Şimdi Ara

HYUNDAİ i20 ANA KONU (1268. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
29.264
Cevap
201
Favori
1.964.529
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12661267126812691270
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KORO

    quote:

    Orijinalden alıntı: murrix

    Geri vites ile ilgili doğru söylemişler 2015 lerin bile çoğunda bu problem var. Benim arabam 5 aylık, henüz 3000 de bazen ben de yaşıyorum bunu. Bakım işine gelince garanti süresü doldu ise bence sanayide iyi bir usta edinin. Hala garanti devam ediyorsa mecburen servis yolu görünüyor demektir.


    bizim araçların garantisi 6 yıldı değil mi? valla garantisi daha dolmadı sanırım bu durumda ama servise de bu kadar para verilmez diye düşünüyorum (kişisel fikrimdir).
    hafta son sanayide bir kaç usta dolaşıp fiyat araştırması yapacağım...
    buyrun servisin verdiği teklif dökümanı;
    HYUNDAİ i20  ANA KONU

    Garanti 5 yıl. 3 yıl normal garanti + 2 yıl üretici firma garantisi (ne farkı olduğunu bilmiyorum :) ).




  • Merhaba arkadaşlar, i20 kullanıcılarına birkaç sorum olacak.

    Seat ibiza almanın eşiğine kadar geldim, kaparo falan verdim ama vazgeçtim şuan arabadan.Arkada sıradağlar gibi uzanan bir şaft tüneli çıkıntısı var.Bırakın 3 kişiyi uzun yolda 2 kişi bile rahatsız olur.Çıkıntı son derece yüksek ve genişti.Ayak koyacak mesafe çok sınırlıydı.

    Yeni İ20'de bu şaft tüneli çıkıntısı var mı?

    yakıt tüketimi nasıldır? Tüm markalar ve motorlar için hep çok farklı rakamlar duyuyoruz.Sakin kullanımda karma yakıt tüketiminiznedir ortalama?

    Sanıyorum araçta en üst donanım paketinde bile yükseklik ayarlı sürücü koltuğu bulunmuyor.

    Son olarak hyundai bayileri indirim konusunda nasıl bir tavır takınıyor.Örneğin şuan 48.600 tl liste fiyatı olan aracı kaça kadar zorlamalıyım?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skapudan

    Merhaba arkadaşlar, i20 kullanıcılarına birkaç sorum olacak.

    Seat ibiza almanın eşiğine kadar geldim, kaparo falan verdim ama vazgeçtim şuan arabadan.Arkada sıradağlar gibi uzanan bir şaft tüneli çıkıntısı var.Bırakın 3 kişiyi uzun yolda 2 kişi bile rahatsız olur.Çıkıntı son derece yüksek ve genişti.Ayak koyacak mesafe çok sınırlıydı.

    Yeni İ20'de bu şaft tüneli çıkıntısı var mı?

    yakıt tüketimi nasıldır? Tüm markalar ve motorlar için hep çok farklı rakamlar duyuyoruz.Sakin kullanımda karma yakıt tüketiminiznedir ortalama?

    Sanıyorum araçta en üst donanım paketinde bile yükseklik ayarlı sürücü koltuğu bulunmuyor.

    Son olarak hyundai bayileri indirim konusunda nasıl bir tavır takınıyor.Örneğin şuan 48.600 tl liste fiyatı olan aracı kaça kadar zorlamalıyım?

    Abimde İbiza vardı arkası çok dar i20 ile kıyaslanmaz bile diz mesafeside genişliğide çok kötü bide şaft tüneli var
    Ben yeni i20 kullanıcısıyım arkası kıyaslanmaz bile i20 çok daha büyük çeyizi şaft tüneli yok
    Ama ibizanın darlığı dışında ben süspansiyonlarını çok beğenirdim denk arabalar bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cello1234


    quote:

    Orijinalden alıntı: skapudan

    Merhaba arkadaşlar, i20 kullanıcılarına birkaç sorum olacak.

    Seat ibiza almanın eşiğine kadar geldim, kaparo falan verdim ama vazgeçtim şuan arabadan.Arkada sıradağlar gibi uzanan bir şaft tüneli çıkıntısı var.Bırakın 3 kişiyi uzun yolda 2 kişi bile rahatsız olur.Çıkıntı son derece yüksek ve genişti.Ayak koyacak mesafe çok sınırlıydı.

    Yeni İ20'de bu şaft tüneli çıkıntısı var mı?

    yakıt tüketimi nasıldır? Tüm markalar ve motorlar için hep çok farklı rakamlar duyuyoruz.Sakin kullanımda karma yakıt tüketiminiznedir ortalama?

