Şimdi Ara

██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ ██ (659. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
32.938
Cevap
125
Favori
2.789.806
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 657658659660661
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benzinli alıp lpg taktırmak da mantıklı gelmeye başlıyo yavaş yavaş.. Otomatiklere lpg takılabiliyor değil mi?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bond777


    gti-33 arabanın fotolarini koyup özelliklerinden biraz daha bahsedermisin, modifiye olarak neler yaptın?

    koyucam zaten resimlerini ya jant taktırdım 16inc celik jant diye ağır geldi arabayı çok zorluyodu şimdi titanyum taktırıcam hafif onu takar takmaz koyucam hemem resimlerini dış modifiye olarak pek bişi yok aslında zenon far var sislerle birlikte arkada park sensörü var sanruf orjinal zaten bi ön panali değiştiricem şimdi bide janları camlardada filim var arka stoplarda şeffaf stop taktırdım dışı bukadar sade yani motora gelince arabada hedırs var 4çıkışlıartı beynine cip taktım o biraz zorladı bizi çünkü ayarları zor oldu sonra gaza geldik turbo taktık arabaya kyn filitrede var arabada corvetin aslnda ama emiş gücü çok kuvvetli şuan 170hp araba aslında birazda reklam amaçlı yaptım benim işim bu çünkü bende seat leonda var 1.8turbo 185 hp orjinaliydi oda şimdi 430hp müsait oldugunuz bizaman istanbul parkta seatsoprtturkiye çalışmalarında izleyebilirsiniz gelip bide tayper
    var oda öyle 400hp (ARTI HEPSİNİ FREN SİSTEMİNİ DEĞİŞTİRDİM SOĞUTMALI DİSK VAR ÇÜNKÜ DURMUYODU HİÇ BİRİ BUDA ÖNEMLİ MODİFİYE YAPICAKSANIZ)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: avukatkemal

    Benzinli alıp lpg taktırmak da mantıklı gelmeye başlıyo yavaş yavaş.. Otomatiklere lpg takılabiliyor değil mi?

    EVET OLABİLİR AMA uzun tüp değilde simit şeklide taktırın bende o daha kibar duruyo ve bagajı kaplamamış olursunuz lastik gibi bişe o yeni çıkmış hem daha sağlıklı bide kesinlikle sıralı sistem gaz taktırın bence
  • Anladım..2.araba olduğu için ve eşime aldığımdan çok konfor aramıyorum.. İşini hesaplıca görsün yeter.. getz hem hesaplı geldi hem otomatik hem de bayana uygun gibi.. haftasonu getz bakın diyorsunuz değil mi arkadaşlar.. baskı çok bir an önce kurtulmam lazım bu işten
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gtı-33


    quote:

    Orjinalden alıntı: avukatkemal

    Benzinli alıp lpg taktırmak da mantıklı gelmeye başlıyo yavaş yavaş.. Otomatiklere lpg takılabiliyor değil mi?

    EVET OLABİLİR AMA uzun tüp değilde simit şeklide taktırın bende o daha kibar duruyo ve bagajı kaplamamış olursunuz lastik gibi bişe o yeni çıkmış hem daha sağlıklı bide kesinlikle sıralı sistem gaz taktırın bence



    valal lpg dizelden daha az yakıyor arkadaşalr

    valal performans üstünlüğü olmasa dizelin ekonomi olarak hayatta değmez o farkı vermeye
  • quote:

    Orjinalden alıntı: JackDaniels

    valal lpg dizelden daha az yakıyor arkadaşalr

    valal performans üstünlüğü olmasa dizelin ekonomi olarak hayatta değmez o farkı vermeye


    lpg nin patlama tehlikesi falan da var.ayrıca yokuşlarda canını okuyor.hele ki uzun yolda..
    amcamda son sistem sıralı lpg li 1.3 getz var,herşeyi süper,düz yolda çekişten düşüş farkedilmiyor,ancak yokuşa geldiğinde... :)
    üstelik benim dizel getz ile yakıtı hemen hemen aynı..(tam bi karşılaştırma yapmadığım için böyle diyorum)

    lpg de aşılması gereken tek engel,performans kaybı..artık güvenlikte de bazı standartlara ulaşıldı diye biliyorum..bi de şu kapalı park sorunları vs aşılsa,tadından yenmez heralde..

