Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ ██

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı
32.737
Cevap
114
Favori
2.555.243
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Modellere Özel Forumlar >> Getz >> ██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ ██
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      3010 Mesaj
      19 Mart 2010 10:43:04
      quote:

      Orijinalden alıntı: *bulut*


      quote:

      Orijinalden alıntı: turuncukafa

      Arkadaşlar selamlar,
      Hyundai getz'lerde ABS olup olmaması bir şoföre ne kazandırır veya ne kaybettirir? Güvenlik konusunda bu araç hakkında ne söyleyebilirsiniz? Şahsen bu tip bir aracı alıp senede maksimum 1000 km yapmayı düşünüyorum :) İşimle evim arası git gel toplam 10 km ve ilçe dışında akrabam yok. Sokakta bıraktığımda içimin gitmeyeceği bir araç arıyorum..
      http://www.sahibinden.com/servis_bakimli_kaza_boyo_yok_garantisi_devam_ediyor-86WQQaXQQ22877867WQQpXQQdisplayitem
      Bu ilanda sürücü hava yastığı olması bir avantaj. ABS var mıdır bu araçta acaba? 16.000 lira teklif edeyim eğer kabul ederse alayım diyorum..

      Kullananlar tüm içtenliğiyle yorum yaparsa sevinirim arkadaşlar, ailemin araç alırken bana yardım edecek bir durumu maalesef yok ve turnayı gözünden vurmak istiyorum açıkcası..

      Araştırdığınız araçta ABS yok. ABS fren yaptığınızda daha kısa mesafede durmanızı sağlar. Kendi aracımda ABS yok, olmasını isterdim.

      Siz süratli kullanmıyorsanız, ani dur-kalk yapmıyorsanız ABS'ye gerek yok derim. Yazdıklarınızdan da aracı pek kullanmayacağınız anlaşılıyor. 16000 teklifiniz bu donanımdaki araca uyar.

      ABS daha kısa mesafede durmayı sağlamaz, ama aracın hakimiyetini elinizde tutmanızı ve kontrollü biçimde durmanızı sağlar. Hatta ilk kez ABS'li araç kullanan bi arkadaş daha geç mesafede durduğu için frenlerin bozulduğunu sanıp servise götürmüştü... ABS'siz araçlarda en büyük sorun ani duruşlarda aracın kızaklamaya girmesidir. Bu yüzden ABS'siz araçlarda daha uzak takip mesafesi bırakılmasını ve daha düşük hızlarda seyredilmesini öneririm...
      |
      |
      _____________________________




    • Yarbay
      16874 Mesaj
      19 Mart 2010 13:04:14
      quote:

      Orijinalden alıntı: semb


      quote:

      Orijinalden alıntı: *bulut*


      quote:

      Orijinalden alıntı: turuncukafa

      Arkadaşlar selamlar,
      Hyundai getz'lerde ABS olup olmaması bir şoföre ne kazandırır veya ne kaybettirir? Güvenlik konusunda bu araç hakkında ne söyleyebilirsiniz? Şahsen bu tip bir aracı alıp senede maksimum 1000 km yapmayı düşünüyorum :) İşimle evim arası git gel toplam 10 km ve ilçe dışında akrabam yok. Sokakta bıraktığımda içimin gitmeyeceği bir araç arıyorum..
      http://www.sahibinden.com/servis_bakimli_kaza_boyo_yok_garantisi_devam_ediyor-86WQQaXQQ22877867WQQpXQQdisplayitem
      Bu ilanda sürücü hava yastığı olması bir avantaj. ABS var mıdır bu araçta acaba? 16.000 lira teklif edeyim eğer kabul ederse alayım diyorum..

      Kullananlar tüm içtenliğiyle yorum yaparsa sevinirim arkadaşlar, ailemin araç alırken bana yardım edecek bir durumu maalesef yok ve turnayı gözünden vurmak istiyorum açıkcası..

      Araştırdığınız araçta ABS yok. ABS fren yaptığınızda daha kısa mesafede durmanızı sağlar. Kendi aracımda ABS yok, olmasını isterdim.

      Siz süratli kullanmıyorsanız, ani dur-kalk yapmıyorsanız ABS'ye gerek yok derim. Yazdıklarınızdan da aracı pek kullanmayacağınız anlaşılıyor. 16000 teklifiniz bu donanımdaki araca uyar.