    Sanıyorum araçta en üst donanım paketinde bile yükseklik ayarlı sürücü koltuğu bulunmuyor.

    Son olarak hyundai bayileri indirim konusunda nasıl bir tavır takınıyor.Örneğin şuan 48.600 tl liste fiyatı olan aracı kaça kadar zorlamalıyım?

    Abimde İbiza vardı arkası çok dar i20 ile kıyaslanmaz bile diz mesafeside genişliğide çok kötü bide şaft tüneli var
    Ben yeni i20 kullanıcısıyım arkası kıyaslanmaz bile i20 çok daha büyük çeyizi şaft tüneli yok
    Ama ibizanın darlığı dışında ben süspansiyonlarını çok beğenirdim denk arabalar bence

    Çekişi konusunda ibiza ile mukayese edersek motor gücü tatmin eder mi? Tsi 1.2 90 beygir motor güçlü, tork değeri daha yüksek muhtemelen ibiza'daki motor daha iyi ama arada hissedilir derecede bir fark olur mu acaba?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: skapudan

    quote:

    Orijinalden alıntı: cello1234


    quote:

    Orijinalden alıntı: skapudan

    Merhaba arkadaşlar, i20 kullanıcılarına birkaç sorum olacak.

    Seat ibiza almanın eşiğine kadar geldim, kaparo falan verdim ama vazgeçtim şuan arabadan.Arkada sıradağlar gibi uzanan bir şaft tüneli çıkıntısı var.Bırakın 3 kişiyi uzun yolda 2 kişi bile rahatsız olur.Çıkıntı son derece yüksek ve genişti.Ayak koyacak mesafe çok sınırlıydı.

    Yeni İ20'de bu şaft tüneli çıkıntısı var mı?

    yakıt tüketimi nasıldır? Tüm markalar ve motorlar için hep çok farklı rakamlar duyuyoruz.Sakin kullanımda karma yakıt tüketiminiznedir ortalama?

    Sanıyorum araçta en üst donanım paketinde bile yükseklik ayarlı sürücü koltuğu bulunmuyor.

    Son olarak hyundai bayileri indirim konusunda nasıl bir tavır takınıyor.Örneğin şuan 48.600 tl liste fiyatı olan aracı kaça kadar zorlamalıyım?

    Abimde İbiza vardı arkası çok dar i20 ile kıyaslanmaz bile diz mesafeside genişliğide çok kötü bide şaft tüneli var
    Ben yeni i20 kullanıcısıyım arkası kıyaslanmaz bile i20 çok daha büyük çeyizi şaft tüneli yok
    Ama ibizanın darlığı dışında ben süspansiyonlarını çok beğenirdim denk arabalar bence

    Çekişi konusunda ibiza ile mukayese edersek motor gücü tatmin eder mi? Tsi 1.2 90 beygir motor güçlü, tork değeri daha yüksek muhtemelen ibiza'daki motor daha iyi ama arada hissedilir derecede bir fark olur mu acaba?

    Abimde ibizanın 1.4 85 beygirliği vardı onla kıyaslarsam İbiza 1 tık daha iyidi ama motorların karakterleri çok benziyodu sesleri bile aynı
    1.2 tsi i20 den kesin daha iyi gider tork var çünkü ama herşey motor değil bana kalırsa en güzel İbiza 2010-2011 di.Sonra makyajladılar araba bozuldu şimdi bidaha makyajlamışlar iç tasarım felan rezalet olmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cello1234


    quote:

    Orijinalden alıntı: skapudan

    quote:

    Orijinalden alıntı: cello1234


    quote:

    Orijinalden alıntı: skapudan

    Merhaba arkadaşlar, i20 kullanıcılarına birkaç sorum olacak.

    Seat ibiza almanın eşiğine kadar geldim, kaparo falan verdim ama vazgeçtim şuan arabadan.Arkada sıradağlar gibi uzanan bir şaft tüneli çıkıntısı var.Bırakın 3 kişiyi uzun yolda 2 kişi bile rahatsız olur.Çıkıntı son derece yüksek ve genişti.Ayak koyacak mesafe çok sınırlıydı.

    Yeni İ20'de bu şaft tüneli çıkıntısı var mı?

    yakıt tüketimi nasıldır? Tüm markalar ve motorlar için hep çok farklı rakamlar duyuyoruz.Sakin kullanımda karma yakıt tüketiminiznedir ortalama?

    Sanıyorum araçta en üst donanım paketinde bile yükseklik ayarlı sürücü koltuğu bulunmuyor.

    Son olarak hyundai bayileri indirim konusunda nasıl bir tavır takınıyor.Örneğin şuan 48.600 tl liste fiyatı olan aracı kaça kadar zorlamalıyım?

