Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ ██

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
20 Misafir Kullanıcı, 20 Masaüstü Kullanıcı
32.774
Cevap
115
Favori
2.591.243
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    9260 Mesaj

    Hocam 10 numara ınsan ve usta hem elektırık hemde elektronıkçı.
    Kilit kapı cam elektronık aksamda çok iyi.
    Büyüksanıyede dükkanı var.
    pm den atıyorum telefonunu



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    DeArAnGeL kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Ey Türk! Dostunu da Düşmanını da bil artık..!
  • Yarbay
    3080 Mesaj

    Dostum, araban beni acenteye takasa ver yenisini al diyor
    |
    |
    DeArAnGeL kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1228 Mesaj

    Arabada çıkan eksikleri fırsat bulup yaptırmazsam her geçen gün arabadan soğuyorum. Soğudukça da yeni sorunlar çıkıyor.
    Neyse ki dün fırsat bulup servise gittim.

    Utanarak söylüyorum bunu, cam sorununu arkadaş çözdü. Baya da dalga geçti. Ben sürücü harici diğer camlar açılmıyor demiştim ya. İşte onun sebebi yolcu cam kilidi düğmesine basmışım yanlışlıkla. Çoluk çocuk olmadığından hiç kullanmadığım bir düğme olduğu için
    aklıma gelmedi

    Servise gidişimi baştan anlatayım.
    Saat 14:00'e randevu almıştım. 13:30'da gittim. En son bakımdan kalan yıkama sözleri vardı. Onun için geldim, gelmişkende arıza tespit yaptırmak istiyorum dedim. Aracı teslim ederken diğer sorunlardan da bahsettim. Bekleme odasında yaklaşık 3.5 saat bekledikten sonra görevli geldi. Kapıdaki joyistik bozulmuş. ellerinde parça yokmuş. 2-3 güne sipariş ile getirteceklermiş vs. 125 tl olduğunu öğrenince vazgeçtim. Zaten araç son kontrol bölümündeydi. Ustanın yanına yanaştım. Saolsun düğmeyi sökmüş temizlemiş, yağlamış. Çalışır hale getirmiş. Allah razı olsun dedim. Hazır yanındayken anten vidasını da sıktırttım. Servis görevlisine kapıdaki ufak tefek cizikleri göstermiştim. Yıkamadan sonra kaporta bölümüne inelim rütuş yaptıralım demişti. (ücretsiz) Araba yıkmadan geldi. Saat 17:45 olunca vazgeçtim. Onunda sözünü aldım bir ara servise uğrayıp ufak tefek 3-5 taş izi ve çizik için rütuş yaptırıcam.

    Son olarak;

    Kapı fitilleri (arkadaş würth'den aldığı spreyi verecek, olmadı vazelin)
    Kapı açma kolu (servise gidince göstermeyi unuttum. nasıl arıza tespitiyse onlar da farketmedi, kendim alıp takıcam)
    Klima ve kadran ledleri (değişecek parça 10 tl, işçilik 200 tl dedikleri için vazgeçtim @Mnr980 sayesinde çözülecek inşallah)
    Sustalı anahtar (Bunu mecbur yaptırıcaz)
    Pedal lastikleri (bunlar da serviste yoktu, sipariş beklemek istemedim, kendim alıp takmaya çalışıcam)

    sorunlarım devam etmekte ama diğerlerini serviste (bende anlamadım ama) ücretsiz hallettim.
    |
    |
    acent kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    HYUNDAİ GETZ 2006 Model 1.5 VGT HY KLM 90 BG




  • Binbaşı
    1228 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: aktuz

    Dostum, araban beni acenteye takasa ver yenisini al diyor




    Dün serviste beklerken yukarı çıkıp sıfır araçlara da baktım. Sonra 2. el bölümündeki araç listesini aldım. Durum şu;

    2005 1.3 gls neredeyse her yer boyalı(200 küsür bin km'de) 19 bin tl
    2010 1.4 otomatik 3 parça boyalı (135 bin km'de) 30 bin tl

    Bu fiyatları görünce benim arabam da (bu araçlara kıyasla) en az 25-26 eder dedim (insaflı düşündüm yani)

    2. el sorumlusundan fiyat aldım. 17-18 veririz dedi. Hiç bir şey söylemeden döndüm yürüdüm.

