Şimdi Ara

██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ ██ (730. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
32.938
Cevap
125
Favori
2.789.868
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 728729730731732
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: derebeyii

    benzinliler 10000 km de bir bakıma gitmiyormuydu ?

    quote:

    Orjinalden alıntı: martygetzfly

    slmlar geçen hafta üye olmuştum benim de 1.4 2008 model benzinli getzim var 11 bin de şu an 15 binde servise girecek ilk defa acaba bi kaç ay sonra ilk bakımından ortalama ne kadar ücret alıyolar servi cvplayanınz olursa sevinirim saygılar herkese..Bu arada arabamdan aldığım günden bu yana çok memnunum..




    2006 da makyajlanan modeller 15 bin km de gidiyor...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: martygetzfly

    ben arabaya alalı 10 ay oldu bana servis ilk bakımına 15 bin de gircek dedi ki öleymiş zaten eskiden on bindi sanırım


    2 ay sonra 15000 km dolmasa bile servise gitmen gerekecek. Çünkü bakım aralığı 15000km/1 yıl malum...Hangisi önce gelirse artık...
  • 175 65 r 14 kumho lastik kaça satılıyor bilen var mı arkadaşlar.
  • Arkadaşlar merhabalar. 2004 model 1,3 benzinli getzim var. buna pıoneer deh-p6000ub teyp almayı düşünüyorum. orjinal teybini söküp bu teybi mevcut hoparlörleriyle kullanabilirim değil mi? Ses kalitesinde mevcut hoparlörler ile ne kadar iyileşme olur bir de bunu merak ediyorum.

    ve tabiyiki varsa hoparlör tavsiyeleriniz nelerdir? öyle çok yüksek ses değil istediğim sadece kaliteli ve net ses istiyorum.

    Teşekkürler.
  • valla orj hoparlörleri hiç sökme

    rezil bi montajları var

    bende 4 tane sony hop ve sony gt300 almıştım

    ama hoparlörler resmen süründürdü beni montajlarında

    başka hop oturmuyor yuvalarına

    aynen devam et derim

    hiç değişmeye kalkma
  • peki teybi değiştirme imkanımız var mı ? varsa teybi sadece değiştirsem yetecek. fm transmitter aldım ama beklediğim kaliteyi performansı vermedi ben de teyp almaya karar verdim.
  • işte yeni getz, üzgünüm şimdilik tek resim var.

     ██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ  ██
  • quote:

    Orjinalden alıntı: n0sferatu

    peki teybi değiştirme imkanımız var mı ? varsa teybi sadece değiştirsem yetecek. fm transmitter aldım ama beklediğim kaliteyi performansı vermedi ben de teyp almaya karar verdim.



    teybi değişebilirsin

    ama bu işten anlamıtyosan zor çünkü eski teybin girişler sonye uymamıştı

    kesip değişmişti teypçi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: JackDaniels


    quote:

    Orjinalden alıntı: n0sferatu

    peki teybi değiştirme imkanımız var mı ? varsa teybi sadece değiştirsem yetecek. fm transmitter aldım ama beklediğim kaliteyi performansı vermedi ben de teyp almaya karar verdim.



    teybi değişebilirsin

    ama bu işten anlamıtyosan zor çünkü eski teybin girişler sonye uymamıştı

    kesip değişmişti teypçi

    ben pioneer da da aynı sorunu yaşamışstım.bildiğim kadarıyla girişlere hiçbir teyp soketi uymuyor.50-60 ytl verip kestirmeden teyple soket arasına yeni bi soket takıyosun sorun kalmıyor.Ankaradaysan benim 3 aylık teyp ile ara soketi sana satayım




  •  ██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ  ██


    Daha sportif olmuş.
  • Bende getz almayı düşünüyorum ama firma 1.5 110 hp ile 1.5 88 hp lik dizel motorların aynı tüketim değerlerine sahip olduğunu iddia ediyor. Bana pek mantıklı gelmedi. Ama gerçekten öyleyse aradaki fiyat farkı gerçekten önemli değil 22hp için değer. Bu konuda fikri olan var mı?
  •  ██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ  ██


     ██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ  ██


    quote:

    Hyundai’nin Avrupa Tasarım Merkezi’nde tasarlanan i20, yeni i10 ve i30 arasında yer alacak ve Ford Fiesta, Toyota Yaris ve Fiat Grande Punto gibi modellerle yarışacak.