    Abimde İbiza vardı arkası çok dar i20 ile kıyaslanmaz bile diz mesafeside genişliğide çok kötü bide şaft tüneli var
    Ben yeni i20 kullanıcısıyım arkası kıyaslanmaz bile i20 çok daha büyük çeyizi şaft tüneli yok
    Ama ibizanın darlığı dışında ben süspansiyonlarını çok beğenirdim denk arabalar bence

    Çekişi konusunda ibiza ile mukayese edersek motor gücü tatmin eder mi? Tsi 1.2 90 beygir motor güçlü, tork değeri daha yüksek muhtemelen ibiza'daki motor daha iyi ama arada hissedilir derecede bir fark olur mu acaba?

    Abimde ibizanın 1.4 85 beygirliği vardı onla kıyaslarsam İbiza 1 tık daha iyidi ama motorların karakterleri çok benziyodu sesleri bile aynı
    1.2 tsi i20 den kesin daha iyi gider tork var çünkü ama herşey motor değil bana kalırsa en güzel İbiza 2010-2011 di.Sonra makyajladılar araba bozuldu şimdi bidaha makyajlamışlar iç tasarım felan rezalet olmuş

    Ben de böyle düşündüğüm için vazgeçtim.Motor tartışmasız bu segmentteki araçlar içinde en iyisi ama arka koltuk bölümü tam anlamıyla rezalet olmuş.Şaft tüneli yüksek ve geniş tabanlı.Koltuklar çok alçak, güzel görünmesi için tabandaki köşeleri yuvarlayıp koltukların önüne 1 adet çukur yapmışlar adeta.Bu şekilde motor 150 beygir bile olsa 3. kişi araca binecekse hayal kırıklığı olur diye düşünüyorum.Şuan ilgim i20'ye kaymış durumda.En kısa zamanda aracı gidip görmem gerekiyor sanırım.
    Cevaplar için çok teşekkür ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: skapudan

    quote:

    Orijinalden alıntı: cello1234


    quote:

    Orijinalden alıntı: skapudan

    quote:

    Orijinalden alıntı: cello1234


    quote:

    Orijinalden alıntı: skapudan

    Merhaba arkadaşlar, i20 kullanıcılarına birkaç sorum olacak.

    Seat ibiza almanın eşiğine kadar geldim, kaparo falan verdim ama vazgeçtim şuan arabadan.Arkada sıradağlar gibi uzanan bir şaft tüneli çıkıntısı var.Bırakın 3 kişiyi uzun yolda 2 kişi bile rahatsız olur.Çıkıntı son derece yüksek ve genişti.Ayak koyacak mesafe çok sınırlıydı.

    Yeni İ20'de bu şaft tüneli çıkıntısı var mı?

    yakıt tüketimi nasıldır? Tüm markalar ve motorlar için hep çok farklı rakamlar duyuyoruz.Sakin kullanımda karma yakıt tüketiminiznedir ortalama?

    Sanıyorum araçta en üst donanım paketinde bile yükseklik ayarlı sürücü koltuğu bulunmuyor.

    Son olarak hyundai bayileri indirim konusunda nasıl bir tavır takınıyor.Örneğin şuan 48.600 tl liste fiyatı olan aracı kaça kadar zorlamalıyım?

    Abimde İbiza vardı arkası çok dar i20 ile kıyaslanmaz bile diz mesafeside genişliğide çok kötü bide şaft tüneli var
    Ben yeni i20 kullanıcısıyım arkası kıyaslanmaz bile i20 çok daha büyük çeyizi şaft tüneli yok
    Ama ibizanın darlığı dışında ben süspansiyonlarını çok beğenirdim denk arabalar bence

    Çekişi konusunda ibiza ile mukayese edersek motor gücü tatmin eder mi? Tsi 1.2 90 beygir motor güçlü, tork değeri daha yüksek muhtemelen ibiza'daki motor daha iyi ama arada hissedilir derecede bir fark olur mu acaba?

    Abimde ibizanın 1.4 85 beygirliği vardı onla kıyaslarsam İbiza 1 tık daha iyidi ama motorların karakterleri çok benziyodu sesleri bile aynı
    1.2 tsi i20 den kesin daha iyi gider tork var çünkü ama herşey motor değil bana kalırsa en güzel İbiza 2010-2011 di.Sonra makyajladılar araba bozuldu şimdi bidaha makyajlamışlar iç tasarım felan rezalet olmuş

    Ben de böyle düşündüğüm için vazgeçtim.Motor tartışmasız bu segmentteki araçlar içinde en iyisi ama arka koltuk bölümü tam anlamıyla rezalet olmuş.Şaft tüneli yüksek ve geniş tabanlı.Koltuklar çok alçak, güzel görünmesi için tabandaki köşeleri yuvarlayıp koltukların önüne 1 adet çukur yapmışlar adeta.Bu şekilde motor 150 beygir bile olsa 3. kişi araca binecekse hayal kırıklığı olur diye düşünüyorum.Şuan ilgim i20'ye kaymış durumda.En kısa zamanda aracı gidip görmem gerekiyor sanırım.
    Cevaplar için çok teşekkür ediyorum.