    Sıfır fiyatları da zaten belli. Şu durumda yapacak bişey yok.
    _____________________________
    HYUNDAİ GETZ 2006 Model 1.5 VGT HY KLM 90 BG




  • Binbaşı
    1013 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeArAnGeL

    quote:

    Orijinalden alıntı: aktuz

    Dostum, araban beni acenteye takasa ver yenisini al diyor




    Dün serviste beklerken yukarı çıkıp sıfır araçlara da baktım. Sonra 2. el bölümündeki araç listesini aldım. Durum şu;

    2005 1.3 gls neredeyse her yer boyalı(200 küsür bin km'de) 19 bin tl
    2010 1.4 otomatik 3 parça boyalı (135 bin km'de) 30 bin tl

    Bu fiyatları görünce benim arabam da (bu araçlara kıyasla) en az 25-26 eder dedim (insaflı düşündüm yani)

    2. el sorumlusundan fiyat aldım. 17-18 veririz dedi. Hiç bir şey söylemeden döndüm yürüdüm.

    Sıfır fiyatları da zaten belli. Şu durumda yapacak bişey yok.

    benim araç 2010 model kaça gider :)
    |
    |
    Bahsedilenler: DeArAnGeL
    _____________________________




  • Yarbay
    11051 Mesaj

    Kapı fitilinin yapısmaması lazım aslında, kimyasında oyle bir özellik yoktur.

    Fitilin esneyen yumusak kısmında 30 - 40 cm de bir 3 - 4 mm çapında delikler vardır

    Delikleri görmeye calısın, Delikler kapının rahat kapanması ve fitil içindeki havayı dışarı atması için vardır.
    Deliklerin açık olması gereklidir.
    Kapının açılmaması bazen bende de oluyor, araç havasız kaldıysa basınc etkisiyle mıknatıs gibi gelmiyor

    ille de fitili değiştiririm dersen ,

    Biz kapı fitili üretiyoruz, Ama bireysel satışımız yok

    Fitil takımları biraz pahalıdır
    Satıcılar en az 200 TL den takımı satıyorlar
    TR nin çeşitli bayilerine toptan veriyoruz
    onlar servislere ve oto sanayilere veriyorlar
    ist, ankara, bursa da verdiğimiz bayiler var.

    Reklam olmaması için isteyene PM den satıcı bilgileri yollarım
    |
    |
    Bahsedilenler: DeArAnGeL
    _____________________________
    Profili gizli olan bana da özel mesaj atmasin.
  • Binbaşı
    1228 Mesaj

    Kapıdaki fitil ile kaportadaki fitil sanki birbirini tutuyor gibi. Bu iş için özel olarak üretilmiş spreyler var(mış). Onu deneyeceğim, eğer o da çözüm olmazsa fitil değiştirme zamanı gelmiş demektir. Bu arada markanızı paylaşın reklam olmaz sonuçta kendi üretiminiz.
    |
    |
    TiSKE kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    HYUNDAİ GETZ 2006 Model 1.5 VGT HY KLM 90 BG
  • Yarbay
    3080 Mesaj
    Aynen, arkadaş cevap verdiği için tekrarlamak istemedim ama kauçuk bakım spreyleri var. Onlardan sıkarsan yapışma sorunu çözülür.
    Diğer konularda çetrefilli gibi duruyor ama aslında değiller. Sanayiye 1 gün ayırman lazım. Hepsi çözülür. Maliyetli bir kalem de göremedim.
    |
    |
  • Çavuş
    53 Mesaj
    Arabayı alalı iki ay oldu, dün nihayet ufak bi bakıma soktum. İşyerinden bi arkadaşım on yıldır gittiği ustasını tavsiye etti ona gittik kartal oto sanayide. İki aydır arabanın neresinde ne eksiği ne problemi var bilmeden bindiğim için tedirgindim şimdi içim rahat etti. Ama bakımdan pek memnun kaldığımı söyleyemem.
    Şöyle ki; servisin ve ustaların tecrübeleri ve işçiliği konusunda arkadaş güvence verdi ben de güvendim. İşe gitmek zorunda olduğumdan arabayı sabah bıraktım akşam aldım. Bırakırken ufak tefek problemlerini de söyledim. Akşam geldiğimde aracım hazırdı. Neler yapıldı? diye sorduğumda yağlar ile filtlerin bakım kontrol ve değişimlerini yaptık dedi usta üstünkörü. Ayrıntılı bişeyler sormaya çalıştım, arkadaşlar herşeye baktılar herşeyi yaptılar, dedi yine geçiştirerek. Aracı bırakırken debriyaj çok dipte alıyor biraz kaldırabilirmisiniz demiştim, ona bişey yapamayız dedi. Geri vites ile 1.vitese zor atıyor ona da bi bakın demiştim, vitesler normal bi anormallik göremedik onlar öyle olur diye cevap verdi. Canım sıkıldı açıkçası bu tavıra. Daha da fazlasını sormadım. Aracın başında duramadım bu benim hatam oldu.
    Sonuçta yağ ve filtre değişimleri ile artık bunlar haricinde ne yapmışlarsa işçilik dahil 250 TL ödedim.
    Ha bir de su fıskiyesi bozuktu, onun motorunu söküp temizlemişler düzelmiş. Bir tek görünür değişiklik o olmuş.
    Yağ olarak sinyal koluna astıkları kağıda göre Castrol 10/40 kullanmışlar. Bi de eve gidince baktım motorun üstünü çevresini falan temizlemişler.
    _____________________________
    "Gül verenin elinde gül kokusu kalır."




