Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ ██

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı
32.737
Cevap
114
Favori
2.554.905
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Modellere Özel Forumlar >> Getz >> ██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ ██
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      779 Mesaj
      15 Mayıs 2008 00:29:21
      hyundai ye yazdım::::
      aynen yazıyom:




      ''6. kez yazıyorum
      yanıt alamadım.

      araç
      2005 garanti kapsamındaki getz CRDİ 1.5

      1... taş gelmesi sonucu
      klimanın delinerek gazının kaçması garantiye giriyormu???


      2.... garantiye girmiyor ise
      klima tekerin hemen yakınına yapılırsa müşteriler ayda bir klimaya yaptırmaya gelirler. daha karlı değilmi?

      3..... önlenebilir bir arıza değilmi ????? : muhafazaya alınmış olsaydı bu sorunla karşılaşılmazdı ( şu an klimanın önüne muhafaza yapacaklar bidaha tekerden taş gelmesin diye).



      5. kez yazdım

      hyundai ilgili arkadaşlar hala soruma yanıt vermediler.


      3 sorum var sıkıntı olmayacaksa 3 sorumada yanıt bekliyorum.

      3 soruma yanıt istiyorum.

      garanti konusunda bilgili, araç konusunda bilgili birisi ile görüşüp beni bilgilendirirseniz memmun olacam.
      çok telikeli 3 soru olduğunun farkındayım getz i ve garantiyi iyi bilen kim ise bana net bir yanıt versin lütfen

      telefonlada ulaşamıyorum açan yok vandan arıyorum .'''''
      ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

      arkadaşlar bu üç soruya yanıt vermediler.
      onların yerine bu sorulara ben yanıt vereyim dedim.

      sorularda çok kolay aslında ama sanırım işlerine gelmiyor yada ilgisizler::::::


      yanıt vermeyincede bu yanıtı vermiş oluyorlar sanırım::

      yanıt 1: hayır garantiye girmiyor
      yanıt 2: dogru tekere yakın bir yere yaparsak klimayı daha çok arızalanırdı bizde daha çok kazanırız. ( hiç aklımıza gelmemiş iyi fikir sağolun)

      yanıt 3: evet önlenebilir bir arıza olabilir . ama servisteki ustalarımıza bi soralım. ( ki servis bu sorunla diğer getslrde de karşılaştıklarını servis teyit etti zaten).
      |
      |
      _____________________________




    • Yüzbaşı
      554 Mesaj
      15 Mayıs 2008 01:26:44
      quote:

      Orjinalden alıntı: jacks


      quote:

      Orjinalden alıntı: yuci


      quote:

      Orjinalden alıntı: JackDaniels


      quote:

      Orjinalden alıntı: opxito

      Merhaba,Mazota yine zam gelmiş.Eurodizel lt 3.19,düz dizel 3.00 ytl olmuş.Bugüne kadar devamlı pahalı olanını kullandım.Bu zamlardan sonra ucuz olanından kullansam mı diye aklımdan gecmeye başladı.Aranızda kullanan var mı?Bilgilerini paylaşırsa sevinirim.



      valal şimdiye almadıysan bundan sonrada bulaşma bence


      bencede

      şirket arabasına yazın mazot alıyorduk.daha gürültülü çalıştığını söyleyebilirim.
      şirkette punto vardı 1.3 multijet 100000 de enjektörü ya da enjektör memelerini değiştirmek zorunda kalmıştık mazottan dolayı.
      mecbur kalmadıktan sonra almanı tavsiye etmem.zaten cor cor sesi var artık tor tor öttürüp durursun



      Normal mazot kullanmak astarı yüzünden pahalıya gelecek bir macera...

      En basiti EGR valfi sorunu ki pek cok servis bunu temizlemeyip degistiriyor
      |
      |
      _____________________________




    • Çavuş
      62 Mesaj
      15 Mayıs 2008 11:42:04
      Merhaba,

      Yaklasik 1 yildir Dizel Hyundai Getz kullaniyorum. Arac 21000 KM'de. Yol bilgisayari 6.5 Litre yakit tuketimi gosteriyor.
      Arabayi hangi devir araliginda kullandiginiz merak ediyorum? Ben daha cok 2000 ile 2250 Devir arasinda kullaniyorum, bir tek vites degistirirken 2500 devire cikiyorum. Acaba yanlismi yapiyorum daha devirli mi kullanmam gerekiyor?