    2015 i20 1,2 style benzinli aracımı 30 nisanda aldım. Bundan önceki aracım 2012 seat ibiza makyajlı kasa 1,2 tsi dsg7 idi. 3 yıl kullanıp 10,000 km de iken sattım. Nasıl yardımcı olabilirim :)




  • Yeni i20 lerin 1.2 D-cvvt manuel ikinci elleri (2014) fiyatı hangşi aralıklarda şuan almayı düşünüyoruz ama fazla para vermeyelim bilmeden
  • epoukya kullanıcısına yanıt
    Bence en sağlıklı bilgiye sahibinden.com - arabam.com gibi siteleri araştırarak ulaşabilirsiniz
  • merhabalar.bildiğiniz gibi i20 coupe stoklara girdi.1.4 benzinli mpi motoro var.lpg ye uyumlu mu acaba bu motor ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murrix

    quote:

    Orijinalden alıntı: skapudan

    quote:

    Orijinalden alıntı: cello1234


    quote:

    Orijinalden alıntı: skapudan

    quote:

    Orijinalden alıntı: cello1234


    quote:

    Orijinalden alıntı: skapudan

    Merhaba arkadaşlar, i20 kullanıcılarına birkaç sorum olacak.

    Seat ibiza almanın eşiğine kadar geldim, kaparo falan verdim ama vazgeçtim şuan arabadan.Arkada sıradağlar gibi uzanan bir şaft tüneli çıkıntısı var.Bırakın 3 kişiyi uzun yolda 2 kişi bile rahatsız olur.Çıkıntı son derece yüksek ve genişti.Ayak koyacak mesafe çok sınırlıydı.

    Yeni İ20'de bu şaft tüneli çıkıntısı var mı?

    yakıt tüketimi nasıldır? Tüm markalar ve motorlar için hep çok farklı rakamlar duyuyoruz.Sakin kullanımda karma yakıt tüketiminiznedir ortalama?

    Sanıyorum araçta en üst donanım paketinde bile yükseklik ayarlı sürücü koltuğu bulunmuyor.

    Son olarak hyundai bayileri indirim konusunda nasıl bir tavır takınıyor.Örneğin şuan 48.600 tl liste fiyatı olan aracı kaça kadar zorlamalıyım?

    Abimde İbiza vardı arkası çok dar i20 ile kıyaslanmaz bile diz mesafeside genişliğide çok kötü bide şaft tüneli var
    Ben yeni i20 kullanıcısıyım arkası kıyaslanmaz bile i20 çok daha büyük çeyizi şaft tüneli yok
    Ama ibizanın darlığı dışında ben süspansiyonlarını çok beğenirdim denk arabalar bence

    Çekişi konusunda ibiza ile mukayese edersek motor gücü tatmin eder mi? Tsi 1.2 90 beygir motor güçlü, tork değeri daha yüksek muhtemelen ibiza'daki motor daha iyi ama arada hissedilir derecede bir fark olur mu acaba?

    Abimde ibizanın 1.4 85 beygirliği vardı onla kıyaslarsam İbiza 1 tık daha iyidi ama motorların karakterleri çok benziyodu sesleri bile aynı
    1.2 tsi i20 den kesin daha iyi gider tork var çünkü ama herşey motor değil bana kalırsa en güzel İbiza 2010-2011 di.Sonra makyajladılar araba bozuldu şimdi bidaha makyajlamışlar iç tasarım felan rezalet olmuş

    Ben de böyle düşündüğüm için vazgeçtim.Motor tartışmasız bu segmentteki araçlar içinde en iyisi ama arka koltuk bölümü tam anlamıyla rezalet olmuş.Şaft tüneli yüksek ve geniş tabanlı.Koltuklar çok alçak, güzel görünmesi için tabandaki köşeleri yuvarlayıp koltukların önüne 1 adet çukur yapmışlar adeta.Bu şekilde motor 150 beygir bile olsa 3. kişi araca binecekse hayal kırıklığı olur diye düşünüyorum.Şuan ilgim i20'ye kaymış durumda.En kısa zamanda aracı gidip görmem gerekiyor sanırım.
    Cevaplar için çok teşekkür ediyorum.

