Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ ██

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı
32.737
Cevap
114
Favori
2.554.933
Tıklama
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      3089 Mesaj
      23 Temmuz 2015 12:10:48
      quote:

      Orijinalden alıntı: bayramses

      Arkadaşlar,
      Böyle bir yer buldum expretiz yapan,

      http://www.drekspertiz.com/otoekspertiz.html

      Linke tıklayıp bakın sözde bu yazılan herşeyi kontrol edip bilgi veriyorlar,
      Aradım sordum fiyat standart 150tl imiş,
      Bakıma sokmadan önce böyle bir yere götürüp sonra bakıma soksak daha matıklı olmaz mı?
      En azından tespit ettikleri kısımlarıda yaptırırız,
      Hem işi sadece ustanın becerisine bırakmamış oluruz,
      Sizin fikriniz nedir acaba,
      Bu gibi yerler motor hakkında, boyalı yerler hakkında ve diğer hususlar hakkında sağlıklı bilgi verebilirler mi?

      Veremezler dostum.


      Çoğu aksam kapalı kutudur, dışarıdan bakımları düzenli yapmak ve ses-arıza beklemekten başka çare yoktur.

      Aracın kritik aksamları ya belli kullanımda değişim ya da ses vererek kullanıcıyı uyaracak şekilde yapılırlar.


      Diyeceğim, cidden para harcamak istiyorsan kahve ısmarla kendine :)
      |
      |




    • Yüzbaşı
      539 Mesaj
      23 Temmuz 2015 13:39:16

      Aktuz hocam teşekkür ederim,
      Demek siz arkadaşlarım ve forum olmasa bilemesek belki de gidip boşu boşuna para harcayacağız,
      Onlarda tahmini olarak bilgi verecekler.

      Yorumunu, özellikle de kahve fikrini beğendim aktuz hocam,
      İstanbul sancaktepe deyim,
      İstanbul da ortak bir yerlerde buluşalım getz ci arkadaşlarımız ile,
      Kahveler benden
      |
      |
      Bahsedilenler: aktuz
      _____________________________
      2012 citroen c4 confort 1.6 112hp e-hdi mcp siyah
      Huawei P Smart 2019
    • Yarbay
      3089 Mesaj
      23 Temmuz 2015 22:42:41
      quote:

      Orijinalden alıntı: bayramses

      Aktuz hocam teşekkür ederim,
      Demek siz arkadaşlarım ve forum olmasa bilemesek belki de gidip boşu boşuna para harcayacağız,
      Onlarda tahmini olarak bilgi verecekler.

      Yorumunu, özellikle de kahve fikrini beğendim aktuz hocam,
      İstanbul sancaktepe deyim,
      İstanbul da ortak bir yerlerde buluşalım getz ci arkadaşlarımız ile,
      Kahveler benden

      :) Afiyet olsun, gönüller bir olsun. Ben maalesef Ankara'dayım.
      |
      |
    • Yarbay
      2116 Mesaj
      24 Temmuz 2015 19:25:21
      Arkadaşlar 2007 dohc motor otomatik vitesler triger zincirli mi Kayış mı



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________
    • Yarbay
      3089 Mesaj
      24 Temmuz 2015 20:36:28
      Kayış dostum.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________
    • Yarbay
      9252 Mesaj
      25 Temmuz 2015 11:56:37

      Hocam geçen günki sanayı maceramda klima ve gazınıda kontrol ettırdım.
      3 yıldır getz bende sanki klima ilk gunkın daha az sogutuyor hıssı verıyordum bu yıl
      Klima gazını cıhaz ölçtü 255 gr kalmış.
      bızım sistemde 455 gr olması lazınmış makine tamamladı üzerini
      aracı 3 gundur full klşimalı kullanyorum barız fark ettı hocam sogutması çok ıyı oldu.
      usta 3-4 yılda bı kontrol edılmelı dedı.
      sız ne dersınız?
      hep evdekı buzdolabını göz one alırdık ama zamanla eksıltme olurmuş araçlarda.



