Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

██ HYUNDAI GETZ KULÜBÜ ██

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
32.737
Cevap
114
Favori
2.555.322
Tıklama
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      3089 Mesaj
      21 Temmuz 2014 12:44:58
      Kullanıcı yorumlarına göre dizel getzlerde vites değiştirmede oluşan vuruntu genel bir durum ve tek başına bir sorun göstergesi değil. Yumuşak sürülerek hafifletilebildiği anlaşılıyor.
      |
      |
    • Binbaşı
      1229 Mesaj
      21 Temmuz 2014 14:32:13
      Önceki mesajlarda vites geçişlerindeki vuruntunun çözümünü anlattım biraz çaba ile görebilirsiniz.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________
      HYUNDAİ GETZ 2006 Model 1.5 VGT HY KLM 90 BG
    • Yüzbaşı
      539 Mesaj
      21 Temmuz 2014 15:23:45

      Merhaba,

      Daha önceki mesajınızı okudum, zaten konuyu tamamıyla takipteyim.
      Belki bir arızadan falan kaynaklanıyordur, kalıcı bir çözüm varmı acaba diye düşünüp sormuştum.
      Yazdığınızı deniyorum teşekkürler.
      |
      |
      Bahsedilenler: DeArAnGeL
      _____________________________
      2012 citroen c4 confort 1.6 112hp e-hdi mcp siyah
      Huawei P Smart 2019
    • Binbaşı
      1229 Mesaj
      21 Temmuz 2014 22:37:15
      quote:

      Orijinalden alıntı: bayramses

      Merhaba,

      Daha önceki mesajınızı okudum, zaten konuyu tamamıyla takipteyim.
      Belki bir arızadan falan kaynaklanıyordur, kalıcı bir çözüm varmı acaba diye düşünüp sormuştum.
      Yazdığınızı deniyorum teşekkürler.

      Bizim araçlarımız için söylenen ortak bir kelime var."Havaleli" .
      Agresif sürüşe çok yatkın bir araç. Gaz pedalı tepkisi çok hızlı. Hal böyle olunca standart kullanıcıların debriyaja alışması biraz uzun sürüyor.
      Babam hep şunu der: Vitesi değiştirdikten sonra debriyajdan ayağını kaldıracaksın, sol ayağını en soldaki boşluğa koyacaksın sonra gaza basacaksın.
      Bu da bizim araçlarda geçerli değil.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________
      HYUNDAİ GETZ 2006 Model 1.5 VGT HY KLM 90 BG
    • Yüzbaşı
      539 Mesaj
      22 Temmuz 2014 09:07:55
      DeArAnGeL teşekkür ederim, anladım durumu


      Arkadaşlar dün direksiyon sınavı için park çalışması yaptık, 2 tane dubayı koyduk ve araya gir çık çalıştık.
      Acemilikten dolayı, devamlı olarak önce direksiyonu çevirip sonra hareket edildi.
      Yaklaşık 1 saat sonra direksiyon taş gibi oldu dönmemeye başladı, kilitli gibi taş gibi oldu.
      Sonra ben geçtim direksiyona normalde yapılması gerektiği gibi önce hareket edip,
      Hareketten sonra direksiyonu çevirerek yol aldığımda bir problem yoktu,
      Ama durup, durduğum yerde çevirince yine taş kesildi.
      Bunun üzerine bir rot balans çıya götürdüm oranın önünde 10-15 dakika kontak kapalı bekledim,
      Sonra rotçu geldi denedi baktım hiçbir sorun yoktu,
      Kesinlikle rotla balansla alakası olmayan, mekaniniğiyle alakası olmayan birşey dediler,
      Acaba araç durur halde iken direksiyonu çok çevirdik falanda, zorlanmayla anlık bir hantallaşmamı oldu ?
      Şehir dışı yol yapmayıda planlıyorum 1-2 güne acaba aracı bir yere göstermek gerekirmi,
      Acaba o anlık birşeymiydi, ne yapmam lazım ?