  • Yarbay
    2162 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Settar_Han

    Arabayı alalı iki ay oldu, dün nihayet ufak bi bakıma soktum. İşyerinden bi arkadaşım on yıldır gittiği ustasını tavsiye etti ona gittik kartal oto sanayide. İki aydır arabanın neresinde ne eksiği ne problemi var bilmeden bindiğim için tedirgindim şimdi içim rahat etti. Ama bakımdan pek memnun kaldığımı söyleyemem.
    Şöyle ki; servisin ve ustaların tecrübeleri ve işçiliği konusunda arkadaş güvence verdi ben de güvendim. İşe gitmek zorunda olduğumdan arabayı sabah bıraktım akşam aldım. Bırakırken ufak tefek problemlerini de söyledim. Akşam geldiğimde aracım hazırdı. Neler yapıldı? diye sorduğumda yağlar ile filtlerin bakım kontrol ve değişimlerini yaptık dedi usta üstünkörü. Ayrıntılı bişeyler sormaya çalıştım, arkadaşlar herşeye baktılar herşeyi yaptılar, dedi yine geçiştirerek. Aracı bırakırken debriyaj çok dipte alıyor biraz kaldırabilirmisiniz demiştim, ona bişey yapamayız dedi. Geri vites ile 1.vitese zor atıyor ona da bi bakın demiştim, vitesler normal bi anormallik göremedik onlar öyle olur diye cevap verdi. Canım sıkıldı açıkçası bu tavıra. Daha da fazlasını sormadım. Aracın başında duramadım bu benim hatam oldu.
    Sonuçta yağ ve filtre değişimleri ile artık bunlar haricinde ne yapmışlarsa işçilik dahil 250 TL ödedim.
    Ha bir de su fıskiyesi bozuktu, onun motorunu söküp temizlemişler düzelmiş. Bir tek görünür değişiklik o olmuş.
    Yağ olarak sinyal koluna astıkları kağıda göre Castrol 10/40 kullanmışlar. Bi de eve gidince baktım motorun üstünü çevresini falan temizlemişler.

    1. Vites ve geri vites olayi hemen hemen tüm getzlerde var. O hususta iciniz rahat olsun.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    NISSAN Almera 2005 1.5 Tekna Samsung GALAXY S6 64GB




  • Yarbay
    9260 Mesaj

    yapilan ise bakıma karşılık alınan ücret normar.
    geri vitese 1. vitese geçişte zorluk baskı balata veya debriyaj merkezindeki problemden olma ihtimali yuksek.
    kaç kmde Araç?
    ayni sorun bendede mevcuttu ben baskı balata d.merkezi değiştirdin.
    viteslere geçişte zorluk olmasa en az 20-30bindaha giderdi.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Settar_Han kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Ey Türk! Dostunu da Düşmanını da bil artık..!
  • Çavuş
    53 Mesaj

    Xhenderon evet daha önce duymuştum getzlerde bu sorunun kronik olduğunu ama dedim belki bi işlem yaparlar da düzelir.. sıkışık trafikte dur kalklarda falan ciddi sıkıntı yapıyor 1.vites geçişleri..

