Şimdi Ara

Hyundai İ20 - Fiat Punto (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
86
Cevap
1
Favori
3.651
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zanos

    1 sene kadar 1.2 i20 kullandım. Az yakan yakıtına göre iyi kaçan bir arabadır. 1 depo lpg(34 litre alıyor) ile 3 kişi 600 km yol gidiyordu. Arabadan gayet memnun kaldım ama o servisler yok mu. Hyundai nin servis ve garanti anlayışı berbat ötesi. 1.2 bir arabaya standart bakım için 600 tl istenir mi? Soyulan direksiyon boyası için eliniz kremli araba kullanmışsınız garanti dışı diye salakça bir yaklaşım ile müşterinin karşısına çıkılabilinir mi? Tama arabası güzel ama servis nedeniyle bidaha mı hyundai? Benden uzak dursun asla!

    Bu hangi servis acaba? Birde bu bakım ücretleri standart mı yoksa her serviste değişiyor mu dün yıllık bakımını 285 Türk Lirasına yaptırdım. Açıkcası sizden çok abartlı bir rakam istemişler.
  • Hocam öncelikle seçim zor ancak elimden geldiğince yardımcı olayım.

    Dizel motorlarda multi-jet mükemmel bir motor CRD-i'ye göre bence daha başarılı.

    0 almanızı şiddetle tavsiye ederim ikinci el piyasası uçmuş ve güvenilmez bir durumda 0 almanız sizin için çok daha iyi olacaktır.

    Benim size önerim bu kadar parayı peşin vereceğinize 15 bin peşin verip 12 bin de kredi çekmeniz. Böylece hem zor zamanlar için arkada paranız bulunur hem de çok zorlanmadan borç ödeyerek birikim yaparsınız. Ayrıca aralık ayı kredi kampanyaları da son derece cazip.

    Şimdi arabaları kıyaslamaya gelirsek.

    1.4 fire motor eski ve 1.2 motora göre daha fazla yakan, daha az performans veren bir motor ve vergisi de cabası.

    i20 puntoya göre daha geniş bagaj ve iç hacim sunan bir otomobil.

    Makyajlı kasası rakibine göre daha yeni.

    Ayrıca Hyundai'de 5 yıl garanti son derece cazip.

    Bildiğim kadarıyla Punto'nun malzeme kalitesi daha iyi.

    Tipi de görecelidir ama bana daha iyi geliyor.

    Sonuç olarak hangi otomobili alırsanız alın muhakkak 0 alın. 2010 model arabayı gidip de o kadar para bayılmayın neredeyse 3 yıllık araba almayın. Motor hacminin küçük olmasına aldanmayın muhakkak teknik verilerine bakın.

    Ve bence karar vermeden önce aynı gün hem clio'yu, hem i20'yi, hem punto'yu, hem de aveo'yu test edin içinize hangisi siniyorsa onu alın.

    Hepsi iyi arabalar.

    Kolay gelsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chncnyhn -- 4 Aralık 2012; 16:17:18 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ForumcuKolik

    quote:

    Orijinalden alıntı: delgado5445

    quote:

    Orijinalden alıntı: ForumcuKolik

    Punto 2.eli daha iyi satarken zarar etcenizi düşünmüyorum acil satmanız gereksede zarar etmeden satarsınız,

    Temiz dizel bulunur M.jet motor Puntonun iç hacmi daha geniş sanırım ve daha uygun Az km yapmış dizel alınır o paraya

    Ve fiat motor konusunda hyundaiden üstün bi marka

    Fiat motor olarak hyundai dan üstünmü ? :)) crdi derim başkada bişey demem.

    Neye göre Crdi diyonuz İ30 ların dizelleri deli gibi yakıyor fabrika verisini tutturmak için sağ taraftan kamyon arkaası gitmen gerekli sanırım, M.jet motor teknik verileri daha yüksek performans daha cezbedici tork oranları yüksek Gm yedek parçalar kullanan Yakıt tüketimi performansla oranla cuk diye oturduğu nokta, Fiat taraftarı deilim şimdi fanatik filan demeyin Japoncuyum burdaki görüşlerim tamamen object, ama yanlış bilgiler vermeyin lütfen, crdi derim başkada bişey demem, Neye göre diyonuz onuda yazında bilelim

    i30 dizel çok yakıyor diyorsunuz 1.6 128 hp lik bir motor. 1.3 kadar az yakmasını bekliyemessiniz tabiki. Az yakmasını istiyorsanız 1.4 crdi ler var i20 lerde onlara yönelmeniz lazım. Ben getz crdi kullanıcısıyım fakat bir vw hayranıyım ve yakın bir zamanda polo alıcam. Arabadan biraz zevk almak gerekli siz az yakıyor dediğiniz multijetler gitmiyor arkadaş gitmeyen araba az yaksa nolacak oda en fazla 1lt az yakıyodur. Burda benim yazdığım nokta multijet motorun crdi den daha iyi olduğunun ima edilmesidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: delgado5445

    quote:

    Orijinalden alıntı: ForumcuKolik

    quote:

    Orijinalden alıntı: delgado5445

    quote:

    Orijinalden alıntı: ForumcuKolik

    Punto 2.eli daha iyi satarken zarar etcenizi düşünmüyorum acil satmanız gereksede zarar etmeden satarsınız,

    Temiz dizel bulunur M.jet motor Puntonun iç hacmi daha geniş sanırım ve daha uygun Az km yapmış dizel alınır o paraya

    Ve fiat motor konusunda hyundaiden üstün bi marka

    Fiat motor olarak hyundai dan üstünmü ? :)) crdi derim başkada bişey demem.

    Neye göre Crdi diyonuz İ30 ların dizelleri deli gibi yakıyor fabrika verisini tutturmak için sağ taraftan kamyon arkaası gitmen gerekli sanırım, M.jet motor teknik verileri daha yüksek performans daha cezbedici tork oranları yüksek Gm yedek parçalar kullanan Yakıt tüketimi performansla oranla cuk diye oturduğu nokta, Fiat taraftarı deilim şimdi fanatik filan demeyin Japoncuyum burdaki görüşlerim tamamen object, ama yanlış bilgiler vermeyin lütfen, crdi derim başkada bişey demem, Neye göre diyonuz onuda yazında bilelim

    i30 dizel çok yakıyor diyorsunuz 1.6 128 hp lik bir motor. 1.3 kadar az yakmasını bekliyemessiniz tabiki. Az yakmasını istiyorsanız 1.4 crdi ler var i20 lerde onlara yönelmeniz lazım. Ben getz crdi kullanıcısıyım fakat bir vw hayranıyım ve yakın bir zamanda polo alıcam. Arabadan biraz zevk almak gerekli siz az yakıyor dediğiniz multijetler gitmiyor arkadaş gitmeyen araba az yaksa nolacak oda en fazla 1lt az yakıyodur. Burda benim yazdığım nokta multijet motorun crdi den daha iyi olduğunun ima edilmesidir.

