Şimdi Ara

██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ ██ (1530. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
32.938
Cevap
125
Favori
2.789.507
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 15281529153015311532
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: albati

    quote:

    Orijinalden alıntı: JETDEVRİYE

    peki marsin gec basma sorunu ne imis.cozebildinizmi.bende akuyu degistim fakat usta mars dinamosuna bakim yapmamiz lazim diyor.ondan dolayi zayif basiyor diyor.komurleri eskidi sanirim benim mars dinamosunun.


    Hocam sorun marşın geç basması değildi, marş normal basıyordu fakat araba çalışmıyordu, yani 5-6 kez marşa basmayla çalışıyordu.
    Ben de aküden sandım, bir ustaya gittim (herkes usta işte!) o da aküden olabilir dedi, gittik aküyü değiştirdik.
    Sorun yakıtla alakalıymış.
    Bu da genelde LPG'li araçlarda benzinin az kullanılmasından dolayı, depodaki benzinin kimyası değişiyor ve o da benzin pompasını bozuyor.
    Yani LPG kullanan arkadaşlar az ama sık sık benzin de alsınlar.

    Benim durumumu özetleyen mesajı buldum sonunda Bende epeydir benzin koydurmuyordum yarım depo benzini belki 3 ay tuttum depoda ve sonunda bu sorunla karşı karşıyayım bende yetkil iservise götürmek istemiyorum sanayiye gidicem muhtemelen sorun yakıt pompasında.Bunu illa değiştirmekmi gerekiyor veya tamiri temizliği mümkünmüdür bu sorundan nasıl kurtuldunuz arkadaşlar ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vav1en

    quote:

    Orijinalden alıntı: albati

    quote:

    Orijinalden alıntı: JETDEVRİYE

    peki marsin gec basma sorunu ne imis.cozebildinizmi.bende akuyu degistim fakat usta mars dinamosuna bakim yapmamiz lazim diyor.ondan dolayi zayif basiyor diyor.komurleri eskidi sanirim benim mars dinamosunun.


    Hocam sorun marşın geç basması değildi, marş normal basıyordu fakat araba çalışmıyordu, yani 5-6 kez marşa basmayla çalışıyordu.
    Ben de aküden sandım, bir ustaya gittim (herkes usta işte!) o da aküden olabilir dedi, gittik aküyü değiştirdik.
    Sorun yakıtla alakalıymış.
    Bu da genelde LPG'li araçlarda benzinin az kullanılmasından dolayı, depodaki benzinin kimyası değişiyor ve o da benzin pompasını bozuyor.
    Yani LPG kullanan arkadaşlar az ama sık sık benzin de alsınlar.

    Benim durumumu özetleyen mesajı buldum sonunda Bende epeydir benzin koydurmuyordum yarım depo benzini belki 3 ay tuttum depoda ve sonunda bu sorunla karşı karşıyayım bende yetkil iservise götürmek istemiyorum sanayiye gidicem muhtemelen sorun yakıt pompasında.Bunu illa değiştirmekmi gerekiyor veya tamiri temizliği mümkünmüdür bu sorundan nasıl kurtuldunuz arkadaşlar ?

    Pompa bozulduysa değişecek hocam.
    Depoyu bi temizleyelim bakalım falan derler sonra olmadı yine pompa değişir, iki iş için para almak isterler.
    Bana serviste öyle yaptılar ama bağır çağır tek işçilik verdim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: albati

    quote:

    Orijinalden alıntı: vav1en

    quote:

    Orijinalden alıntı: albati

    quote:

    Orijinalden alıntı: JETDEVRİYE

    peki marsin gec basma sorunu ne imis.cozebildinizmi.bende akuyu degistim fakat usta mars dinamosuna bakim yapmamiz lazim diyor.ondan dolayi zayif basiyor diyor.komurleri eskidi sanirim benim mars dinamosunun.