      Teşekkürler.
      _____________________________
      2012 citroen c4 confort 1.6 112hp e-hdi mcp siyah
      Huawei P Smart 2019




    • Yüzbaşı
      382 Mesaj
      22 Temmuz 2014 11:15:04
      quote:

      Orijinalden alıntı: bayramses

      DeArAnGeL teşekkür ederim, anladım durumu


      Arkadaşlar dün direksiyon sınavı için park çalışması yaptık, 2 tane dubayı koyduk ve araya gir çık çalıştık.
      Acemilikten dolayı, devamlı olarak önce direksiyonu çevirip sonra hareket edildi.
      Yaklaşık 1 saat sonra direksiyon taş gibi oldu dönmemeye başladı, kilitli gibi taş gibi oldu.
      Sonra ben geçtim direksiyona normalde yapılması gerektiği gibi önce hareket edip,
      Hareketten sonra direksiyonu çevirerek yol aldığımda bir problem yoktu,
      Ama durup, durduğum yerde çevirince yine taş kesildi.
      Bunun üzerine bir rot balans çıya götürdüm oranın önünde 10-15 dakika kontak kapalı bekledim,
      Sonra rotçu geldi denedi baktım hiçbir sorun yoktu,
      Kesinlikle rotla balansla alakası olmayan, mekaniniğiyle alakası olmayan birşey dediler,
      Acaba araç durur halde iken direksiyonu çok çevirdik falanda, zorlanmayla anlık bir hantallaşmamı oldu ?
      Şehir dışı yol yapmayıda planlıyorum 1-2 güne acaba aracı bir yere göstermek gerekirmi,
      Acaba o anlık birşeymiydi, ne yapmam lazım ?

      Teşekkürler.


      Araba stop halde iken direksiyonu çevirince taş gibi olur ancak çalışır halde iken taş gibi olması biraz garip bana denk gelmedi hiç. ancak getz'in direksiyonu diğer araçlara göre biraz daha serttir. ya da dediğiniz gibi anlık olarak fazla zorladınız.
      |
      |
      _____________________________
      "Bir yandan korkun bir yandan umudun varsa iki kanatlı olursun; tek kanatla uçulmaz zaten."
      Mevlana Celalettin Rumi




    • Er
      3 Mesaj
      22 Temmuz 2014 11:27:44

      Durduğunuz yerde direksiyonu çevirince biliyorsunuz direksiyon kilitleniyor. Belki kilit mekanizmasında sıkıntı olabilir.
      |
      |
      bayramses kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________
    • Yarbay
      16874 Mesaj
      22 Temmuz 2014 11:33:39
      quote:

      Orijinalden alıntı: Stovrag

      Durduğunuz yerde direksiyonu çevirince biliyorsunuz direksiyon kilitleniyor. Belki kilit mekanizmasında sıkıntı olabilir.

      araç çalışırken sertleşiryor

      sizin dediğiniz motoru durdurduktan sonra olan olay
      _____________________________

      GIGABYTE EP45-DS3L // INTEL E8500 // KINGSTON HYPERX 4*2GB 800Mhz DDR2 // HIS ICEQ4 HD4850
      SANDISK EXTREEM SSD 120GB // WD 3.5" 2TB CAVIAR GREEN SATA 3.0 // SEAGATE 320GB 2.5" HARİCİ // IOMEGA 1TB 2.5" HARİCİ
      SEAGATE 1TB 3.5" HARİCİ // CM RC690 600W // SAMSUNG SH-S223 SATA DVD-RW
      HP 2207H LCD // SUPERONLINE 20MBIT FIBER INTERNET // POWERCOM 625AP UPS
    • Er
      3 Mesaj
      22 Temmuz 2014 11:36:47

      o zaman direksiyon hidroliğine bir baktırın. belki yağ kaçırdığından sertleşme yapabilir. veya hidrolik sisteminde bir arıza olabilir. eğer direksiyon çevirince tak tuk gibi sesler geliyorsa mil de sıkıntı olur diyeceğim ama tahminime göre hidrolikten bir sıkıntı var.
      |
      |
      JackDaniels kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________
    • Yarbay
      16874 Mesaj
      22 Temmuz 2014 11:37:47
      quote:

      Orijinalden alıntı: bayramses

      DeArAnGeL teşekkür ederim, anladım durumu


      Arkadaşlar dün direksiyon sınavı için park çalışması yaptık, 2 tane dubayı koyduk ve araya gir çık çalıştık.
      Acemilikten dolayı, devamlı olarak önce direksiyonu çevirip sonra hareket edildi.
      Yaklaşık 1 saat sonra direksiyon taş gibi oldu dönmemeye başladı, kilitli gibi taş gibi oldu.
      Sonra ben geçtim direksiyona normalde yapılması gerektiği gibi önce hareket edip,
      Hareketten sonra direksiyonu çevirerek yol aldığımda bir problem yoktu,
      Ama durup, durduğum yerde çevirince yine taş kesildi.
      Bunun üzerine bir rot balans çıya götürdüm oranın önünde 10-15 dakika kontak kapalı bekledim,
      Sonra rotçu geldi denedi baktım hiçbir sorun yoktu,
      Kesinlikle rotla balansla alakası olmayan, mekaniniğiyle alakası olmayan birşey dediler,
      Acaba araç durur halde iken direksiyonu çok çevirdik falanda, zorlanmayla anlık bir hantallaşmamı oldu ?
      Şehir dışı yol yapmayıda planlıyorum 1-2 güne acaba aracı bir yere göstermek gerekirmi,
      Acaba o anlık birşeymiydi, ne yapmam lazım ?

      Teşekkürler.


      ilginç bir olay

      aklıma iki şey geliyor

      olur olmaz bilemiyorum

      1. si getzlerin direksiyon elektrik destekli bu sebeple araç hareketli olmadığı için akü zayıflaması vb durum olbilirmi

      yani elektrik desteği azaldıysa mesela

      2.si direksiyonu en sona kadar çevirmek araç direksiyonu için benim bildiğim en tehlikeli şey direksiyon pompasınamı ne zarar veriyor bu durum ve zamanla bozuluyor

      bizim arkadaşın forddan biliyorum ve 3500 tlye maloluyordu fordda bu arıza

      acemilerin yaptığı en büyük hatada budur onla lakalı bişey olabilirmi
      |
      |
      _____________________________

      GIGABYTE EP45-DS3L // INTEL E8500 // KINGSTON HYPERX 4*2GB 800Mhz DDR2 // HIS ICEQ4 HD4850
      SANDISK EXTREEM SSD 120GB // WD 3.5" 2TB CAVIAR GREEN SATA 3.0 // SEAGATE 320GB 2.5" HARİCİ // IOMEGA 1TB 2.5" HARİCİ
      SEAGATE 1TB 3.5" HARİCİ // CM RC690 600W // SAMSUNG SH-S223 SATA DVD-RW
      HP 2207H LCD // SUPERONLINE 20MBIT FIBER INTERNET // POWERCOM 625AP UPS




    • Yüzbaşı
      539 Mesaj
      22 Temmuz 2014 11:46:12
      Cevaplar için teşekkürler,