    2015 i20 1,2 style benzinli aracımı 30 nisanda aldım. Bundan önceki aracım 2012 seat ibiza makyajlı kasa 1,2 tsi dsg7 idi. 3 yıl kullanıp 10,000 km de iken sattım. Nasıl yardımcı olabilirim :)

    Hocam tavsiye eder misin i20'yi? Performansı nasıl? 5 kişi dik yokuşta nefesi kesilir mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: skapudan

    quote:

    Orijinalden alıntı: murrix

    quote:

    Orijinalden alıntı: skapudan

    quote:

    Orijinalden alıntı: cello1234


    quote:

    Orijinalden alıntı: skapudan

    quote:

    Orijinalden alıntı: cello1234


    quote:

    Orijinalden alıntı: skapudan

    Merhaba arkadaşlar, i20 kullanıcılarına birkaç sorum olacak.

    Seat ibiza almanın eşiğine kadar geldim, kaparo falan verdim ama vazgeçtim şuan arabadan.Arkada sıradağlar gibi uzanan bir şaft tüneli çıkıntısı var.Bırakın 3 kişiyi uzun yolda 2 kişi bile rahatsız olur.Çıkıntı son derece yüksek ve genişti.Ayak koyacak mesafe çok sınırlıydı.

    Yeni İ20'de bu şaft tüneli çıkıntısı var mı?

    yakıt tüketimi nasıldır? Tüm markalar ve motorlar için hep çok farklı rakamlar duyuyoruz.Sakin kullanımda karma yakıt tüketiminiznedir ortalama?

    Sanıyorum araçta en üst donanım paketinde bile yükseklik ayarlı sürücü koltuğu bulunmuyor.

    Son olarak hyundai bayileri indirim konusunda nasıl bir tavır takınıyor.Örneğin şuan 48.600 tl liste fiyatı olan aracı kaça kadar zorlamalıyım?

    Abimde İbiza vardı arkası çok dar i20 ile kıyaslanmaz bile diz mesafeside genişliğide çok kötü bide şaft tüneli var
    Ben yeni i20 kullanıcısıyım arkası kıyaslanmaz bile i20 çok daha büyük çeyizi şaft tüneli yok
    Ama ibizanın darlığı dışında ben süspansiyonlarını çok beğenirdim denk arabalar bence

    Çekişi konusunda ibiza ile mukayese edersek motor gücü tatmin eder mi? Tsi 1.2 90 beygir motor güçlü, tork değeri daha yüksek muhtemelen ibiza'daki motor daha iyi ama arada hissedilir derecede bir fark olur mu acaba?

    Abimde ibizanın 1.4 85 beygirliği vardı onla kıyaslarsam İbiza 1 tık daha iyidi ama motorların karakterleri çok benziyodu sesleri bile aynı
    1.2 tsi i20 den kesin daha iyi gider tork var çünkü ama herşey motor değil bana kalırsa en güzel İbiza 2010-2011 di.Sonra makyajladılar araba bozuldu şimdi bidaha makyajlamışlar iç tasarım felan rezalet olmuş

    Ben de böyle düşündüğüm için vazgeçtim.Motor tartışmasız bu segmentteki araçlar içinde en iyisi ama arka koltuk bölümü tam anlamıyla rezalet olmuş.Şaft tüneli yüksek ve geniş tabanlı.Koltuklar çok alçak, güzel görünmesi için tabandaki köşeleri yuvarlayıp koltukların önüne 1 adet çukur yapmışlar adeta.Bu şekilde motor 150 beygir bile olsa 3. kişi araca binecekse hayal kırıklığı olur diye düşünüyorum.Şuan ilgim i20'ye kaymış durumda.En kısa zamanda aracı gidip görmem gerekiyor sanırım.
    Cevaplar için çok teşekkür ediyorum.

    2015 i20 1,2 style benzinli aracımı 30 nisanda aldım. Bundan önceki aracım 2012 seat ibiza makyajlı kasa 1,2 tsi dsg7 idi. 3 yıl kullanıp 10,000 km de iken sattım. Nasıl yardımcı olabilirim :)

    Hocam tavsiye eder misin i20'yi? Performansı nasıl? 5 kişi dik yokuşta nefesi kesilir mi?

    Bayramda beraber gittik sivasa dogru tanidikla yolda denk geldik
    2010 75 lik dizel var bende
    karsilastigimiz kiside makyajli kasa 1.2 vardi 4 kisi bagaj dolu rampada hep pesimdeydi surmedim ama bnimle beraber cikiyordu asagidan az kaptiriyordu
    Tek bi rampada gelmedi cok dikti kaptiramadi heralde
    Yeni kasa 1.2 tuplude cok dik rampada 3 e kadar dustugunu soyledi akraba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: skapudan

    quote:

    Orijinalden alıntı: murrix

    quote:

    Orijinalden alıntı: skapudan

    quote:

    Orijinalden alıntı: cello1234


    quote:

    Orijinalden alıntı: skapudan

    quote:

    Orijinalden alıntı: cello1234


    quote:

    Orijinalden alıntı: skapudan

    Merhaba arkadaşlar, i20 kullanıcılarına birkaç sorum olacak.

