Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ ██

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
32.748
Cevap
113
Favori
2.560.408
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Modellere Özel Forumlar >> Getz >> ██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ ██
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    16874 Mesaj
    30 Mart 2010 17:13:44
    arabayı satamıcaz sanırım

    anneme zor söyledim zaten satacağımı ama aksilikler peşimi bırakmıyor

    bugün trafiğe gittim rehini kaldırmak için

    randevu sistemine geçmişler

    memur orda boş boş oturmasına rağmen randevum yok diye yapmadı işimizi

    5 dakikasını almazdı

    randevu alalım dedik 1 hafta sonraya gün verdiler

    mecbur sözleşme yapalım artık dedik

    bu seferde elemanın tüketici kredisi çıkmadı

    oda onla uğraşıyo

    sanırım bu prosedürler yüzünden hep dertli olacak bu işler

    geçen arkdaşa araba alırkende baya uğraşmıştık
    |
    |
    _____________________________

    GIGABYTE EP45-DS3L // INTEL E8500 // KINGSTON HYPERX 4*2GB 800Mhz DDR2 // HIS ICEQ4 HD4850
    SANDISK EXTREEM SSD 120GB // WD 3.5" 2TB CAVIAR GREEN SATA 3.0 // SEAGATE 320GB 2.5" HARİCİ // IOMEGA 1TB 2.5" HARİCİ
    SEAGATE 1TB 3.5" HARİCİ // CM RC690 600W // SAMSUNG SH-S223 SATA DVD-RW
    HP 2207H LCD // SUPERONLINE 20MBIT FIBER INTERNET // POWERCOM 625AP UPS
  • Yarbay
    16874 Mesaj
    30 Mart 2010 17:17:19
    quote:

    Orijinalden alıntı: ForAnAngel22

    Selam arkadaşlar 2005 1.3 GLS sahibiyim araç 50 tl lık benzinle 190km filan yapıyor sizce nasıl yorum bekliyorum?



    gayet iyi şehir içi için
    |
    |
    _____________________________

    GIGABYTE EP45-DS3L // INTEL E8500 // KINGSTON HYPERX 4*2GB 800Mhz DDR2 // HIS ICEQ4 HD4850
    SANDISK EXTREEM SSD 120GB // WD 3.5" 2TB CAVIAR GREEN SATA 3.0 // SEAGATE 320GB 2.5" HARİCİ // IOMEGA 1TB 2.5" HARİCİ
    SEAGATE 1TB 3.5" HARİCİ // CM RC690 600W // SAMSUNG SH-S223 SATA DVD-RW
    HP 2207H LCD // SUPERONLINE 20MBIT FIBER INTERNET // POWERCOM 625AP UPS
  • Binbaşı
    1052 Mesaj
    30 Mart 2010 17:22:51
    quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    bu arada arkadaşlar

    üzülerek bu mısraları yazıyorum çünkü 5 küsür yıllık getz maceram az önce sona erdi

    bugün arabayı sattım kaporayı aldım yarında devrini vericem




    Vaay Hüseyin Hocam seni de kaybettik ha!
    Hayırlısı olsun bakalım. Allah gönlüne göre versin...

    Bu arada ben de satma zorunluluğum yok ama olursa 1 hafta kadar satışta tutacağım Getzimi...
    Süper durumdaki Getzim kısa bir süre satıştadır, ilgilenenlere duyurulur;

    http://www.sahibinden.com/ilk_sahibinden_sifir_gibi_-32WQQaXQQ23123311WQQpXQQdisplayitem



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 4polat -- 30 Mart 2010; 17:24:09 >
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1052 Mesaj
    30 Mart 2010 17:34:12
    quote:

    Orijinalden alıntı: JETDEVRİYE


    sağol polat kardeşim.yarın bi arayım bakim ne diyecekler.


    Rica ederim...
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    16874 Mesaj
    30 Mart 2010 18:04:16
    quote:

    Orijinalden alıntı: 4polat

    quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    bu arada arkadaşlar

    üzülerek bu mısraları yazıyorum çünkü 5 küsür yıllık getz maceram az önce sona erdi

    bugün arabayı sattım kaporayı aldım yarında devrini vericem




    Vaay Hüseyin Hocam seni de kaybettik ha!
    Hayırlısı olsun bakalım. Allah gönlüne göre versin...

