin kardesim.
    herkese nasip olmaz 18 yasında araba,3 yıldır çalışıyorum arabayı almak için bide üstüne 2 yıl borç ödeyeceğim

    ehhalil sen beni merak etme bişey olmaz sağlamdır anadolumun insanı birbirimize lazımız çok iyi demişsin
    forum saygı sevgi bilgi dolu olsun isteriz

    ayrıca bir fikrim var şu bizim eski sayfadaki değerler donanım vesayire yükleyen arkadaslarımız
    bilgilendirme amaclı burayada tasısınlar derim.biz iyi biliyoruzda çok bilmeyen var.

    ayrıca ön konsolu metal i20 1.2 team bende gördüm plazada.nedir ne değildir sormadım benim arabaya siyah hali daha iyi gider zaten.
    bu arada kırmızıda güzel durmuş. metalik gri çok hoş beyazı gece mavisi hepsi iyi duruyo arabada. ne giyse yakışıyo maşallah




  • ashil seni de dahil edelim di mi kulübe?
  • Arabasını alan herkese hayırlı olsun arkadaşlar.

    Benim bir sorum olacak i20'nin siyah renklisi nasıl? Her renkten bahsediliyor ama siyahtan neredeyse hiç bahsedilmiyor, çok mu kötü acaba?
  • Elbette Bende artık bu asil kulübün bir üyesiyim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ozgurkale


    quote:

    Orjinalden alıntı: legendboxer

    arkadaşlar benide ekleyin gruba 1.2 team kırmızı.

    aracın hayrılı olsun kardeş bendede 1.2 team opak beyaz var allah kazasız belasız bindirmek nasip etsin hepimize..




    Merhaba ozgurkale Hayırlı olsun.Aramıza hoş geldiniz. Güle güle kullanın. Beyaz bi tek benim sanıyordum..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ashil

    Arkadaşlar bugün itibariyle bizde bir İ20 sahibi olduk. Araç 1.4 CRDI 90 bg + ESP Style metalik gri. 31400 TL olan liste fiyatından %4 polis bakım sandığı indirimi ve düz hesapla 30000 TL ye aldık. Aslında plazaya giderken babamla amacımız accent almakdı. Ama plazaya girince i20 yi görünce bir anda tüm planlarımız alt üst oldu. Sonunda bu araçda karar kıldık ve bugun itibariyle aldık.
    İ20 nin bence cok iddalı olmayan ama herkesin sevebilecegi modern bi tasarımı var. Bu tasarım anlayısını iç mekandada sürdürüyor. Kullanılan malzeme kalitesi ve işçilik bu sınıfdaki bir araç için gayet güzel. Kullanılan malzemele dokunma hissi gerçekten cok güzel. Bu arabayı almamızdaki en büyük etken sundugu donanım paketi. Style paketinde nerdeyse yok yok. Karşılastırdım diger markaların muadili araclara bakdım. En uygunun bu olduguna karar verdim. Hem sundugu donanım hem kalite hemde fiyat olarak. Araç 1290 kg. Buna ragmen özellikle 2000 devirden sonra gayet akıcı bir sürüş elde ediliyor. 75 bg alamayı düşünenlerin uzak durmasında yarar var. Zira test aracı olan 75 bg lik dizel bu kasa için biraz hantal kalıyor.
    Araç özellikle camlar kapalıyken oldukça sessiz. Dizel oldugunu zor anlıyorsunuz. Yol tutuş konusunda daha pek bi bilgim yok. Cünkü denemeye herhangi bi fırsatım olmadı. Bir süre daha arabayı zorlamayı düşünmüyorum. Bu yüzden yol tutus ve hızlanma ile ilgili izlenimlerimi daha sonra yazarım inşallah.
    İç mekanda da tatminkar bir genişlik sunuyor araç. Ben 1.84 boyundayım. Ve bugun benim arka koltugumda 1.85 lik bir arakdasım cok rahat bi şekilde oturdu. Önde zaten diz ve baş mesafi cok iyi. Arka taraf içinde aynı durum söz konusu.
    Bugün şehir içinde tam 65 km yol yaptım. Yol bilgisayarının gösterdigi 100 km de ortalama yakıt tüketimi degeri 6.1 lt di. Bu yolun cogunda klima acıkdı. Bu deger ilerde tabiî ki düşecekdir.
    Arabanın daha kullanma klavuzunu bile okumadım . Bu saatte biraz dagınık bi yazı oldu sanırım. Elimden geldigince ilk izlenimlerimi aktarmaya calısdım. Araçla ilgili herhangi bi sorunuz varsa elimden geldigi kadar yanıtlamaya calısacam.

    Edit: İmla


    Merhaba ashil Hayırlı olsun.Aramıza hoş geldiniz. Güle güle kullanın




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.