Şimdi Ara

Hyundai i20 1.2 MPI (2016) vs Clio 0.9 Tce (2013)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.078
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese Merhaba arkadaşlar,


    Bu iki aracı ciddi manada karşılaştırmaya değer olarak görüyorum. Clio 1.2 75 hp'nin motoru tatmin edici olmasa da 0.9 Tce motorun beygir ve tork değerleri gayet iyi görünüyor. Hafif olduğunu da düşünürsek I20'ye göre daha atak olacağı kesin. Donanım olarak Jump paket olarak İ20 zayif kalıyor gibi. Normalde kalbim İ20 derken aklımı Clio çeliyor. 48-52 bandında siz ne düşünüyorsunuz?



  • 48 ve 52 ye temiz dusuk km li 1.2 i20 zor bulursun. Jump belki ama style sini bile 30 binde olursa 60 tan asagi fiyat yok.
    Ama style i20 cam tavanli ve lpgli almak cok iyi olur

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • cesur_0342 kullanıcısına yanıt
    2015 modellerinin boyalıları vs. 52-53 civarına bulunabiliyor. Jump tabii ki bu dediğim hocam. Ama 2013 0.9 Cliolar bir tık daha düşük fiyat olarak. Touch pakette gayet iyi görünüyor.
  • 0.9t az yakar çok kacar. triger zincirli değişme derdi masrafı yok sağlam bir motor. 5 yıldır stepway 0.9 kullanıyorum tavsiye ederim. şiçi 6.5lt ş.dışı 5 lt yakıtı var. clio dahada az yakar.
  • Daha iyi olduğundan değil de modeli yüksek olduğundan i20 tercih edilmeli. Lpg de takılır, gayet ekonomik bir tercih olur. 0.9 tce'lerle ilgili soğuk kalkışta titreme gibi problemler okudum bolca. Araştırmak lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sönmeyen Arıza Lambası. kullanıcısına yanıt
    İ20'yi araştırdım sayılır hocam, pek kronik olabilecek sorun okumadım. Yakıtı biraz yüksek, bir tık da ağırlığından dolayı hantal. 0.9 Clio hakkında pek bilgi yok. Zaten piyasadan kalktı sanırım. 1.2 120 bg kullanmaya başladı Clio. Bahsettiğiniz soğukta titreme olayı tam olarak nedir acaba, ben soğuk bir kentte yaşıyorum çünkü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu sogukta titremeyi sadero stepway face grubunda bolca duymustum.
    Ama ben sanki bu 0.9 stepway otomatiklerde duydugumu hatirliyorum.
    Manueldede yapiyormu bilmiyorum ama boyle birsey var dostum.
    Hani detayini sen forumlardan stepwaycilardan ogrenecen

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hyundai i20'lerde en üst paket haricinde 2 hava yastığı var bildiğim kadarıyla. Clio IV'lerde ise tüm donanım seviyelerinde ön ve tam boy yan(baş hava yastığı görevi de görüyor) standart olarak bulunuyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caner-Medley

    İ20'yi araştırdım sayılır hocam, pek kronik olabilecek sorun okumadım. Yakıtı biraz yüksek, bir tık da ağırlığından dolayı hantal. 0.9 Clio hakkında pek bilgi yok. Zaten piyasadan kalktı sanırım. 1.2 120 bg kullanmaya başladı Clio. Bahsettiğiniz soğukta titreme olayı tam olarak nedir acaba, ben soğuk bir kentte yaşıyorum çünkü.
    0.9 easyR yarı otomatik şanzımanlar titreme yapıyor. manuelde böyle bir sorun yok. yazılım güncellemesi veya volan, debriyaj seti değişiyorlar garantiden.
  • 1.2 atmosferik isterse mercedes va renault olsun benim gozumde direk kaybeder. Turbo benzinli motor tek basina almaya bir sebeptir. Daha once 1.6 atmosferik focus, 1.33 armosferik yaris kullanmis ve guncel 1.4 tsi kullanicisi olarak soyluyorum turbo benzinliden sasmayin. 1.2 atmosferik her gun lanet ettirir. Neden bunu aldim dedirtir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gitarist308 G kullanıcısına yanıt
    Siz diyorsunuz ki 0.9 turbolu almanızı öneririm. Atmosferik çok güçsüz hissettirdi sanırım size.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caner-Medley

    Siz diyorsunuz ki 0.9 turbolu almanızı öneririm. Atmosferik çok güçsüz hissettirdi sanırım size.
    Aynen hocam. Kagit ustundeki veriler atmosferikler icin sadece duz yolda gecerlidir. Yokusa geldiginiz zaman lanet edersiniz. Yani ben ediyordun 1.33 yarisle. Bunun sebebi tamamen tork. Turbo motorlar ise yokus duz demeden cok yakin performanslari sergiliyor. Vites dusurmenize, arabayi bagirttirmaniza gerek kalmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.2 sandero kullandim.
    Muhtesem yakit tasrrufu var.
    Ama o lanet isini unutmaniz lazim.
    Zira motor sanki tamamen tasarruf amaciyla yapilmis gibi.
    Tasarruf olmasi sizin icin 1. Sirada onemli ise iyi.
    Yok ben hep sagda gitmek istemiyorum diyorsaniz baska arac bakin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gitarist308 G kullanıcısına yanıt
    Turbonun getirdiği verilere yansımayan bir durum söz konusu o zaman hocam. Anladım. Ben sakin bir kullanıcıyım. Özelliklle iç mekan genişliği daha önemli benim için. Ama bir yandan da motor hep soru işareti tabii.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caner-Medley

    Turbonun getirdiği verilere yansımayan bir durum söz konusu o zaman hocam. Anladım. Ben sakin bir kullanıcıyım. Özelliklle iç mekan genişliği daha önemli benim için. Ama bir yandan da motor hep soru işareti tabii.
    Hocam turbo tork getiriyor.

    Kiyaslamaniz acisindan: 1.6 102 hp atmosferik hitler motorlu golf ile 1.6 tdi 105 hp turbo dizel golfun 0-100 degerleri kagit uzerinde birbirine yakindir. Asagi yukari 10 saniye. Fakat turbodizel motorun torku sayesinde yokuslarda tdi yine 10 saniye civari hizlanirken, atmosferik golf akla karayi sectirir %50ye yakin bir kayip olur. Neden bu ornegi verdim cunku eski ev arkadaslarimin birinde atmosferik golf digerinde dizel vardi ve 3 sene boyunca ankara bilkent yokusunda beraber gittik geldik :) atmosferik golfu olan arkadasim duz yola gelelim diye dua ederdi. Bende 1.4 tdci fiesta vardi o sira 0-100u 15 saniye :) ona ragmen yokusta atmosferik golfu olan arkadasimla kafa kafaya giderdik. Umarim aydinlatici olmustur.

    Ayni durum yani dusuk devirde yuksek tork turbo benzinlilerde de var. Bu yuzden sakin dahi kullansaniz yokuslarda bezdiriyor atmosferik motor. Hele 1.2 atmosferik cok gucsuz kalir. Uzun yolda da ayni sekilde uzun yokuslarda 1.33 yarisle tovbeler ediyordum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.