    Az mı gidiyor ?

    Hyundai İ20 1.4 / Fiat punto 1.3 M.jet

    0-100 km 13,5 sn / 0-100 Km 11,7 sn

    Ş,İçi Y.tüketimi 5.0 / Ş.içi Y.tüketimi 5,0

    Ş.dışı Y.tüketimi 3,8 / Ş.dışı y.tüketimi 3,5

    Birleşik 4.3 / Birleşik 4,1

    Neye göre az gidiyor neye göre kötü, Aynı yakıt tüketimini Daha fazla performansla sunuyor İ20 ye oranla ve 2.elde ayda İ20 20 tane satarken Punto 200 tane satıyor, Puntoyu tanımadan aracınız Crdi diye fanatiklik yapıp marka düşmanlığı yapamazsınız yiğidi öldür hakkını yeme.

    Edit;Bende honda fanatiğiyim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ForumcuKolik -- 4 Aralık 2012; 19:18:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ForumcuKolik

    quote:

    Orijinalden alıntı: delgado5445

    quote:

    Orijinalden alıntı: ForumcuKolik

    quote:

    Orijinalden alıntı: delgado5445

    quote:

    Orijinalden alıntı: ForumcuKolik

    Punto 2.eli daha iyi satarken zarar etcenizi düşünmüyorum acil satmanız gereksede zarar etmeden satarsınız,

    Temiz dizel bulunur M.jet motor Puntonun iç hacmi daha geniş sanırım ve daha uygun Az km yapmış dizel alınır o paraya

    Ve fiat motor konusunda hyundaiden üstün bi marka

    Fiat motor olarak hyundai dan üstünmü ? :)) crdi derim başkada bişey demem.

    Neye göre Crdi diyonuz İ30 ların dizelleri deli gibi yakıyor fabrika verisini tutturmak için sağ taraftan kamyon arkaası gitmen gerekli sanırım, M.jet motor teknik verileri daha yüksek performans daha cezbedici tork oranları yüksek Gm yedek parçalar kullanan Yakıt tüketimi performansla oranla cuk diye oturduğu nokta, Fiat taraftarı deilim şimdi fanatik filan demeyin Japoncuyum burdaki görüşlerim tamamen object, ama yanlış bilgiler vermeyin lütfen, crdi derim başkada bişey demem, Neye göre diyonuz onuda yazında bilelim

    i30 dizel çok yakıyor diyorsunuz 1.6 128 hp lik bir motor. 1.3 kadar az yakmasını bekliyemessiniz tabiki. Az yakmasını istiyorsanız 1.4 crdi ler var i20 lerde onlara yönelmeniz lazım. Ben getz crdi kullanıcısıyım fakat bir vw hayranıyım ve yakın bir zamanda polo alıcam. Arabadan biraz zevk almak gerekli siz az yakıyor dediğiniz multijetler gitmiyor arkadaş gitmeyen araba az yaksa nolacak oda en fazla 1lt az yakıyodur. Burda benim yazdığım nokta multijet motorun crdi den daha iyi olduğunun ima edilmesidir.

    Az mı gidiyor ?

    Hyundai İ20 1.4 / Fiat punto 1.3 M.jet

    0-100 km 13,5 sn / 0-100 Km 11,7 sn

    Ş,İçi Y.tüketimi 5.0 / Ş.içi Y.tüketimi 5,0

    Ş.dışı Y.tüketimi 3,8 / Ş.dışı y.tüketimi 3,5

    Birleşik 4.3 / Birleşik 4,1

    Neye göre az gidiyor neye göre kötü, Aynı yakıt tüketimini Daha fazla performansla sunuyor İ20 ye oranla ve 2.elde ayda İ20 20 tane satarken Punto 200 tane satıyor, Puntoyu tanımadan aracınız Crdi diye fanatiklik yapıp marka düşmanlığı yapamazsınız yiğidi öldür hakkını yeme.

    Edit;Bende honda fanatiğiyim

    arkadaş 1.4 crdi ile kıyaslamışsın bir önceki yazında 1.6 crdi i30 çok yakıyor demişsin bende dedimki 128 hp lik motor bırakta çok yaksın diyorum az yakmasını istiyosan 1.4 alacak dedim sen gidip 1.4 ile kıyaslıyorsun.


    1.6 crdi
    HIZLANMA : 10.9 s (0-100km/h) (sn)
    Şehir içi 5.2 lt/100km
    Şehir dışı 3.8 lt/100km
    Kombine : 4.3 lt/100km


    1.3 multijet
    Hızlanma (sn) :0-100 km/s
    95 hp 75 hp
    11.7 13.6
    5.0 lt ş.içi 5.5 lt ş.içi
    3.5 lt ş.dışı 3.5 lt ş.dışı
    4.1 ort 4.2 lt ort



    Burda verilere bakarsanız 128 hp lik bir motor 95hp lik bir motora göre sadece 0.2 lt fazla yakıyor. Sitedeki verileri tutturmak zor dersenizde taş patlasa 1lt fazla yaksın arkadaş 128 hp lik bir motorun verdiği zevk için 1lt değmezmi, sizi bilmem ama benim için değer neyse iyi akşamlar.
  • hayırlı işler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: delgado5445

    quote:

    Orijinalden alıntı: ForumcuKolik

    quote:

    Orijinalden alıntı: delgado5445

    quote:

    Orijinalden alıntı: ForumcuKolik

    quote:

    Orijinalden alıntı: delgado5445

    quote:

    Orijinalden alıntı: ForumcuKolik

    Punto 2.eli daha iyi satarken zarar etcenizi düşünmüyorum acil satmanız gereksede zarar etmeden satarsınız,

    Temiz dizel bulunur M.jet motor Puntonun iç hacmi daha geniş sanırım ve daha uygun Az km yapmış dizel alınır o paraya

    Ve fiat motor konusunda hyundaiden üstün bi marka

    Fiat motor olarak hyundai dan üstünmü ? :)) crdi derim başkada bişey demem.

    Neye göre Crdi diyonuz İ30 ların dizelleri deli gibi yakıyor fabrika verisini tutturmak için sağ taraftan kamyon arkaası gitmen gerekli sanırım, M.jet motor teknik verileri daha yüksek performans daha cezbedici tork oranları yüksek Gm yedek parçalar kullanan Yakıt tüketimi performansla oranla cuk diye oturduğu nokta, Fiat taraftarı deilim şimdi fanatik filan demeyin Japoncuyum burdaki görüşlerim tamamen object, ama yanlış bilgiler vermeyin lütfen, crdi derim başkada bişey demem, Neye göre diyonuz onuda yazında bilelim

    i30 dizel çok yakıyor diyorsunuz 1.6 128 hp lik bir motor. 1.3 kadar az yakmasını bekliyemessiniz tabiki. Az yakmasını istiyorsanız 1.4 crdi ler var i20 lerde onlara yönelmeniz lazım. Ben getz crdi kullanıcısıyım fakat bir vw hayranıyım ve yakın bir zamanda polo alıcam. Arabadan biraz zevk almak gerekli siz az yakıyor dediğiniz multijetler gitmiyor arkadaş gitmeyen araba az yaksa nolacak oda en fazla 1lt az yakıyodur. Burda benim yazdığım nokta multijet motorun crdi den daha iyi olduğunun ima edilmesidir.