    Bu arada ben de satma zorunluluğum yok ama olursa 1 hafta kadar satışta tutacağım Getzimi...
    Süper durumdaki Getzim kısa bir süre satıştadır, ilgilenenlere duyurulur;

    http://www.sahibinden.com/ilk_sahibinden_sifir_gibi_-32WQQaXQQ23123311WQQpXQQdisplayitem



    Amin

    vallaha daha kaybolmadık

    dediğim gibi problemler çıktı

    basit işler ama mide bulandırıyor işte
    |
    |
    _____________________________

    GIGABYTE EP45-DS3L // INTEL E8500 // KINGSTON HYPERX 4*2GB 800Mhz DDR2 // HIS ICEQ4 HD4850
    SANDISK EXTREEM SSD 120GB // WD 3.5" 2TB CAVIAR GREEN SATA 3.0 // SEAGATE 320GB 2.5" HARİCİ // IOMEGA 1TB 2.5" HARİCİ
    SEAGATE 1TB 3.5" HARİCİ // CM RC690 600W // SAMSUNG SH-S223 SATA DVD-RW
    HP 2207H LCD // SUPERONLINE 20MBIT FIBER INTERNET // POWERCOM 625AP UPS




  • Binbaşı
    1052 Mesaj
    30 Mart 2010 18:21:28
    quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    Amin

    vallaha daha kaybolmadık

    dediğim gibi problemler çıktı

    basit işler ama mide bulandırıyor işte


    Evet hocam sonradan gördüm bazı aksaklıklar çıktığını. Hayırlısı olsun yine de...
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    70 Mesaj
    31 Mart 2010 01:34:01
    JackDaniels

    Fiyatın bana baya bi tuzlu gerçe aracında full, ben avrupa yakasında kağıthanedeyim seninki gibi düzgün bir arac arıyorum kağıthane elmasa bakıcam hafta sonu ama forumda satmayı düşünen arkadasların araçlarına bakmak isterim.Galeri falan değilim :))
    Bilg.Teknikeriyim...:))
    |
    |
  • Er
    1 Mesaj
    31 Mart 2010 22:41:57
    arkadaslar bende 4 cam otomatik olan 1.5 vgt 110 luk var yanlız arka camlar ön kumandadan ve arka kumandalardan çalışmıyor bir fikri başına gelen varmı
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    771 Mesaj
    31 Mart 2010 23:34:09
    quote:

    Orijinalden alıntı: ütopyalı

    arkadaslar bende 4 cam otomatik olan 1.5 vgt 110 luk var yanlız arka camlar ön kumandadan ve arka kumandalardan çalışmıyor bir fikri başına gelen varmı


    camları sol kapıdan kumanda ettiğin yerde bi düğme var.cam düğmelerinin hemen az arkasında.o çocuk kilididir.basınca diğer camlar o düğmeye bidaha basana kadar açılmaz.dediğim düğmeye tekrar basarsan sanırım sorunun çözülür ve pencereler açılıp kapanır.
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    33 Mesaj
    01 Nisan 2010 00:36:27
    2005 1.5 CRDİ KRİSTAL MAVİ İLGİLENEN ARKADAŞLAR
    SAHİBİNDEN.COM
    İLAN NO:23304037
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    33 Mesaj
    01 Nisan 2010 00:40:19
    http://www.sahibinden.com/search.php?a=8&&b[pricecurr]=1&b[lrt]=1&b[country_id]=1&b[city_id]=53&b[region_id]=0&b[uncompleted]=0&b[whole_word]=1&b[date_type]=date_first_activated&b[adswithphoto]=1&b[page]=1&b[sort_field]=date_first_activated&b[sort_order]=desc&c2=23526&c=23526&sGaleri=1
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    33 Mesaj
    01 Nisan 2010 00:44:18
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    50 Mesaj
    01 Nisan 2010 08:38:57
    Günaydın arkadaşlar,
    2006 model, 1.3 GLS, 70.000km, servis bakımlı, garantili, lastikleri yeni ve bir kaç yerinde boya olan araç kaç lira eder?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    16874 Mesaj
    01 Nisan 2010 09:19:16
    hangi donanım

    otomatikmi

    bunlar etki eder
    |
    |
    _____________________________

    GIGABYTE EP45-DS3L // INTEL E8500 // KINGSTON HYPERX 4*2GB 800Mhz DDR2 // HIS ICEQ4 HD4850
    SANDISK EXTREEM SSD 120GB // WD 3.5" 2TB CAVIAR GREEN SATA 3.0 // SEAGATE 320GB 2.5" HARİCİ // IOMEGA 1TB 2.5" HARİCİ
    SEAGATE 1TB 3.5" HARİCİ // CM RC690 600W // SAMSUNG SH-S223 SATA DVD-RW
    HP 2207H LCD // SUPERONLINE 20MBIT FIBER INTERNET // POWERCOM 625AP UPS
  • Yüzbaşı
    344 Mesaj
    01 Nisan 2010 09:39:42
    Arkadaşlar merhaba,

    Benim aracın (2008 getz dizel abs+airbag+klima+yol bilg.. vs) sağ arka tarafınan ses geliyor. Bu "lömbür lömbür" ses nedir bir türlü çözemedim. Bagajı boşalttım, her şeye baktım ama sesin kaynağını anlayamadım. Emniyet kemer bağlantısındanmıdır, bagaj kilidindenmidir, koltuklardanmıdır neredendir bir türlü çözemedim. Bu "lömbürtü" şeklindeki sese benzer bir şikayeti olan, böyle bir şey yaşamış varmı acaba??