    Seat ibiza almanın eşiğine kadar geldim, kaparo falan verdim ama vazgeçtim şuan arabadan.Arkada sıradağlar gibi uzanan bir şaft tüneli çıkıntısı var.Bırakın 3 kişiyi uzun yolda 2 kişi bile rahatsız olur.Çıkıntı son derece yüksek ve genişti.Ayak koyacak mesafe çok sınırlıydı.

    Yeni İ20'de bu şaft tüneli çıkıntısı var mı?

    yakıt tüketimi nasıldır? Tüm markalar ve motorlar için hep çok farklı rakamlar duyuyoruz.Sakin kullanımda karma yakıt tüketiminiznedir ortalama?

    Sanıyorum araçta en üst donanım paketinde bile yükseklik ayarlı sürücü koltuğu bulunmuyor.

    Son olarak hyundai bayileri indirim konusunda nasıl bir tavır takınıyor.Örneğin şuan 48.600 tl liste fiyatı olan aracı kaça kadar zorlamalıyım?

    Abimde İbiza vardı arkası çok dar i20 ile kıyaslanmaz bile diz mesafeside genişliğide çok kötü bide şaft tüneli var
    Ben yeni i20 kullanıcısıyım arkası kıyaslanmaz bile i20 çok daha büyük çeyizi şaft tüneli yok
    Ama ibizanın darlığı dışında ben süspansiyonlarını çok beğenirdim denk arabalar bence

    Çekişi konusunda ibiza ile mukayese edersek motor gücü tatmin eder mi? Tsi 1.2 90 beygir motor güçlü, tork değeri daha yüksek muhtemelen ibiza'daki motor daha iyi ama arada hissedilir derecede bir fark olur mu acaba?

    Abimde ibizanın 1.4 85 beygirliği vardı onla kıyaslarsam İbiza 1 tık daha iyidi ama motorların karakterleri çok benziyodu sesleri bile aynı
    1.2 tsi i20 den kesin daha iyi gider tork var çünkü ama herşey motor değil bana kalırsa en güzel İbiza 2010-2011 di.Sonra makyajladılar araba bozuldu şimdi bidaha makyajlamışlar iç tasarım felan rezalet olmuş

    Ben de böyle düşündüğüm için vazgeçtim.Motor tartışmasız bu segmentteki araçlar içinde en iyisi ama arka koltuk bölümü tam anlamıyla rezalet olmuş.Şaft tüneli yüksek ve geniş tabanlı.Koltuklar çok alçak, güzel görünmesi için tabandaki köşeleri yuvarlayıp koltukların önüne 1 adet çukur yapmışlar adeta.Bu şekilde motor 150 beygir bile olsa 3. kişi araca binecekse hayal kırıklığı olur diye düşünüyorum.Şuan ilgim i20'ye kaymış durumda.En kısa zamanda aracı gidip görmem gerekiyor sanırım.
    Cevaplar için çok teşekkür ediyorum.

    2015 i20 1,2 style benzinli aracımı 30 nisanda aldım. Bundan önceki aracım 2012 seat ibiza makyajlı kasa 1,2 tsi dsg7 idi. 3 yıl kullanıp 10,000 km de iken sattım. Nasıl yardımcı olabilirim :)

    Hocam tavsiye eder misin i20'yi? Performansı nasıl? 5 kişi dik yokuşta nefesi kesilir mi?

    Ben memnunum. B segmentindeki en geniş arabalardan sanırım. Kasa biraz ağır. Emsallarine göre daha oturaklı. Motor devirli kullanırsanız. Yeterli performansı veriyor. Kullanımı keyifli. Ama memnuniyet beklentiye bağlı tabii. O yüzden bir test surusu yapmanızda yarar var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: skapudan

    quote:

    Orijinalden alıntı: murrix

    quote:

    Orijinalden alıntı: skapudan

    quote:

    Orijinalden alıntı: cello1234


    quote:

    Orijinalden alıntı: skapudan

    quote:

    Orijinalden alıntı: cello1234


    quote:

    Orijinalden alıntı: skapudan

    Merhaba arkadaşlar, i20 kullanıcılarına birkaç sorum olacak.