    Az mı gidiyor ?

    Hyundai İ20 1.4 / Fiat punto 1.3 M.jet

    0-100 km 13,5 sn / 0-100 Km 11,7 sn

    Ş,İçi Y.tüketimi 5.0 / Ş.içi Y.tüketimi 5,0

    Ş.dışı Y.tüketimi 3,8 / Ş.dışı y.tüketimi 3,5

    Birleşik 4.3 / Birleşik 4,1

    Neye göre az gidiyor neye göre kötü, Aynı yakıt tüketimini Daha fazla performansla sunuyor İ20 ye oranla ve 2.elde ayda İ20 20 tane satarken Punto 200 tane satıyor, Puntoyu tanımadan aracınız Crdi diye fanatiklik yapıp marka düşmanlığı yapamazsınız yiğidi öldür hakkını yeme.

    Edit;Bende honda fanatiğiyim

    arkadaş 1.4 crdi ile kıyaslamışsın bir önceki yazında 1.6 crdi i30 çok yakıyor demişsin bende dedimki 128 hp lik motor bırakta çok yaksın diyorum az yakmasını istiyosan 1.4 alacak dedim sen gidip 1.4 ile kıyaslıyorsun.


    1.6 crdi
    HIZLANMA : 10.9 s (0-100km/h) (sn)
    Şehir içi 5.2 lt/100km
    Şehir dışı 3.8 lt/100km
    Kombine : 4.3 lt/100km


    1.3 multijet
    Hızlanma (sn) :0-100 km/s
    95 hp 75 hp
    11.7 13.6
    5.0 lt ş.içi 5.5 lt ş.içi
    3.5 lt ş.dışı 3.5 lt ş.dışı
    4.1 ort 4.2 lt ort



    Burda verilere bakarsanız 128 hp lik bir motor 95hp lik bir motora göre sadece 0.2 lt fazla yakıyor. Sitedeki verileri tutturmak zor dersenizde taş patlasa 1lt fazla yaksın arkadaş 128 hp lik bir motorun verdiği zevk için 1lt değmezmi, sizi bilmem ama benim için değer neyse iyi akşamlar.

    Bak ben i30 la 1.4 motor karşılaştırması yapmadım ilk yazımı iyi okursan i30 lar dizel olmasına rağmen deli gibi yakıyor dedim,F.verisi 5.2 lt buna inanıyonuzmu yakınımda manuel i30 şehir içi 40 la akan trafikte 7 litrenin altına düşemiyor bırak 5.2 yi, İ30 la punto yu karşılaştırmışsınız C segment bi araçla b segment bi aracı karşılaştırmak ne kadar doğru anlamadım,

    Ben konu başlığında olduğu gibi i20 ile puntoyu karşılaştırdım Üstün dediğiniz aracı karşılaştırcaksanız brawo ile kıyaslanabilir ve o da konunun amacını bozar iyi akşamlar dilerim bi dediğinz bi dediğinzi tutmuyr.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lifeanddead

    quote:

    Orijinalden alıntı: Zanos

    1 sene kadar 1.2 i20 kullandım. Az yakan yakıtına göre iyi kaçan bir arabadır. 1 depo lpg(34 litre alıyor) ile 3 kişi 600 km yol gidiyordu. Arabadan gayet memnun kaldım ama o servisler yok mu. Hyundai nin servis ve garanti anlayışı berbat ötesi. 1.2 bir arabaya standart bakım için 600 tl istenir mi? Soyulan direksiyon boyası için eliniz kremli araba kullanmışsınız garanti dışı diye salakça bir yaklaşım ile müşterinin karşısına çıkılabilinir mi? Tama arabası güzel ama servis nedeniyle bidaha mı hyundai? Benden uzak dursun asla!

    Bu hangi servis acaba? Birde bu bakım ücretleri standart mı yoksa her serviste değişiyor mu dün yıllık bakımını 285 Türk Lirasına yaptırdım. Açıkcası sizden çok abartlı bir rakam istemişler.


    o fiyatı aldığımda da konu açmıştım ve genelde aynı yorumlar gelmişti. 2 ayrı servisten fiyat aldım. İkiside bu fiyatı vermişti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zanos

    quote:

    Orijinalden alıntı: lifeanddead

    quote:

    Orijinalden alıntı: Zanos

    1 sene kadar 1.2 i20 kullandım. Az yakan yakıtına göre iyi kaçan bir arabadır. 1 depo lpg(34 litre alıyor) ile 3 kişi 600 km yol gidiyordu. Arabadan gayet memnun kaldım ama o servisler yok mu. Hyundai nin servis ve garanti anlayışı berbat ötesi. 1.2 bir arabaya standart bakım için 600 tl istenir mi? Soyulan direksiyon boyası için eliniz kremli araba kullanmışsınız garanti dışı diye salakça bir yaklaşım ile müşterinin karşısına çıkılabilinir mi? Tama arabası güzel ama servis nedeniyle bidaha mı hyundai? Benden uzak dursun asla!

    Bu hangi servis acaba? Birde bu bakım ücretleri standart mı yoksa her serviste değişiyor mu dün yıllık bakımını 285 Türk Lirasına yaptırdım. Açıkcası sizden çok abartlı bir rakam istemişler.


    o fiyatı aldığımda da konu açmıştım ve genelde aynı yorumlar gelmişti. 2 ayrı servisten fiyat aldım. İkiside bu fiyatı vermişti.