      Yakit olarak genelde Shell'den euro dizel aliyoruz.
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      4154 Mesaj
      15 Mayıs 2008 11:48:55
      bence kullanım stiliniz çok doğru,
      araç ş.içinde dur kalkta olduğu için bendede hep bu değerlerde geziyor,
      göstergeyi sıfırla ama zamanla o değere çıkıyor zaten,
      depoyu doldur boşalt yöntemiyle ölçsende zaten o değerlerde çıkıyor istersen yinede bir dene



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yuci -- 15 Mayıs 2008; 11:49:50 >
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      3526 Mesaj
      15 Mayıs 2008 12:28:52
      quote:

      Orjinalden alıntı: haeras


      Merhaba,

      Yaklasik 1 yildir Dizel Hyundai Getz kullaniyorum. Arac 21000 KM'de. Yol bilgisayari 6.5 Litre yakit tuketimi gosteriyor.
      Arabayi hangi devir araliginda kullandiginiz merak ediyorum? Ben daha cok 2000 ile 2250 Devir arasinda kullaniyorum, bir tek vites degistirirken 2500 devire cikiyorum. Acaba yanlismi yapiyorum daha devirli mi kullanmam gerekiyor?

      Yakit olarak genelde Shell'den euro dizel aliyoruz.


      Benimkide aynen senin değerde gösteriyor uzun yola gittiğimde gösterge 5 litre gösteriyordu sehir içine geldim bizim evimiz rampada oraya doğru cıkarken fln 6.5 oluyor en fazla.Değerleriniz normal gözüküyor.
      |
      |
      _____________________________
      AMD ATHLON II X4 640 AM3 3.0 GHZ---Biostar A780L3L AM3(DDR3) AMD---Palit GTS450 1GB 128 Bit DDR5---SEAGATE 500GB SATA III NCQ---Philips 221EL2SB/62 21.5" 5ms Dokunmatik Kontrollü Full HD Wide Screen LED Monitör---Vento TA-K52 400W Kasa---A4 Tech KB-8+OP-620D Multimedya Siyah Klavye + Mouse Seti
    • Yarbay
      16874 Mesaj
      15 Mayıs 2008 12:45:21
      arkadaşlar bu kadar olmaz deyip bu sabah lastikleri aldığım -yere gittim

      çok ses yapıyor bu lastikler memnun değilim dedim

      onlarda balanstandır deyip geçiştirdi ben inanmadım ama sökün bakalım dedim

      lastikleri sökmeye giden elman az sonra koşarak lastiği getirdi

      bu lastiğin üzerinde yürünmüş dedi

      nasıl olur dedim benden başka kullanan yok ve lastik hiç patlamadı şimdiye dedim

      adamda buraya bakın dedi

      bi baktım lastiğin yakan kısmının çevresi yaklaşık %70 ine kadar çizgi var

      yani lastiğin yanak parçalanmak üzere idi

      parmağı bastırınca arka tarafa geçecek gibi içeri göçüyordu

      üstelik bu ön lastik

      Allah korusun hasbel kader hızla giderken yolda parçalansa idi herhal bi 10 takla atardım

      lastiği söktüler garantiye gönderecekler

      artık iyice soğudum goodyeardan

      dün arkadaşın lagunaya nokian aldık

      mükemmel desem yeridir

      arabada motor sesinden başka çıt çıkmıyo artık

      önceden conti varken içerde durulmuyodu

      bi yolunu bulup satayım diyom bu lastikleri
      |
      |
      _____________________________

      GIGABYTE EP45-DS3L // INTEL E8500 // KINGSTON HYPERX 4*2GB 800Mhz DDR2 // HIS ICEQ4 HD4850
      SANDISK EXTREEM SSD 120GB // WD 3.5" 2TB CAVIAR GREEN SATA 3.0 // SEAGATE 320GB 2.5" HARİCİ // IOMEGA 1TB 2.5" HARİCİ
      SEAGATE 1TB 3.5" HARİCİ // CM RC690 600W // SAMSUNG SH-S223 SATA DVD-RW
      HP 2207H LCD // SUPERONLINE 20MBIT FIBER INTERNET // POWERCOM 625AP UPS




    • Yarbay
      4154 Mesaj
      15 Mayıs 2008 14:10:23
      ama senin lastikler yeni nasıl böyle bişey olur, allah korusun iyiki erken farkedildi
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      16874 Mesaj
      15 Mayıs 2008 14:15:37
      defoluymuşlar demekki
      |
      |
      _____________________________