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      aktuz kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________
      Ey Türk! Dostunu da Düşmanını da bil artık..!
    • Yarbay
      16874 Mesaj
      25 Temmuz 2015 21:42:55
      quote:

      Orijinalden alıntı: woodgate

      Arkadaşlar 2007 dohc motor otomatik vitesler triger zincirli mi Kayış mı

      Benzinliler hep kayis

      Dizellerdede vgt olanlar zincir eskiler kayis eski koseli kasa yani



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      GIGABYTE EP45-DS3L // INTEL E8500 // KINGSTON HYPERX 4*2GB 800Mhz DDR2 // HIS ICEQ4 HD4850
      SANDISK EXTREEM SSD 120GB // WD 3.5" 2TB CAVIAR GREEN SATA 3.0 // SEAGATE 320GB 2.5" HARİCİ // IOMEGA 1TB 2.5" HARİCİ
      SEAGATE 1TB 3.5" HARİCİ // CM RC690 600W // SAMSUNG SH-S223 SATA DVD-RW
      HP 2207H LCD // SUPERONLINE 20MBIT FIBER INTERNET // POWERCOM 625AP UPS
    • Yarbay
      16874 Mesaj
      25 Temmuz 2015 21:44:59
      quote:

      Orijinalden alıntı: bayramses

      Arkadaşlar,
      Böyle bir yer buldum expretiz yapan,

      http://www.drekspertiz.com/otoekspertiz.html

      Linke tıklayıp bakın sözde bu yazılan herşeyi kontrol edip bilgi veriyorlar,
      Aradım sordum fiyat standart 150tl imiş,
      Bakıma sokmadan önce böyle bir yere götürüp sonra bakıma soksak daha matıklı olmaz mı?
      En azından tespit ettikleri kısımlarıda yaptırırız,
      Hem işi sadece ustanın becerisine bırakmamış oluruz,
      Sizin fikriniz nedir acaba,
      Bu gibi yerler motor hakkında, boyalı yerler hakkında ve diğer hususlar hakkında sağlıklı bilgi verebilirler mi?

      Hocam ne para veriyorsun

      Gotur servise surasinda ses var bi bakin de

      Ilk isleri bakim gecmisini incelemek zaten

      Hemen sana su dwgiscek bu degiscek derler

      Sende dusuneyim suan musait degilim sersin paran cebinde kalir :)



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      GIGABYTE EP45-DS3L // INTEL E8500 // KINGSTON HYPERX 4*2GB 800Mhz DDR2 // HIS ICEQ4 HD4850
      SANDISK EXTREEM SSD 120GB // WD 3.5" 2TB CAVIAR GREEN SATA 3.0 // SEAGATE 320GB 2.5" HARİCİ // IOMEGA 1TB 2.5" HARİCİ
      SEAGATE 1TB 3.5" HARİCİ // CM RC690 600W // SAMSUNG SH-S223 SATA DVD-RW
      HP 2207H LCD // SUPERONLINE 20MBIT FIBER INTERNET // POWERCOM 625AP UPS




    • Yarbay
      2116 Mesaj
      25 Temmuz 2015 21:49:36

      Cevap için teşekkürler peki değişim aralığı nedir acaba ??



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      JackDaniels kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________
    • Yarbay
      16874 Mesaj
      25 Temmuz 2015 21:54:23
      quote:

      Orijinalden alıntı: woodgate

      Cevap için teşekkürler peki değişim aralığı nedir acaba ??

      http://store.donanimhaber.com/fb/b8/84/FBB88477AAE3B5B278F4CCD0195FF4DA.png

      15 bin kmde birdir bakimlar



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      GIGABYTE EP45-DS3L // INTEL E8500 // KINGSTON HYPERX 4*2GB 800Mhz DDR2 // HIS ICEQ4 HD4850
      SANDISK EXTREEM SSD 120GB // WD 3.5" 2TB CAVIAR GREEN SATA 3.0 // SEAGATE 320GB 2.5" HARİCİ // IOMEGA 1TB 2.5" HARİCİ
      SEAGATE 1TB 3.5" HARİCİ // CM RC690 600W // SAMSUNG SH-S223 SATA DVD-RW
      HP 2207H LCD // SUPERONLINE 20MBIT FIBER INTERNET // POWERCOM 625AP UPS
    • Yarbay
      3089 Mesaj
      25 Temmuz 2015 23:22:22
      quote:

      Orijinalden alıntı: Mnr980

      Hocam geçen günki sanayı maceramda klima ve gazınıda kontrol ettırdım.
      3 yıldır getz bende sanki klima ilk gunkın daha az sogutuyor hıssı verıyordum bu yıl
      Klima gazını cıhaz ölçtü 255 gr kalmış.
      bızım sistemde 455 gr olması lazınmış makine tamamladı üzerini
      aracı 3 gundur full klşimalı kullanyorum barız fark ettı hocam sogutması çok ıyı oldu.
      usta 3-4 yılda bı kontrol edılmelı dedı.
      sız ne dersınız?
      hep evdekı buzdolabını göz one alırdık ama zamanla eksıltme olurmuş araçlarda.

      Buzdolaplarında sistem tamamen kapalı ve ek yerleri lehimle birleştirilmiştir. Haliyle kaçak olmaz. Fakat araçlarda parçalar değiştirilebilir olması için ek yerleri ve oralarda o-ring dediğimiz sızdırmazlık elemanları vardır.
      Bunlar zamanla ama az ama çok gaz kaçırırlar. Yine dolum yapılan supap da lastiklerdeki supap gibi kaçırabilir.


      İyi olmuş, oralarda arardınız klimayı
      |
      |




    • Yüzbaşı
      895 Mesaj
      26 Temmuz 2015 22:23:35
      arkadaşlar hepinize merhaba nasılsınız uzun zamandır girip yazılanları okuyorum fakat birşey yazamıyordum.
      araba yaklaşık 3 aydır babamdaydı
      dunde birisi orta kapıdan vurmuş babamın dediği kadarıyla babam suçluymuş bize çarpan araçta yurt dışından gelme alamancı arabasıymış adam tutanak tutmayalım ben kendi aracımı yaptırır senden parasını alırım demiş babamda (galiba panikle) tamam demiş.zaten sigortamızda var kaskomuzda Allaha şukur.
      neyse resimleri attım mini onarımla halledebilirmiyim.
      birde adam yaptırdım parasını ver derse nasıl bi yol izleycem sigortacıyla görüşecem artık(babam adam öyle dedi ama pek zannetmiyorum gelip parasını alacağını diyor.)
      durumlar böyle.
      herkese selamlar sevgiler arkadaşlarıda özledim ya bu arada.
      |
      |
      _____________________________




    • Yüzbaşı
      895 Mesaj
      26 Temmuz 2015 22:24:49
      resimler
      _____________________________




    • Yarbay
      10993 Mesaj
      26 Temmuz 2015 22:26:01
      Dün ben de tamiricime gaz doldurttum
      5 yıl sonra ilk defa bu yaz soğutmadı..
      50 TL verdim
      |
      |
      _____________________________
      Profili gizli olan bana da özel mesaj atmasin.
    • Yarbay
      4161 Mesaj
      26 Temmuz 2015 22:43:35

      Geçmiş olsun.

      Mini onarımın kapsamına girmez bu kaza.

      2 kapı için 600 ile 800arası masrafı var gibi.

      Kasko firmasına göre yılda bir kez 10bin tl ye kadar kaskoyu delmeden onarım yapıyor auto king. Benim groupama öyleydi. Auto king ile görüşün, servise giderseniz muhtemelen kasko delinir.