    170 hp lik getzi en kısa zamanda resim+video ile görmek dileğiyle..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: denizza


    quote:

    Orjinalden alıntı: JackDaniels

    valal lpg dizelden daha az yakıyor arkadaşalr

    valal performans üstünlüğü olmasa dizelin ekonomi olarak hayatta değmez o farkı vermeye


    lpg nin patlama tehlikesi falan da var.ayrıca yokuşlarda canını okuyor.hele ki uzun yolda..
    amcamda son sistem sıralı lpg li 1.3 getz var,herşeyi süper,düz yolda çekişten düşüş farkedilmiyor,ancak yokuşa geldiğinde... :)
    üstelik benim dizel getz ile yakıtı hemen hemen aynı..(tam bi karşılaştırma yapmadığım için böyle diyorum)

    lpg de aşılması gereken tek engel,performans kaybı..artık güvenlikte de bazı standartlara ulaşıldı diye biliyorum..bi de şu kapalı park sorunları vs aşılsa,tadından yenmez heralde..

    170 hp lik getzi en kısa zamanda resim+video ile görmek dileğiyle..



    dediğimi okumadın sanırım

    dizelin çekişi olmasa para verilmez dedim

    1.3 getzler zaten gitmiyor bunda lpgnin suçu yokki

    kaç tane patlamış lpg gördün acaba




  • Ben alırsam zaten 1.4 getz otomatik alıp lpg taktırcam.. Otomatik dizel var mı getzlerde?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: avukatkemal

    Ben alırsam zaten 1.4 getz otomatik alıp lpg taktırcam.. Otomatik dizel var mı getzlerde?

    dizelin otomatiği yok galiba ama tam bilmiyorum ama bi soruştur bence
  • şehir içinde bu son seferde 1depo ıle 500Km yaptım buda tam 9lt yapıyor (dizel) siz nası 5litre yakıosunuz sehır ıcınde 5litre yakınca 900km yol gitmek gerekiyor!!! Arabadamı bı anormallık var anlamadım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: JackDaniels


    quote:

    Orjinalden alıntı: gtı-33


    quote:

    Orjinalden alıntı: avukatkemal

    Benzinli alıp lpg taktırmak da mantıklı gelmeye başlıyo yavaş yavaş.. Otomatiklere lpg takılabiliyor değil mi?

    EVET OLABİLİR AMA uzun tüp değilde simit şeklide taktırın bende o daha kibar duruyo ve bagajı kaplamamış olursunuz lastik gibi bişe o yeni çıkmış hem daha sağlıklı bide kesinlikle sıralı sistem gaz taktırın bence



    valal lpg dizelden daha az yakıyor arkadaşalr

    valal performans üstünlüğü olmasa dizelin ekonomi olarak hayatta değmez o farkı vermeye


    Şuan öyle gözüküyor ama LPG litre fiyatı neredeyse 2 YTL. Ayrıca 100 km'de benzinden fazla yakıyor. Bu sebepten ilerde avantajını yitireceğini düşünüyorum.