    Hocam sorun marşın geç basması değildi, marş normal basıyordu fakat araba çalışmıyordu, yani 5-6 kez marşa basmayla çalışıyordu.
    Ben de aküden sandım, bir ustaya gittim (herkes usta işte!) o da aküden olabilir dedi, gittik aküyü değiştirdik.
    Sorun yakıtla alakalıymış.
    Bu da genelde LPG'li araçlarda benzinin az kullanılmasından dolayı, depodaki benzinin kimyası değişiyor ve o da benzin pompasını bozuyor.
    Yani LPG kullanan arkadaşlar az ama sık sık benzin de alsınlar.

    Benim durumumu özetleyen mesajı buldum sonunda Bende epeydir benzin koydurmuyordum yarım depo benzini belki 3 ay tuttum depoda ve sonunda bu sorunla karşı karşıyayım bende yetkil iservise götürmek istemiyorum sanayiye gidicem muhtemelen sorun yakıt pompasında.Bunu illa değiştirmekmi gerekiyor veya tamiri temizliği mümkünmüdür bu sorundan nasıl kurtuldunuz arkadaşlar ?

    Pompa bozulduysa değişecek hocam.
    Depoyu bi temizleyelim bakalım falan derler sonra olmadı yine pompa değişir, iki iş için para almak isterler.
    Bana serviste öyle yaptılar ama bağır çağır tek işçilik verdim.

    Anladım hocam teşekkürler ilgilendiğiniz için.Arızayı bilip gitmek bilmeden gitmekten daha iyidir, bu devirde işinin hakkını veren usta bulmak zor.İlk başlarda akü kutupbaşları, marş motoru ve bujilerden şüpheleniyordum ama şimdi bana da yakıt pompası arızası gibi geliyor sonuçta bujide sorun olsa araç sürerken teklemesi lazım.Bugün sürerken lpg tam tersine benzinden daha performanslı gibi geldi bana benzine aldığımda bi performans kaybını hissettim.Benzin alırken pompacı würth marka enjektör temizleyici alıp depoya boşaltmamı önerdi ama bunun çözüm olacağını sanmıyorum




  • vav1en V kullanıcısına yanıt
    basit bir şey olabilir. mesela; yakıt filtresi, hava filtresi tıkalı olabilir. eksozun tıkalı olabilir. 4000 devirlere çıksan eksoz katalitik konvertörleri temizlenir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vav1en

    Hayırlı olsun ilk defa getz kullanıyorsanız direksiyon ağır gelicektir benim aracımında direksiyonu ağır balans rot ve hava basıncı bu ağırlığı azaltıyor

    Benim ön lastikler 33 hava olmasına rağmen inik duruyor usta nın biri bunların şaseleri çok sağlam kamyon şasesi gibi ondan böyle bsıyor dedi ne kadar doğruysa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acent

    basit bir şey olabilir. mesela; yakıt filtresi, hava filtresi tıkalı olabilir. eksozun tıkalı olabilir. 4000 devirlere çıksan eksoz katalitik konvertörleri temizlenir.

    İnşallah öle bişeydir hocam, hava filtresine bakayım şimdi, yakıt filtresini kendimiz sökebilirmiyiz veya öncesinde şu würth enjektör temizleyicileri çare olurmu ne dersiniz ?
  • vav1en V kullanıcısına yanıt
    benim araba dizel olduğundan benzinliler hakkında fazla bilgim yok. ancak senin arabada buji varsa enjektör yoktur. bu durumda enjektör temizleyici bir işe yaramaz.
  • acent kullanıcısına yanıt
    Hocam size mesajı yazdıktan sonra arabaya indim tek seferde marşı aldı bu sefser hiç zorlanmadan çalıştı.Bende bi 10 km daha sürdüm şu üründen aldım yarısını ekledim depoya bi 10 km daha sürdüm arabayı evin önüne geldim kapatıp tekrar marş verdim marşı sorunsuz aldı bugün tamriciye götürmekten vazgeçtim yarında süreceğim aracı aynı sorun devam ederse gidip yakıt filtresini değiştireceğim.Bujide problem olsa lpg de sürerken tekler veya rölantisi bozulur diye düşünüyorum lpg de zerre kadar performans kaybı yok canavar gibi çalışıyor tek sorun benzine alınca oluyor.Arıza yakıt filtresi veya pompasında diyebilirmiyiz kesin olarak veya aküyü takarken sigortalarımı yandı bunların

    http://urun.n11.com/yakit-katkisi/bmp-motor-plus-hydro-bor-benzin-yakit-katkisi-09a006-P51529881