    Gerçekten bazı servisler resmen soygun yapıyor öyleyse aracımızın bulunduğu şehirde 1 tane yetkili servis var ve 285 lira fiyata yaptırdık bakımı. Çok şaşırtıcı gerçekten.
  • i20 yi tanımıyorum olumlu yada olumsuz konuşmam doğru olmaz, ama multijet motorlu punto için, gitmiyor çekmiyor diyen arkadaşlarımıza 1,3 multijet 95 ps duologic modelini test etmelerini öneririm, test sonucunda fikirlerinin değişeceğine eminim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: FauFau

    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phaldor

    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phaldor

    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: ForumcuKolik

    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: ForumcuKolik

    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: ForumcuKolik

    Punto 2.eli daha iyi satarken zarar etcenizi düşünmüyorum acil satmanız gereksede zarar etmeden satarsınız,

    Temiz dizel bulunur M.jet motor Puntonun iç hacmi daha geniş sanırım ve daha uygun Az km yapmış dizel alınır o paraya

    Ve fiat motor konusunda hyundaiden üstün bi marka

    fiat motor konusunda hyundai den daha üstün...


    bu forumu seviyorum


    1.3 multijetli opel astra.. ımmm ımmmm

    Hayırdır liseli

    liseli derken ?

    konuşma tarzın liseliler gibi liseli olduğunu düşenerek yazdım

    o zaman yazmadan önce bidaha düşün. multijet hyundainin crdi sinden daha iyiymiş.. görüyoruz astranın işçler acısı halini.. onbinlerce taksi yüzbinlerce km yapıyor crdi motorla.. kötü olsa bu kadar tutulurmu crdi motorlar ?





    Lütfen şaka yaptığını söyle..

    no joke

    Fiat 1990'lı yılların sonlarında dizel üretirken acaba Hyundai dizel'in neresindeydi sormak lazım..Bugün Hyundai araçlardaki dizeller asla kötü motorlar değil ve Hyundai'ler her yönüyle ilgimi çekiyor (örneğin yeni i30) fakat CRDi motorlar M-Jet motorlardan daha iyidir deyip lafı ortada bırakmak biraz ilginç olmuş..Ticari araçlarda Doblo-Ducato ve son dönemde Fiorino'da,binek araçlarda Bravo-Linea-Punto-Albea ve diğer tüm modellerinde M-Jet'i çatır çatır kullanıyor Fiat dolayısıyla bu piyasada dizel motor deyip arkasından bu iki markayı sıralayacak olursak kusura bakma ama Hyundai ancak FIAT'tan sonra yazılır listeye..Kaldı ki senin dalga geçmene sebep olan 1.3 CDTi Astra meselesi Fiat'ın başarısı Opel'inde başarısızlığıdır,Opel doğru düzgün yönetilen ve büyüyen bir marka olabilseydi senin o burun kıvırdığın 1.3 dizeli almaz kendisi üretirdi..Sahi dizel Astra'lar peynir ekmek gibi satılırken Opel'e dizel motoru Hyundai neden sat(a)madı?

    siyah punto ilginç olmuş..

    fiatın savundugunuz kısmı motor. başka savundugunuz elle tutulur bir yanı varmı fiatın ? fiat amerikada ne satıyor. 500 modelini. başka varmı ? yok.. hyundai amerikada ne satıyor neredeyse tüm otomobillerini. diğer gelişmiş ülkelerdede tüm otomobillerini satıyor. hyundai global bir şirket. hyundai senin hyundai derkenki düşüncelerinden çok daha büyük çok daha komplike bir şirket. kendi pazarını yaratabilecek kadarda gelişmiş. tekel olabilecek kadarda devrimsel bir şirket. hyundai i30 diyip yaranmaya çalışıyorsun. sev sevme umrumda değil. hatta tüm forum bana karşı olsun buda umrumda değil. bildiklerimi sonuna kadar savunurum. fiat diyorsun motor diyorsun. 1.3 dandirik motoruyla hangi adam akıllı bir otomobil yapmışta başarılı olmuşlar ? albea mı ? albea kabut değiştirmiş tofaş şahin allahınızı severseniz sienayı makyajladılar alın albea diye Türk halkının önüne sundular. varmı bir euroncap başarısı ? katılımı yokki başarısı olsun. hyundainin o begenmedıgınız yumurta kasasıyla 15 sene önce 2 yıldız alabildi....

    motor da motor. hyundai crdi sini tüm otomobillerinde accentten tutta santa fe sine kadar kullanıyor. opel almışta suçlu opelmiş. sende satma motorunu opel e. ve dolayısıyla bende yanlış bir algı bırakma. opele suç atmakta üstünüze yok.

    hyundai motorunu neden opele versin. hyundai sıkıntı içinde olan bir firma değilki. hyundai dünyanın en büyük 4. otomobil üreticisi. karnı tok bir üretici ve satıcı. böyle motor alıp verme işlerine özellikle uzun vade göstermeyen ortaklıklara neden girsin. 1000 kişiye sorsak opel astra j kasada 1.6 122 ps lik crdi mi yoksa 1.3 95 lik multijetmi diye büyük cogunluk hatta hepsi crdi der. fazla yakacak olmasını bile göz önünde bulundurarak...

    1990 ların sonlarında dizel motor üreten fiat ile hyundainin durumunu bugün çok daha güzel görüyoruz.. 100 yıllık firmaların çoğu 40 yıllık hyundai den daha geride.. isterse uçak motoru üretsin. tüm satışlar tüm algılar tüm ödüller tüm piyasa açık net ve ortada..

    ama sen diyorsan 5 yılda bir logo değiştiren FİAT tan yanayım.. saygılar efendim

    Dandik dediğiniz multijet motor 2005 yılında yılın motoru.Fiat dizel motorlarda common rail teknolojiye gecen ilk üretici.2,5 yıl 1,4 fire motorlu Grande Punto kullandım.Şehir içinde gayet ekonomik sorunsuz bir motordu.İ20 de güzel araba.Aracı alacak arkadaş ikinci el alacaksa hangisinden temiz sorunsuzunu bulursa onu alsın pişman olmayacaktır.Şimdiden hayırlı olsun.



    bir akrabamızın 1.4 fire 77 ps olması lazım albeası vardı. adam bir gün bile klima açamadı. köye giderdik klima açamazlardı. garibim araba çekmiyordu. babamın 13 senelik 1.5 accent tide maşallah taş gibi gidiyordu klima açık... hyundainin 15 sene önce yaptıgı araba sıfır model albeadan daha iyi gidiyordu... herşey ortada ..

    ayrıca aynı sitede oturdugumuz bir komsumuzda sıfır aldıgı fiat fiorino 1.3 mıltıjetını performansını begenmedi diye satıp octavia tdi aldı...



    sallama

    ben o 1.4 fire motorla girne beş parmak dağlarına tırmaıyorum klima açık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Skayn -- 5 Aralık 2012; 9:54:49 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chncnyhn

    Hocam öncelikle seçim zor ancak elimden geldiğince yardımcı olayım.

    Dizel motorlarda multi-jet mükemmel bir motor CRD-i'ye göre bence daha başarılı.

    0 almanızı şiddetle tavsiye ederim ikinci el piyasası uçmuş ve güvenilmez bir durumda 0 almanız sizin için çok daha iyi olacaktır.

    Benim size önerim bu kadar parayı peşin vereceğinize 15 bin peşin verip 12 bin de kredi çekmeniz. Böylece hem zor zamanlar için arkada paranız bulunur hem de çok zorlanmadan borç ödeyerek birikim yaparsınız. Ayrıca aralık ayı kredi kampanyaları da son derece cazip.