  • dizel getzler için benim yaptığım bir tespit;
    dur kalklarda araç ağır olduğu için kalkışlarda emsallerine göre daha çok yakıyor,
    kısa mesafe gidilecekse 10-15 km, ve yolunuzda ışık vs durma ihtimali varsa aracı çok hızlı bir şekilde kaldırmayın,
    ayrıca cuma günü boş yolda denedim aracı yavaşca kaldırdım hızını ala ala sonra 4.viteste 70 km hızla gittim 4.0 - 4,5 lt civarlarında yakıyor ama nezaman hızımı artırsam 5 vitese yakıt 5.5 - 6.5 lt leri buluyor(uzun yolda 4.8 - 5 ltye zamanla düşüyor o konu başka ), benim yaptğım yol itibarıyle 4.viteste aynı hızla gidersem ışığa yakalanmadam gidiyorum ışıkta beklemiyorum ancak böyle sıkıcı oluyor gaza basıp 5.viteste gidersem ışığa bir an önce varıyorum ama bu seferde denk gelirse ışıkta bekliyorum ve kısa mesafe olduğu için yakıt düşmüyor
    bunuda şöyle anladım bilerek 4.viteste sağ şeritte giderken hızımı 70 le korudum beni sağımdan hızlıca geçen accente baktım sonra 500 metre sonra ben ışığa vardığımda ışıktaki accent bekliyordu ben hızımı düşürdüm ama durmadım bu arada ışık yandı accent kalktı bende hiç durmadan yolda ilerlemiş oldum
    ayrıca şunu da söyleyeyim uzun mesafe yollarda bu dediğim 4.vites işine gerek yok tabiki zırt bırt durma işi olmadığından 5.vites 90 km ekonomi için yeterli
    buradan çıkan sonuç şehir içi çok durma ihtimali olan yerde aracı mümkün olduğunca durdurmamak kontrollü bir şekilde tabiki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yuci -- 5 Nisan 2008; 12:02:30 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: JackDaniels

    dediğimi okumadın sanırım

    dizelin çekişi olmasa para verilmez dedim

    1.3 getzler zaten gitmiyor bunda lpgnin suçu yokki

    kaç tane patlamış lpg gördün acaba


    okudum,hatta performans eksikliğine bi de patlama tehlikesini eklemiş olmak için "lpg nin patlama tehlikesi falan da var" cümlesini kullanıp "da" yı ayrı yazdım..

    lpg nin suçu daha da gitmeyen 1,3 getzi daha gitmez hale getirmesidir.

    çok patlamış lpg gördüm,üstelik çoğu da haberlere çıktı geçtiğimiz yıllarda..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: avukatkemal

    Ben alırsam zaten 1.4 getz otomatik alıp lpg taktırcam.. Otomatik dizel var mı getzlerde?


    Otomatik dizel Getz yok.
    1,4 getzin performansı gayet iyi. Yakıt tüketimi normal kullanımda kötü denilemez. Bir depoyla Ankara'da orta yoğunluklu trafikte ortalama 550 km yol yapıyorum. Kullanımı zevkli ve kolay...
  • dizel getzlerin şehir içinde 1 depoyla 900 km yapacağına inanamıyorum arkadaşlar. Yani araba aynı. kimi 500 kimi900 km diyor. Sürüş farkı desek bu kadarda olmaz zannediyorum. İki misli. Bu işi anlamış değilim
    bu arabalar anlık 4, 4.5 falan gösterir ama, sürekli bu oranı koruyamaz mümkün değil. Bir depoda bu oranı devamlı korumalıki 900 km. yol gitsin olacak şey değil. Bu arabaların şehir içi ortalaması 7, 7.5, 8. Diğer anlatılanlar abartma sanıyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alibel

    dizel getzlerin şehir içinde 1 depoyla 900 km yapacağına inanamıyorum arkadaşlar. Yani araba aynı. kimi 500 kimi900 km diyor. Sürüş farkı desek bu kadarda olmaz zannediyorum. İki misli. Bu işi anlamış değilim
    bu arabalar anlık 4, 4.5 falan gösterir ama, sürekli bu oranı koruyamaz mümkün değil. Bir depoda bu oranı devamlı korumalıki 900 km. yol gitsin olacak şey değil. Bu arabaların şehir içi ortalaması 7, 7.5, 8. Diğer anlatılanlar abartma sanıyorum.


    Doğrusunu söylemek gerekirse ben şehiriçinde dizel getz 82 beygirlik aracımla 600 km'de ve 850 km'de gittiğim oldu 1 depoyla.önemli olan faktörler 1.fazla dur kalk yapmamak
    2.stabil hızda gitmek(ben 80-110 arası gitmeye gayret ettim)
    3.araç dururken birden gaza basmamak dururken de olabildiğince yavaş olmak
    4.aracın olduğunca BAKIMLI olması.aracın bakımları yaklaşltığında bende yaptığım kilometre azalıyor.filtrelerin etkisi çok yani
    5.benzini genelde aynı marka almak.ben opet kullanıyorum.arada bi shell alıyorum.
    6.az yakmak için genelde 2000 devirde kullandım.4. vites 70-75 gibi 5.vites 90-100 gibi