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vav1en -- 7 Eylül 2015; 15:09:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vav1en

    Hocam size mesajı yazdıktan sonra arabaya indim tek seferde marşı aldı bu sefser hiç zorlanmadan çalıştı.Bende bi 10 km daha sürdüm şu üründen aldım yarısını ekledim depoya bi 10 km daha sürdüm arabayı evin önüne geldim kapatıp tekrar marş verdim marşı sorunsuz aldı bugün tamriciye götürmekten vazgeçtim yarında süreceğim aracı aynı sorun devam ederse gidip yakıt filtresini değiştireceğim.Bujide problem olsa lpg de sürerken tekler veya rölantisi bozulur diye düşünüyorum lpg de zerre kadar performans kaybı yok canavar gibi çalışıyor tek sorun benzine alınca oluyor.Arıza yakıt filtresi veya pompasında diyebilirmiyiz kesin olarak veya aküyü takarken sigortalarımı yandı bunların

    http://urun.n11.com/yakit-katkisi/bmp-motor-plus-hydro-bor-benzin-yakit-katkisi-09a006-P51529881

    Hocam lpgli getz marş almıyor adlı kendi konumda yazmıştım.

    Yakıt filtresi değişimi boşuna masraf olur, mazot filtresi gibi hayati değil ve çabuk kirlenen bir filtre değil.

    Siz deponuzu temizletin. Sonra taze benzin ile araç eski haline dönecektir. Depoyu benzin ile gezerek boşaltın, araç beyni doğru çalışmaya başlayacaktır, isterseniz sökerek temizletebilirisiniz.

    Hele hele gaza gelip sakın pompa değiştirmeyin.

    Yanlış çalışma araç beyninde kayıtlı kalıyor. Hele hele siz benzinde hiç kullanmamışsınız araç benzinde sapıtıyordur. Beyni sıfırlamak için eksi kutup başını söküp bir miktar bekleyin, hurafemidir bilmem takmadan fren pedalına birkaç sn ye basın yazıyordu forumlarda ben öyle yaptım, sorunum çözüldü.

    Temiz yakıtla araç çalışınca hataları silecektir ve yakıt bayatlayana kadar hata vermeyecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi biuu -- 7 Eylül 2015; 15:38:24 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • vav1en V kullanıcısına yanıt
    Benzer bi sorun bende yasadim , aracimin parklarini acik unutunca sabah haliyle akü bitmis vaziyette buldum . isten gelince arkadas ile takviye yaptik calisti ama araba da bi gariplik oldugunu fark ettim . zaten normale gore biraz zor ve gaz verince tekleyerek calisiyordu , fakat lpg de hic bi sorun yoktu. Benzine adigimda motor ariza lambasida yakti. Birkac tamirciye ugradim , enjektor arizasindan oldugunu soylediler , ama lpg beyninde cikti problem . takviye yaparken sigortayi cikarmak lazimmiş herhalde . benzer bi sorun oldugunu saniyorum bence bi baktir , yani yeni beyin takinca araba normale dondu .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • biuu kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam bi kaç gün aldığım şu benzin temizleyiciyi kullanacam olmazsa sanayiye götüreceğim.Bugün ikince denemede tık demeden marş aldı.Aldığım üründe şu yarım depo benzine yarısını koydum diğer yarısınıda benzin alırken koymayı düşünüyorum etki ederse bi şişe daha alıcam bundan, akü kutupbaşını çıkarmaya inicem şimdi 1-2 saat sökük kalsın.Aldığım üründe şu;

    HYDRO BOR KATKILI ?

