arkadaşlar normal olarak arabayı almayı düşünenler arabayı clio hb ve corsa ile karşılaştırıyor. bu konuda ben de taze bir i20 kullanıcısı olarak düşüncemi paylaşayım. (clio ile kıyaslayarak)
teknik performans açısından i20 bu araçlardan başarılı 1.4 crdi, 90bg (66kw), tork 22,5 kgm (220 Nm) , 4000 devir clio hb 1.5 cdi 75bg (55kw) , tork 180 Nm 4000 devir
ben de mode versiyonu var idealdir liste fiyatı 38000 35-36 gibi alınabilir pazarlıkla clio hb aynı versiyon extreme edition dur 40000 liste fiyatı finans müdürü akrabam renaultda ancak 38,300 e bıraktı.
konfor estetik sürüş rahatlığı açısından kıyasa bile gerek yok clio kütük gibi.
quote:
Orijinalden alıntı: onurhoca
i20 düşünenlere
arkadaşlar normal olarak arabayı almayı düşünenler arabayı clio hb ve corsa ile karşılaştırıyor. bu konuda ben de taze bir i20 kullanıcısı olarak düşüncemi paylaşayım. (clio ile kıyaslayarak)
teknik performans açısından i20 bu araçlardan başarılı 1.4 crdi, 90bg (66kw), tork 22,5 kgm (220 Nm) , 4000 devir clio hb 1.5 cdi 75bg (55kw) , tork 180 Nm 4000 devir
ben de mode versiyonu var idealdir liste fiyatı 38000 35-36 gibi alınabilir pazarlıkla clio hb aynı versiyon extreme edition dur 40000 liste fiyatı finans müdürü akrabam renaultda ancak 38,300 e bıraktı.
konfor estetik sürüş rahatlığı açısından kıyasa bile gerek yok clio kütük gibi.
Katılıyorum. Hyundai benim gözümde de aynı segmentte her zaman Renaultdan öndedir. Renault un tek artısı ülkemize ilk giren uyanık firmalardan biri olması ve ordumuzun! da bu markaya yönelmesiyle -ki bunun da sebebi vardır- isim yapmış olmasıdır. Başka da hiçbir artısı yoktur.
quote:
Orijinalden alıntı: TR_001
quote:
Orijinalden alıntı: onurhoca
i20 düşünenlere
arkadaşlar normal olarak arabayı almayı düşünenler arabayı clio hb ve corsa ile karşılaştırıyor. bu konuda ben de taze bir i20 kullanıcısı olarak düşüncemi paylaşayım. (clio ile kıyaslayarak)
teknik performans açısından i20 bu araçlardan başarılı 1.4 crdi, 90bg (66kw), tork 22,5 kgm (220 Nm) , 4000 devir clio hb 1.5 cdi 75bg (55kw) , tork 180 Nm 4000 devir
ben de mode versiyonu var idealdir liste fiyatı 38000 35-36 gibi alınabilir pazarlıkla clio hb aynı versiyon extreme edition dur 40000 liste fiyatı finans müdürü akrabam renaultda ancak 38,300 e bıraktı.
konfor estetik sürüş rahatlığı açısından kıyasa bile gerek yok clio kütük gibi.
Katılıyorum. Hyundai benim gözümde de aynı segmentte her zaman Renaultdan öndedir. Renault un tek artısı ülkemize ilk giren uyanık firmalardan biri olması ve ordumuzun! da bu markaya yönelmesiyle -ki bunun da sebebi vardır- isim yapmış olmasıdır. Başka da hiçbir artısı yoktur.
+1
quote:
Orijinalden alıntı: TR_001
ordumuzun! da bu markaya yönelmesiyle -ki bunun da sebebi vardır- isim yapmış olmasıdır. Başka da hiçbir artısı yoktur.
Oyak - Renault...Renault OYAK'ın yani "O"rdu "YA"rdımlaşma "K"urumu'nun bir kuruluşudur da ondan aynı OPET gibi...
Aramıza katılan arkadaşlar hoş geldiniz. sizleri de ilk sayfaya ekledim.
ordumuzun! da bu markaya yönelmesiyle -ki bunun da sebebi vardır- isim yapmış olmasıdır. Başka da hiçbir artısı yoktur.
Oyak - Renault...Renault OYAK'ın yani "O"rdu "YA"rdımlaşma "K"urumu'nun bir kuruluşudur da ondan aynı OPET gibi...
Üstadım Renault Oyak' a ait bir kuruluş değildir. Renault, Oyak' ın yan kuruluşu olan Mais (Motorlu araçlar imal ve satış) in anlaşmaya giderek tesislerinde montajını yaptığı Fransız markasıdır. Benim göndermem ise neden bu ortaklığın Fransız Renault ile olduğu yönündedir.
quote:
Orijinalden alıntı: SAMET/
quote:
Orijinalden alıntı: techstat
quote:
Orijinalden alıntı: TR_001
quote:
Orijinalden alıntı: sfzb67
Tamam senin dediğin gibi olsun...
