Şimdi Ara

██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ ██ (953. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
32.938
Cevap
125
Favori
2.789.814
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 951952953954955
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: albati

    Bu arada lastikleri yeniledim.
    Bridgestone Turanza ER-300 aldım. (4x112.5 TL)
    20 TL de çelik siboplara verdim.
    Aynı gün garantiden jant kapaklarını değiştirttim, şimdi lastikler güzel oldu.

    Bende garantiden jant kapaklarını değiştirmek için 2 hafta önce başvurdum. Dün aradım ne zaman gelecek diye. 20 güne anca gelir İstanbul'da bile yok diyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    bugün servise uğradım elfrenini ayarlatmak için

    çünkü geçende ayarladılar ve artık hiç tutmuyıordu

    eleman sökmüşken balatalarıda değişelim dedi

    5 sene oldu çürümüşler artık dedi

    baktım zaten azalmışlardıda değiştim

    şimdi çok daha iyi fren tutuyor

    yalnız anlamadığım benim araba çok fren tüketiyor

    20000de önler 40000de arkalar bitti

    sert arabada kullanma ama nedense bitiyoırlar işte

    HYUNDAI servislerine pek güven olmaz çoğunda müşteriye ilgi alaka sıfır, insanın yüzüne bakmıyorlar, sanki onlara gitmeye mecburmuşuz gibi düşünüyorlar. Tabiki hepsi öyle demek değil.
    Benim kanaatim fren işini firenciye yaptırmak, işi bu olan ustalara gidin. Orjinal balatalarını kendiniz alıp yaptırın daha hesaplı olur. Servisler hem malzemeden hem işçilikten yerleştiriyorlar.




  • Orijinalden alıntı: JimBeam


    Bende garantiden jant kapaklarını değiştirmek için 2 hafta önce başvurdum. Dün aradım ne zaman gelecek diye. 20 güne anca gelir İstanbul'da bile yok diyorlar.


    Kapakları garantiden değiştirmek derken konuyu biraz daha açarmısın. Yani boya aşınmasından sebepmi, yoksa çatlak kırık falanmı. Benide aydınlatırsan sevinirim. Garantiden kapak değişimi ilginç geldi doğrusu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bref


    quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    bugün servise uğradım elfrenini ayarlatmak için

    çünkü geçende ayarladılar ve artık hiç tutmuyıordu

    eleman sökmüşken balatalarıda değişelim dedi

    5 sene oldu çürümüşler artık dedi

    baktım zaten azalmışlardıda değiştim

    şimdi çok daha iyi fren tutuyor

    yalnız anlamadığım benim araba çok fren tüketiyor

    20000de önler 40000de arkalar bitti

    sert arabada kullanma ama nedense bitiyoırlar işte

    HYUNDAI servislerine pek güven olmaz çoğunda müşteriye ilgi alaka sıfır, insanın yüzüne bakmıyorlar, sanki onlara gitmeye mecburmuşuz gibi düşünüyorlar. Tabiki hepsi öyle demek değil.
    Benim kanaatim fren işini firenciye yaptırmak, işi bu olan ustalara gidin. Orjinal balatalarını kendiniz alıp yaptırın daha hesaplı olur. Servisler hem malzemeden hem işçilikten yerleştiriyorlar.



    servis boyunca adamın tepesindeydim

    ne yaptığını izledim saniye saniye

    balatalarıda gördüm gerçekten bitmişlerdi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdi1974

    Merhaba,
    2004 model 1.3 GLS otomatik vites 65000 kmde. Sahibinin beyanına göre kaputu değişmiş. Bu araca ne kadar verilir? Tavsiyelerinizi bekliyorum.
    Teşekkürler.



    Ortalama 13.000 - 13.500 yapar diye düşünüyorum.
  • arkadaşlar getzi olup da kornasında sorun yaşayan arkadaş var mı? Korna bazen çalıyor bazen çalmıyor. Bağlantısına baktık herhangi bir sorun yok. Servise gittim donmuş olabilir ondan kaynaklanıyordur dediler. Daha ılık havalarda gittim su kaçmış olabilir dediler ve herhangi bir şey yapılmadı. Ama aynı sorun devam ediyor. bu problemi yaşayan arkadaşımız var mı ? teşekkürler
  • Orijinalden alıntı: bref


    Orijinalden alıntı: JimBeam


    Bende garantiden jant kapaklarını değiştirmek için 2 hafta önce başvurdum. Dün aradım ne zaman gelecek diye. 20 güne anca gelir İstanbul'da bile yok diyorlar.


    Kapakları garantiden değiştirmek derken konuyu biraz daha açarmısın. Yani boya aşınmasından sebepmi, yoksa çatlak kırık falanmı. Benide aydınlatırsan sevinirim. Garantiden kapak değişimi ilginç geldi doğrusu.