      GIGABYTE EP45-DS3L // INTEL E8500 // KINGSTON HYPERX 4*2GB 800Mhz DDR2 // HIS ICEQ4 HD4850
      SANDISK EXTREEM SSD 120GB // WD 3.5" 2TB CAVIAR GREEN SATA 3.0 // SEAGATE 320GB 2.5" HARİCİ // IOMEGA 1TB 2.5" HARİCİ
      SEAGATE 1TB 3.5" HARİCİ // CM RC690 600W // SAMSUNG SH-S223 SATA DVD-RW
      HP 2207H LCD // SUPERONLINE 20MBIT FIBER INTERNET // POWERCOM 625AP UPS
    • Teğmen
      123 Mesaj
      15 Mayıs 2008 14:41:12
      başıma gelmedi böyle lastik problemi ama çok dikkat etmek lazım demekki.bridgstone turanza kullanıyorum.Ama ne kullanman önemli değil dikkat .kaliteler firmalarda düşüşte...
      |
      |
      _____________________________
      2008 1.5 crdi nar çiçeği 110 bg
    • Yarbay
      4154 Mesaj
      15 Mayıs 2008 14:52:18
      petrol pahalılaşıyor herşey olabilir
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      554 Mesaj
      15 Mayıs 2008 14:56:04
      quote:

      Orjinalden alıntı: JackDaniels

      arkadaşlar bu kadar olmaz deyip bu sabah lastikleri aldığım -yere gittim

      çok ses yapıyor bu lastikler memnun değilim dedim

      onlarda balanstandır deyip geçiştirdi ben inanmadım ama sökün bakalım dedim

      lastikleri sökmeye giden elman az sonra koşarak lastiği getirdi

      bu lastiğin üzerinde yürünmüş dedi

      nasıl olur dedim benden başka kullanan yok ve lastik hiç patlamadı şimdiye dedim

      adamda buraya bakın dedi

      bi baktım lastiğin yakan kısmının çevresi yaklaşık %70 ine kadar çizgi var

      yani lastiğin yanak parçalanmak üzere idi

      parmağı bastırınca arka tarafa geçecek gibi içeri göçüyordu

      üstelik bu ön lastik

      Allah korusun hasbel kader hızla giderken yolda parçalansa idi herhal bi 10 takla atardım

      lastiği söktüler garantiye gönderecekler

      artık iyice soğudum goodyeardan

      dün arkadaşın lagunaya nokian aldık

      mükemmel desem yeridir

      arabada motor sesinden başka çıt çıkmıyo artık

      önceden conti varken içerde durulmuyodu

      bi yolunu bulup satayım diyom bu lastikleri


      sen bu gidişle bana 140 lık laguna aldiricaksin:) Aslinda ariyorumda daha istedigim fiyat ve kondisyonda araba bulamadim o başka...
      |
      |
      _____________________________




    • Yarbay
      16874 Mesaj
      15 Mayıs 2008 16:14:16
      yaw ne yapalım

      adamın arabası benim dizel getzden daha az yakıyor

      kıskanmamak eldemi
      |
      |
      _____________________________

      GIGABYTE EP45-DS3L // INTEL E8500 // KINGSTON HYPERX 4*2GB 800Mhz DDR2 // HIS ICEQ4 HD4850
      SANDISK EXTREEM SSD 120GB // WD 3.5" 2TB CAVIAR GREEN SATA 3.0 // SEAGATE 320GB 2.5" HARİCİ // IOMEGA 1TB 2.5" HARİCİ
      SEAGATE 1TB 3.5" HARİCİ // CM RC690 600W // SAMSUNG SH-S223 SATA DVD-RW
      HP 2207H LCD // SUPERONLINE 20MBIT FIBER INTERNET // POWERCOM 625AP UPS
    • Yarbay
      4154 Mesaj
      15 Mayıs 2008 16:21:33
      piyasadaki bütün LPGli araçlar emsali dizelle ya parayı yakıyor yada daha aşağısını
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      5582 Mesaj
      15 Mayıs 2008 17:01:13
      Arkadaşlar bu haftasonu artık ben de LPG'li oluyorum.
      Bıktım artık benzinden.
      Dİzelin de suyu çıktı malum.
      Artık aynı paraya daha çok km yapıcam.
      |
      |
      _____________________________
    • Er
      14 Mesaj
      15 Mayıs 2008 17:03:34
      arkadaşlar getzlere uygun kol dayama kolçağı tavsiyesi varmı acaba. varsa linkini verebilirmisiniz.
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      16874 Mesaj
      15 Mayıs 2008 18:10:13
      quote:

      Orjinalden alıntı: endymion80

      arkadaşlar getzlere uygun kol dayama kolçağı tavsiyesi varmı acaba. varsa linkini verebilirmisiniz.