Estağfurullah... amaç bilgi yarışı değil, maksat bilmeyen üyelere doğru bilgi aktarımı.
@ techstat Gösterge olması "dijital bilgi ekranı" olduğu anlamına gelmemeli. Aynı zamanda oto radyo ve teybin de göstergesinin dijital bilgi ekranı ile aynı ekrnı kullandığını hatırlatırım. Ayrıca sahibinden de belirtilen araç özelliklerine pek güvenmemenizi öneririm. Bilen bilmeyen kafasına göre sallıyor araç özelliklerini ve aksesuar paketini. O yüzden yabancı şehirden değil de mümkünse aynı şehirden ve öncelikle gidip aracı ve satıcıyı görerek ve birebir konuşarak karar vermenizi öneririm.
Biz zaten sıfır düşünüyoruz ama bilgi acısından sahibindene baktım. Aslında yeni kasayı bekleyesim var da baska değişkenler var işin içinde o yüzden iş sıkıştı. 1.2 mode modelini bayiler kaça kadar iner acaba? Sitedeki fiyat çok gibi geldi bana
yeni kasada yalıtım iyileştirildiği söylenmekte, ve start stop özelliği eklendi. yeni kasa çıkınca eski kasalarda hatrı sayılır indirim yapılır yoksa yeni kasa 35den başlayıp 45 46bine kadar çıkar. o zaman da kim alır bilemem. çok acil ihtiyaç yoksa bence beklenmeli.
bence fiyat politikaları piyasayı biraz daha piyasayı kızıştırmak yönünde olacaktır , şuanki fiyatlar bile bariz yüksek , en makul donanımlı , otomatik benzinlisi 35.750 den başlıyor , insanlar 2. ele daha fazla yönelecektir .
quote:
Orijinalden alıntı: TR_001
@ techstat ben şu an bayilerde uygulanan indirimlerin yeni kasada uygulanmayacağını düşünüyorum. Yine de beklemek bir çözüm olabilir ama diğer yandan bahar da geldi. Galericiler bile hareketlenmenin başladığını söylüyor. Sanıyorum ki benzinli alacaksınız. Tabii farklı görüşler de olabilir ama bana sorarsanız sıfır km benzinli alacağınıza aynı paraya bir yaşında dizele bakın. Hem cebinizden fazla para çıkmamış olur, hem de aynı paraya çok daha az yakıt masrafınız olur. Karar sizin...
tavsiyeniz için çok sağolun. yalnız çok uzun bir süre dizel ikinci el oto baktık biz. kafamıza göre bir araba bulamadık. iş artık son raddeye geldi sıfıra yöneldik. uzun bir hesap kitap süreci sonunda da benzinli arabanın bizim için daha makul olduğunu gördük ve benzinliye yöneldik. bana kalsa yeni kasayı beklerdim ama yeni aracın fiyat farkı ciddi olacaktır diye tahmin ediyorum. ayrıca bekleyecek sabır da kalmadı. hakkımızda hayırlısı olsun.
donanımla da ilgili bir sorum var. mode modelinde team den farklı olarak renkli camlar diye bir özellik var. yalnızca arka camları mı karartmışlar?
selamun aleyküm cümleten hayırlı cumalar ve hayırlı akşamlar
arkadaşlar ben i20 aracıma çelik cant ve sis farı yaptırmak istiyorum servise sordum sis farı 1.5oo milyar bu ne ya uçuyorlar fiyatta remen tavsiyeleriniz nedir
quote:
Orijinalden alıntı: hasiko
arkadaşlar ben i20 aracıma çelik cant ve sis farı yaptırmak istiyorum servise sordum sis farı 1.5oo milyar bu ne ya uçuyorlar fiyatta remen tavsiyeleriniz nedir
Sis farı 1500tl mi dediler Delirmiş bunlar
quote:
Orijinalden alıntı: TR_001
quote:
Orijinalden alıntı: Coşkun Uçar
quote:
Orijinalden alıntı: TR_001
ordumuzun! da bu markaya yönelmesiyle -ki bunun da sebebi vardır- isim yapmış olmasıdır. Başka da hiçbir artısı yoktur.
Oyak - Renault...Renault OYAK'ın yani "O"rdu "YA"rdımlaşma "K"urumu'nun bir kuruluşudur da ondan aynı OPET gibi...
Üstadım Renault Oyak' a ait bir kuruluş değildir. Renault, Oyak' ın yan kuruluşu olan Mais (Motorlu araçlar imal ve satış) in anlaşmaya giderek tesislerinde montajını yaptığı Fransız markasıdır. Benim göndermem ise neden bu ortaklığın Fransız Renault ile olduğu yönündedir.
Bende kabaca onu demek istemiştim üstad Yani Renault Türkiye Oyak'ın bir kuruluşudur, siz daha detaylı yazmışsınız, herkez bilir'ki Renault bir Fransız markasıdır, aynı bütün Opet'ler de Oyak'ın olmadığı gibi...:)