    Şimdi arabaları kıyaslamaya gelirsek.

    1.4 fire motor eski ve 1.2 motora göre daha fazla yakan, daha az performans veren bir motor ve vergisi de cabası.

    i20 puntoya göre daha geniş bagaj ve iç hacim sunan bir otomobil.

    Makyajlı kasası rakibine göre daha yeni.

    Ayrıca Hyundai'de 5 yıl garanti son derece cazip.

    Bildiğim kadarıyla Punto'nun malzeme kalitesi daha iyi.

    Tipi de görecelidir ama bana daha iyi geliyor.

    Sonuç olarak hangi otomobili alırsanız alın muhakkak 0 alın. 2010 model arabayı gidip de o kadar para bayılmayın neredeyse 3 yıllık araba almayın. Motor hacminin küçük olmasına aldanmayın muhakkak teknik verilerine bakın.

    Ve bence karar vermeden önce aynı gün hem clio'yu, hem i20'yi, hem punto'yu, hem de aveo'yu test edin içinize hangisi siniyorsa onu alın.

    Hepsi iyi arabalar.

    Kolay gelsin

    Öncelikle ilginiz icin cok teşekkür ederim hocam. Önerinizi dikkate alacağım. Almadan önce Punto ile bir deneme sürüşü yapmak bana da mantıklı geldi daha önce hiç binmedim çünkü. Clio'yu ise hiç düsünmedim. Son kasalarını bilmiyorum ama clioları pek konforlu bulmuyorum. Clio 4'ten ise bihaberim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pegasus !

    quote:

    Orijinalden alıntı: chncnyhn

    Hocam öncelikle seçim zor ancak elimden geldiğince yardımcı olayım.

    Dizel motorlarda multi-jet mükemmel bir motor CRD-i'ye göre bence daha başarılı.

    0 almanızı şiddetle tavsiye ederim ikinci el piyasası uçmuş ve güvenilmez bir durumda 0 almanız sizin için çok daha iyi olacaktır.

    Benim size önerim bu kadar parayı peşin vereceğinize 15 bin peşin verip 12 bin de kredi çekmeniz. Böylece hem zor zamanlar için arkada paranız bulunur hem de çok zorlanmadan borç ödeyerek birikim yaparsınız. Ayrıca aralık ayı kredi kampanyaları da son derece cazip.

    Şimdi arabaları kıyaslamaya gelirsek.

    1.4 fire motor eski ve 1.2 motora göre daha fazla yakan, daha az performans veren bir motor ve vergisi de cabası.

    i20 puntoya göre daha geniş bagaj ve iç hacim sunan bir otomobil.

    Makyajlı kasası rakibine göre daha yeni.

    Ayrıca Hyundai'de 5 yıl garanti son derece cazip.

    Bildiğim kadarıyla Punto'nun malzeme kalitesi daha iyi.

    Tipi de görecelidir ama bana daha iyi geliyor.

    Sonuç olarak hangi otomobili alırsanız alın muhakkak 0 alın. 2010 model arabayı gidip de o kadar para bayılmayın neredeyse 3 yıllık araba almayın. Motor hacminin küçük olmasına aldanmayın muhakkak teknik verilerine bakın.

    Ve bence karar vermeden önce aynı gün hem clio'yu, hem i20'yi, hem punto'yu, hem de aveo'yu test edin içinize hangisi siniyorsa onu alın.

    Hepsi iyi arabalar.

    Kolay gelsin

    Öncelikle ilginiz icin cok teşekkür ederim hocam. Önerinizi dikkate alacağım. Almadan önce Punto ile bir deneme sürüşü yapmak bana da mantıklı geldi daha önce hiç binmedim çünkü. Clio'yu ise hiç düsünmedim. Son kasalarını bilmiyorum ama clioları pek konforlu bulmuyorum. Clio 4'ten ise bihaberim.

    Clio 4 gayet güzel bir araba. İçlerine bindiğinizde muhtemelen en ferah iç mekanı aveo'da bulacaksınız. Onun da iç mekanını beğenmeyeceğinizi düşünüyorum biraz radikal bir iç mekanı var. Sanırım dönüp dolaşıp yine punto ve i20 arasında kalacaksınız. Bence zaman kaybetmeden test sürüşlerini bu 4 araba ile de yapın günümüzde hele büyük bir şehirde yaşıyorsanız çok kolay bir iş gitmeden arayın yeterli olur. Araba bulup da aralık kampanyalarından yararlanabilmeniz açısından elinizi çabuk tutmanızı öneririm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Skayn

    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: FauFau

    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phaldor

    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phaldor

    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: ForumcuKolik

    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: ForumcuKolik

    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: ForumcuKolik

    Punto 2.eli daha iyi satarken zarar etcenizi düşünmüyorum acil satmanız gereksede zarar etmeden satarsınız,

    Temiz dizel bulunur M.jet motor Puntonun iç hacmi daha geniş sanırım ve daha uygun Az km yapmış dizel alınır o paraya

    Ve fiat motor konusunda hyundaiden üstün bi marka

    fiat motor konusunda hyundai den daha üstün...


    bu forumu seviyorum


    1.3 multijetli opel astra.. ımmm ımmmm

    Hayırdır liseli

    liseli derken ?

    konuşma tarzın liseliler gibi liseli olduğunu düşenerek yazdım

    o zaman yazmadan önce bidaha düşün. multijet hyundainin crdi sinden daha iyiymiş.. görüyoruz astranın işçler acısı halini.. onbinlerce taksi yüzbinlerce km yapıyor crdi motorla.. kötü olsa bu kadar tutulurmu crdi motorlar ?





    Lütfen şaka yaptığını söyle..

    no joke

    Fiat 1990'lı yılların sonlarında dizel üretirken acaba Hyundai dizel'in neresindeydi sormak lazım..Bugün Hyundai araçlardaki dizeller asla kötü motorlar değil ve Hyundai'ler her yönüyle ilgimi çekiyor (örneğin yeni i30) fakat CRDi motorlar M-Jet motorlardan daha iyidir deyip lafı ortada bırakmak biraz ilginç olmuş..Ticari araçlarda Doblo-Ducato ve son dönemde Fiorino'da,binek araçlarda Bravo-Linea-Punto-Albea ve diğer tüm modellerinde M-Jet'i çatır çatır kullanıyor Fiat dolayısıyla bu piyasada dizel motor deyip arkasından bu iki markayı sıralayacak olursak kusura bakma ama Hyundai ancak FIAT'tan sonra yazılır listeye..Kaldı ki senin dalga geçmene sebep olan 1.3 CDTi Astra meselesi Fiat'ın başarısı Opel'inde başarısızlığıdır,Opel doğru düzgün yönetilen ve büyüyen bir marka olabilseydi senin o burun kıvırdığın 1.3 dizeli almaz kendisi üretirdi..Sahi dizel Astra'lar peynir ekmek gibi satılırken Opel'e dizel motoru Hyundai neden sat(a)madı?