    Seat ibiza almanın eşiğine kadar geldim, kaparo falan verdim ama vazgeçtim şuan arabadan.Arkada sıradağlar gibi uzanan bir şaft tüneli çıkıntısı var.Bırakın 3 kişiyi uzun yolda 2 kişi bile rahatsız olur.Çıkıntı son derece yüksek ve genişti.Ayak koyacak mesafe çok sınırlıydı.

    Yeni İ20'de bu şaft tüneli çıkıntısı var mı?

    yakıt tüketimi nasıldır? Tüm markalar ve motorlar için hep çok farklı rakamlar duyuyoruz.Sakin kullanımda karma yakıt tüketiminiznedir ortalama?

    Sanıyorum araçta en üst donanım paketinde bile yükseklik ayarlı sürücü koltuğu bulunmuyor.

    Son olarak hyundai bayileri indirim konusunda nasıl bir tavır takınıyor.Örneğin şuan 48.600 tl liste fiyatı olan aracı kaça kadar zorlamalıyım?

    Abimde İbiza vardı arkası çok dar i20 ile kıyaslanmaz bile diz mesafeside genişliğide çok kötü bide şaft tüneli var
    Ben yeni i20 kullanıcısıyım arkası kıyaslanmaz bile i20 çok daha büyük çeyizi şaft tüneli yok
    Ama ibizanın darlığı dışında ben süspansiyonlarını çok beğenirdim denk arabalar bence

    Çekişi konusunda ibiza ile mukayese edersek motor gücü tatmin eder mi? Tsi 1.2 90 beygir motor güçlü, tork değeri daha yüksek muhtemelen ibiza'daki motor daha iyi ama arada hissedilir derecede bir fark olur mu acaba?

    Abimde ibizanın 1.4 85 beygirliği vardı onla kıyaslarsam İbiza 1 tık daha iyidi ama motorların karakterleri çok benziyodu sesleri bile aynı
    1.2 tsi i20 den kesin daha iyi gider tork var çünkü ama herşey motor değil bana kalırsa en güzel İbiza 2010-2011 di.Sonra makyajladılar araba bozuldu şimdi bidaha makyajlamışlar iç tasarım felan rezalet olmuş

    Ben de böyle düşündüğüm için vazgeçtim.Motor tartışmasız bu segmentteki araçlar içinde en iyisi ama arka koltuk bölümü tam anlamıyla rezalet olmuş.Şaft tüneli yüksek ve geniş tabanlı.Koltuklar çok alçak, güzel görünmesi için tabandaki köşeleri yuvarlayıp koltukların önüne 1 adet çukur yapmışlar adeta.Bu şekilde motor 150 beygir bile olsa 3. kişi araca binecekse hayal kırıklığı olur diye düşünüyorum.Şuan ilgim i20'ye kaymış durumda.En kısa zamanda aracı gidip görmem gerekiyor sanırım.
    Cevaplar için çok teşekkür ediyorum.

    2015 i20 1,2 style benzinli aracımı 30 nisanda aldım. Bundan önceki aracım 2012 seat ibiza makyajlı kasa 1,2 tsi dsg7 idi. 3 yıl kullanıp 10,000 km de iken sattım. Nasıl yardımcı olabilirim :)

    Hocam tavsiye eder misin i20'yi? Performansı nasıl? 5 kişi dik yokuşta nefesi kesilir mi?

    Hocam 2015 model 1,2 styl var 8000 de araba şuan dik yokuşta tabi bir dizel ve tsi motor performansı beklemek doğru değil 1 ay önce ankaraya gidip geldim Pozantı mersin otoyolunda tekir rampası vardır bilenler vardır 4 kişi ortalama 350 kg 4.vitesten aşağı düşmedi hiç çok dik yer vardı orda 3 onun dışında iyi araba
    yakıtınıda söyliyim haziranda mersin - konya-antalya gidip geldim 1350 km 330 tl yaktı doldurup depo bitene kadar gittim 870 km bitti şehirler arası
    şehir içide şuan 6,4 ortalam gösteriyor




  • 1,2 motor olduğu için biraz bilincli kullanmak lazım. Rampada devirli , düz yoldA SAKİN kullanırsanız hiç problem olmuyor. Yakıt sarfiyatı da gayet iyi. Şehir içi 6-6,5 , şehir dışı. 5- 5,5 . Kabaca ölçü bu. Daha sabırlı olursanız 5 in altına da düşer :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KORO

    quote:

    Orijinalden alıntı: murrix

    Geri vites ile ilgili doğru söylemişler 2015 lerin bile çoğunda bu problem var. Benim arabam 5 aylık, henüz 3000 de bazen ben de yaşıyorum bunu. Bakım işine gelince garanti süresü doldu ise bence sanayide iyi bir usta edinin. Hala garanti devam ediyorsa mecburen servis yolu görünüyor demektir.