      ABS daha kısa mesafede durmayı sağlamaz, ama aracın hakimiyetini elinizde tutmanızı ve kontrollü biçimde durmanızı sağlar. Hatta ilk kez ABS'li araç kullanan bi arkadaş daha geç mesafede durduğu için frenlerin bozulduğunu sanıp servise götürmüştü... ABS'siz araçlarda en büyük sorun ani duruşlarda aracın kızaklamaya girmesidir. Bu yüzden ABS'siz araçlarda daha uzak takip mesafesi bırakılmasını ve daha düşük hızlarda seyredilmesini öneririm...



      evet biizm millette öyle bir yanılgı var

      abs olunca arba zınk di,ye durur sanıyor

      bi arkadaşın arabaya karlı buzlu bi zeminde çarptılar

      indi aşağı abi kusura bakma abs tutmadı dedi

      oda gülüp yaw bu havada abs olsa ne olur yavaş gitsene dedi



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JackDaniels -- 19 Mart 2010; 13:05:20 >
      |
      |
      _____________________________

      GIGABYTE EP45-DS3L // INTEL E8500 // KINGSTON HYPERX 4*2GB 800Mhz DDR2 // HIS ICEQ4 HD4850
      SANDISK EXTREEM SSD 120GB // WD 3.5" 2TB CAVIAR GREEN SATA 3.0 // SEAGATE 320GB 2.5" HARİCİ // IOMEGA 1TB 2.5" HARİCİ
      SEAGATE 1TB 3.5" HARİCİ // CM RC690 600W // SAMSUNG SH-S223 SATA DVD-RW
      HP 2207H LCD // SUPERONLINE 20MBIT FIBER INTERNET // POWERCOM 625AP UPS




    • Yarbay
      16874 Mesaj
      19 Mart 2010 13:13:24
      quote:

      Orijinalden alıntı: anamur33

      JackDaniels kardeş seninle uğraşacak ne vaktim var ne durumum. Ayrıca benim ve forumun seviyesini düşürüyorsun. Bu durumla ilgili son yorumum. Bir öğretmen olarak diyorsun ya sen öğretmen felan değilsin.Forumda millete şirin görükmeye, yaranmaya çalışan birisin. Bakın bakın birinin açığını yakaladım öğretmen diye milleti kandırıyor diye provakatörlük yapıyorsun.Ben dahil kimse senin provakelerine gelmez, üzgünüm. Gelmedi de zaten. O yüzden son yorumum.Kimse sana madalya falan takmaz. Öğretmenden doktordan niye yazarlar bilmiyorum,ama yazılıyor bende yazdım. Tanıdığım çok arkadaşım var öğretmen arabanın canını çıkarıyor.Ben şahsen onlardan araba almam yüzlerine de söylüyorum. Hala yalancı diyip duruyorsun bir öğretmene yakışmayacak usluplar kullanıyorsun.Zaten öğretmen değilsin belki derslere giriyorsun ama öğretmen değilsin.Öyle öğretmenlik yazıldığı kadar kolay değil. Sabırlı olacaksın,alçak gönüllü olacaksın,sorunların temeline ineceksin. Senin öğrencileirn senin gibi yalancı insanın dış görünüsüne bakarak karar veren bencil insanlar olur.Yazık. Bugün senin ile durumunu konuştuk derste abartmıyorum. Anlattım, iki adam yeni tanışmışlar.Biri diğerini tanımadan bir sözüne bakarak ona hakaret etmiş, sen yalacısın sahtekarsın demiş. Bu ne kadar doğru bişey diye sordum hepsi birden çok yanlış öğretmenim o adam çok yanlış yapmış dediler. Var gerisini sen düşün.



      valla yazdığndan bişey anlamadığım için cevap bile yazmayacağım artık

      bi konuda haklısın

      boşuna uğraşıyorum

      herkesi adam edemem sonuçta

      milleti benmi düzelticem
      |
      |
      _____________________________

      GIGABYTE EP45-DS3L // INTEL E8500 // KINGSTON HYPERX 4*2GB 800Mhz DDR2 // HIS ICEQ4 HD4850
      SANDISK EXTREEM SSD 120GB // WD 3.5" 2TB CAVIAR GREEN SATA 3.0 // SEAGATE 320GB 2.5" HARİCİ // IOMEGA 1TB 2.5" HARİCİ
      SEAGATE 1TB 3.5" HARİCİ // CM RC690 600W // SAMSUNG SH-S223 SATA DVD-RW
      HP 2207H LCD // SUPERONLINE 20MBIT FIBER INTERNET // POWERCOM 625AP UPS




    • Yarbay
      2762 Mesaj
      19 Mart 2010 15:15:41
      bu servis kafayı yemiş herhalde. getz için jant kapağı fiyatı sordum, plastik şeye 44 lira dedi. 4tanesi mi dedim yok tanesi dedi. adamla ciddi ciddi ya kafa buluyolar ya da ayakta adam ...... lar.