    Mnr980 evet yapılan işlemlere göre fiyat normal. Ama ben aracı alırken ayrıntılı bilgi almak istedim ustadan. Aracın başında duramadım ne işlemler yapıldığını öğrenmek istedim. Bakım yapıldığı için ve tecrübeli bir usta olduğu için içim rahat ama araca ne yapıldı ne yapılmadı konusunda içim rahat etmedi hala :( aküye baktılarmı bujilere baktılarmı farlara baktılarmı baskı balataya baktılarmı lastiklere baktılarmı falan bilmiyorum.. arkadaş selamıyla da gidince çok ayrıntılı şeyler soramadım :(
    Bu arada araç 119binde. 120 bin bakımı da geldi ama yetkili servis 600 lira civarı fiyat biçiyor. Bu bakım epey bi zaman beni idare eder sanırım :p
    |
    |
    Bahsedilenler: Mnr980 , Xhenderon
    _____________________________
    "Gül verenin elinde gül kokusu kalır."
  • Merhabalar,
    aracım 2008 dizel getz, 2 ay oldu alalı. dün direksiyonu sertçe çecirirken elim silecek kolunu itti ve ön silecekler
    raydan çıktı (tabiri doğruysa) durması gereken yerde durmuyor.
    bu konuda bilgisi olan var mı
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    264 Mesaj

    Dün uzun bir cevap yazmıştım. ancak tam o sırada fırtına vs elektrikler kesildi.

    Kısaca 1. vitesin yapısı bu. 1. vitesi ilk kalkış vitesi olarak değerlendiriniz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Özgür Geo -- 8 Mayıs 2015; 13:53:29 >
    |
    |
    Settar_Han kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    2008 1.5 CRDİ VGT HY KLM SİYAH
  • Çavuş
    53 Mesaj

    Bu şemayı kafamda oluşturmuştum aşağı yukarı ama böyle tablo şeklinde görmek iyi oldu teşekkür ederim ;)
    Evet 1.vites kalkış vitesi ama bazen trafikte hız o kadar düşüyorki sık sık 2'den 1'e düşürmek gerekiyor vitesi. Yoksa araba titriyor veya ileri kaçmaya çalışıyor :)
    Diğer viteslere geçerken çok yumuşak geçerken 1.vitese baya zor geçiyor.. böyle ğırçç diye bi ses geliyor :p
    Bu diğer getzlerde de oluyor ama bi çözümü yokmu yani bunun. Vites kutusunu tümden değişsek durum düzelirmi ve kaça malolur bu bize acaba?
    |
    |
    Özgür Geo kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    "Gül verenin elinde gül kokusu kalır."
  • Yarbay
    11051 Mesaj
    Vites mevzusu daha önce de geçmişti
    1 yerine 3 e takmasınlar diye boyledir
    Veya birinci vitesin yapısı bu arabada boyledir.
    herkesde aynı olan kroniği değiştirmeye calısmak hata olur
    |
    |
    _____________________________
    Profili gizli olan bana da özel mesaj atmasin.
  • Yüzbaşı
    768 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Özgür Geo

    Dün uzun bir cevap yazmıştım. ancak tam o sırada fırtına vs elektrikler kesildi.

    Kısaca 1. vitesin yapısı bu. 1. vitesi ilk kalkış vitesi olarak değerlendiriniz.



    Yalniz bu vites hizlari sanirim benzinli icin gecerli.dizelde 75 km hizda 5.vitese atamazsiniz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    264 Mesaj

    Getzin kullanma kılavuzunda bu konuda bir ayrım yapılmamış. Birçok durumda ayrımlar-farklılar mevcutken vites konusunda ayrım yok.
    Bir tek otomatik vites için ayrı bir bölüm var.
    |
    |
    JETDEVRİYE kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    2008 1.5 CRDİ VGT HY KLM SİYAH
  • Yarbay
    3080 Mesaj
    Anladığım kadarıyla çok acemiler için kabaca fikir vermeye çalışmışlar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    16872 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: trkmn23

    Dizel getzlerin hepsinde zincirli triger kullanıyormuş herhalde. Yetkili servis gitmeyeceğim iyi bir usta arıyorum yetkili servis ücreti çok çıkıyor hocam. Bosch servisinde ne kadara hallettiniz? Bir de yağ ve filitreler dışında değişen bir şey oldu mu?

    sadece yeni kasa vgt ler zincir 2005 ve eskiler kayış
    |
    |
    _____________________________

    GIGABYTE EP45-DS3L // INTEL E8500 // KINGSTON HYPERX 4*2GB 800Mhz DDR2 // HIS ICEQ4 HD4850
    SANDISK EXTREEM SSD 120GB // WD 3.5" 2TB CAVIAR GREEN SATA 3.0 // SEAGATE 320GB 2.5" HARİCİ // IOMEGA 1TB 2.5" HARİCİ
    SEAGATE 1TB 3.5" HARİCİ // CM RC690 600W // SAMSUNG SH-S223 SATA DVD-RW
    HP 2207H LCD // SUPERONLINE 20MBIT FIBER INTERNET // POWERCOM 625AP UPS
HızlıCevap
Reklamlar
son dakika
haberler
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,620
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.