    bizim araçların garantisi 6 yıldı değil mi? valla garantisi daha dolmadı sanırım bu durumda ama servise de bu kadar para verilmez diye düşünüyorum (kişisel fikrimdir).
    hafta son sanayide bir kaç usta dolaşıp fiyat araştırması yapacağım...
    buyrun servisin verdiği teklif dökümanı;
    HYUNDAİ i20  ANA KONU

    Aynı araç bizde de var(2012 model 1.2).2 ay önce 17.000 km iken aldım,şuan 17500 km civarında.Bakım için yetkili servis 550 TL istedi.Bakım maliyetleri çok yüksek değil mi?Kendimin 1.6 benzinli 2013 model focusum var.2. yıl bakımına 350 TL vermiştim.
    Hatayda ikamet ediyorum.Servisin sitesinde garantisi bitmiş araçlar için servis ücreti 239 TL.Adamlar resmen soyuyorlar bizi,sırf garanti ayağına.
    Randevu aldım,veceğim maksimum ücret 400 TL.Kabul etmezlerse,sanayide özel servise yaptıracağım.Garanti kendilerinin olsun.
    Tuscon almayı düşünüyordum,bu servis ücretleriyle asla almam.




  • Sorun duzeldigi icin mesaj icerigi kaldirilmistir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adonise -- 23 Ekim 2015; 12:53:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar i20 siparişi verdim önümüzdeki hafta gelecek dediler, tecrübeli arkadaşlara sormak istediğim aracı almadan hemen önce boya ölçümü yaptırmak istiyorum.

    Bayi şuan yaşadığım yerden farklı bir yerde, o nedenle kaportacı boyacı oralarda nasıl bulunur pek bilmiyorum ama yakınlarda 2. el oto satan galeriler var, onlardan birine söylesem ücreti karşılığı ölçüm yapar mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delizade

    Merhaba,
    1.4 otomatik, benzinli i20 alalı 25 gün oldu.

    3 full depo dolumu gerçekleşti şimdiye kadar. 3. Önemli değil ama ilk iki depo ile (90lt) 700 km. yol yaptı.

    Aracın ortalama tüketim göstergesi 12.6 nın altına düşmedi. Şu anda 13.
    Çok agresif bir kullanımım olmadı, tamamen şehir içidir.
    Son 1 hafta klima kullanmadım ve değerlede bir oynama neredeyse hiç olmadı.

    Servise henüz götürmedim ancak servis, eğer motor arıza göstergesi yoksa arıza olduğunu hiç sanmam ama getirin muayene edelim demişti.
    Anlayacağınız, havuz problemlerinde geçen havuzlara benzer bir araç var altımda.

    Problem nedir bilmiyorum, ancak hadi diyelim ki benden kaynaklanıyor, ne yapıyor olabilirim satın almada söylenen 9,2 ile bu kadar fark oluşturacak. Satışta söylenen rakam zaten yüksekti, ama vw nin bahsettiği değerlerin de fantastik olduğunu düşünürdüm ve aracı çok beğendiğimden aldım doğrusu. Fakat bu şekilde garaj gülü olacak gibi.

    Cactus kullanmıştım 1 hafta kadar ve alet 400 km'de full deponun %40'ını kullandı (göstergesi 8/10 birimde almış, 4/10 birimde teslim etmiştim)

    Galiba şu start stop olayı baya kutsal. i20 yakıt dışında beni zerre kadar üzmüş değil :( ama "çok daha fazla kazan lan" diyen güzel bir sevgili gibi...



    merhaba kullandığınız yol şartlarını bilmiyorum. kalkışlarda ve ara viteslerde gaza çok hafif basın.eğer gaza çok sert basarsanız otomatik şanzumanınız devir yükseltip vites büyütmeyi yüksek devirlerde yapacaktır.buda tüketiminiz arttırır.yinede 8 ltnin altına düşmeniz zor.lpg taktırıp kurtulun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nedenhagi

    Arkadaşlar merhabalar ben de aranıza 2012 model 1.2 d-cvvt jump ile katıldım. Aracım lpgli. Cahilliğime verin bi sorum olacak. Vites göstergesinde kaçıncı devire gelince vites yükseltmem gerekiyor. 3. devire yaklaşınca yükseltiyorum ben ancak yol bilgisayarı bazen devir 2nin altındayken bile vites yükseltmem gerektiğini gösteriyor. Aynı aracı kullanan arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim. İyi forumlar.

    düzyolda 2000 devri biraz geçince vites atın çok faydasını göreceksiniz.
  • 
Sayfa: önceki 12661267126812691270
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.