      Auto king'te park halinde aracıma çarpmışlar, diye tutanak tuttururlar hallolur.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi biuu -- 26 Temmuz 2015; 22:44:45 >
      |
      |
      kadir1983 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________
    • Binbaşı
      1013 Mesaj
      26 Temmuz 2015 22:49:11

      geçmiş olsun
      |
      |
      kadir1983 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      539 Mesaj
      27 Temmuz 2015 08:28:09

      Jack hocam teşekkür ederim yoruma,

      Kadir hocam geçmiş olsun,


      Ben de sağ 2 kapımı aracı park ederken metal dubaya sürterek göçerttim,
      Ama bu kadar hasar yok tabi,
      Müsait zamanda bende resim paylaşayım,
      Acaba benimki mini onarım ile düzeltilebilecek gibi mi?
      |
      |
      Bahsedilenler: JackDaniels , kadir1983
      _____________________________
      2012 citroen c4 confort 1.6 112hp e-hdi mcp siyah
      Huawei P Smart 2019
    • Binbaşı
      1029 Mesaj
      27 Temmuz 2015 09:26:28
      Arkadaşlar Merhaba,

      2005 Getz 1.3 GLS arabama tüp taktırmak istiyorum. Araba 94000'de ve istanbul şehir içi yaklaşık 40-41 kuruş yakmaktadır. Atiker microfast uygun olur dedi LPG'yi taktırmayı düşündüğüm yer ve 1100 / 9 taksit dedi. Sizlerin önerisi ne olur? Yakıt ne kadara düşer?

      Günde 20 km civarı kullanıyorum diyebilirim.
      _____________________________
      Kendi Rızasıyla hataya girene MERHAMET edilmez ve layık değildir...

    • Yüzbaşı
      895 Mesaj
      27 Temmuz 2015 10:34:40
      sağolun arkdaşlar
      ben şehir dışında olduğum için gerekli işlemleri babam yapacak oda benim gibi konu hakkında net bilgisi yok.
      sigorta firmam generali sigorta internetten ucuz teklif aldığım için ordan sigorta yaptırmıştım
      doğru dürüs adam gibi asistanlık yapmıyorlar birdaha asla
      bundan sonra beş fazla verip bildiğim muhatap alacağım bi acentadan sigora yaptıracam.
      adam babamı aramış sanayiye gidelim yaptıralım diye.
      bende trafik şubeyi arayıp ne yapalım diye bilgi aldım ordaki görevli kaza tutatanağı yazıp kroki çizin sanayiye götürün dedi birde evrakalrın fotokopisini götürün dedi.
      anlamadığım kim haklı kim haksız buna kim karar verecek ve hasarları karşılıklı sigortalar mı halledecek.kaza yaptığımız şahıs bir haftaya kadar yurt dışına çıkacam diyo nasıl olacak bilmiyorum
      şimdilik herkese kazasız belasız yolculuklar diliyorum gelişmeler hakkında bilgi verecem.
      _____________________________
    • Yarbay
      16874 Mesaj
      27 Temmuz 2015 10:45:29
      quote:

      Orijinalden alıntı: ilkdostun

      Arkadaşlar Merhaba,

      2005 Getz 1.3 GLS arabama tüp taktırmak istiyorum. Araba 94000'de ve istanbul şehir içi yaklaşık 40-41 kuruş yakmaktadır. Atiker microfast uygun olur dedi LPG'yi taktırmayı düşündüğüm yer ve 1100 / 9 taksit dedi. Sizlerin önerisi ne olur? Yakıt ne kadara düşer?

      Günde 20 km civarı kullanıyorum diyebilirim.

      Gunde 20 km yapiyorum

      Arac otomatik

      Log 20 kurus 11 taksa 22 kurus eder



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      GIGABYTE EP45-DS3L // INTEL E8500 // KINGSTON HYPERX 4*2GB 800Mhz DDR2 // HIS ICEQ4 HD4850
      SANDISK EXTREEM SSD 120GB // WD 3.5" 2TB CAVIAR GREEN SATA 3.0 // SEAGATE 320GB 2.5" HARİCİ // IOMEGA 1TB 2.5" HARİCİ
      SEAGATE 1TB 3.5" HARİCİ // CM RC690 600W // SAMSUNG SH-S223 SATA DVD-RW
      HP 2207H LCD // SUPERONLINE 20MBIT FIBER INTERNET // POWERCOM 625AP UPS
    Hızlı Cevap




Reklamlar
sohbet
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
#0850 Numara Tahsisi;#0850 Hat;#IP Santral;#Toplu
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,469
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.