    Arkadaşım şöyle söyliyim, jant kapaklarında herhangi bir darbe yoksa ve boya dökülmesi varsa servis orjinalleriyle değişim yapıyor. Tabiki kontrol ettikten sonra. Eğer park ederken sağını solunu vurmuşsanız kabul etmiyor. Benim herhangi bir darbe olmadan boya dökülmesi olduğu için kabul gördü ve yeni jant kapaklarını bekliyorum.




  • Benim de ayen önce bir eleman geldi baktı, sadece soyulma olduğunu görünce hemen değiştirdiler, ellerinde varmış.

    Lastiklerimi değiştirince fren mesafem biraz daha kısaldı, arabam 35bin'de ama 4.5 yıl oldu malum, yanaklardan falan oldukça aşındı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JimBeam

    Arkadaşım şöyle söyliyim, jant kapaklarında herhangi bir darbe yoksa ve boya dökülmesi varsa servis orjinalleriyle değişim yapıyor. Tabiki kontrol ettikten sonra. Eğer park ederken sağını solunu vurmuşsanız kabul etmiyor. Benim herhangi bir darbe olmadan boya dökülmesi olduğu için kabul gördü ve yeni jant kapaklarını bekliyorum.


    Eyvallah arkadaşım bendede soyulma var, bende bi baktırayım bi ara. Sağol.
  • Arkadaşlar far ampullerini değiştirmek istiyorum da üzerinde fabrika çıkışlı halojenler var malum. Xenon benzeri ışık veren ampullerden taktırmayı düşünüyorum. bunları kullanan varmı, yada hangisini tavsiye edersiniz? Osram Cool Blue Hyper White 5000K, osram night breaker, philips veya bosch?? yada paraya kıyıp xenon mu taktırsam önerilerinizi bekliyrm.
  • nightbreaker yorumları çok iyi bildiğim kadarıyla

    en mantıklısı o olur sanırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels


    quote:

    Orijinalden alıntı: bref


    quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    bugün servise uğradım elfrenini ayarlatmak için

    çünkü geçende ayarladılar ve artık hiç tutmuyıordu

    eleman sökmüşken balatalarıda değişelim dedi

    5 sene oldu çürümüşler artık dedi

    baktım zaten azalmışlardıda değiştim

    şimdi çok daha iyi fren tutuyor

    yalnız anlamadığım benim araba çok fren tüketiyor

    20000de önler 40000de arkalar bitti

    sert arabada kullanma ama nedense bitiyoırlar işte

    HYUNDAI servislerine pek güven olmaz çoğunda müşteriye ilgi alaka sıfır, insanın yüzüne bakmıyorlar, sanki onlara gitmeye mecburmuşuz gibi düşünüyorlar. Tabiki hepsi öyle demek değil.
    Benim kanaatim fren işini firenciye yaptırmak, işi bu olan ustalara gidin. Orjinal balatalarını kendiniz alıp yaptırın daha hesaplı olur. Servisler hem malzemeden hem işçilikten yerleştiriyorlar.



    servis boyunca adamın tepesindeydim

    ne yaptığını izledim saniye saniye

    balatalarıda gördüm gerçekten bitmişlerdi



    ben genelde 20bin km zor goruyorum balata konusunda ozellikle annem fazla kullanırsa arabayı zaten otomatik kadının ayağı hep frende :D




  • ya beyler bu arka cam inanılmaz buğulanıyor benim ne yapsamda bu cam buğu tutmasa.. araba maalesef hep dışarıda bir yere gidip gelene kadar hep buğu var. arkayı hiç göremiyorum içeriden. uyuz oluyorum bu işe yaw.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    bugün servise uğradım elfrenini ayarlatmak için

    çünkü geçende ayarladılar ve artık hiç tutmuyıordu

    eleman sökmüşken balatalarıda değişelim dedi

    5 sene oldu çürümüşler artık dedi

    baktım zaten azalmışlardıda değiştim

    şimdi çok daha iyi fren tutuyor

    yalnız anlamadığım benim araba çok fren tüketiyor

    20000de önler 40000de arkalar bitti

    sert arabada kullanma ama nedense bitiyoırlar işte


    Balatalarda asbest kullanımı yasaklandı.
    Asbest dayanıklığını arttırıyordu.
    Bu yüzden yeni tip balatalar çok çabuk bitiyor.

    Ama zaten 2-3 yılda bir değiştiriryoruz.
    Yıllık gider olarak düşününce çok önemli bir meblağ da değil.
    Bu kadar önemli bir konuda bunun hesabı yapılmaz kanımca.

    Bende geçen hafta Land'ın 4 balatasını sıfırladım sanayiide.
    İşçilik dahil 160 lira verdim.
    İlk zamalar dibine kadar basınca anca tutan frenler şimdi üstten azıcık basınca bile tutmaya başladı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: audioslave

    ya beyler bu arka cam inanılmaz buğulanıyor benim ne yapsamda bu cam buğu tutmasa.. araba maalesef hep dışarıda bir yere gidip gelene kadar hep buğu var. arkayı hiç göremiyorum içeriden. uyuz oluyorum bu işe yaw.