    Yerine alacağı Getz’e göre daha uzun bir dingil mesafesine sahip olan 5 kapılı i20’nin iç mekânı da oldukça geniş. "i20 Avrupa’nın ihtiyaç ve beğenilerine göre üretildi” diyen Hyundai Avrupa Başkanı Kun Hee Ahn, “Tamamen yeni bir platformda üretilen bu otomobil sürüş ve yol tutuş kabiliyetini Avrupa yollarında yapılan testlerle geliştirdi ve bu şekilde daha sıkı ve agresif bir sürüş karakterine büründü. i20 ayrıca yakıt ekonomisi ve iç hacmi ile de birçok rakibinden bir kaç adım önde” diyerek sözlerini tamamladı.

    Hyundai henüz resmi olarak teknik detayları açıklamasa da i20’de 1.2 lt, 1.4 lt ve 1.6 litre benzinli ve yeni 90 HP’lik 1.4 lt turbo dizel motor seçeneklerinin görev alması bekleniyor. Aracın çevreci konssept versiyonu ‘i-blue’ ise önümüzdeki ay yapılacak Paris Otomobil Fuarı’nda tanıtılacak. Yeni 1.4 CRDi dizel motorun kullanılacağı ‘i-blue’ , yapılan bir dizi modifikasyon ile yakıt tüketimini ortalama olarak 4.2lt/100km’ye, CO2 salınımını da 99g/km’ye düşürmüş bir model…


    1500 cc motor yerine 1400 cc motor kullanmaları enteresan.

    Eradaki 110 bg 1500 cc motorun bundada olacağını sanıyordum.

    Gerçi 1400 cc 90 bg motorda iyi birde 6 vites olsa güzel olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ebu Computer -- 3 Eylül 2008; 23:43:10 >




  • görünüm güzel ama sanki biraz fotoshop varmış gibi

    bende sürekli takip ediyorum ama daha henüz bu resme burası hariç hiç bir yerde göremedim

    iyi günler hayırlı ramazanlar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kutyyy

    Bende getz almayı düşünüyorum ama firma 1.5 110 hp ile 1.5 88 hp lik dizel motorların aynı tüketim değerlerine sahip olduğunu iddia ediyor. Bana pek mantıklı gelmedi. Ama gerçekten öyleyse aradaki fiyat farkı gerçekten önemli değil 22hp için değer. Bu konuda fikri olan var mı?



    öyle bişey olmasına bence imkan yok

    sonuçta o gücü elde etmek için fazladan bişey yapması lazım arabanın

    pillede gitmediğine göre yakıttan kullanacak

    işgüzar bi satıcıdır bunu sana diyen
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ebu Computer

    1500 cc motor yerine 1400 cc motor kullanmaları enteresan.

    Eradaki 110 bg 1500 cc motorun bundada olacağını sanıyordum.

    Gerçi 1400 cc 90 bg motorda iyi birde 6 vites olsa güzel olur.



    belkide toyotanın motoru kullanmaya başlamıştır hyundai

    tam denk geliyor yani

    1.4 90bg başka bi motor bilmiyorum açıkçası şuan
  • Sept 3, 2008 ALL – NEW i20 TO BE THE HIGHLIGHT OF HYUNDAI REVEALS AT PARIS MOTOR SHOW

    Offenbach, September 3rd 2008. Six new Hyundai models will make their international debut at this year´s Paris "Mondial de l´automobile". Hyundai Motor Company will use this event to showcase several production – ready vehicles designed and built for Europe, as well as demonstrate its ´green´ credentials with two innovative concepts, the eye–catching Coupe show – car and the premium sedan Genesis.

    Taking centre stage for its World Premiere will be the all–new i20 sub – compact, set to become a best–seller in the European Hyundai range. Also debuting will be the i20 blue concept, the latest model in Hyundai´s i–blue range of advanced low emissions concepts. Alongside the eye–catching i20 will be the luxurious seven–seat ix55 sports utility vehicle, and Hyundai´s eco–friendly Santa Fe as Petrol–Electric Hybrid concept.