    İÇİNDE BULUNAN HYDRO BOR SAYESİNDE ÜSTÜN ÖZELLİKLİ BİR YAKIT KATKISIDIR.
    YAKIT DEPOSUNDAN YANMA ODASINA KADAR OLAN TÜM SİSTEMLERİ TEMİZLEMESİDİR.
    ENJEKTÖRLERİ YAĞLAMA ÖZELLİĞİNE SAHİP OLUP, PAS VE KOROZYONLARI ÖNLER. DEPO İÇERİSİNDE BUHARLAŞMADAN DOLAYI OLUŞAN SUYU ABSORVE EDEREK TAM YANMASINI SAGLAR.
    YAKIT ALINMADAN ÖNCE DEPOYA BOŞALTILMALI VE SONRASINDA YAKIT ALINMALIDIR.
    SOGUK HAVALARDA MAZOTUN VE YAKITIN DONMASINI ENGELLER.
    SÜREKLİ KULLANIMDA YAKIT TASARRUFU SAGLAR.
    ARACINIZIN PERFORMANSINI ARTIRIR.

    Nerelerde Kullanırım ?

    Tüm Benzinli Motor tiplerinde (Karbüratör,Turbo,Kurşunlu,Kurşunsuz benzin kullananlar dahil )

    Ürün Özellikleri :

    330 ml
    İlk çalışma esnasında kolaylık sağlar.
    Enjektörleri, karbüratörü, valfleri ve yakıt sistemini temizler
    Yakıtın daha iyi yanmasını ve motorun daha verimli çalışmasını sağlar
    Pas ve korozyon oluşumunu önlemeye yardımcı olur.
    Katalitik konvertörlere zarar vermez.
    Yakıt tasarrufu sağlar ve motor gücünü arttırır.
    Yakıt sistemindeki suyu giderir yakıt hattındaki donmayı engeller pas ve korozyonu önler.
    Yakıt enjektörlerindeki şişme çekiş düşmesi titreme ve kalkış problemlerine yol açan tortuları temizler.
    Rölantiyi düzeltir
    Motorun zamansız stop etmesini önler soğuk motorun çalışması ve ilk kalkışı kolaylaşır.
    Egzoz dumanını ve hava kirliliğini azaltır.

    Kulanım Aralığı ?

    4 depoda 1
    UNUTMAYIN! Katkı madeleri tek kullanımda değil düzenli kullanımda performans sağlar

    Nasıl Kullanırım ?

    Amatör,sizin dahi kullanabileceğiniz şekilde üretilmiştir.
    40-60 litre yakıt öncesi depoya dökün ve daha sonra yakıtınızı alın



     ██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ  ██



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vav1en -- 7 Eylül 2015; 16:03:05 >




  • poman kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam ondanda şüphelendim.Bazı forumlarda akü değiştirirken lpg sigortasının çıkarılması gerektiğini yazmışlar ama ben akü kutupbaşını çıkarırken bunu uygulamadım her ikisi de aynı yola varıyor diye.Belki de bu ecu da bi düzensizliğe yol açmış olabilir.Ama aküyü değiştirmeden önce de bu sorunu yaptığı için(akü değiştirme sebebim buydu) bende yakıtla alakalı bir problem olduğunu düşündüm.Belki de ben yanıldım eski akü bitik olduğu için marş almadı bende kutupbaşını sökünce bu sefer farklı bi sebepten marş almamaya başladı, çok kötü bi tesadüfe denk geldim galibaBu sorun devam ederse ilk bi elektrikçiye götürüp sigorta panelini bujileri vs kontrol ettireceğim akabinde atiker bayiine uğrayıp kontrol etmelerini isteyeceğim en son sanayiye götürürüm diye düşünüyorum inşallah sorun devam etmezde bende bunlarla uğraşmam :) ilgilenen herkese teşekkür ederim gelişmeleri buraya yazıcam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: biuu

    quote:

    Orijinalden alıntı: vav1en

    Hocam size mesajı yazdıktan sonra arabaya indim tek seferde marşı aldı bu sefser hiç zorlanmadan çalıştı.Bende bi 10 km daha sürdüm şu üründen aldım yarısını ekledim depoya bi 10 km daha sürdüm arabayı evin önüne geldim kapatıp tekrar marş verdim marşı sorunsuz aldı bugün tamriciye götürmekten vazgeçtim yarında süreceğim aracı aynı sorun devam ederse gidip yakıt filtresini değiştireceğim.Bujide problem olsa lpg de sürerken tekler veya rölantisi bozulur diye düşünüyorum lpg de zerre kadar performans kaybı yok canavar gibi çalışıyor tek sorun benzine alınca oluyor.Arıza yakıt filtresi veya pompasında diyebilirmiyiz kesin olarak veya aküyü takarken sigortalarımı yandı bunların

    http://urun.n11.com/yakit-katkisi/bmp-motor-plus-hydro-bor-benzin-yakit-katkisi-09a006-P51529881

    Hocam lpgli getz marş almıyor adlı kendi konumda yazmıştım.

    Yakıt filtresi değişimi boşuna masraf olur, mazot filtresi gibi hayati değil ve çabuk kirlenen bir filtre değil.

    Siz deponuzu temizletin. Sonra taze benzin ile araç eski haline dönecektir. Depoyu benzin ile gezerek boşaltın, araç beyni doğru çalışmaya başlayacaktır, isterseniz sökerek temizletebilirisiniz.

    Hele hele gaza gelip sakın pompa değiştirmeyin.

    Yanlış çalışma araç beyninde kayıtlı kalıyor. Hele hele siz benzinde hiç kullanmamışsınız araç benzinde sapıtıyordur. Beyni sıfırlamak için eksi kutup başını söküp bir miktar bekleyin, hurafemidir bilmem takmadan fren pedalına birkaç sn ye basın yazıyordu forumlarda ben öyle yaptım, sorunum çözüldü.

    Temiz yakıtla araç çalışınca hataları silecektir ve yakıt bayatlayana kadar hata vermeyecektir.

    Hocam içindeki benzini bitirmeden az evvel kutupbaşını söktüm 15 dakka bekledim fren pedalınada bastım sonra takıp marşa bastım yine zorlandı ikincisinde aldı.Sanırım beyni sıfırlamadı kutupbaşını söküp 5-6 saat takmasam sıfırlayabilirmiyim ya da depodaki benzini bitirip yeni benzin aldığımdamı yapayım bu olayı ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vav1en

    quote:

    Orijinalden alıntı: biuu

    quote:

    Orijinalden alıntı: vav1en

    Hocam size mesajı yazdıktan sonra arabaya indim tek seferde marşı aldı bu sefser hiç zorlanmadan çalıştı.Bende bi 10 km daha sürdüm şu üründen aldım yarısını ekledim depoya bi 10 km daha sürdüm arabayı evin önüne geldim kapatıp tekrar marş verdim marşı sorunsuz aldı bugün tamriciye götürmekten vazgeçtim yarında süreceğim aracı aynı sorun devam ederse gidip yakıt filtresini değiştireceğim.Bujide problem olsa lpg de sürerken tekler veya rölantisi bozulur diye düşünüyorum lpg de zerre kadar performans kaybı yok canavar gibi çalışıyor tek sorun benzine alınca oluyor.Arıza yakıt filtresi veya pompasında diyebilirmiyiz kesin olarak veya aküyü takarken sigortalarımı yandı bunların

    http://urun.n11.com/yakit-katkisi/bmp-motor-plus-hydro-bor-benzin-yakit-katkisi-09a006-P51529881

    Hocam lpgli getz marş almıyor adlı kendi konumda yazmıştım.

    Yakıt filtresi değişimi boşuna masraf olur, mazot filtresi gibi hayati değil ve çabuk kirlenen bir filtre değil.

    Siz deponuzu temizletin. Sonra taze benzin ile araç eski haline dönecektir. Depoyu benzin ile gezerek boşaltın, araç beyni doğru çalışmaya başlayacaktır, isterseniz sökerek temizletebilirisiniz.

    Hele hele gaza gelip sakın pompa değiştirmeyin.

    Yanlış çalışma araç beyninde kayıtlı kalıyor. Hele hele siz benzinde hiç kullanmamışsınız araç benzinde sapıtıyordur. Beyni sıfırlamak için eksi kutup başını söküp bir miktar bekleyin, hurafemidir bilmem takmadan fren pedalına birkaç sn ye basın yazıyordu forumlarda ben öyle yaptım, sorunum çözüldü.