      Araç çalışır halde iken, direksiyon önce sonuna kadar çevirip sonra araba hareket ettiriliyordu 1 saate yakın bu şekilde kullanıldı,
      Daha sonra aracın direksiyonu araç duruyorken çevirince taş gibi oluyordu,
      Daha sonra ben geçtim direksiyona aracı hareket ettirdikten sonra direksiyonu çevirdiğimde sorun olmuyordu,
      duruyordum direksiyonu çeviriyordum sertti çok fazla sertti devamlı ben kullandığım için biliyorum getz deki olağan sertlikten çok fazla.
      araç 15 dakika kapalı kaldı sonra açtım ve sorun tamamıyla düzelmişti,
      Az önce özel servisteki arkadaşımızdan haber geldi,
      Sorun olmaz diyor anlık bir hatadır diyor, araç bilgisayarına hatayı kayıt etmiştir,
      Müsait bir zamanda bilgisayara bağlayıp hatayı sildirirsiniz diyor.
      Aynen devam edeceğim sorun olmaz heralde,
      Hidrolik yağını kontrol ettim kaputu açıp komple dolu ağzına kadar,
      arıza ışığı yok
      direksiyonu tam çevirme var ama zorlama yok, direksiyon pompasına bişey olmamıştır heralde,
      Taktuk ses yok şu anda hiçbişey yok eskisi gibi
      kapatıp açınca 15 dakika sonra hiç bir sorun kalmadığından anlık bir hatadır bilgisayara kaydı düşmüştür sildirirsin dediler.
      Bakalım inşallah bir sorun olmaz



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bayramses -- 22 Temmuz 2014; 11:48:08 >
      _____________________________
      2012 citroen c4 confort 1.6 112hp e-hdi mcp siyah
      Huawei P Smart 2019




    • Yüzbaşı
      260 Mesaj
      22 Temmuz 2014 12:18:40
      Büyük olasılıkla JackDaniels'ın 1. ihtimalidir. Araca gaz verdiğiniz durumda akünün amperi başka vermediğinizde başkadır. Bu durum uzun sürerse elektronik direksiyona destek olabilecek güç çıkmayabilir. Hele klima radyo farlar hatta sinyaller aynı anda çalışıyorsa...

      Ben JackDaniels'ın 1. olasılığı ile karşılaştığınızı tahmin ediyorum.
      |
      |
      _____________________________
      2008 1.5 CRDİ VGT HY KLM SİYAH
    • Binbaşı
      1229 Mesaj
      22 Temmuz 2014 12:53:40
      quote:

      Orijinalden alıntı: bayramses

      Cevaplar için teşekkürler,

      Araç çalışır halde iken, direksiyon önce sonuna kadar çevirip sonra araba hareket ettiriliyordu 1 saate yakın bu şekilde kullanıldı,
      Daha sonra aracın direksiyonu araç duruyorken çevirince taş gibi oluyordu,
      Daha sonra ben geçtim direksiyona aracı hareket ettirdikten sonra direksiyonu çevirdiğimde sorun olmuyordu,
      duruyordum direksiyonu çeviriyordum sertti çok fazla sertti devamlı ben kullandığım için biliyorum getz deki olağan sertlikten çok fazla.
      araç 15 dakika kapalı kaldı sonra açtım ve sorun tamamıyla düzelmişti,
      Az önce özel servisteki arkadaşımızdan haber geldi,
      Sorun olmaz diyor anlık bir hatadır diyor, araç bilgisayarına hatayı kayıt etmiştir,
      Müsait bir zamanda bilgisayara bağlayıp hatayı sildirirsiniz diyor.
      Aynen devam edeceğim sorun olmaz heralde,
      Hidrolik yağını kontrol ettim kaputu açıp komple dolu ağzına kadar,
      arıza ışığı yok
      direksiyonu tam çevirme var ama zorlama yok, direksiyon pompasına bişey olmamıştır heralde,
      Taktuk ses yok şu anda hiçbişey yok eskisi gibi
      kapatıp açınca 15 dakika sonra hiç bir sorun kalmadığından anlık bir hatadır bilgisayara kaydı düşmüştür sildirirsin dediler.
      Bakalım inşallah bir sorun olmaz