    siyah punto ilginç olmuş..

    fiatın savundugunuz kısmı motor. başka savundugunuz elle tutulur bir yanı varmı fiatın ? fiat amerikada ne satıyor. 500 modelini. başka varmı ? yok.. hyundai amerikada ne satıyor neredeyse tüm otomobillerini. diğer gelişmiş ülkelerdede tüm otomobillerini satıyor. hyundai global bir şirket. hyundai senin hyundai derkenki düşüncelerinden çok daha büyük çok daha komplike bir şirket. kendi pazarını yaratabilecek kadarda gelişmiş. tekel olabilecek kadarda devrimsel bir şirket. hyundai i30 diyip yaranmaya çalışıyorsun. sev sevme umrumda değil. hatta tüm forum bana karşı olsun buda umrumda değil. bildiklerimi sonuna kadar savunurum. fiat diyorsun motor diyorsun. 1.3 dandirik motoruyla hangi adam akıllı bir otomobil yapmışta başarılı olmuşlar ? albea mı ? albea kabut değiştirmiş tofaş şahin allahınızı severseniz sienayı makyajladılar alın albea diye Türk halkının önüne sundular. varmı bir euroncap başarısı ? katılımı yokki başarısı olsun. hyundainin o begenmedıgınız yumurta kasasıyla 15 sene önce 2 yıldız alabildi....

    motor da motor. hyundai crdi sini tüm otomobillerinde accentten tutta santa fe sine kadar kullanıyor. opel almışta suçlu opelmiş. sende satma motorunu opel e. ve dolayısıyla bende yanlış bir algı bırakma. opele suç atmakta üstünüze yok.

    hyundai motorunu neden opele versin. hyundai sıkıntı içinde olan bir firma değilki. hyundai dünyanın en büyük 4. otomobil üreticisi. karnı tok bir üretici ve satıcı. böyle motor alıp verme işlerine özellikle uzun vade göstermeyen ortaklıklara neden girsin. 1000 kişiye sorsak opel astra j kasada 1.6 122 ps lik crdi mi yoksa 1.3 95 lik multijetmi diye büyük cogunluk hatta hepsi crdi der. fazla yakacak olmasını bile göz önünde bulundurarak...

    1990 ların sonlarında dizel motor üreten fiat ile hyundainin durumunu bugün çok daha güzel görüyoruz.. 100 yıllık firmaların çoğu 40 yıllık hyundai den daha geride.. isterse uçak motoru üretsin. tüm satışlar tüm algılar tüm ödüller tüm piyasa açık net ve ortada..

    ama sen diyorsan 5 yılda bir logo değiştiren FİAT tan yanayım.. saygılar efendim

    Dandik dediğiniz multijet motor 2005 yılında yılın motoru.Fiat dizel motorlarda common rail teknolojiye gecen ilk üretici.2,5 yıl 1,4 fire motorlu Grande Punto kullandım.Şehir içinde gayet ekonomik sorunsuz bir motordu.İ20 de güzel araba.Aracı alacak arkadaş ikinci el alacaksa hangisinden temiz sorunsuzunu bulursa onu alsın pişman olmayacaktır.Şimdiden hayırlı olsun.



    bir akrabamızın 1.4 fire 77 ps olması lazım albeası vardı. adam bir gün bile klima açamadı. köye giderdik klima açamazlardı. garibim araba çekmiyordu. babamın 13 senelik 1.5 accent tide maşallah taş gibi gidiyordu klima açık... hyundainin 15 sene önce yaptıgı araba sıfır model albeadan daha iyi gidiyordu... herşey ortada ..

    ayrıca aynı sitede oturdugumuz bir komsumuzda sıfır aldıgı fiat fiorino 1.3 mıltıjetını performansını begenmedi diye satıp octavia tdi aldı...



    sallama

    ben o 1.4 fire motorla girne beş parmak dağlarına tırmaıyorum klima açık


    mübarek fire değil sanki jet motoru.. demekki biz başa bir fire motora binmişiz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    mübarek fire değil sanki jet motoru.. demekki biz başa bir fire motora binmişiz..

    size zorla 1,4 fire motorlu araç mı satmak istiyorlar?beğenmek zorunda değilsiniz tamamda beğenenlere karşı bu agresiflik niye.neticede beni istediğim yere kabul edilebilir bir konforla götürüyor mu? götürüyor.sizin demenizle ben aracımla ilgili olumlu kanaatimden vazgeçmem.gerek yok bu kadar kendinizi yıpratmaya............
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: Skayn

    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: FauFau

    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phaldor

    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phaldor

    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: ForumcuKolik

    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: ForumcuKolik

    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: ForumcuKolik

    Punto 2.eli daha iyi satarken zarar etcenizi düşünmüyorum acil satmanız gereksede zarar etmeden satarsınız,

    Temiz dizel bulunur M.jet motor Puntonun iç hacmi daha geniş sanırım ve daha uygun Az km yapmış dizel alınır o paraya

    Ve fiat motor konusunda hyundaiden üstün bi marka

    fiat motor konusunda hyundai den daha üstün...


    bu forumu seviyorum


    1.3 multijetli opel astra.. ımmm ımmmm

    Hayırdır liseli

    liseli derken ?

    konuşma tarzın liseliler gibi liseli olduğunu düşenerek yazdım

    o zaman yazmadan önce bidaha düşün. multijet hyundainin crdi sinden daha iyiymiş.. görüyoruz astranın işçler acısı halini.. onbinlerce taksi yüzbinlerce km yapıyor crdi motorla.. kötü olsa bu kadar tutulurmu crdi motorlar ?





    Lütfen şaka yaptığını söyle..

    no joke

    Fiat 1990'lı yılların sonlarında dizel üretirken acaba Hyundai dizel'in neresindeydi sormak lazım..Bugün Hyundai araçlardaki dizeller asla kötü motorlar değil ve Hyundai'ler her yönüyle ilgimi çekiyor (örneğin yeni i30) fakat CRDi motorlar M-Jet motorlardan daha iyidir deyip lafı ortada bırakmak biraz ilginç olmuş..Ticari araçlarda Doblo-Ducato ve son dönemde Fiorino'da,binek araçlarda Bravo-Linea-Punto-Albea ve diğer tüm modellerinde M-Jet'i çatır çatır kullanıyor Fiat dolayısıyla bu piyasada dizel motor deyip arkasından bu iki markayı sıralayacak olursak kusura bakma ama Hyundai ancak FIAT'tan sonra yazılır listeye..Kaldı ki senin dalga geçmene sebep olan 1.3 CDTi Astra meselesi Fiat'ın başarısı Opel'inde başarısızlığıdır,Opel doğru düzgün yönetilen ve büyüyen bir marka olabilseydi senin o burun kıvırdığın 1.3 dizeli almaz kendisi üretirdi..Sahi dizel Astra'lar peynir ekmek gibi satılırken Opel'e dizel motoru Hyundai neden sat(a)madı?