      nerelerde vardır bu jant kapaklarından. orjinal morjinal hikaye zaten, orjinalide plastik çakmasıda plastik zaten. çakmasını kartondan yapacakları yok ya. nerelerde bulurum bunu?
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      16874 Mesaj
      19 Mart 2010 15:22:05
      yaw 100 liraya alüminyum alaşımlı jant satıyolar zaten ne 44 lirası

      jant kapağı sanayideki tyüm aksesuarcılarda vardır

      ama pekde iyi modeller olmuyor genellikle
      |
      |
      _____________________________

      GIGABYTE EP45-DS3L // INTEL E8500 // KINGSTON HYPERX 4*2GB 800Mhz DDR2 // HIS ICEQ4 HD4850
      SANDISK EXTREEM SSD 120GB // WD 3.5" 2TB CAVIAR GREEN SATA 3.0 // SEAGATE 320GB 2.5" HARİCİ // IOMEGA 1TB 2.5" HARİCİ
      SEAGATE 1TB 3.5" HARİCİ // CM RC690 600W // SAMSUNG SH-S223 SATA DVD-RW
      HP 2207H LCD // SUPERONLINE 20MBIT FIBER INTERNET // POWERCOM 625AP UPS
    • Yarbay
      16874 Mesaj
      19 Mart 2010 15:27:50
      http://www.sahibinden.com/14_hyundai_jant_kapaklari-48WQQaXQQ19378657WQQpXQQdisplayitem

      burda bi ilan var ama

      oda tanesine 20 lira sitiyor

      bi bak istersen
      |
      |
      _____________________________

      GIGABYTE EP45-DS3L // INTEL E8500 // KINGSTON HYPERX 4*2GB 800Mhz DDR2 // HIS ICEQ4 HD4850
      SANDISK EXTREEM SSD 120GB // WD 3.5" 2TB CAVIAR GREEN SATA 3.0 // SEAGATE 320GB 2.5" HARİCİ // IOMEGA 1TB 2.5" HARİCİ
      SEAGATE 1TB 3.5" HARİCİ // CM RC690 600W // SAMSUNG SH-S223 SATA DVD-RW
      HP 2207H LCD // SUPERONLINE 20MBIT FIBER INTERNET // POWERCOM 625AP UPS
    • Yarbay
      4161 Mesaj
      19 Mart 2010 16:32:40
      quote:

      Orijinalden alıntı: audioslave

      bu servis kafayı yemiş herhalde. getz için jant kapağı fiyatı sordum, plastik şeye 44 lira dedi. 4tanesi mi dedim yok tanesi dedi. adamla ciddi ciddi ya kafa buluyolar ya da ayakta adam ...... lar.

      nerelerde vardır bu jant kapaklarından. orjinal morjinal hikaye zaten, orjinalide plastik çakmasıda plastik zaten. çakmasını kartondan yapacakları yok ya. nerelerde bulurum bunu?


      İlle de değiştirmek zorunda değilsiniz. Sanayide 20-30 tl ye gayet güzel boyuyorlar.
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      367 Mesaj
      19 Mart 2010 20:15:57
      Eğer bi hasarı yoksa jant kapağının al bi boya kendin boya derim ben :) ucuza gelir böylece. Ben ööle yapıcam geniş bi zamanda. Servis jant kapaklarınnı değiştirmedi garantiden, çünkü 2 yılmış boya garantisi
      |
      |
      _____________________________
    • Çavuş
      99 Mesaj
      20 Mart 2010 00:32:20
      quote:

      Orijinalden alıntı: semb


      quote:

      Orijinalden alıntı: wwwerol@hotmail.com


      quote:

      Orijinalden alıntı: semb

      Haziran ayından itibaren araçlarda çocuk koltuğu bulundurulması zorunlu oluyormuş diye bişey duydum. Doğruluğunu bilen var mı?

      Haziran 2010'dan itibaren, çocuklar için oto koltuğu kullanımı zorunlu hale geliyor. boyu 1.35 metreden kısa ve 36 kilogramın altındaki çocuklar için kullanılması zorunlu hale geliyor.
      Dikkat etmemiz gereken diğer bir konu ise oto koltuğu alırken seçtiğimiz modelin yeni standartlara uygun üretilmiş olmasıdır.

      Standartların ne olduğu konusunda bilginiz var mı?