    All–new i20
    The all–new i20 sub– compact, due to be launched in Europe towards the end of 2008, will be a highly significant addition to the new generation of Hyundai vehicles identified by the ¡®i´ prefix. Designed at Hyundai´s European Design Centre in Russelsheim, Germany, the chic new five–door i20 rides on a longer wheelbase than its predecessor model, the Getz, giving the i20 an athletic stance and spacious interior architecture. Featuring Hyundai´s distinctive design motifs ? a bold chrome–topped grille flanked by piercing teardrop headlamps at the front and striking stacked rear light clusters – the i20´s modern lines are further strengthened by neat detailing, including colour–co–ordinated bumpers, sills and wing mirror. The well–packaged interior boasts generous levels of standard equipment.

    Kun Hee Ahn. President for Hyundai Motor Europe commented, "The i20 was designed and engineered to meet European tastes and needs. It was built on an entirely new platform and much of the ride and handling development took place on European roads, which has created a firm and agile drive. At HME, we are confident the i20 will succeed in the fast paced sub compact sector, as it offers much more in terms standard equipment, fuel economy, interior space and style than many of its competitors."

    i20 blue
    Based on the all–new i20, Hyundai´s latest i–blue car incorporates a number of modifications, further enhancing the standard vehicles´s already–impressive environmental credentials. These improvements are achieved without compromising performance, reliability or driver satisfaction.

    Key modifications to deliver a significant reduction in CO2 emissions and fuel consumption include: full–length under floor covers, a 15 millimetre reduction in ground clearance, changes to the front and rear aerodynamics, low rolling resistance tyres and high performance, low friction engine oil.

    The i20 blue also runs the extremely efficient 1.4 CRDi diesel engine, which produces 90PS and generates 220 Nm of torque, mated to a six–speed manual gearbox – instead of the car´s usual five–speed unit.

    The regular i20 stands out for its incredibly low CO2 rating and fuel consumption and the i20 blue is even more impressive, with just 99g/km and 4.0 litres /100km.


    http://worldwide.hyundai-motor.com/common/html/about/news_event/press_read_2008_35.html




  • 110 a gerek olduğunu zannetmiyorum. bence gayet yeterli 88.

    quote:

    Orjinalden alıntı: kutyyy

    Bende getz almayı düşünüyorum ama firma 1.5 110 hp ile 1.5 88 hp lik dizel motorların aynı tüketim değerlerine sahip olduğunu iddia ediyor. Bana pek mantıklı gelmedi. Ama gerçekten öyleyse aradaki fiyat farkı gerçekten önemli değil 22hp için değer. Bu konuda fikri olan var mı?
  • yeni corsa ya benzemiş gibi, gerçi bu özellikler bizim geçmişte sipariş ettiğimiz bir çok şeyi kapsıyor, 1,4 motor daha az yakabilir sanırım, biraz da hafiflemişse araç daha iyi tabii.

    ön fara çıkıntı koymalarına da hiç gerek yoktu, fiestayı taklit olmuş, iyice kişiliksizleşme belirtisi gibi görünüyor. halbuki teknik veriler ideal bir tasarımı zaten gösterecektir, hyundai nin kopyaya bu kadar mı ihtiyacı var yani.
  • Hyundainin Kendi motoru.

    Ayrıca aşşağıdada görüldüğü gibi 1.400 cc 90 Bg 220 tork ve manuel vites olanı 6 vites.

    İ30 da 1.600 cc 90 bg bir motor vardı yanılmıyorsam.

    quote:

    The i20 blue also runs the extremely efficient 1.4 CRDi diesel engine, which produces 90PS and generates 220 Nm of torque, mated to a six–speed manual gearbox – instead of the car´s usual five–speed unit.


    quote:

    Orjinalden alıntı: JackDaniels


    quote:

    Orjinalden alıntı: Ebu Computer

    1500 cc motor yerine 1400 cc motor kullanmaları enteresan.

    Eradaki 110 bg 1500 cc motorun bundada olacağını sanıyordum.

    Gerçi 1400 cc 90 bg motorda iyi birde 6 vites olsa güzel olur.



    belkide toyotanın motoru kullanmaya başlamıştır hyundai

    tam denk geliyor yani

    1.4 90bg başka bi motor bilmiyorum açıkçası şuan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ebu Computer -- 4 Eylül 2008; 13:13:29 >




  • yanlış hatırlamıyorsam toyotanın motoru 220 tork üretmiyor.1.6 focus dizelin bile 240 tork ürettiğini düşünürsek motor gayet iyi tork açısından
  • 
Sayfa: önceki 728729730731732
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.