    siyah punto ilginç olmuş..

    fiatın savundugunuz kısmı motor. başka savundugunuz elle tutulur bir yanı varmı fiatın ? fiat amerikada ne satıyor. 500 modelini. başka varmı ? yok.. hyundai amerikada ne satıyor neredeyse tüm otomobillerini. diğer gelişmiş ülkelerdede tüm otomobillerini satıyor. hyundai global bir şirket. hyundai senin hyundai derkenki düşüncelerinden çok daha büyük çok daha komplike bir şirket. kendi pazarını yaratabilecek kadarda gelişmiş. tekel olabilecek kadarda devrimsel bir şirket. hyundai i30 diyip yaranmaya çalışıyorsun. sev sevme umrumda değil. hatta tüm forum bana karşı olsun buda umrumda değil. bildiklerimi sonuna kadar savunurum. fiat diyorsun motor diyorsun. 1.3 dandirik motoruyla hangi adam akıllı bir otomobil yapmışta başarılı olmuşlar ? albea mı ? albea kabut değiştirmiş tofaş şahin allahınızı severseniz sienayı makyajladılar alın albea diye Türk halkının önüne sundular. varmı bir euroncap başarısı ? katılımı yokki başarısı olsun. hyundainin o begenmedıgınız yumurta kasasıyla 15 sene önce 2 yıldız alabildi....

    motor da motor. hyundai crdi sini tüm otomobillerinde accentten tutta santa fe sine kadar kullanıyor. opel almışta suçlu opelmiş. sende satma motorunu opel e. ve dolayısıyla bende yanlış bir algı bırakma. opele suç atmakta üstünüze yok.

    hyundai motorunu neden opele versin. hyundai sıkıntı içinde olan bir firma değilki. hyundai dünyanın en büyük 4. otomobil üreticisi. karnı tok bir üretici ve satıcı. böyle motor alıp verme işlerine özellikle uzun vade göstermeyen ortaklıklara neden girsin. 1000 kişiye sorsak opel astra j kasada 1.6 122 ps lik crdi mi yoksa 1.3 95 lik multijetmi diye büyük cogunluk hatta hepsi crdi der. fazla yakacak olmasını bile göz önünde bulundurarak...

    1990 ların sonlarında dizel motor üreten fiat ile hyundainin durumunu bugün çok daha güzel görüyoruz.. 100 yıllık firmaların çoğu 40 yıllık hyundai den daha geride.. isterse uçak motoru üretsin. tüm satışlar tüm algılar tüm ödüller tüm piyasa açık net ve ortada..

    ama sen diyorsan 5 yılda bir logo değiştiren FİAT tan yanayım.. saygılar efendim

    Dandik dediğiniz multijet motor 2005 yılında yılın motoru.Fiat dizel motorlarda common rail teknolojiye gecen ilk üretici.2,5 yıl 1,4 fire motorlu Grande Punto kullandım.Şehir içinde gayet ekonomik sorunsuz bir motordu.İ20 de güzel araba.Aracı alacak arkadaş ikinci el alacaksa hangisinden temiz sorunsuzunu bulursa onu alsın pişman olmayacaktır.Şimdiden hayırlı olsun.



    bir akrabamızın 1.4 fire 77 ps olması lazım albeası vardı. adam bir gün bile klima açamadı. köye giderdik klima açamazlardı. garibim araba çekmiyordu. babamın 13 senelik 1.5 accent tide maşallah taş gibi gidiyordu klima açık... hyundainin 15 sene önce yaptıgı araba sıfır model albeadan daha iyi gidiyordu... herşey ortada ..

    ayrıca aynı sitede oturdugumuz bir komsumuzda sıfır aldıgı fiat fiorino 1.3 mıltıjetını performansını begenmedi diye satıp octavia tdi aldı...



    sallama

    ben o 1.4 fire motorla girne beş parmak dağlarına tırmaıyorum klima açık


    mübarek fire değil sanki jet motoru.. demekki biz başa bir fire motora binmişiz..

    jet motorları mı klima açık rampa çıkabiliyor bırak bu lafları kimin arabasını kime öğreteceksin

    sallıyorsun burada klima açıkken hiç gidememişmiş akıl var mantık var attın bi laf bari ısrar etme
  • rabbim nimetlerin sonsuz ama öyle tipler de yaratmışsın ki sana şükredelim biz neden böyle değiliz diye dua edelim diye. Arkadaş bu foruma kaç yıldır geliyorum bu sene gördüğüm sanal palavracılar kadar hiç bi zaman görmedim 2 yıl 1.4 fire motor punto evo kullandım. Arabayı kullanmadan sallıyordunuz yaa Allah sizi nasıl biliyorsa öyle yapsın. Birde lisede arka sıraya oturan tipler vardı hocaaaaam ama hocaaaa diye konuşan işte arkadaşlar bu kafayı taşıyor bazı arkadaşlar bende mecburen bu gereksiz beyin özürlü arkadaşlarımızı engelleyerek onların saçma yorumlarından ve silik kalitesiz kişiliksiz tavırlarından uzaklaşıyorum. Kimse üstüne alınmasın lafı hak eden birazdan havlar zaten.
  • Fiata para verilmez,Hyundai tenekedir,Japon cok yakar,Fransiz coptur.... Ne garip milletiz yahu biz

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiat motor teknolojisinde en ileri firmalardan birisidir. Common rail dizel denen teknolojinin mucidi Fiat'tır. İnanmayan wikipedia'dan baksın. Fiat bu teknolojiyi daha sonra Bosch'a satmıştır.

    Fiat motorlarda down-sizing yani boyut küçültmenin VW ile birlikte öncüsüdür. Fiat 1.3 multijet ve VW 1.4 TSİ motorlar down-sizing olayını başlatmıştır.

    Bugün VW Tiguan-Passat, Opel Astra sedan gibi epey büyük arabalar bu motorlarla gidiyor.

    Fiat 0.9 twinair motorla da ikinci bir devrim yaptı. Ford 1.0 ecoboost ve Renault 0.9 tce motorla takip ettiler.

