Şimdi Ara

██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ ██ (1554. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
32.937
Cevap
125
Favori
2.789.879
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 15521553155415551556
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: h.kocaer

    Arkadaslar 2007 getz sahibiyim.aracim 116000 km de. Triger zincirli. Zincir kac binde degismeli ve nelere dikkat etmeliyim?

    http://www.hyundai.com/wcm/idc/groups/sggeneralcontent/@tr/documents/sitecontent/mdaw/mdu5/~edisp/periyodiksubat.pdf



    Dizel Getz Bakım Bilgileri

    http://forum.donanimhaber.com/m_77488560/tm.htm




  • h.kocaer H kullanıcısına yanıt
    Genelde 180bin-200 binde kontrol edilir. Ama 250-300 bin gidiyor galiba. Kopma olasiligi cok dusuk ancak esneme yapiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BAGAJ KAPAĞININ İÇ TARAFINDA
  • quote:

    Orijinalden alıntı: powerled

    arkadaslar 2006 larin önde büyük farli ama 88 hp olanlari var mi ? bazi sitelerde 2006 moeel yaziyor buyuk.farli yani nakyaj oncesi kasali ve 88 beygir yaziyorlar.

    Eski kasalar 82 bgdir

    Start donanima full+full de yaziyorlar yani

    Ya bilmediklerinden yada uckagittan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acent

    bagaj kapagının iç tarafında, yeni farkettim; plastik bir kapak var açıldığında resimdeki kauçuk teker tarzında bir parça var bunun ne işe yaradığını bilen varmıdır ?


    Amaci sadece agirlik yapmak olabilirmi

    Kapagi kapatirken felan fazla guc harcamamak icin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Herhalde bagajda çok yük olduğunda bagaj kapağı kapanmıyorsa , halatla kapağı gövdeye bağlamak için aparattır.




  • Biraz araştırma yaptım. Kendi aracımda, o kapağın arkasında
    kodlar olduğunu gördüm.

    Sonuç "Dynamic Damper Assy" veya "dynamic damper assembly".
    Şöyle çevirebilirim. Dinamik süspansiyon parçası.

    5 kapının -bagaj- kapanmasında kilitden gelen darbeyi üstüne alan bir parça olabilir.
    Bu arada bendekine ortasında sarı bir boya ile işaretleme vardı (resimde görülür) ce sağa sola oynuyordu.

    acent'in söylediği bana mantıklı geldi açıkçası, parçanın ben de oynaması yüzünden.
    Halat-ip benzeri bir şeyin takılabilmesi, ipi sıkıştırırken -gererken- o silindir dönerek yardımcı olması anlamına gelebilir.
    Bu durumsa sabitlemek için neden sarı nokta konduğunu açıklamaz ya, o başka...

    Bu siteden teknik bilgiye -daha doğrusu kodlara- ulaşmak mümkün. İşin uzmanları için gerekli olabilir
    http://hyundai.17vin.com/partmain/KEURPTB06/402643/904099/8181711#81725D




    Not: İlgili sayfada parçanınn yanında "(Relax Seat)" ifadesi var. Bir anlamı olmalı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Özgür Geo -- 21 Kasım 2015; 20:29:35 >




  • Sanırım arka sileceğin sarsıntısını sönümlüyor. Micra'da silecek hareket ettikçe araba sallanıyor, getz de hatırlamıyorum
  • Arka cama su sicratmiyor. Nereyi kontrol etmeliyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar arka plakalik ampülleri nasıl ve nereden değişiyor.
    Bilen varmı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mnr980 kullanıcısına yanıt
    bagaj kapağının iç kaplaması söküldüğünde, kapağın iç tarafından, 2 plaka aydınlatma ampulünün soketleri çıkarılabiliyor.
  • Arkadaşla araba fiyatları ne kadar çok artmış ya.

    2008 yılında 23 bin liraya (kredi faizi dahil) sıfır getz almıştık. Otomatik vites arka cami filan otomatikti dolu arabaydı. Babamın ev sevdası yüzüne 5200 km Getzi 2 yıl sonra 17 bin liraya sattık (pazara gittiği gibi satıldı). Şimdi bakıyoruz getzlere 25 bin lira yazıyorlar. Yazık günah gerçekten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aktuz A kullanıcısına yanıt
    Mantıklı. Silecekle de hizalı.

    Ben arka sileceği sık kullanırım bu sebeple oynar durumda kalmış olabilir (oynaması derken sağa 5-10 derece sola 5-10 derece).

    Sarı nokta da ağırlığın ortalanması için konulmuş olabilir.
    Sonuçta bir tarafa kaysa silecek motoru (veya bu motora bağlı diğer aksamlar: kayış vs ) diğer tarafa giderken zorlanacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Özgür Geo -- 22 Kasım 2015; 12:15:19 >
  • Özgür Geo kullanıcısına yanıt
    kolay ulaşılması için kapak mevcut olması neden ?
  • leonidas26 kullanıcısına yanıt
    ilgilenenler için hala satılıktır fiyat düştü. detaylı bilgi pm ile verilir.
  • acent kullanıcısına yanıt
    Sigorta kapağından kolay değil.

    Tahminim silecek zorlanması olursa o silindirin vidalarını uygun bir ayar sonrası sıkabilmek için.

    Pek başa gelmiyor ama her kış sonu belki de akort etmek gerekiyordur.
  • 2006 1.5crdi aracım çalıştırırken bir iki saniye geç alıyor neyden kaynaklı olabilir. birde kalorifer yeterli düzeyde ısıtmıyor. 4. seviyede hamam gibi olması gerekirken araç içinde montla otursan rahatsız olmazsın. Şimdiden teşekkürler
  • arabanın kapılarını yaptırdım
    kaskodan yapıldı.toplam masraf 1000 tl tuttu.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: durduyay

    2006 1.5crdi aracım çalıştırırken bir iki saniye geç alıyor neyden kaynaklı olabilir. birde kalorifer yeterli düzeyde ısıtmıyor. 4. seviyede hamam gibi olması gerekirken araç içinde montla otursan rahatsız olmazsın. Şimdiden teşekkürler


    Hocam kalorifer icin polen filtresi tikanmistir muhtemelen. Onu bir kontrol ettirin. Pahali bir sey degil zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TeamSecret


    quote:

    Orijinalden alıntı: durduyay

    2006 1.5crdi aracım çalıştırırken bir iki saniye geç alıyor neyden kaynaklı olabilir. birde kalorifer yeterli düzeyde ısıtmıyor. 4. seviyede hamam gibi olması gerekirken araç içinde montla otursan rahatsız olmazsın. Şimdiden teşekkürler


    Hocam kalorifer icin polen filtresi tikanmistir muhtemelen. Onu bir kontrol ettirin. Pahali bir sey degil zaten.

    Bence akuden kaynakli. Cunku araci ilk calistirmada 2 sn gec calisiyor. Sonralari direk calisiyor. SOGUK HAVALARdan once boyle bir sorun yoktu. Benim tek ihtimalim akü zayif olmasi. kisin akuler daha cabuk bosaliyor die biliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 15521553155415551556
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.