      Eps'nin bozulması çok masraflıdır. Yine hatırlıyorsanız bende uzun sure park etmeye çalışırken direksiyon sertleşmişti. Ertesi güne bi'şey kalmamıştı. Servise sorduğunda elektrik motoru uzun süre zorlanamıyor, dar bir alanda manevra yaparken süre artınca motor kendi ömrünü korumak için kapanıyor demişti. Bu arada tekerlek dönmeye başlayınca da gücünü tekerin dönüşünden alarak yine çalışmaya başlıyor. Eğer tamamen bozulursa da 1300 ile 1700 arası bir parça + işçilik tutuyor muş.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________
      HYUNDAİ GETZ 2006 Model 1.5 VGT HY KLM 90 BG




    • Yüzbaşı
      539 Mesaj
      22 Temmuz 2014 13:01:30

      Şu anda bir sorununuz yoksa veya daha sonra bir problem olmadıysa sorun yok,
      Demek ki fazla yüklenince motor kendini korumaya aldı, bir süre dinlendirdikten sonra düzeldi,
      Bu durumda bundan sonra fazla zorlamamak lazım demek ki
      |
      |
      Bahsedilenler: DeArAnGeL
      _____________________________
      2012 citroen c4 confort 1.6 112hp e-hdi mcp siyah
      Huawei P Smart 2019
    • Binbaşı
      1229 Mesaj
      22 Temmuz 2014 15:12:25
      quote:

      Orijinalden alıntı: bayramses

      Şu anda bir sorununuz yoksa veya daha sonra bir problem olmadıysa sorun yok,
      Demek ki fazla yüklenince motor kendini korumaya aldı, bir süre dinlendirdikten sonra düzeldi,
      Bu durumda bundan sonra fazla zorlamamak lazım demek ki

      Aynen öyle



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________
      HYUNDAİ GETZ 2006 Model 1.5 VGT HY KLM 90 BG
    • Yüzbaşı
      645 Mesaj
      23 Temmuz 2014 12:29:35
      2006 Getz 1.4 Doch 170000 KM. 16500 TL istiyor. Birazdan tamirciye göstermeye gidicez. Acilen yorum alabilirmiyim?
      _____________________________
    • Yarbay
      5582 Mesaj
      23 Temmuz 2014 15:07:32
      Arkadaşlar 2005 Getz'imizin yedek anahtarını kaybettik, yenilerde kopyalatan var mı?
      Herhangi bir kodlama sıkıntısı falan oluyor mu?
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      260 Mesaj
      23 Temmuz 2014 16:56:38
      Anahtarcılar 150 tl civarında yapıyorlar. Ancak yedek anahtar olduğu için Hyundai Servise bir sorun derim, daha ucuza gelebilir.
      |
      |
      _____________________________
      2008 1.5 CRDİ VGT HY KLM SİYAH
    • Binbaşı
      1229 Mesaj
      23 Temmuz 2014 22:18:10
      quote:

      Orijinalden alıntı: Soickan

      2006 Getz 1.4 Doch 170000 KM. 16500 TL istiyor. Birazdan tamirciye göstermeye gidicez. Acilen yorum alabilirmiyim?

      Hayırlı olsun demekten başka bi'şey kalmadı herhalde. Mesajı geç gördüm.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________
      HYUNDAİ GETZ 2006 Model 1.5 VGT HY KLM 90 BG
    • Yarbay
      9252 Mesaj
      24 Temmuz 2014 01:43:41
      arkadaşlar hayırlı kandinler.
      dün ev arama çabalarım kaporayı vererek sonuçlandı
      kredi işlemlerinide başlattım(bana ters gelmesıne ragmen mecbur kullanıyoruz)
      bayram sonu tapuyu alıp en kısa sürede taşınacagım
      allah herkese nasip ettin.



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________
      Ey Türk! Dostunu da Düşmanını da bil artık..!
    Hızlı Cevap




Reklamlar
sohbet
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
son dakika
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,578
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.