    Hyundai markasına da saygı duyarım ama daha yeni Hyundai-Kia'nın tüketim değerlerinde yalan söylediği ortaya çıktı. Herhangi bir teknolojide öncü olduklarını da görmedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi genie1 -- 5 Aralık 2012; 22:45:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Skayn

    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: Skayn

    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: FauFau

    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phaldor

    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phaldor

    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: ForumcuKolik

    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: ForumcuKolik

    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    quote:

    Orijinalden alıntı: ForumcuKolik

    Punto 2.eli daha iyi satarken zarar etcenizi düşünmüyorum acil satmanız gereksede zarar etmeden satarsınız,

    Temiz dizel bulunur M.jet motor Puntonun iç hacmi daha geniş sanırım ve daha uygun Az km yapmış dizel alınır o paraya

    Ve fiat motor konusunda hyundaiden üstün bi marka

    fiat motor konusunda hyundai den daha üstün...


    bu forumu seviyorum


    1.3 multijetli opel astra.. ımmm ımmmm

    Hayırdır liseli

    liseli derken ?

    konuşma tarzın liseliler gibi liseli olduğunu düşenerek yazdım

    o zaman yazmadan önce bidaha düşün. multijet hyundainin crdi sinden daha iyiymiş.. görüyoruz astranın işçler acısı halini.. onbinlerce taksi yüzbinlerce km yapıyor crdi motorla.. kötü olsa bu kadar tutulurmu crdi motorlar ?





    Lütfen şaka yaptığını söyle..

    no joke

    Fiat 1990'lı yılların sonlarında dizel üretirken acaba Hyundai dizel'in neresindeydi sormak lazım..Bugün Hyundai araçlardaki dizeller asla kötü motorlar değil ve Hyundai'ler her yönüyle ilgimi çekiyor (örneğin yeni i30) fakat CRDi motorlar M-Jet motorlardan daha iyidir deyip lafı ortada bırakmak biraz ilginç olmuş..Ticari araçlarda Doblo-Ducato ve son dönemde Fiorino'da,binek araçlarda Bravo-Linea-Punto-Albea ve diğer tüm modellerinde M-Jet'i çatır çatır kullanıyor Fiat dolayısıyla bu piyasada dizel motor deyip arkasından bu iki markayı sıralayacak olursak kusura bakma ama Hyundai ancak FIAT'tan sonra yazılır listeye..Kaldı ki senin dalga geçmene sebep olan 1.3 CDTi Astra meselesi Fiat'ın başarısı Opel'inde başarısızlığıdır,Opel doğru düzgün yönetilen ve büyüyen bir marka olabilseydi senin o burun kıvırdığın 1.3 dizeli almaz kendisi üretirdi..Sahi dizel Astra'lar peynir ekmek gibi satılırken Opel'e dizel motoru Hyundai neden sat(a)madı?

    siyah punto ilginç olmuş..

    fiatın savundugunuz kısmı motor. başka savundugunuz elle tutulur bir yanı varmı fiatın ? fiat amerikada ne satıyor. 500 modelini. başka varmı ? yok.. hyundai amerikada ne satıyor neredeyse tüm otomobillerini. diğer gelişmiş ülkelerdede tüm otomobillerini satıyor. hyundai global bir şirket. hyundai senin hyundai derkenki düşüncelerinden çok daha büyük çok daha komplike bir şirket. kendi pazarını yaratabilecek kadarda gelişmiş. tekel olabilecek kadarda devrimsel bir şirket. hyundai i30 diyip yaranmaya çalışıyorsun. sev sevme umrumda değil. hatta tüm forum bana karşı olsun buda umrumda değil. bildiklerimi sonuna kadar savunurum. fiat diyorsun motor diyorsun. 1.3 dandirik motoruyla hangi adam akıllı bir otomobil yapmışta başarılı olmuşlar ? albea mı ? albea kabut değiştirmiş tofaş şahin allahınızı severseniz sienayı makyajladılar alın albea diye Türk halkının önüne sundular. varmı bir euroncap başarısı ? katılımı yokki başarısı olsun. hyundainin o begenmedıgınız yumurta kasasıyla 15 sene önce 2 yıldız alabildi....

    motor da motor. hyundai crdi sini tüm otomobillerinde accentten tutta santa fe sine kadar kullanıyor. opel almışta suçlu opelmiş. sende satma motorunu opel e. ve dolayısıyla bende yanlış bir algı bırakma. opele suç atmakta üstünüze yok.

    hyundai motorunu neden opele versin. hyundai sıkıntı içinde olan bir firma değilki. hyundai dünyanın en büyük 4. otomobil üreticisi. karnı tok bir üretici ve satıcı. böyle motor alıp verme işlerine özellikle uzun vade göstermeyen ortaklıklara neden girsin. 1000 kişiye sorsak opel astra j kasada 1.6 122 ps lik crdi mi yoksa 1.3 95 lik multijetmi diye büyük cogunluk hatta hepsi crdi der. fazla yakacak olmasını bile göz önünde bulundurarak...

    1990 ların sonlarında dizel motor üreten fiat ile hyundainin durumunu bugün çok daha güzel görüyoruz.. 100 yıllık firmaların çoğu 40 yıllık hyundai den daha geride.. isterse uçak motoru üretsin. tüm satışlar tüm algılar tüm ödüller tüm piyasa açık net ve ortada..

    ama sen diyorsan 5 yılda bir logo değiştiren FİAT tan yanayım.. saygılar efendim

    Dandik dediğiniz multijet motor 2005 yılında yılın motoru.Fiat dizel motorlarda common rail teknolojiye gecen ilk üretici.2,5 yıl 1,4 fire motorlu Grande Punto kullandım.Şehir içinde gayet ekonomik sorunsuz bir motordu.İ20 de güzel araba.Aracı alacak arkadaş ikinci el alacaksa hangisinden temiz sorunsuzunu bulursa onu alsın pişman olmayacaktır.Şimdiden hayırlı olsun.



    bir akrabamızın 1.4 fire 77 ps olması lazım albeası vardı. adam bir gün bile klima açamadı. köye giderdik klima açamazlardı. garibim araba çekmiyordu. babamın 13 senelik 1.5 accent tide maşallah taş gibi gidiyordu klima açık... hyundainin 15 sene önce yaptıgı araba sıfır model albeadan daha iyi gidiyordu... herşey ortada ..

    ayrıca aynı sitede oturdugumuz bir komsumuzda sıfır aldıgı fiat fiorino 1.3 mıltıjetını performansını begenmedi diye satıp octavia tdi aldı...



    sallama

    ben o 1.4 fire motorla girne beş parmak dağlarına tırmaıyorum klima açık


    mübarek fire değil sanki jet motoru.. demekki biz başa bir fire motora binmişiz..

    jet motorları mı klima açık rampa çıkabiliyor bırak bu lafları kimin arabasını kime öğreteceksin

    sallıyorsun burada klima açıkken hiç gidememişmiş akıl var mantık var attın bi laf bari ısrar etme

    jet derken fiatın jet motorunu kastetmedim. dogruya fiat herşeye abuk subuk isimler koyuyor.

    neyse ne ya banane.. klima açık cıkın tamam sonra bakında 1.4 fire motor bogulmasın mazallah 77 beygir az değil
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.