      ECE R 44/04 (en son Avrupa Güvenlik Standartları)nı karşılaması gerekir diye biliyorum.Bu konuyu önce alıcı olduğum için araştırdım(henüz marka ve modeline karar vermedim) şimdilerde bayilik alıp satıcı olmak için araştırmasını yapıyorum:)))
      |
      |
      _____________________________
      golf 7 dsg 1.2 comfortline




    • Yüzbaşı
      852 Mesaj
      20 Mart 2010 00:32:50
      quote:

      Orijinalden alıntı: Niyet 0070

      üstad abs konusunda ben senin bilginin tam aksi bilgiye sahibim. Bilen birisi aydınlatırsa sevinirim. benim bilgim; ABS fren mesafesini kısaltmaz aksine uzatır. Avantajı ise, frene sonuna kadar bassanız dahi (panik fren) tekerlekler kitlenmez, dönmeye devam eder. fren diskinin üstünde mi yada ayrı bir aparatta mı ney çentikler var. ABS frene basılınca o çentikleri sayar. mesela 1. çentikte lastiği kitler 4 çentik boş bırakır 5.'de tekrar kitler 4tane boş bırakır 9'da kitler gibi. eski teknoloji araçlarda yada abs olmayan araçlarda "freni pompalamak" tabiriyle yapılan hareket manuel abs 'dir :) lastikler kitlenmesin ki frene bastığımızda aracı hala yönlendirebilelim. ama turuncukafa'nın sorusu benimde aklımı kurcalıyor. genelde şehir içi araç kullanan birinin abs işine yarar mı?

      saygılarımla


      quote:

      Orijinalden alıntı: *bulut*


      quote:

      Orijinalden alıntı: turuncukafa

      Arkadaşlar selamlar,
      Hyundai getz'lerde ABS olup olmaması bir şoföre ne kazandırır veya ne kaybettirir? Güvenlik konusunda bu araç hakkında ne söyleyebilirsiniz? Şahsen bu tip bir aracı alıp senede maksimum 1000 km yapmayı düşünüyorum :) İşimle evim arası git gel toplam 10 km ve ilçe dışında akrabam yok. Sokakta bıraktığımda içimin gitmeyeceği bir araç arıyorum..
      http://www.sahibinden.com/servis_bakimli_kaza_boyo_yok_garantisi_devam_ediyor-86WQQaXQQ22877867WQQpXQQdisplayitem
      Bu ilanda sürücü hava yastığı olması bir avantaj. ABS var mıdır bu araçta acaba? 16.000 lira teklif edeyim eğer kabul ederse alayım diyorum..

      Kullananlar tüm içtenliğiyle yorum yaparsa sevinirim arkadaşlar, ailemin araç alırken bana yardım edecek bir durumu maalesef yok ve turnayı gözünden vurmak istiyorum açıkcası..

      Araştırdığınız araçta ABS yok. ABS fren yaptığınızda daha kısa mesafede durmanızı sağlar. Kendi aracımda ABS yok, olmasını isterdim.

      Siz süratli kullanmıyorsanız, ani dur-kalk yapmıyorsanız ABS'ye gerek yok derim. Yazdıklarınızdan da aracı pek kullanmayacağınız anlaşılıyor. 16000 teklifiniz bu donanımdaki araca uyar.









      ABS li araçlarda disklerdeki çentikleri saydığından filan bahsetmişsinde öyle bişey yok abicim bilmiyorsak teknik konulara girmeyelim avantajı dediğiniz gibi yol şartları ne olursa olsun tekerlekler kilitlenip direksiyon hakimiyetini kaybetmezsiniz
      |
      |
      _____________________________




    • Yarbay
      4161 Mesaj
      20 Mart 2010 00:41:01
      Teknik konularda pek bilgisi olmadığı için bilen birisi aydınlatsın diye belirtmiş arkadaşımız.

      Kullandığı çentik ibareside bence çok abes durmamış.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi biuu -- 20 Mart 2010; 0:42:43 >
      |
      |
      _____________________________
    • Er
      1 Mesaj
      20 Mart 2010 20:58:54
      Öncelikle merhaba. Konular oldukça ilerlemiş derinlemiş :)) Bugün itibariyle hyundai getz clubu üyesi olmaya karar verdim. Yalnız henüz bir getz im yok. Ama 14-15 bin tl civarında bir param var. CRDI ve VGT ayrı modellermidir ayrı ise hangisini tavsiye edersiniz?
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      3691 Mesaj
      20 Mart 2010 21:38:22
      herkese merhaba,
      1-2 ay sonra eşim için otomatik vites,makyajlı getz almayı düşünüyorum...bol dur-kalklı şehir içinde lt olarak ne yakar?10lt'yi falan bulur mu?siz kullanıcıların gerçek değerleri benim için önemli...teşekkürler...
      |
      |
      _____________________________
      KASTAMONU - SERBEST MİMAR - 17.04.1980
    • Uzaklaştırılmış 33 gün cezanın, 32 gün 13 saat 58 dakika kadarı kaldı.
      20 Mart 2010 22:05:09
      bizimkisi 1.4 otomatik vites 2010 model . 100 km şehir için 9.6 litre yakıyor .
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      367 Mesaj
      20 Mart 2010 22:47:01
      quote:

      Orijinalden alıntı: kalanov

      Öncelikle merhaba. Konular oldukça ilerlemiş derinlemiş :)) Bugün itibariyle hyundai getz clubu üyesi olmaya karar verdim. Yalnız henüz bir getz im yok. Ama 14-15 bin tl civarında bir param var. CRDI ve VGT ayrı modellermidir ayrı ise hangisini tavsiye edersiniz?


      2006 dan sonraki makyajlı getzlerde motor değişmiştir CRDI VGT motor olmuştur. Ordaki vgt ifadesi değişken geometrili turboyu ifade etmektedir. İki motor arasındaki fark ise beygir gücünün yanı sıra silindir farkıdır, 2006 öncesi CRDI lar 3 silindirken VGTler 4 silindirdir. Tabiki VGT düşünmenizde fayda var. Ama 14-15 bine temiz VGT bulmanız biraz zor. 2005 model dizel bulabilirsiniz o fiyata.
      |
      |
      _____________________________




    • Onbaşı
      39 Mesaj
      21 Mart 2010 02:05:53
      .



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turuncukafa -- 25 Mart 2010; 12:57:41 >
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      16874 Mesaj
      21 Mart 2010 10:13:13
      focusun yol tutuş kabiliyetinden bahsederler hep forumda

      sen ise tam tersini söylüyorsun

      anlıyamdım bu işten bişey
      |
      |
      _____________________________

      GIGABYTE EP45-DS3L // INTEL E8500 // KINGSTON HYPERX 4*2GB 800Mhz DDR2 // HIS ICEQ4 HD4850
      SANDISK EXTREEM SSD 120GB // WD 3.5" 2TB CAVIAR GREEN SATA 3.0 // SEAGATE 320GB 2.5" HARİCİ // IOMEGA 1TB 2.5" HARİCİ
      SEAGATE 1TB 3.5" HARİCİ // CM RC690 600W // SAMSUNG SH-S223 SATA DVD-RW
      HP 2207H LCD // SUPERONLINE 20MBIT FIBER INTERNET // POWERCOM 625AP UPS
    • Yüzbaşı
      367 Mesaj
      21 Mart 2010 10:24:33
      quote:

      Orijinalden alıntı: turuncukafa

      Selamlar bugün ABS nedir ne değildir sanırım biraz anladım
      90 km hızla ford focus ile bayaaa eğimli ve sert bir viraja girdim arabanın arkası baktım sola doğru kayıyor çok rahat topladım :) bariyere girmeme 30 cm kalmıştı heheehe. ama en ufak bir heyecan hissetmedim araç topladı kendini. geçenlerde de focus un ne kadar salak bir araba olduğundan bahsetmiştim, yine diyorum. Focus saçma sapan salak bir araba. Aynı viraja aynı hızla kıytırık linea ile giriyorum araç sıfır dönüyor virajı bana mısın demiyor..


      En azından toplamış kendini araba salak dediğin araba senin hayatını kurtarmış, kim bilir kaç 90la girdin o viraja



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi punisher-26 -- 21 Mart 2010; 10:28:24 >
      |
      |
      _____________________________




    • Onbaşı
      39 Mesaj
      21 Mart 2010 11:36:30
      Arkadaşlar aracın arkayı savurmasının sebebi bakımsızlık olabilir mi? Sahibi 37.000 km ye geldiği halde hiç servise götürmediğini söylüyor. Bu arada 2010 model vw polo bakıyorum muhtemelen bu hafta içi alacağım.
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      482 Mesaj
      21 Mart 2010 12:23:15
      otomatik vitesli araçta bol dur kalk yapılırsa ortalama 9-10 lt. civarı yakıt tüketir. 14-15 bin ytl. ye crdi lardan bulunabilir. ortalama 2004-2005 model olanlardan alınabilir. VGT modelleri ise 2006 ve sonrasında mevcut. onların fiyatları ise 16 - 16.500 den başlar
      |
      |
      _____________________________
      keremozcan27@hotmail.com
    Hızlı Cevap




Reklamlar
sohbet
Ankara Web Tasarım
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,344
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.