    Bu arada, aracı aralık 2009 başı 2. el aldım. Araç çok temiz, geçmişi temiz, sorunsuz. 29.500 km de aldım, şu an 41.000 km de. Bu şikayetim lastikleri değiştirdikten sonra ayyuka çıktı. Gerçi alakası olduğunu da zannetmiyorum. Çünkü jantları da değiştirdim lastiklerel beraber ama yine orjinal boyutta yani 14 inç taktırdım..

    Acil yardımlarınızı bekliyorum.

    Saygılar.
    |
    |
    _____________________________
    Q9550 2.8 GHZ - ZOTAC GTX 670 4 GB - Gigabyte GA P35 C-DS3R - Kingston 2*2 DDR3 1333 MHZ RAM - Seagate 1 tb Hdd - Huntkey 700 Watt




  • Yüzbaşı
    482 Mesaj
    01 Nisan 2010 10:42:52
    quote:

    Orijinalden alıntı: hamditerzioglu

    ÜSTTEKİ HATALI LİNK ARKADAŞLAR
    http://www.sahibinden.com/2005_hyundai_getz_1_5_crdi_okyanus_mavisi-60WQQaXQQ23304037WQQpXQQdisplayitem


    14 - 14.500 gibi yapar bu araç. Daha fazla verilmez
    |
    |
    _____________________________
    keremozcan27@hotmail.com
  • Yüzbaşı
    482 Mesaj
    01 Nisan 2010 14:04:48
    quote:

    Orijinalden alıntı: syshpos

    Günaydın arkadaşlar,
    2006 model, 1.3 GLS, 70.000km, servis bakımlı, garantili, lastikleri yeni ve bir kaç yerinde boya olan araç kaç lira eder?


    13 - 13.500 gibi geçer piyasası
    |
    |
    _____________________________
    keremozcan27@hotmail.com
  • Çavuş
    50 Mesaj
    01 Nisan 2010 17:35:57
    quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    hangi donanım

    otomatikmi

    bunlar etki eder


    düz vites, benzinli, 1.3GLS nin en alt donanımlısı olan.
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    50 Mesaj
    01 Nisan 2010 17:46:54
    quote:

    Orijinalden alıntı: kerem2018


    quote:

    Orijinalden alıntı: syshpos

    Günaydın arkadaşlar,
    2006 model, 1.3 GLS, 70.000km, servis bakımlı, garantili, lastikleri yeni ve bir kaç yerinde boya olan araç kaç lira eder?


    13 - 13.500 gibi geçer piyasası


    Teşekkürler
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2404 Mesaj
    01 Nisan 2010 17:51:18
    quote:

    Orijinalden alıntı: baris43544354


    Arkadaşlar merhaba,

    Benim aracın (2008 getz dizel abs+airbag+klima+yol bilg.. vs) sağ arka tarafınan ses geliyor. Bu "lömbür lömbür" ses nedir bir türlü çözemedim. Bagajı boşalttım, her şeye baktım ama sesin kaynağını anlayamadım. Emniyet kemer bağlantısındanmıdır, bagaj kilidindenmidir, koltuklardanmıdır neredendir bir türlü çözemedim. Bu "lömbürtü" şeklindeki sese benzer bir şikayeti olan, böyle bir şey yaşamış varmı acaba??

    Bu arada, aracı aralık 2009 başı 2. el aldım. Araç çok temiz, geçmişi temiz, sorunsuz. 29.500 km de aldım, şu an 41.000 km de. Bu şikayetim lastikleri değiştirdikten sonra ayyuka çıktı. Gerçi alakası olduğunu da zannetmiyorum. Çünkü jantları da değiştirdim lastiklerel beraber ama yine orjinal boyutta yani 14 inç taktırdım..

    Acil yardımlarınızı bekliyorum.

    Saygılar.

    Bende de var aynı sıkıntı. Servise gittim, usta başı "Bu araçların hastalığı" diyor. Bende anlayamadım. Sanırım çözümü yok bu sorunun.
    |
    |
    _____________________________




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
sohbet
haberler
SEO
son dakika
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Paykasa
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,437
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.