    Temiz yakıtla araç çalışınca hataları silecektir ve yakıt bayatlayana kadar hata vermeyecektir.

    Hocam içindeki benzini bitirmeden az evvel kutupbaşını söktüm 15 dakka bekledim fren pedalınada bastım sonra takıp marşa bastım yine zorlandı ikincisinde aldı.Sanırım beyni sıfırlamadı kutupbaşını söküp 5-6 saat takmasam sıfırlayabilirmiyim ya da depodaki benzini bitirip yeni benzin aldığımdamı yapayım bu olayı ?

    Siz benzinde kullandıkça değerler doğru haline dönecektir. Ben sabah derse girerken söker akşam takardım düzelirdi. Ama bu çözüm kalıcı değil. 2. 3. den sonra yine eski haline geliyordu. Ta ki içinde ki benzini bitirene kadar.

    Bende sıkıtı çok büyüktü, 8. Marşta çalışmaya başlamıştı o zamanlar bu yöntemi kullandım.

    Siz benzinle kullanıp araç doğru ayarla çalışmaya başladıktan sonra kutup başını sökmeyin artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: biuu


    quote:

    Orijinalden alıntı: vav1en

    quote:

    Orijinalden alıntı: biuu

    quote:

    Orijinalden alıntı: vav1en

    Hocam size mesajı yazdıktan sonra arabaya indim tek seferde marşı aldı bu sefser hiç zorlanmadan çalıştı.Bende bi 10 km daha sürdüm şu üründen aldım yarısını ekledim depoya bi 10 km daha sürdüm arabayı evin önüne geldim kapatıp tekrar marş verdim marşı sorunsuz aldı bugün tamriciye götürmekten vazgeçtim yarında süreceğim aracı aynı sorun devam ederse gidip yakıt filtresini değiştireceğim.Bujide problem olsa lpg de sürerken tekler veya rölantisi bozulur diye düşünüyorum lpg de zerre kadar performans kaybı yok canavar gibi çalışıyor tek sorun benzine alınca oluyor.Arıza yakıt filtresi veya pompasında diyebilirmiyiz kesin olarak veya aküyü takarken sigortalarımı yandı bunların

    http://urun.n11.com/yakit-katkisi/bmp-motor-plus-hydro-bor-benzin-yakit-katkisi-09a006-P51529881

    Hocam lpgli getz marş almıyor adlı kendi konumda yazmıştım.

    Yakıt filtresi değişimi boşuna masraf olur, mazot filtresi gibi hayati değil ve çabuk kirlenen bir filtre değil.

    Siz deponuzu temizletin. Sonra taze benzin ile araç eski haline dönecektir. Depoyu benzin ile gezerek boşaltın, araç beyni doğru çalışmaya başlayacaktır, isterseniz sökerek temizletebilirisiniz.

    Hele hele gaza gelip sakın pompa değiştirmeyin.

    Yanlış çalışma araç beyninde kayıtlı kalıyor. Hele hele siz benzinde hiç kullanmamışsınız araç benzinde sapıtıyordur. Beyni sıfırlamak için eksi kutup başını söküp bir miktar bekleyin, hurafemidir bilmem takmadan fren pedalına birkaç sn ye basın yazıyordu forumlarda ben öyle yaptım, sorunum çözüldü.

    Temiz yakıtla araç çalışınca hataları silecektir ve yakıt bayatlayana kadar hata vermeyecektir.

    Hocam içindeki benzini bitirmeden az evvel kutupbaşını söktüm 15 dakka bekledim fren pedalınada bastım sonra takıp marşa bastım yine zorlandı ikincisinde aldı.Sanırım beyni sıfırlamadı kutupbaşını söküp 5-6 saat takmasam sıfırlayabilirmiyim ya da depodaki benzini bitirip yeni benzin aldığımdamı yapayım bu olayı ?

    Siz benzinde kullandıkça değerler doğru haline dönecektir. Ben sabah derse girerken söker akşam takardım düzelirdi. Ama bu çözüm kalıcı değil. 2. 3. den sonra yine eski haline geliyordu. Ta ki içinde ki benzini bitirene kadar.