      pek yok çünkü getzlerin iki koltuk arası normalden dar

      en iyisi döşemeciye yaptırmak bence
      |
      |
      _____________________________

      GIGABYTE EP45-DS3L // INTEL E8500 // KINGSTON HYPERX 4*2GB 800Mhz DDR2 // HIS ICEQ4 HD4850
      SANDISK EXTREEM SSD 120GB // WD 3.5" 2TB CAVIAR GREEN SATA 3.0 // SEAGATE 320GB 2.5" HARİCİ // IOMEGA 1TB 2.5" HARİCİ
      SEAGATE 1TB 3.5" HARİCİ // CM RC690 600W // SAMSUNG SH-S223 SATA DVD-RW
      HP 2207H LCD // SUPERONLINE 20MBIT FIBER INTERNET // POWERCOM 625AP UPS
    • Teğmen
      171 Mesaj
      15 Mayıs 2008 18:32:06
      quote:

      Orjinalden alıntı: JackDaniels

      arkadaşlar bu kadar olmaz deyip bu sabah lastikleri aldığım -yere gittim

      çok ses yapıyor bu lastikler memnun değilim dedim

      onlarda balanstandır deyip geçiştirdi ben inanmadım ama sökün bakalım dedim

      lastikleri sökmeye giden elman az sonra koşarak lastiği getirdi

      bu lastiğin üzerinde yürünmüş dedi

      nasıl olur dedim benden başka kullanan yok ve lastik hiç patlamadı şimdiye dedim

      adamda buraya bakın dedi

      bi baktım lastiğin yakan kısmının çevresi yaklaşık %70 ine kadar çizgi var

      yani lastiğin yanak parçalanmak üzere idi

      parmağı bastırınca arka tarafa geçecek gibi içeri göçüyordu

      üstelik bu ön lastik

      Allah korusun hasbel kader hızla giderken yolda parçalansa idi herhal bi 10 takla atardım

      lastiği söktüler garantiye gönderecekler

      artık iyice soğudum goodyeardan

      dün arkadaşın lagunaya nokian aldık

      mükemmel desem yeridir

      arabada motor sesinden başka çıt çıkmıyo artık

      önceden conti varken içerde durulmuyodu

      bi yolunu bulup satayım diyom bu lastikleri



      Geçmiş olsun. Bence lastikleri değiştireceksen kesinlikle Michelin al. Üç kuruşu fazla olsun, temiz iş olsun. Ben yeni aldım, mükemmel. Araba sanki yola yapışıyor. Yol sesinden eser yok.
      |
      |
      _____________________________
      GETZ 2006 1.5 CRDI ÇHY KLM ABS SİYAH (KARA YILAN)




    • Yarbay
      4154 Mesaj
      15 Mayıs 2008 19:44:09
      jackdaniels belki turanzaer300 de iyi bir tercih olabilir
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      3526 Mesaj
      15 Mayıs 2008 19:54:08
      Bugun 1 km boyunca taşlı bir yoldan gittim.Aracım 2008 getz 6500 km de direksiyondan aşırı derecede takır takır sesler geliyordu.Direksiyonu değiştiripte ses sorununa çözüm bulan arkadaş varmı acaba.
      |
      |
      _____________________________
      AMD ATHLON II X4 640 AM3 3.0 GHZ---Biostar A780L3L AM3(DDR3) AMD---Palit GTS450 1GB 128 Bit DDR5---SEAGATE 500GB SATA III NCQ---Philips 221EL2SB/62 21.5" 5ms Dokunmatik Kontrollü Full HD Wide Screen LED Monitör---Vento TA-K52 400W Kasa---A4 Tech KB-8+OP-620D Multimedya Siyah Klavye + Mouse Seti
    • Er
      14 Mesaj
      15 Mayıs 2008 20:18:32
      anladımda oto aksesuar sitelerinde güzel kolçaklar var bi kaç tane bakayımda linklerini yollıyım. bunun orjinalı yokmu peki.
      quote:

      Orjinalden alıntı: JackDaniels


      quote:

      Orjinalden alıntı: endymion80

      arkadaşlar getzlere uygun kol dayama kolçağı tavsiyesi varmı acaba. varsa linkini verebilirmisiniz.



      pek yok çünkü getzlerin iki koltuk arası normalden dar

      en iyisi döşemeciye yaptırmak bence



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi endymion80 -- 15 Mayıs 2008; 20:17:49 >
      |
      |
      _____________________________
    Hızlı Cevap




Reklamlar
sohbet
üniversite
son dakika
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
#0850 Numara Tahsisi;#0850 Hat;#IP Santral;#Toplu
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,333
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.