    Bu arada arabam 50000 km oldu.bakım maliyeti ne kadar tutuyor.Ben Ankara kuruçayırlı'da yaptıyorum.özellikle Ankara'dakilerden cevap bekliyorum.iyi forumlar




  • jacks e katılıyorum bu getzi dikkatli kullanmak gerekiyor aracın en eksi tarafı ağır olması denilebilir,
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alibel

    dizel getzlerin şehir içinde 1 depoyla 900 km yapacağına inanamıyorum arkadaşlar. Yani araba aynı. kimi 500 kimi900 km diyor. Sürüş farkı desek bu kadarda olmaz zannediyorum. İki misli. Bu işi anlamış değilim
    bu arabalar anlık 4, 4.5 falan gösterir ama, sürekli bu oranı koruyamaz mümkün değil. Bir depoda bu oranı devamlı korumalıki 900 km. yol gitsin olacak şey değil. Bu arabaların şehir içi ortalaması 7, 7.5, 8. Diğer anlatılanlar abartma sanıyorum.



    sabahları motor ısınana kadar 7-8 arası bi değer görüyorum.ancak akşamları eve gelirken,sakin kullanırsam 5-7 arası.max 6,5 falan..üstelik her 5 km de bir kırmızı ışık ile.şehir içi,hızım çoğu zaman 70 bile olamıyor.küçük şehir..düşük devirde kullanıyorum,bunu yaparken gaza arabanın tepki verebileceği kadar dokunuyorum..bazen de seri kullanıyorum ve işte o zaman yakıt 8 e yaklaşıyor..1 haftada yaklaşık 160 km yaptım; sakin ve düşük devirli kullanımda ortalama 6 oluyor..

    ancak ben de düşünmüyorum 1 depoyla şehir içinde 900 km yapılabileceğini..en fazla 600-650 olur ama 900 olamaz gibime geliyor..




  • ş.içinde 900 km imkansız
  • akbak plaza daha ucuz bide oradan fiyat al bakıma gitmeden.ben de eskiden kuruçayırlıda yaptırıyordum ama aynı bakım akbakta daha ucuz artık oraya gidiyorum.
    quote:

    Orjinalden alıntı: jacks


    quote:

    Orjinalden alıntı: alibel

    dizel getzlerin şehir içinde 1 depoyla 900 km yapacağına inanamıyorum arkadaşlar. Yani araba aynı. kimi 500 kimi900 km diyor. Sürüş farkı desek bu kadarda olmaz zannediyorum. İki misli. Bu işi anlamış değilim
    bu arabalar anlık 4, 4.5 falan gösterir ama, sürekli bu oranı koruyamaz mümkün değil. Bir depoda bu oranı devamlı korumalıki 900 km. yol gitsin olacak şey değil. Bu arabaların şehir içi ortalaması 7, 7.5, 8. Diğer anlatılanlar abartma sanıyorum.


    Doğrusunu söylemek gerekirse ben şehiriçinde dizel getz 82 beygirlik aracımla 600 km'de ve 850 km'de gittiğim oldu 1 depoyla.önemli olan faktörler 1.fazla dur kalk yapmamak
    2.stabil hızda gitmek(ben 80-110 arası gitmeye gayret ettim)
    3.araç dururken birden gaza basmamak dururken de olabildiğince yavaş olmak
    4.aracın olduğunca BAKIMLI olması.aracın bakımları yaklaşltığında bende yaptığım kilometre azalıyor.filtrelerin etkisi çok yani
    5.benzini genelde aynı marka almak.ben opet kullanıyorum.arada bi shell alıyorum.
    6.az yakmak için genelde 2000 devirde kullandım.4. vites 70-75 gibi 5.vites 90-100 gibi

    Bu arada arabam 50000 km oldu.bakım maliyeti ne kadar tutuyor.Ben Ankara kuruçayırlı'da yaptıyorum.özellikle Ankara'dakilerden cevap bekliyorum.iyi forumlar




  • 
Sayfa: önceki 657658659660661
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.