    Bende sıkıtı çok büyüktü, 8. Marşta çalışmaya başlamıştı o zamanlar bu yöntemi kullandım.

    Siz benzinle kullanıp araç doğru ayarla çalışmaya başladıktan sonra kutup başını sökmeyin artık.

    Tamam hocam bilgiler için çok tşk ederim içindeki benzini bitirmeden bize hayır yok gibi




  • Arkadaşlar otomatik vites kullanan varmı getz. Bende parktan D ye veya geriye alırken hoplatıyor. Nedir sizce problem 82 binde arabam.
  • Arkadaşlar bugün aracı çalıştırdığımda ilk marşta aldı fakat araç benzinde çalışırken lpg enjektörlerinin çalışma sesini duydum.Benim sorunum lpg enjektörlerinin gaz kaçağı yapması sonucu, ilk marşıda benzinle yaptığından motoru boğması yüzünden olabilirmi ?Eğer böyle bi problem varsa kontrol için lpg sigortasını çıkarıp benzinde çalıştırsam tekleme yapmazsa kesin sonuca ulaşmış olurmuyum bu konuda bilgisi olan arkadaşlar fikir verirlerse sevinirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vav1en

    Arkadaşlar bugün aracı çalıştırdığımda ilk marşta aldı fakat araç benzinde çalışırken lpg enjektörlerinin çalışma sesini duydum.Benim sorunum lpg enjektörlerinin gaz kaçağı yapması sonucu, ilk marşıda benzinle yaptığından motoru boğması yüzünden olabilirmi ?Eğer böyle bi problem varsa kontrol için lpg sigortasını çıkarıp benzinde çalıştırsam tekleme yapmazsa kesin sonuca ulaşmış olurmuyum bu konuda bilgisi olan arkadaşlar fikir verirlerse sevinirim

    Hocam o halde hiç forumla uğraşmayın, araç normale de dönmüşse, düzelen ecu ayarları ile gidin lpg servisine, hem kontrolünü yapsınlar hem yeniden ayar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar.yeni aldım aracı.lastik havası kaç olmalı? Bilgi verirseniz sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: biuu


    quote:

    Orijinalden alıntı: vav1en

    Arkadaşlar bugün aracı çalıştırdığımda ilk marşta aldı fakat araç benzinde çalışırken lpg enjektörlerinin çalışma sesini duydum.Benim sorunum lpg enjektörlerinin gaz kaçağı yapması sonucu, ilk marşıda benzinle yaptığından motoru boğması yüzünden olabilirmi ?Eğer böyle bi problem varsa kontrol için lpg sigortasını çıkarıp benzinde çalıştırsam tekleme yapmazsa kesin sonuca ulaşmış olurmuyum bu konuda bilgisi olan arkadaşlar fikir verirlerse sevinirim

    Hocam o halde hiç forumla uğraşmayın, araç normale de dönmüşse, düzelen ecu ayarları ile gidin lpg servisine, hem kontrolünü yapsınlar hem yeniden ayar.

    Hocam atiker servislerinden çok dilim yandı, gereksiz yere söküp takmadıkları lpg parçası kalmadı hep kazıklandığımı hissediyorum atiker servislerindeEğer arıza, enjektör veya lpg beynindeyse depodaki gazı bitirip internetten kendim alıp takmayı düşünüyorum burda şöyle bi mantık kurdum depodaki gazı bitirirsem enjektör kaçak yapamayacağından zengin karışım olmuyacak ve benzinde çalışırken bu sorun ortadan kalkarsa anlıyacağım ki sorun lpg enjektörü veya beyninde.Parçaları kendim alıp kendim takamazsam en kötü ihtimal götürür sadece işçilik veririm diye düşünüyorum.Eğer bu sorun hala devam ederse tek ihtimal yakıt filtresi ve depodaki pis benzin o zaman kararsız kalmadan yakıt sistemini kontrole götürürm diyorum




  • 
Sayfa: önceki 15281529153015311532
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.