    Arka rezistansı çalıştıracaksın 2-3 dk. içinde arka camdaki buğu çözülecek. Bu kadar basit. Veya buğu çözücü sprey alıp yağışlı zamanlarda camları içten bu spreyle sileceksin. Sana iki tane öneri.
  • Arkadaşlar, dün aracıma CYCLONE y800 alarm taktırdım çift modüllü. Yani açık camlarla sunroof u kapatıyor sırayla. Bugün bir kez deneme yaptım fakat akü zayıf olduğu için marş basmadı. Aküm çabuk bitmeye başladı, zaten takan ustada akümün zayıf olduğunu söyledi, bakım yaptırsam kendini toparlarmı yoksa yenimi almalıyım ve ne marka önerirsiniz. Şu anki 55 AH orjinal aküsü.

    Uno ma ÇELİK akü taktırmıştım 4 yıl önce, yakın zamanlarda 2-3 gün teyp açık kalmıştı alarmda aktifti banamısın demedi ve düne kadarda öyleydi. Hatta sattığım adamlar bile aküye hiç baktırmadığım için dayanıklığına şaşırdılar. Acaba tekrar ÇELİK mi alsam.
    Tecrübelerinizi aktarırsanız sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: albati
    Bu arada lastikleri yeniledim.
    Bridgestone Turanza ER-300 aldım. (4x112.5 TL)
    20 TL de çelik siboplara verdim.
    Aynı gün garantiden jant kapaklarını değiştirttim, şimdi lastikler güzel oldu.


    quote:

    Orijinalden alıntı: syshpos
    Ben geçen yıl orjinallerin yerine bridgestone b330 almıştım, fark çok bariz hissediliyor, çok memnunum, tavsiye ederim.


    Duyumlarıma ve sizinde söylediklerinize göre en iyisi Bridgestone marka galiba.
    Bi sorum daha olacak, tekerlerin orjinal boyutlarını değiştirdiniz mi yoksa aynı boyutlarda mı yine teker aldınız ?
    Sanırım 175-65-14 tü orjinal boyutlar. Yeni teker alırken bu oranlara sadık kalsak daha mı iyi olur ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bref

    Arkadaşlar, dün aracıma CYCLONE y800 alarm taktırdım çift modüllü. Yani açık camlarla sunroof u kapatıyor sırayla. Bugün bir kez deneme yaptım fakat akü zayıf olduğu için marş basmadı. Aküm çabuk bitmeye başladı, zaten takan ustada akümün zayıf olduğunu söyledi, bakım yaptırsam kendini toparlarmı yoksa yenimi almalıyım ve ne marka önerirsiniz. Şu anki 55 AH orjinal aküsü.

    Uno ma ÇELİK akü taktırmıştım 4 yıl önce, yakın zamanlarda 2-3 gün teyp açık kalmıştı alarmda aktifti banamısın demedi ve düne kadarda öyleydi. Hatta sattığım adamlar bile aküye hiç baktırmadığım için dayanıklığına şaşırdılar. Acaba tekrar ÇELİK mi alsam.
    Tecrübelerinizi aktarırsanız sevinirim.



    benimde akü zayıfladı geçen serviste ölçtürmüştüm

    kışları zor marş alıyordu

    ama nedense bu sene okadar soğuk olmasına rağmen tık diye çalıştı




  • bu arada dün arkadaşa nihayet foresterı aldık

    valal biz arabaya felan binmiyoruz yaw

    sıfır getzlere corsalara fiestalara 30 küsür vereceğine gözümü kırpmadan bu tarz alırım artık açıkçası

    ki öyle yapızcam zaten

    yaza doğru arabayı satıp üst segment bi aracam sanırım artık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAWASH WOLF

    quote:

    Orijinalden alıntı: albati
    Bu arada lastikleri yeniledim.
    Bridgestone Turanza ER-300 aldım. (4x112.5 TL)
    20 TL de çelik siboplara verdim.
    Aynı gün garantiden jant kapaklarını değiştirttim, şimdi lastikler güzel oldu.


    quote:

    Orijinalden alıntı: syshpos
    Ben geçen yıl orjinallerin yerine bridgestone b330 almıştım, fark çok bariz hissediliyor, çok memnunum, tavsiye ederim.


    Duyumlarıma ve sizinde söylediklerinize göre en iyisi Bridgestone marka galiba.
    Bi sorum daha olacak, tekerlerin orjinal boyutlarını değiştirdiniz mi yoksa aynı boyutlarda mı yine teker aldınız ?
    Sanırım 175-65-14 tü orjinal boyutlar. Yeni teker alırken bu oranlara sadık kalsak daha mı iyi olur ?


    Bence herşeyin orjinali en uygunudur mantığıyla aynı boyut aldım, boyut değişikliği istiyorsan forumda bu konuyla ilgili tartışmalar okumuştum veya bilen birilerine danışman faydalı olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi syshpos -- 5 Şubat 2010; 10:33:59 >




  • 
Sayfa: önceki 951952953954955
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.